abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214662831

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:23:50 #2
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214662882
Had per ongeluk mijn telefoon uit woede in de zee gegooid.

Dit seizoen maar een baksteen abonnement afsluiten en mijn inboedelverzekering opschroeven @fetX @Zipportal @GurneyIsBestOke @hhh38 @DombohetOlifantje1
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_214662927
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
Had per ongeluk mijn telefoon uit woede in de zee gegooid.

Dit seizoen maar een baksteen abonnement afsluiten en mijn inboedelverzekering opschroeven @:fetX @:Zipportal @:GurneyIsBestOke @:hhh38 @:Dombohetolifantje1
Zonde van het geld makker. :)

Dit komt allemaal goed.
pi_214663008
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:13 schreef Durmada het volgende:

[..]
Stond je dit ook te verkondigen in Praag? Op basis van wat vind jij dit een matige trainer? En baseer je dat dan alleen op de start van Feyenoord dit seizoen of volg jij deze trainer al stukken langer?
Ik heb nu een aantal wedstrijden gekeken van Feyenoord. Die Johan Cruijff schaal win je met alle geluk van de wereld dat terzijde.

Hoofdmoot is dat de veldbezetting na zes weken voorbereiding nog steeds ondermaats is. Ik zag een aantal keren een opbouw waar Geertruida gewoon rechtsback staat iedereen achterin naar rechts knijpt en de rest de andere kant oploopt.

Dan breng je ideeën gewoonweg niet goed over.
pi_214663025
Linksom of rechtsom, als je het seizoen begint met Nieuwkoop, Kasanwirjo en Lopez in de basis in de eerste wedstrijd heb je gewoon extreem hard gefaald als technisch directeur
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214663039
Wotte vindt Priske een kuttrainer en is niet enthousiast over HET SYSTEEM.

Dit is gespeeld, we worden kampioen. :)
pi_214663063
Met een type à la Luigi Bruins in de middencirkel had je een potje als dit gewoon gewonnen vanmiddag.
Yea, she's on crack.
pi_214663109
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:32 schreef Caland het volgende:
Linksom of rechtsom, als je het seizoen begint met Nieuwkoop, Kasanwirjo en Lopez in de basis in de eerste wedstrijd heb je gewoon extreem hard gefaald als technisch directeur
Volgende keer weer op vakantie sturen.
pi_214663118
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Maar dan doe je dus aan scorebordjournalistiek. :)
Zal best. Vorig jaar brak je dit ook op. Wanneer je dan je twee beste spelers laat gaan en je trekt geen serieuze vervangers aan dan is het wel vragen om problemen.
#12 is not for sale!
pi_214663126
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ik vind het vertoonde spel juist wel perspectief bieden. Het was niet top, maar de momenten dat je versnelt loop je er zo tussendoor en creëer je minstens 4 100% kansen. Achterin stond vandaag ook prima.

En die 4 spelers die je noemt zijn uiteindelijk natuurlijk stuk voor stuk je 3e keus op hun positie. Als je 33 spelers wil hebben die kampioensniveau hebben moet je maar naar Manchester City gaan kijken.
4 100% kansen heb ik niet gezien. Dit systeem waarin Nieuwkoop 1 van je belangrijkste spelers is gaat gewoon niet werken. Zorgwekkend dat er weinig tot geen patronen in het spel op te merken zijn. Lekker blind de lange bal spelen.
Eerder genoemde spelers hebben niks te zoeken bij Feyenoord. Het is niet voor niets dat ze weg mochten vorig seizoen. De selectie is niet op orde en dat kost je (weer) punten.
pi_214663185
quote:
Ik herhaal mezelf, maar verwacht je dan in plaats van Kasanwirjo en Lopez? Dat elke positie driedubbel bezet is ofzo? Dat niveau spelers is voor een club als Feyenoord toch prima om als derde keus te hebben. Want dat zijn ze, derde keus.
pi_214663204
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:33 schreef Pistolero het volgende:
Wotte vindt Priske een kuttrainer en is niet enthousiast over HET SYSTEEM.

Dit is gespeeld, we worden kampioen. :)
Hoorde ik vorige keer ook toen ik zei dat alles goed viel bij Gimenez.

Bleek ik toch gelijk te hebben.

Ik ben inmiddels ervaringsdeskundige dit is geen goede trainer voor Feyenoord.
pi_214663244
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ik herhaal mezelf, maar verwacht je dan in plaats van Kasanwirjo en Lopez? Dat elke positie driedubbel bezet is ofzo? Dat niveau spelers is voor een club als Feyenoord toch prima om als derde keus te hebben. Want dat zijn ze, derde keus.
Kasanwirjo en Lopez zouden bij driekwart van de clubs in de Eredivisie onbetwiste basisspelers zijn. Als je dit al niet goed genoeg vindt als 3e keus dan heb je echt totaal onrealistische verwachtingen hoor.
(en Kasanwirjo en Lopez speelde ook gewoon prima vandaag)
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:46:58 #14
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214663323
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:31 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb nu een aantal wedstrijden gekeken van Feyenoord. Die Johan Cruijff schaal win je met alle geluk van de wereld dat terzijde.

Hoofdmoot is dat de veldbezetting na zes weken voorbereiding nog steeds ondermaats is. Ik zag een aantal keren een opbouw waar Geertruida gewoon rechtsback staat iedereen achterin naar rechts knijpt en de rest de andere kant oploopt.

Dan breng je ideeën gewoonweg niet goed over.
Niet elke trainer begint gelijk met een prijs, Priske wel. Overigens vind ik een trainer afserveren op een oefenperiode en een matig begin wel erg makkelijk. Vertel mij, los van dit begin bij Feyenoord. Waarom is Priske een matige trainer? Je hebt een duidelijke mening over de beste man, die mag je echt wel beter gaan verdedigen. Ik verwacht dan ook wel een kleine lezing over zijn eerdere prestaties, was hij toen ook al zo matig ?
AZ
ALKMAAR
pi_214663500
quote:
Dit dus.
#12 is not for sale!
pi_214663503
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat weet je nou eenmaal van te voren, kan je veel van vinden en boos worden op de kees kankerkachels maar zo werkt het gewoon. Ik vind hem het nogal onverstandig spelen en dan heb ik het niet alleen over het systeem.
Het lijkt me ontzettend verstandig dat Priske niet bezig is met wat halvezolen als Valentijn Driessen en Martijn Krabbendam gaan raaskallen in de media.
pi_214663537
:D _O-
Groot fan van User Wotte
pi_214663557
Groot fan van User Wotte
pi_214663592
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ik herhaal mezelf, maar verwacht je dan in plaats van Kasanwirjo en Lopez? Datl
Dat je dat soort spelers niet meer in je selectie hebt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214663616
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:46 schreef Durmada het volgende:

[..]
Niet elke trainer begint gelijk met een prijs, Priske wel. Overigens vind ik een trainer afserveren op een oefenperiode en een matig begin wel erg makkelijk. Vertel mij, los van dit begin bij Feyenoord. Waarom is Priske een matige trainer? Je hebt een duidelijke mening over de beste man, die mag je echt wel beter gaan verdedigen. Ik verwacht dan ook wel een kleine lezing over zijn eerdere prestaties, was hij toen ook al zo matig ?
Grotendeels ligt mijn kritiek op deze trainer dat het een moderne pragmatische trainer moet zijn.

Maar hij speelt in een systeem waar de kwaliteiten in de selectie niet liggen.

Op Hartman na weinig fatsoenlijke wingbacks. Daarbij heb je voor een godsvermogen aan buitenspelers gekocht maar die spelen nu als dubbele tien wat ze niet echt goed kunnen.

Bovenal laat je Gimenez daar veelvuldig tussen zakken om als aanspeelpunt te fungeren met de rug naar de goal. Daar ligt mijns inziens ook niet de kracht van Gimenez.

Daarnaast ben ik geen fan, maar dat is persoonlijk, van deze verkapte 523 aangezien je mijns inziens van een attractief goed voetballende ploeg naar een systeem gaat waar ik tot nu toe alleen maar opportunistisch spel heb gezien met lange ballen.
pi_214663617
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Misschien is een seizoenskaart van Liverpool dan wat voor je. :)
pi_214663698
Daarbij was het in België ook niet om aan te gluren.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:08:05 #23
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214663729
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:03 schreef Wotte het volgende:

[..]
Grotendeels ligt mijn kritiek op deze trainer dat het een moderne pragmatische trainer moet zijn.

Maar hij speelt in een systeem waar de kwaliteiten in de selectie niet liggen.

Op Hartman na weinig fatsoenlijke wingbacks. Daarbij heb je voor een godsvermogen aan buitenspelers gekocht maar die spelen nu als dubbele tien wat ze niet echt goed kunnen.

Bovenal laat je Gimenez daar veelvuldig tussen zakken om als aanspeelpunt te fungeren met de rug naar de goal. Daar ligt mijns inziens ook niet de kracht van Gimenez.

Daarnaast ben ik geen fan, maar dat is persoonlijk, van deze verkapte 523 aangezien je mijns inziens van een attractief goed voetballende ploeg naar een systeem gaat waar ik tot nu toe alleen maar opportunistisch spel heb gezien met lange ballen.
Dat is weer alleen een reflectie op Feyenoord. Op basis daarvan kan je toch niet opmaken of hij al dan niet een goede trainer is? Zijn voorgaande prestaties zijn best behoorlijk, maar ik heb het niet heel nauwlettend gevolgd. Nogmaals: waaruit blijkt dat Priske een matige trainer is, op basis van zijn prestaties vòòr Feyenoord?
AZ
ALKMAAR
pi_214663741
quote:

[..]
Maar je snapt toch ook wel dat dit soort spelers 3e keus zijn? Het is toch totaal onrealistisch om te verwachten dat de back-up van de back-up bij Feyenoord veel beter is dan niveautje Kasanwirjo/Lopez?

Nog even los van het feit dat ze beide eigenlijk geen moment in de problemen kwamen vandaag.
pi_214663746
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Misschien is een seizoenskaart van Liverpool dan wat voor je. :)
Opzich heb je een jaar lang kunnen zien dat ze er geen reet van kunnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214663767
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:08 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Maar je snapt toch ook wel dat dit soort spelers 3e keus zijn? Het is toch totaal onrealistisch om te verwachten dat de back-up van de back-up bij Feyenoord veel beter is dan niveautje Kasanwirjo/Lopez?

Nog even los van het feit dat ze beide eigenlijk geen moment in de problemen kwamen vandaag.
Als 3 van dat soort spelers basis staan gaat er ergens iets mis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:11:09 #27
pi_214663786
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:08 schreef Durmada het volgende:

[..]
Dat is weer alleen een reflectie op Feyenoord. Op basis daarvan kan je toch niet opmaken of hij al dan niet een goede trainer is? Zijn voorgaande prestaties zijn best behoorlijk, maar ik heb het niet heel nauwlettend gevolgd. Nogmaals: waaruit blijkt dat Priske een matige trainer is, op basis van zijn prestaties vòòr Feyenoord?
Je probeert een serieuze discussie aan te gaan met Wotte.
[..]
pi_214663800
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:08 schreef Durmada het volgende:

[..]
In België was het rampzalig. Ajax blies die Deense dataclub ooit eens van het veld. En niemnd gluurt de Tsjechië Leaque toch niet.

Laat ik het zo stellen dan ik vind deze trainer niet goed bij Feyenoord passen op basis wat ik tot nu toe heb gezien.
pi_214663826
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Opzich heb je een jaar lang kunnen zien dat ze er geen reet van kunnen.
Ze zullen het verschil niet gaan maken nee.

Maar dat hebben ze vanavond ook niet gedaan in negatief opzicht, allemaal gewoon prima gepresteerd. Alleen onze keeper kreeg het idee dat hij zich moest laten zien na een wedstrijd niks gedaan te hebben.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:14:55 #30
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214663858
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:11 schreef Wotte het volgende:

[..]
In België was het rampzalig. Ajax blies die Deense dataclub ooit eens van het veld. En niemnd gluurt de Tsjechië Leaque toch niet.

Laat ik het zo stellen dan ik vind deze trainer niet goed bij Feyenoord passen op basis wat ik tot nu toe heb gezien.
Dus eigenlijk een voorbarige mening over iemand die je helemaal niet kent. Zeg dat dan meteen, scheelt een hoop gezeik.
AZ
ALKMAAR
pi_214663877
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:10 schreef Caland het volgende:

[..]
Als 3 van dat soort spelers basis staan gaat er ergens iets mis.
Maar wat gaat er dan mis? Wat @Irritatie100 ook al min of meer zegt, je kan natuurlijk niet elke positie vierdubbel bezet hebben met gelijkwaardige spelers van topniveau. Op een gegeven moment houdt het ook op wanneer je te maken krijgt met blessures.

Dat je vandaag gelijkspeelt heeft verder ook geen ene kut te maken met het zogenaamd lage niveau van Kasanwirjo, Lopez en Nieuwkoop, dus ik zie het nut van deze discussie ook niet zo eigenlijk.
pi_214663899
Lekker voor jullie
graag op anoniem
pi_214663946
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ze zullen het verschil niet gaan maken nee.

Maar dat hebben ze vanavond ook niet gedaan in negatief opzicht, allemaal gewoon prima gepresteerd. Alleen onze keeper kreeg het idee dat hij zich moest laten zien na een wedstrijd niks gedaan te hebben.
Als Wellenreuther gewoon even normaal had gedaan had je hier een eenvoudige overwinning geboekt en was het sentiment ongetwijfeld volledig anders geweest.

Maar omdat hij 1 fout heeft gemaakt die je punten kost moet #allesweg en is het CRISIS. Blijft toch een ontzettend labiele en opportunistische wereld, die voetballerij. Stukje waan van de dag.
pi_214663982
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:15 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Maar wat gaat er dan mis? Wat @:Irritatie100 ook al min of meer zegt, je kan natuurlijk niet elke positie vierdubbel bezet hebben met gelijkwaardige spelers van topniveau. Op een gegeven moment houdt het ook op wanneer je te maken krijgt met blessures.

Dat je vandaag gelijkspeelt heeft verder ook geen ene kut te maken met het zogenaamd lage niveau van Kasanwirjo, Lopez en Nieuwkoop, dus ik zie het nut van deze discussie ook niet zo eigenlijk.
Maar op het moment dat je Hartman verliest en Lopez er speelt en Wieffer verliest en Zerrouki er speelt ga je niet zoals verwacht iets achteruit, maar doe je een hele winterjas uit

En dan verlies je ook nog eens een aanvaller die een seizoenshelft lang het verschil maakte, naar de premier league gaat en vervolgens wordt vervangen door een bankzitter van Vitesse

Dan spreekt de rest voor zich
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214664021
En dan speel je gelijk tegen misschien wel, en zeker op dit moment, het slechtste team van de eredivisie
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:21:32 #36
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214664030
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Het lijkt me ontzettend verstandig dat Priske niet bezig is met wat halvezolen als Valentijn Driessen en Martijn Krabbendam gaan raaskallen in de media.
Je maakt een denkfout. Zou mij een reet roesten wat Krabby en Valentijn vinden, maar ik vind dat Priske een paar discutabele beslissingen maakt die hij niet echt probeert te onderbouwen, dan heb je de schijn heel snel tegen je als de resultaten en het spel tegenvalt. Dat is wel het verschil tussen Feyenoord en Sparta Praag of Midgetland.

Vandaag kraait er geen haan naar als je die strafschop krijgt en gewoon 2-0 wint natuurlijk, maar aan de andere kant blundert Wellenreuther er weer op los en die keuze voor hem is wel bewust gemaakt.
Makkelijk eerste
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:22:22 #37
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214664040
Mensen, die conclusies na 1 competitiewedstrijd zijn behoorlijk voorbarig, over 2 maanden hebben we een eerlijker beeld over Priske.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:22:47 #38
pi_214664049
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:22 schreef Vis1980 het volgende:
Mensen, die conclusies na 1 competitiewedstrijd zijn behoorlijk voorbarig, over 2 maanden hebben we een eerlijker beeld over Priske.
Je zit op FOK!.
[..]
pi_214664059
quote:
Waarom Feyenoord de tweede helft tegen Willem II zonder VAR speelde
Scheidsrechter Dennis Higler moest het tijdens de competitiewedstrijd tussen Feyenoord en Willem II (1-1) na rust doen zonder de hulp van de videoscheidsrechter. Dat kwam door technische problemen.

Sportredactie 10-08-24, 19:19
Supporters van Feyenoord reageerden op X verontwaardigd, omdat hun club in de tweede helft geen strafschop kreeg. Ook bij enkele andere momenten kon Higler niet naar de zijlijn toe om beelden terug te kijken.

‘Vanwege een lokaal technisch mankement is er geen verbinding met de VAR mogelijk gebleken tijdens de tweede helft bij de wedstrijd van Feyenoord tegen Willem II’, maakte de KNVB duidelijk.
knjb competitie vervalsing
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214664114
quote:

[..]
Ja, maar vandaag had je door een stel blessures nou eenmaal je derde keus een keer nodig en dan kom je bij dit niveau uit. Het alternatief is een stel A-junioren die nog nooit betaald voetbal hebben gespeeld, maar dan staat dit hele topic weer vol GODVERDOMME, WAT EEN SMALLE SELECTIE, WE MOETEN HET MET JEUGDSPELERS DOEN!!!!111!!!1111-posts.
pi_214664124
Eerste puntje binnen. Lekker!
pi_214664142
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ja, maar vandaag had je door een stel blessures nou eenmaal je derde keus een keer nodig en dan kom je bij dit niveau uit. Het alternatief is een stel A-junioren die nog nooit betaald voetbal hebben gespeeld, maar dan staat dit hele topic weer vol GODVERDOMME, WAT EEN SMALLE SELECTIE, WE MOETEN HET MET JEUGDSPELERS DOEN!!!!111!!!1111-posts.
Mwah, volgens mij weet je al minimaal drie maanden dat Hartman een blessure heeft
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:27:18 #43
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214664147
@Caland en @GurneyIsBestOke zijn overbiddelijk.
What can change the nature of a man?
pi_214664166
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:27 schreef Caland het volgende:

[..]
Mwah, volgens mij weet je al minimaal drie maanden dat Hartman een blessure heeft
Daar is dan ook Smal voor gehaald.
pi_214664200
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:27 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, vandaar ook dat ze Smal hebben gehaald en nu nog een 2e linksback gaan huren.

Wat is nou precies het probleem dat je welgeteld 1 competitiewedstrijdje met Lopez hebt moeten spelen door de (lichte) blessure van Smal?
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:31:28 #46
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214664241
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
knjb competitie vervalsing
Ja dat was echt vd zotte, op het EK bleef men gewoon wachten op die verbinding.
pi_214664271
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:27 schreef Coco het volgende:
@:Caland en @:gurneyisbestoke zijn overbiddelijk.
Zelfs met hulp van de scheids +7 konden ze niet winnen lol
graag op anoniem
pi_214664272
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Daar is dan ook Smal voor gehaald.
Maar die kan er ook geen reet van
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214664286
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Eerste puntje binnen. Lekker!
:D
graag op anoniem
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:34:34 #50
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214664292
Priske is ontvangen in een warm bad.
pi_214664295
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:14 schreef Durmada het volgende:

[..]
Dus eigenlijk een voorbarige mening over iemand die je helemaal niet kent. Zeg dat dan meteen, scheelt een hoop gezeik.
Beetje een flauwe val als je het mij vraagt maar goed. Ik wil best de discussie aan hoor.

Volgens mij zijn we al twee wedstrijden om het echie verder plus aantal serieuze oefenwedstrijden. Je kan prima een beetje evalueren op dit moment.

Je mag van mij best een paar keer slecht spelen maar ik zie gewoonweg niet de vooraf aangekondigde speelwijze. Weinige herkenbare patronen, op zijn hoogst vaag gestructureerde vierhoekjes.

Mag je mij gaan aanwijzen waar de hand van Priske inmiddels dan wel zichtbaar is?

Ik zie het niet. Je had het inmiddels wel moeten zien.
pi_214664299
Feyenoord mist een type speler als Xavi Simons, een Tomasson, een kokcu

een goede speler die achter de spits doelpunten kan maken vanuit het middenveld

dat is al jaren een probleem

daarmee kan je het verschil maken tussen echt naar de top te gaan of blijven steken

het ligt helemaal niet aan de linksback of de rechtsback
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  Moderator zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:38:00 #53
pi_214664353
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord mist een type speler als Xavi Simons, een Tomasson, een kokcu

een goede speler die achter de spits doelpunten kan maken vanuit het middenveld

dat is al jaren een probleem
Kökcü is pas een seizoen weg. Hoe bedoel je jaren?
[..]
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:38:47 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214664366
In de basis miste je vandaag een type als Timber, Beelen, Stengs, Hartman, Trauner.
pi_214664375
Trauner wordt wel echt gemist. :)
pi_214664380
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:38 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Kökcü is pas een seizoen weg. Hoe bedoel je jaren?
dit wordt het 2e jaar zonder kokcu

dat is jaren

je heb een aanvallende middenvelder met creativiteit en scorend vermogen nodig
pi_214664408
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:38 schreef Vis1980 het volgende:
In de basis miste je vandaag een type als Timber, Beelen, Stengs, Hartman, Trauner.
Eigenlijk alleen een type Bijlow, ondanks alle tekortkomingen die er vandaag ook echt wel waren is Wellenreuther toch de enige reden dat we niet gewonnen hebben.
  Moderator zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:42:17 #58
pi_214664438
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
dit wordt het 2e jaar zonder kokcu

dat is jaren

je heb een aanvallende middenvelder met creativiteit en scorend vermogen nodig
2024-2023 = jaren

Harvard wiskunde

[..]
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:42:18 #59
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214664439
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Eigenlijk alleen een type Bijlow, ondanks alle tekortkomingen die er vandaag ook echt wel waren is Wellenreuther toch de enige reden dat we niet gewonnen hebben.
Ja theoretisch klopt dat eel. Hoe vaak heeft Bijlow vorig jaar de 0 eigenlijk gehoud tov Wellenreuter?
pi_214664440
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:38 schreef Vis1980 het volgende:
Als vice voorzitter van de Mats Wieffer fanclub ben ik wel enigzins teleurgesteld in dit lijstje.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:43:05 #61
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214664451
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:42 schreef Wotte het volgende:

[..]
Als vice voorzitter van de Mats Wieffer fanclub ben ik wel enigzins teleurgesteld in dit lijstje.
Die speelt niet meer bij de mooiste club van Nederland en omstreken.

Kun je vieze voorzitterzijn of niet.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:43:15 #62
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214664455
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:34 schreef Wotte het volgende:

[..]
Beetje een flauwe val als je het mij vraagt maar goed. Ik wil best de discussie aan hoor.

Volgens mij zijn we al twee wedstrijden om het echie verder plus aantal serieuze oefenwedstrijden. Je kan prima een beetje evalueren op dit moment.

Je mag van mij best een paar keer slecht spelen maar ik zie gewoonweg niet de vooraf aangekondigde speelwijze. Weinige herkenbare patronen, op zijn hoogst vaag gestructureerde vierhoekjes.

Mag je mij gaan aanwijzen waar de hand van Priske inmiddels dan wel zichtbaar is?

Dit vind je een flauwe val, maar een trainer met een prima staat van dienst een kuttrainer noemen na een matig begin bij een andere club niet?

Nogmaals, ik ken de hand van Priske niet zo goed. Maar ik zie wel aardige resultaten bij zijn eerdere clubs. Ik schrijf hem dan ook absoluut niet af, het is niet zo gek dat een trainer aanpassingstijd nodig heeft. Vooralsnog heb ik geen reden om aan te nemen dat hij daadwerkelijk een slechte trainer is. Jij hebt dat wel, maar dat hou jij vooralsnog achter de hand?

Daarom stel ik nu nog een keer de vraag: op basis van zijn periode voor Feyenoord kan jij al vaststellen dat hij een kuttrainer is, kan je dat ook hard maken met feiten ?
AZ
ALKMAAR
pi_214664536
als die 2-0 gemaakt zou zijn hadden we dit gezeik niet gehad
pi_214664635
pi_214664641
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:43 schreef Durmada het volgende:

[..]
Dit vind je een flauwe val, maar een trainer met een prima staat van dienst een kuttrainer noemen na een matig begin bij een andere club niet?

Nogmaals, ik ken de hand van Priske niet zo goed. Maar ik zie wel aardige resultaten bij zijn eerdere clubs. Ik schrijf hem dan ook absoluut niet af, het is niet zo gek dat een trainer aanpassingstijd nodig heeft. Vooralsnog heb ik geen reden om aan te nemen dat hij daadwerkelijk een slechte trainer is. Jij hebt dat wel, maar dat hou jij vooralsnog achter de hand?

Daarom stel ik nu nog een keer de vraag: op basis van zijn periode voor Feyenoord kan jij al vaststellen dat hij een kuttrainer is, kan je dat ook hard maken met feiten ?
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:08 schreef Wotte het volgende:
Ik heb een neus voor matige trainers.

Dit is er eentje. Geloof me nou maar.
Matig zei ik. Niet kut.

Ik denk dat wij van mening blijven verschillen.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:53:46 #66
474254 GurneyIsBestOke
pi_214664680
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:27 schreef Coco het volgende:
@:Caland en @:gurneyisbestoke zijn overbiddelijk.
Nee hoor, samenvatting nu in zijn geheel gezien, tamelijk bizar dat je dit niet gewonnen hebt met deze kansen. Meer pech dan onkunde.

Vooral de keeperswissel pakt vooralsnog slecht uit.
Makkelijk eerste
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:54:03 #67
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214664686
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:51 schreef Wotte het volgende:

[..]
[..]
Matig zei ik. Niet kut.

Ik denk dat wij van mening blijven verschillen.
Jij hebt je mening geen seconde hard kunnen maken, dat is wat anders.
AZ
ALKMAAR
pi_214664864
pi_214664928
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:54 schreef Durmada het volgende:

[..]
Jij hebt je mening geen seconde hard kunnen maken, dat is wat anders.
Ik meen dat je Priske prima kan beoordelen op een voorbereiding, serieuze oefenwedstrijden en twee wedstrijden om het echie en jij meent van niet vanwege goede resultaten in het verleden in mindere competities.

Volgens mij heb ik al een aantal keren inhoudelijk mijn kritiek geuit op deze trainer. Maar dan moet ik me in allerlei bochten wringen om Priske zijn gehele carrière te beoordelen. De beste man zal vast wel iets kunnen daar niet van.

Maar je kan niet van me verwachten dat ik iedere competitie in Europa bekijk omdat wellicht ooit iemand trainer wordt van Feyenoord. Dan kan iedereen wel ophouden met reageren hier.

Moet ik 'm dan ook maar beoordelen op die paar statistieken zoals jij doet? Ik zie verder weinig inhoudelijke tegenargumenten.
pi_214664935
Ben ik de enige die het niet zo heel slecht vond
pi_214664944
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:34 schreef Wotte het volgende:

[..]

Voor iemand die in Forbs de nieuwe Robben ziet ben je wel heel kritisch op Feyenoord hoor.

Maar ik snap je getroll. Wij hebben ook een lange tijd ons grammetje kunnen halen. Even kijken op welk termijn het weer vanuit ons kan. :)
pi_214664958
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214665046
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 21:04 schreef CR7 het volgende:

[..]
Voor iemand die in Forbs de nieuwe Robben ziet ben je wel heel kritisch op Feyenoord hoor.
Je fantasie neemt een loopje met je.
pi_214665053
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 21:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Bijlow basis graag :)
Ik wacht nog even op @onlogisch
  Moderator zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:07:32 #75
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214665076
Trolletjes @Wotte en @CR7 met elkaar in gevecht.
What can change the nature of a man?
pi_214665140
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 21:07 schreef Coco het volgende:
Trolletjes @:wotte en @:cr7 met elkaar in gevecht.
Wij zijn gewoon dezelfde persoon.
pi_214665156
Ik vind Priske nog helemaal niet zo het probleem. Te Koese laat vooral als TD steken vallen.
Z’n dure aankopen van vorig jaar renderen totaal niet en hij niet geanticipeerd op het vertrek van Minteh, of hij moet echt gedacht hebben dat Moussa dat gat ging opvullen _O-
#12 is not for sale!
pi_214665355
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 21:09 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind Priske nog helemaal niet zo het probleem. Te Koese laat vooral als TD steken vallen.
Z’n dure aankopen van vorig jaar renderen totaal niet en hij niet geanticipeerd op het vertrek van Minteh, of hij moet echt gedacht hebben dat Moussa dat gat ging opvullen _O-
Om over het vertrek van Wieffer nog maar te zwijgen.

Volgens mij willen ze echt met Zerrouki het seizoen in….
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_214665455
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 21:09 schreef Haringkop het volgende:
Heb ook met hem te doen met al dat gejank van de media (en eigenlijk ook de supporters) over de formatie. Jarenlang schrijven ze Slot naar Ajax toe. Is die weg dan janken ze dat de nieuwe trainer niet de nieuwe Slot is. En dan zadelt Te Kloese hem ook nog eens op met aankopen uit de derde League van Frankrijk, 2e van België en uit de competitie van Costa Rica.
pi_214665511
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Om over het vertrek van Wieffer nog maar te zwijgen.

Volgens mij willen ze echt met Zerrouki het seizoen in….
Ja eens, al kan ik mij nog voorstellen dat ze Zechiël en Milambo daar kansen willen geven. Al lijkt het daar niet op gezien de wissels.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 10-08-2024 21:28:05 ]
#12 is not for sale!
pi_214665946
@dondennis GRIJP IN.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_214666179
Het zag er ook los van het ongelukkige gelijke spel ook gewoon niet uit. Mokersaai eindeloos breien en nul creativiteit.
blablablabla
pi_214666185
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef De_Kraam het volgende:
@:dondennis GRIJP IN.
Vind het wel opmerkelijk dat vorig jaar vrijwel iedere aankoop, waarvoor een transfersom voor betaald is, al lang en breed binnen was.
pi_214666236
Niet kunnen winnen van Willem 2 had ik niet verwacht, maar heel gek is het ook weer niet..gewoon te weinig creativiteit en spelers met individuele kwaliteiten, die uit het niets iets kunnen forceren
pi_214666689
Paniek hier

goh
graag op anoniem
pi_214666706
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 10:23 schreef Caland het volgende:
Het is maar goed dat we die eerste 4 potjes een lollerprogramma hebben, zullen we maar zeggen
(lol)
Dit, dus.
pi_214666786
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 22:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]
(lol)
@GGMM
graag op anoniem
pi_214666795
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 21:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Niet kunnen winnen van Willem 2 had ik niet verwacht, maar heel gek is het ook weer niet..gewoon te weinig creativiteit en spelers met individuele kwaliteiten, die uit het niets iets kunnen forceren
Dat probleem hadden we vorig jaar ook al, echt onbegrijpelijk dat die linie niet versterkt is. De middelen zouden er nu moeten zijn.
Maar goed Te Kloese heeft vorig al bewezen met die euro’s geen kut te kunnen.
#12 is not for sale!
pi_214666920
Hoeveel jaar op rij moeten we CL spelen voordat we serieuze transfers kunnen doen van het type Lozano, Dest? We blijven maar vissen in Zuid-Amerikaanse sloppenwijken en de inboedel van failliete clubs alsof het nog steeds 2008 is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 10-08-2024 23:36:10 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:31:53 #90
pi_214666952
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 22:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoeveel jaar op rij moeten we CL spelen voordat we serieuze transfers kunnen toen van het type Lozano, Dest? We blijven maar vissen in Zuid-Amerikaanse sloppenwijken en de inboedel van failliete clubs alsof het nog steeds 2008 is.
We hebben nog een schuld die we moeten aflossen.
[..]
pi_214667672
Stengs voor 8 miljoen weg, dat is niet zoveel. Blijft weinig over bij jullie.
pi_214667752
Charlotte :D
pi_214667753
Dit komt uit het niets. Ook een veel lager bod dan dat van Lazio toch? Kan me ook niet voorstellen dat Stengs naar een of andere nietszeggende MLS-club wil overigens.
pi_214667766
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:14 schreef tompsv18 het volgende:
Je belangrijkste speler in creatief opzicht voor ongeveer het aankoopbedrag weg doen zou echt wanbeleid van de bovenste plank zijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214667790
Lol wtf gaat dit over dan? :')

Waarom zou die naar Charlotte FC willen gaan? _O-

En dan ook nog voor 8 miljoen...
pi_214667874
Linkerrijtje moet toch nog gewoon makkelijk te halen zijn zonder Stengs?
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:26:51 #97
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214667899
Dit moet wel een grap zijn, Stengs naar Charlotte voor een schamele 8 miljoen ?
AZ
ALKMAAR
pi_214667968
Als het waar blijkt te zijn stap ik trouwens direct over naar het vanmiddag gevormde #teamwanbeleid
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:32:06 #99
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_214667985
Wat Stengs betreft; hier moet nog iets achter zitten. Een of andere ruildeal of zo.

Anders is het gewoon niet te verklaren.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Moderator zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:32:43 #100
pi_214667992
Ik geloof er geen kut van dat Stengs zo jong al naar de MLS vertrekt _O-

Iemand heeft onzin lopen te verkopen
[..]
pi_214668027
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:32 schreef thedeedster het volgende:
Wat Stengs betreft; hier moet nog iets achter zitten. Een of andere ruildeal of zo.

Anders is het gewoon niet te verklaren.
Hun selectie is 35 miljoen waard. :')

Ik hoop dat ze in de war zijn met Lingr ofzo.
pi_214668031
De KNBB schakelt door en gaat Joey Kooij weer op Feyenoord wedstrijden zetten.
  Moderator zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:35:43 #103
pi_214668042
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Linkerrijtje moet toch nog gewoon makkelijk te halen zijn zonder Stengs?
Een van onze, wellicht de belangrijkste, creatieve speler die we hebben.

Die Hadj-Moussa die 2-3x bij een degraderend Vitesse leuke truukjes liet zien gaat hem écht niet kunnen vervangen.
[..]
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:36:08 #104
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214668049
quote:
Ik ben het hier wel mee eens. Er wordt vaak gezegd: "dat is hoe de transfermarkt in elkaar zit", maar als je het echt graag wil kan je ook gewoon goede spelers voor 1 augustus binnenhengelen.
pi_214668075
Kutwedstrijd, maar goed, ik had ook 0 verwachtingen toen ik de opstelling zag.
BFF met GGMM
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:39:18 #106
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214668088
Wat een wanprestatie, maar het verbaast me niks na die voorbereiding.
pi_214668091
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:32 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik geloof er geen kut van dat Stengs zo jong al naar de MLS vertrekt _O-
Vooral dit inderdaad. En als het nou een Inter Miami was zodat je met Messi komt te spelen is er misschien nog een heel klein beetje wat voor te zeggen, maar dit is een club waar de voor mij bekendste naam een bij Toulouse mislukte Belg is.
pi_214668094
Is die Te kloese vandaag van de tribune getieft en lelijk op zijn hoofd gevallen?
pi_214668106
Stengs zal dan wel gewoon een clausule in z’n contract hebben staan dat hij voor 8 miljoen weg mag? Dan heeft Feyenoord weinig te willen.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:42:35 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214668131
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:40 schreef tompsv18 het volgende:
Stengs zal dan wel gewoon een clausule in z’n contract hebben staan dat hij voor 8 miljoen weg mag? Dan heeft Feyenoord weinig te willen.
Maar dan zou toch letterlijk iedere club ter wereld die 8 miljoen kan neerleggen hem ophalen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:43:30 #111
268491 fetX
pi_214668143
Kan me gewoon echt niet voorstellen dat dit waar is. 8 miljoen _O-
pi_214668153
Als Marcel van de Kraan het meldt vrees ik dat het betrouwbare informatie is.
Op het eerste oog echt totaal onbegrijpelijk maar misschien zijn er afspraken gemaakt waar we niet van op de hoogte zijn. Wat een waardeloos begin van het seizoen zeg.
pi_214668154
twitter

Dit is gespeeld.
pi_214668163
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:40 schreef tompsv18 het volgende:
Als ik het me goed herinner wilde Lazio toch 12 miljoen plus die Deense buitenspeler bieden?
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:44:41 #115
262211 hhh38
pi_214668164
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:39 schreef fetX het volgende:
Wat een wanprestatie, maar het verbaast me niks na die voorbereiding.
Ik vind wanprestatie niet echt de juiste benaming. Het is een kutuitslag en je hebt het aan jezelf te danken dat de wedstrijd niet al binnen was toen die 1-1 viel, maar het was geen dramatisch slechte wedstrijd.
pi_214668167
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:43 schreef fetX het volgende:
Kan me gewoon echt niet voorstellen dat dit waar is. 8 miljoen _O-
Bakstenen. @Flitsbezorger
pi_214668172
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:43 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Dit is gespeeld.
Dit zal wel een godsvermogen daar kunnen verdienen en zijn lul op de directietafel hebben gelegd.
pi_214668176
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:42 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar dan zou toch letterlijk iedere club ter wereld die 8 miljoen kan neerleggen hem ophalen
Ja, al moet Stengs die clubs dan wel zelf zien zitten. In dat opzicht is Charlotte wel vreemd, ja. Maar kan weinig anders zijn dan afspraken die er zijn gemaakt, anders kun je wel het dubbele voor hem krijgen lijkt me.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:47:03 #119
262211 hhh38
pi_214668190
quote:
[ x ]
Dit is gespeeld.
Ik snap hier echt niks van
  Moderator zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:47:19 #120
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_214668193
Is Dennis te Kloese een fraud?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_214668215
We gaan er dit seizoen keihard achterkomen dat we ontzettend veel geluk hebben gehad met Arond de afgelopen jaren. :{
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:49:53 #122
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_214668218
Dit is een slechte zaak.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:50:32 #123
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_214668228
Cookin' Kloese.
Yea, she's on crack.
pi_214668230
Je enige creatieve speler verkopen voor een jodenfooi, alleraardigst.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:50:55 #125
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214668232
Stel je voor dat je hem verkoopt en er komt na Bueno (als die al komt) geen speler meer bij. Ja, dan ga ik mij ook zorgen maken. Maar het is bijna 11 augustus, je hebt nog bijna drie weken. Stengs kan juist dat beetje extra brengen bij een niet zo creatief Feyenoord. Je zag ook toen Timber erin kwam dat er eindelijk eens wat steekpassen werden gegeven, maar heb Stengs er graag bij.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:54:38 #126
268491 fetX
pi_214668271
Een van je belangrijkste spelers in dit systeem verkopen voor 8 miljoen. Sowieso al een belachelijk laag bedrag. Neem aan dat ze dan deze week 2 spelers presenteren voor op de 10 positie want anders is deze deal echt onbegrijpelijk. Snap ook echt niet dat een Stengs daar naartoe zou willen, maar goed.
pi_214668278
heel bijzonder dit
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:55:56 #128
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214668285
Zou het kunnen dat zijn knieën meer kapot zijn als op voorhand gedacht? Dan zie ik er nog enige logica in anders niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214668296
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou het kunnen dat zijn knieën meer kapot zijn als op voorhand gedacht? Dan zie ik er nog enige logica in anders niet.
dat is op zich nog een aardige theorie ja
pi_214668314
quote:
[ x ]
Dit is gespeeld.
Het bedrag is in het artikel inmiddels aangepast: “Stengs kan rond de 10 miljoen euro opbrengen.”

[ Bericht 0% gewijzigd door bbuddybb op 11-08-2024 00:09:25 ]
pi_214668323
Slot heeft vorig jaar toch in een interview gezegd dat Stengs nooit meer de speler van AZ zal worden, na de blessure die hij gehad heeft? Het is eigenlijk een soort kreupel paard.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 11 augustus 2024 @ 00:00:01 #132
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214668327
Wat een kutdeal.
Dit, dus.
  zondag 11 augustus 2024 @ 00:00:13 #133
262211 hhh38
pi_214668331
quote:
Dat heeft Slot ergens vorig seizoen al eens toegegeven. Maar met hoe goed ie speelde als ie fit was zou hij alsnog meer op moeten kunnen leveren.
pi_214668380
Schimmige dealtjes van de Don. Die gunt zijn Amerikaanse matties wat korting.
pi_214668412
Embrace the uncerrainty zullen we maar zeggen...
  zondag 11 augustus 2024 @ 00:08:35 #136
268491 fetX
pi_214668417
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:58 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Het bedrag is in het artikel inmiddels aangepast: “ Stengs kan rond de 10 miljoen euro opbrengen.”
Zelfs dat vind ik vrij matig. Je zou toch minstens 15 verwachten. Indien dit klopt een zeer matige deal van Dennis. En er mag inmiddels ook wel eens wat bij gaan komen.
pi_214668445
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:54 schreef fetX het volgende:
Een van je belangrijkste spelers in dit systeem verkopen voor 8 miljoen. Sowieso al een belachelijk laag bedrag. Neem aan dat ze dan deze week 2 spelers presenteren voor op de 10 positie want anders is deze deal echt onbegrijpelijk. Snap ook echt niet dat een Stengs daar naartoe zou willen, maar goed.
Stengs is gewoon stuk. Dat weet iedereen en meer dan een Jodenfooi ga je er niet voor krijgen.
pi_214668501
quote:
Dat zou de enige logische verklaring moeten zijn, want anders is 8 miljoen echt kansloos en de club waar hij naar vertrekt nog kanslozer. Zeker als hij in dit systeem een van je belangrijkste spelers is.

Er moeten nu echt wel binnen nu en 2 weken serieuze versterkingen bijkomen. Dus aan de bovenkant, geen gokjes voor Dordrecht of andere halve gare. Je moet een aanvallende middenvelder, RWB en een middenvelder hebben. En dan heb je ook nog kans dat er met Hancko, Gimenez en Geertruide meer vertrekken
pi_214668513
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 00:17 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat zou de enige logische verklaring moeten zijn, want anders is 8 miljoen echt kansloos en de club waar hij naar vertrekt nog kanslozer. Zeker als hij in dit systeem een van je belangrijkste spelers is.

Er moeten nu echt wel binnen nu en 2 weken serieuze versterkingen bijkomen. Dus aan de bovenkant, geen gokjes voor Dordrecht of andere halve gare. Je moet een aanvallende middenvelder, RWB en een middenvelder hebben. En dan heb je ook nog kans dat er met Hancko, Gimenez en Geertruide meer vertrekken
Maarja als hij stuk is. Dan komt dat bij de medische keuring bij zijn nieuwe club toch ook aan het licht?
  zondag 11 augustus 2024 @ 00:20:04 #140
268491 fetX
pi_214668528
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 00:17 schreef alopio het volgende:

[..]

Inmiddels dus twee aanvallende middenvelders, een vervanger voor Wieffer en een rwb ervan uitgaande dat Bueno al binnen is.
pi_214668535
Wat een laag bedrag, daar moet inderdaad wel wat anders achter zitten. Wel opvallende move, dan kun je het Nederlands Elftal wel vergeten denk ik...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 11 augustus 2024 @ 00:21:59 #142
262211 hhh38
pi_214668542
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 00:18 schreef CR7 het volgende:

[..]
Maarja als hij stuk is. Dan komt dat bij de medische keuring bij zijn nieuwe club toch ook aan het licht?
Er zijn een hoop blessuregevoelige spelers die van club veranderen. Zo'n medische keuring is meer om conditie te testen en te checken of er geen verborgen blessures zijn. Maar bij Stengs zal het gewoon wat brozer zijn en als ie daar transparant over is gaan ze hem gewoon contracteren.
  zondag 11 augustus 2024 @ 00:27:58 #143
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_214668578
Ik gok dat Stengs binnenkort ergens voor wordt vervolgd.
pi_214668584
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Wat een laag bedrag, daar moet inderdaad wel wat anders achter zitten. Wel opvallende move, dan kun je het Nederlands Elftal wel vergeten denk ik...
Een speler van halverwege de twintig die al in het buitenland is mislukt en bovendien kwetsbare knieën heeft… Wat verwacht je precies?

Rond de tien miljoen vind ik geen gek bedrag gezien het niveau van de clubs die in hem geinteresseerd zijn.
pi_214668606
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 00:29 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Een speler van halverwege de twintig die al in het buitenland is mislukt en bovendien kwetsbare knieën heeft… Wat verwacht je precies?

Rond de tien miljoen vind ik geen gek bedrag gezien het niveau van de clubs die in hem geinteresseerd zijn.
Maar waarom zou je als Stengs zijn dit willen? Hier speel je CL, kans op oranje. Heel raar
  Moderator zondag 11 augustus 2024 @ 00:36:06 #146
pi_214668625
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Vooral dit inderdaad. En als het nou een Inter Miami was zodat je met Messi komt te spelen is er misschien nog een heel klein beetje wat voor te zeggen, maar dit is een club waar de voor mij bekendste naam een bij Toulouse mislukte Belg is.
Sterker nog, ze hebben niet eens clubs daar. Zijn gewoon verkapte NBA-franchises die doen alsof ze voetbalclubs zijn.

Zelfs de competitie van Zweden acht ik hoger dan de MLS.
[..]
  Moderator zondag 11 augustus 2024 @ 00:36:37 #147
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214668628
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is Dennis te Kloese een fraud?
Je gaat het bijna denken ja. Laten we ook niet vergeten dat hij een gigantische teringzooi heeft achter gelaten bij LA Galaxy.
  Moderator zondag 11 augustus 2024 @ 00:41:08 #148
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_214668648
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 00:36 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Je gaat het bijna denken ja. Laten we ook niet vergeten dat hij een gigantische teringzooi heeft achter gelaten bij LA Galaxy.
Hij is ook flink op weg om er een teringzooi van te maken bij Feyenoord. Echt volslagen ridicuul dat die man nog steeds TD en AD is, je reinste zelfoverschatting.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 11 augustus 2024 @ 00:47:42 #149
268260 Dr.Mikey
pi_214668685
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Misschien zijn ze daar ook wel op de hoogte van zijn fysieke gesteldheid. Zelfs toen zo beetje elke middenvelder omviel net voor het ek nam Koeman Stengs niet mee als extra ondanks zijn recente hattrick tegen amateurs in zijn meest recente interland.
R.I.P DTS.
pi_214668819
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 00:29 schreef bbuddybb het volgende:

[..]

Die kwetsbare knieën valt wel mee.
Na zijn blessure in 2017/18 slechts twee keer lichte knieklachten gehad voor de rest sinds revalidatie minimaal 25 wedstrijden per seizoen gespeeld in alle competities.

Lijkt mij allemaal een stuk waarschijnlijker dat Stengs een clubs buiten de EUFA clausule contractueel heeft laten vastleggen. Voor het geval die Arabieren met gekke salarissen willen schuiven. Dan dat dit een of andere masterplan van te Kloese is.

[ Bericht 12% gewijzigd door Wotte op 11-08-2024 01:44:45 ]
pi_214668970
Wat een clusterfuck wordt dit seizoen.
8 miljoen, FC Charlotte..
#12 is not for sale!
pi_214668977
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Hij is ook flink op weg om er een teringzooi van te maken bij Feyenoord. Echt volslagen ridicuul dat die man nog steeds TD en AD is, je reinste zelfoverschatting.
Lekker kunnen meeliften op de zet van Arnesen om Slot binnen te halen.
pi_214669016
Ondanks dat ik laatst riep dat je Stengs voor zo'n bedrag moet laten gaan, vind ik dat in deze situatie zeker niet meer. Dit kan je echt alleen doen als je heel snel een paar spelers terug haalt.
pi_214669088
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:37 schreef DonRaja het volgende:
Kutwedstrijd, maar goed, ik had ook 0 verwachtingen toen ik de opstelling zag.
Rechterrijtje voor de Rotterdamse randmongolen?

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 00:08 schreef DonRaja het volgende:
Wow, dat PSV is wel echt teringslecht. Wordt gewoon rechterrijtje voor die Eindhovense randmongolen.
  zondag 11 augustus 2024 @ 06:26:54 #155
474254 GurneyIsBestOke
pi_214669127
Je hele voorbereiding afstemmen op één speler en die vervolgens voor een fooitje verkopen is wel een staaltje wanbeleid.
Makkelijk eerste
pi_214669175
Die paniek hier _O-

Wat een intens walgelijk kuttopic is dit geworden zeg.
pi_214669248
Als we nou die Buonanotte binnen hadden was het prima geweest. Maar nu is het gewoon bizar vreemd. Tenzij er al een fantastische vervanger klaar staat om te tekenen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_214669255
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 07:13 schreef Pistolero het volgende:
Die paniek hier _O-

Wat een intens walgelijk kuttopic is dit geworden zeg.
Er is ook weinig reden om positief te zijn. Met uitzondering van de financiële situatie.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 11 augustus 2024 @ 07:58:56 #159
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214669268
Ai, wat een seizoenstart zeg. Stengs werd gister al node gemist.

Ik snap overigens van beide kanten deze transfer niet.
pi_214669290
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 07:53 schreef H.FR het volgende:

[..]
Er is ook weinig reden om positief te zijn. Met uitzondering van de financiële situatie.
Je hebt een uitstekende selectie(ook zonder Stengs), je hebt een prima trainer, financieel ben je eindelijk weer een beetje gezond, de organisatie staat als een huis en de jeugdopleiding floreert als nooit tevoren.

Nee, echt weinig redenen om positief te zijn inderdaad.
pi_214669357
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 07:52 schreef H.FR het volgende:
Als we nou die Buonanotte binnen hadden was het prima geweest. Maar nu is het gewoon bizar vreemd. Tenzij er al een fantastische vervanger klaar staat om te tekenen.
Gelukkig bestaan er nog scoutinglijstjes. :)
pi_214669396
Topic gelezen maar jeetje jongens. Het is maar Calvin Stengs he.
  zondag 11 augustus 2024 @ 08:25:36 #163
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214669438
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 08:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind 8 miljoen wel karig in deze casus.
  Moderator zondag 11 augustus 2024 @ 08:27:34 #164
42184 crew  DaMart
pi_214669453
Stengs voor 8 miljoen naar een obscuur clubje in de VS? Dat moet wel een broodje aap zijn toch? :X.
pi_214669458
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2024 08:05 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Je hebt een uitstekende selectie(ook zonder Stengs), je hebt een prima trainer, financieel ben je eindelijk weer een beetje gezond, de organisatie staat als een huis en de jeugdopleiding floreert als nooit tevoren.

Je begint wel een act te worden. Hoe je afgelopen seizoen debiel kritisch was op Slot die niks goeds kon doen ben je nu overdreven positief zonder een greintje kritiek.

Ik zie het ook niet zo dramatisch in, en er gaat genoeg heel goed, maar je mag soms wel kritisch zijn. In dit geval is de verkoop op zijn zachts gezegd bijzonder. Om het geld, om de club en om het feit dat Priske Stengs heel belangrijk vind in zijn systeem. Of er moet al een vervanger klaarstaan (dus echt een speler waar wij beter van worden)

Buiten het verhaal Stengs moeten er sowieso wel echt spelers bij nu.
pi_214669483
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 08:25 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik zou de stap vooral heel karig vinden. Zeker omdat Lazio eerder deze zomer interesse zou hebben, kan mij dus ook niet aan de indruk onttrekken dat dit een contractueel dingetje zou zijn.

Als het al niet gewoon een losse flodder is.
  zondag 11 augustus 2024 @ 08:32:49 #167
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214669496
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 08:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik zou de stap vooral heel karig vinden. Zeker omdat Lazio eerder deze zomer interesse zou hebben, kan mij dus ook niet aan de indruk onttrekken dat dit een contractueel dingetje zou zijn.

Ik snap dat ook totaal niet nee, hij is ook nog maar 25. Je zou denken dat er dan een non-eu clausule in zijn contract zit. Hij was gister wel 'ziek' toch? Al kan hij ook daadwerkelijk wat onder de leden hebben natuurlijk.
  zondag 11 augustus 2024 @ 08:35:42 #168
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214669518
Dit was ook wel weer een spandoek met klasse trouwens. Ben je dan treurig he.

twitter
pi_214669528
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 08:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Dit, kijk een Stengs zal nooit naar een City of Liverpool gaan maar een stap naar de Europese subtop was niet raar. Clubs als Lazio, top 4/6 Spanje. CL spelen, Is toch leuker dan op je 25e al naar de MLS
pi_214669583
quote:
81s.gif Op zondag 11 augustus 2024 08:35 schreef maxi-mus het volgende:
Dit was ook wel weer een spandoek met klasse trouwens. Ben je dan treurig he.

[ x ]
De 'supporters' blijven zoals altijd weer het grote probleem binnen Feyenoord.

Dat je in het hele proces van bedenken, maken, meenemen en uitrollen van dit doek ook niet 1 seconde denkt van 'Jongens, what the fuck zijn we nou aan het doen'.
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:01:18 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214669941

De wekelijkse demagoog is weer uit
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214670008
quote:
81s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

De wekelijkse demagoog is weer uit
Ik lees enkel feiten.
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:08:21 #173
474254 GurneyIsBestOke
pi_214670043
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 08:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik snap dat ook totaal niet nee, hij is ook nog maar 25. Je zou denken dat er dan een non-eu clausule in zijn contract zit. Hij was gister wel 'ziek' toch? Al kan hij ook daadwerkelijk wat onder de leden hebben natuurlijk.
Hij zit bij ons wel op zijn top (door zijn historie met blessures), maar voor Feyenoord en de Eredivisie is het een heel goede speler. Verdient ook een voor onze begrippen geweldig salaris, een Amerikaanse club als Charlotte kan daar niet ruim boven zitten. Wellicht dat schoonpapa heel positief is over de VS?
Makkelijk eerste
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:08:22 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214670044
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 08:25 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Beetje laat voor 1 april, maar wel een grap.
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:09:23 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214670065
Dat Joey Kooij je weer mag gaan fluiten lijkt me geen 8 miljoen waard ook
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:14:14 #176
268491 fetX
pi_214670142
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:09 schreef Caland het volgende:
Dat Joey Kooij je weer mag gaan fluiten lijkt me geen 8 miljoen waard ook
Laten we hopen dat Stengs zelf het licht ziet en gewoon wil blijven. De beslissing nog bij hem zelf.

Verder is dit natuurlijk een waanzinnig slechte deal. Te Kloese is deze transferzomer nou nog niet echt bezig om het team daadwerkelijk te versterken in kwaliteit. Meer in kwantiteit. En ook vorig seizoen heeft hij al een paar missers gemaakt. Hopelijk gaat er nog flink wat gebeuren want je moet wel echt weer tweede worden.
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:17:02 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214670186
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:14 schreef fetX het volgende:

[..]
Laten we hopen dat Stengs zelf het licht ziet en gewoon wil blijven. De beslissing nog bij hem zelf.

Verder is dit natuurlijk een waanzinnig slechte deal. Te Kloese is deze transferzomer nou nog niet echt bezig om het team daadwerkelijk te versterken in kwaliteit. Meer in kwantiteit. En ook vorig seizoen heeft hij al een paar missers gemaakt. Hopelijk gaat er nog flink wat gebeuren want je moet wel echt weer tweede worden.
Er lijkt me geen andere optie dan een clausule als hij echt voor 8 vertrekt

Een Arendcluasule sluit ik niet eens uit
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:17:43 #178
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214670194
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:14 schreef fetX het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat ze dit achter z'n rug om besloten hebben, misschien wat sneller gegaan dan hij verwachtte, maar als Feyenoord blij is met 8 miljoen dan is het ook niet dat ze hem echt willen behouden.
pi_214670256
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 08:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben niet een super grote Stengs fan, maar het gaat mij er vooral om dat we geen vervangers hebben voor zijn creativiteit. Komt er een andere speler, dan heb ik er veel minder problemen mee.
pi_214670292
Volgens @ZKA zit Stengs al een langere periode intern te zeuren om een transfer. Zal dus wel rond komen. Daarnaast zit er, naast Bueno, nog een inkomende huurling aan te komen.
pi_214670305
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:24 schreef Maastoren het volgende:
Volgens @:zka zit Stengs al een langere periode intern te zeuren om een transfer. Zal dus wel rond komen. Daarnaast zit er, naast Bueno, nog een inkomende huurling aan te komen.
Ik heb die Stengs sowieso al nooit gemogen. :)
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:26:44 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214670327
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:22 schreef snabbi het volgende:

[..]
Ik ben niet een super grote Stengs fan, maar het gaat mij er vooral om dat we geen vervangers hebben voor zijn creativiteit. Komt er een andere speler, dan heb ik er veel minder problemen mee.
Wat dat betreft was het het moment voor Ivanusec om zich te laten zien gisteren. Maar liet eigenlijk meteen weer zien waarom hij er vorig seizoen al nauwelijks aan te pas kwam

Geen passeeractie, geen handelingssnelheid, slap. Met af en toe een leuke steekbal ga je het niet redden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214670328
Al moeten we wel echt eens gaan ophouden met huren @Dennis
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:27:02 #184
474254 GurneyIsBestOke
pi_214670331
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Met zo’n clausule ben je tamelijk stom als je je hele elftal afstemt op die ene speler.
Makkelijk eerste
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:27:53 #185
268491 fetX
pi_214670346
Weer huren jaaaa
pi_214670349
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Met zo’n clausule ben je tamelijk stom als je je hele elftal afstemt op die ene speler.
Maar het hele elftal is helemaal niet afgestemd op 1 speler.

Dit type speler is alleen perfect voor de betreffende speelstijl.
pi_214670355
quote:

[..]

Een aardige selectie, waarbij het afwachten is of de aankopen er iets van kunnen. Er zijn echt nog 2/3 aankopen aan de bovenkant nodig. En eventuele vervangers voor Geertruida/Hancko.

Een trainer waarbij het afwachten is of zijn ideeën aan slaan. Voorlopig is er nog geen echt goede pot gespeeld en is het spel nog niet vloeiend.

Financieel prima inderdaad.

Qua organisatie zou het inmiddels verstandig zijn niet alleen Te Kloese te hebben maar ook een volwaardig TD.

Jeugdopleiding levert dit jaar wel weer wat af ja.
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:28:48 #188
268491 fetX
pi_214670362
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:22 schreef snabbi het volgende:

[..]
Je hebt nu twee spelers nodig voor de 10 positie. Vervanger van Wieffer en een RWB. Succes Dennis.
pi_214670368
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:27 schreef fetX het volgende:
Weer huren jaaaa
Denk dat men gigantisch overschat hoe groot het transferbudget van Feyenoord momenteel is.
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:30:06 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214670386
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:28 schreef fetX het volgende:

[..]
Je hebt nu twee spelers nodig voor de 10 positie. Vervanger van Wieffer en een RWB. Succes Dennis.
Nieuwkoop etaleerde gisteren ook weer waarom hij nooit meer moet worden dan een ideale dertiende man, ja
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214670394
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:24 schreef Maastoren het volgende:
Volgens @:zka zit Stengs al een langere periode intern te zeuren om een transfer. Zal dus wel rond komen. Daarnaast zit er, naast Bueno, nog een inkomende huurling aan te komen.
Even gekeken op X en sow, die is weer flink aan het meltdownen zeg.
pi_214670396
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Nieuwkoop etaleerde gisteren ook weer waarom hij nooit meer moet worden dan een ideale dertiende man, ja
Ik zou bijna weer mijn standpunt van stal halen. :)
pi_214670397
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee joh die heeft gewoon een verrotte knie of zo. Anders ga je toch niet op je vijfentwintigste voor een jodenfooi naar fucking Charlotte (wie?) van alle clubs.
blablablabla
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:32:22 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214670427
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Maar het hele elftal is helemaal niet afgestemd op 1 speler.

Dit type speler is alleen perfect voor de betreffende speelstijl.
Wie heeft deze trainer gescout eigenlijk? Als je 3 jaar werk weggooit moet je wel heel sterk in je schoenen staan. Dat trainers eigen accenten willen leggen is uiteraard prima maar doe dat dan door evolutie en kijk naar je selectie, het is niet zo dat Feyenoord geschikte wingbacks heeft.
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:32:41 #195
474254 GurneyIsBestOke
pi_214670432
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:28 schreef fetX het volgende:

[..]
Als Stengs nu al zeurt om een transfer en er maar geen versterkingen komen vrees ik dat enkele andere spelers ook gaan zeuren. Dit gaat niet de goede kant op.
Makkelijk eerste
pi_214670446
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:30 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Even gekeken op X en sow, die is weer flink aan het meltdownen zeg.
Het is jammer dat we Rutger ook niet naar Charlotte kunnen transferen, of ergens naar Rusland ofzo. Zou daar zelfs 8 miljoen voor over hebben
  Moderator zondag 11 augustus 2024 @ 09:34:34 #197
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214670458
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al moeten we wel echt eens gaan ophouden met huren @:Dennis
Zeker nu we een flink transferbudget hebben (mag je vanuit gaan).
  Moderator zondag 11 augustus 2024 @ 09:35:08 #198
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214670471
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:29 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Denk dat men gigantisch overschat hoe groot het transferbudget van Feyenoord momenteel is.
Maar dat kan toch niet?
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:39:02 #199
474254 GurneyIsBestOke
pi_214670544
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wie heeft deze trainer gescout eigenlijk? Als je 3 jaar werk weggooit moet je wel heel sterk in je schoenen staan. Dat trainers eigen accenten willen leggen is uiteraard prima maar doe dat dan door evolutie en kijk naar je selectie, het is niet zo dat Feyenoord geschikte wingbacks heeft.
Dat vind ik ook, als je nu een opvolger had die op het fundament van Slot was doorgegaan en het had niet goed gewerkt, dan snap ik dat je op Priske uitkomt. Maar dit systeem doorvoeren terwijl je de spelers niet echt hebt en vervolgens een paar van je beste spelers laten vertrekken maar geen directe versterkingen halen om dat op te vangen, dan zet je de trainer wel gelijk op een flinke achterstand.
Makkelijk eerste
pi_214670569
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:35 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Maar dat kan toch niet?
Er vloeit aan alle kanten geld weg richting oude schulden, VvF, het Stadion, zaakwaarnemers, etc.

Zie ook dit draadje met een aantal goede punten:
twitter
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:47:10 #201
268491 fetX
pi_214670704
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als Stengs nu al zeurt om een transfer en er maar geen versterkingen komen vrees ik dat enkele andere spelers ook gaan zeuren. Dit gaat niet de goede kant op.
Mja de vraag is hoeveel daarvan waar is natuurlijk. Maar het wordt wel een beetje frustrerend dat we al zo lang zitten te wachten op versterkingen aan de bovenkant, door wat voor reden dan ook. Wat dat betreft vind ik dat Feyenoord het niet goed doet tot nu toe. Vorig jaar ook al niet met al die matigheid die je uiteindelijk hebt gekocht al is daar nog wel voor te zeggen dat die transfers begrijpelijk waren, maar verkeerd zijn uitgepakt.
pi_214670708
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:40 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Er vloeit aan alle kanten geld weg richting oude schulden, VvF, het Stadion, zaakwaarnemers, etc.

Zie ook dit draadje met een aantal goede punten: [ x ]
Was vorig jaar een minder probleem en toen had je de CL gelden nog niet eens ontvangen.
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:57:40 #203
474254 GurneyIsBestOke
pi_214670888
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:47 schreef fetX het volgende:

[..]
Mja de vraag is hoeveel daarvan waar is natuurlijk. Maar het wordt wel een beetje frustrerend dat we al zo lang zitten te wachten op versterkingen aan de bovenkant, door wat voor reden dan ook. Wat dat betreft vind ik dat Feyenoord het niet goed doet tot nu toe. Vorig jaar ook al niet met al die matigheid die je uiteindelijk hebt gekocht al is daar nog wel voor te zeggen dat die transfers begrijpelijk waren, maar verkeerd zijn uitgepakt.
Tja, als Stengs nu ineens wil naar een club als Charlotte dan zit er iets niet helemaal lekker, dat leek mij nou niet een speler die op de nominatielijst stond voor een transfer.

Die transfers van vorig jaar zijn wel slecht gescout kan je nu zeggen. Zerrouki kan je nog van zeggen dat Slot hem al heel lang graag wilde, maar dat Ueda en Ivanusec er nog steeds totaal niet aan te pas komen is zorgwekkend. En tegelijkertijd is er vrij veel zooi nog steeds niet geruimd. Er zitten veel spelers in de selectie die imo bewezen flink tekort komen voor het niveau wat je nastreeft, en die verdienen aardige salarissen.
Makkelijk eerste
pi_214670976
Voor de grap eens het salarishuis van Charlotte gegoogled om te kijken of het om geld zou kunnen draaien. Hun best betaalde speler verdient ongeveer evenveel als Stengs nu bij ons en degene daaronder verdient minder dan de helft daarvan. Dit wordt gekker en gekker.
pi_214671041
Vorig jaar voor ruim 30mln aangekocht maar nu onderschatten we het transferbudget terwijl er al grote verkopen zijn gedaan en we gewoon weer CL spelen.

Het moet niet gekker worden.

Er moet nog minimaal 25 beschikbaar zijn lijkt mij, daar kan je toch 2 hele aardige aankopen van doen. Die er direct staan.
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:06:25 #206
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214671045
Tgoden

twitter
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:07:18 #207
262211 hhh38
pi_214671070
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:29 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik denk eigenlijk dat er vooral weinig ruimte is in het salarishuis
pi_214671114
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat zou goed kunnen. Maar dan vraag ik me af waarom we eerst 5+ aankopen doen die er niet meteen staan.
pi_214671131
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
Tgoden

[ x ]
Gezien zijn eerste 2 potten sta ik nu aan de kant van de T(elegraaf).
pi_214671139
quote:

[..]
In dat opzicht zou het vertrek van Stengs harstikke logisch zijn, gezien zijn astronomische salaris.
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:11:57 #211
268491 fetX
pi_214671153
quote:

[..]
Maar dan is het nog vreemder dat je ineens voor heel veel kwantiteit gaat en niet voor kwaliteit imo.

Ik denk dat ze er bij Feyenoord op hebben ‘gegokt’ dat ze veel troep nog wel konden slijten, maar dat is nu niet het geval. En nu zit je te wachten totdat je ruimte vrij hebt in het salarishuis.

De eerste punten zijn alweer weg. Deze week moet het echt gaan gebeuren.
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:23:44 #212
474254 GurneyIsBestOke
pi_214671511
quote:

[..]
Dan zijn je aankopen van vorig seizoen nu wel een groot probleem geworden. Geen waarde opgeleverd, niet goed genoeg voor de basis en ze slijten lukt ook niet.
Makkelijk eerste
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:23:54 #213
268260 Dr.Mikey
pi_214671515
Van de verhuur van Sauer begrijp ik nu nog minder.
Die Ivanusec en Hasj Moussa gaan het echt niet voor je doen en nu is Stengs ook nog weg.
R.I.P DTS.
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:27:24 #214
474254 GurneyIsBestOke
pi_214671685
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:11 schreef Pistolero het volgende:

[..]
In dat opzicht zou het vertrek van Stengs harstikke logisch zijn, gezien zijn astronomische salaris.
Dat is een beetje omgedraaide wereld, dan ga je toch juist niet een van je belangrijkste basisspelers verkopen om ruimte te maken, dan los je een ‘probleem’ op met een nieuw groter probleem.
Makkelijk eerste
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:30:01 #215
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214671754
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van de verhuur van Sauer begrijp ik nu nog minder.
Die Ivanusec en Hasj Moussa gaan het echt niet voor je doen en nu is Stengs ook nog weg.
Moussa _O-

Leuk voetballertje voor de zaal is dat.
pi_214671758
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat is een beetje omgedraaide wereld, dan ga je toch juist niet een van je belangrijkste basisspelers verkopen om ruimte te maken, dan los je een ‘probleem’ op met een nieuw groter probleem.
Nou ja, als je door het vertrek van Stengs ruimte krijgt om een vervanger voor hem plus nog een andere speler te halen ga je er toch gewoon op vooruit?

Ik ga ook nog steeds niet mee in die take dat de aankopen van vorig jaar een probleem zijn nu. Zerrouki, Ueda en Ivanusec zijn gewoon goede spelers die nog hartstikke veel waarde hebben en ook heel belangrijk gaan zijn dit seizoen.
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:31:04 #217
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_214671781
Oh je kijkt hier even een paar uur niet en de hele wereld staat in brand omdat Stengs een slappe lul is.
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:36:11 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214671913
Helemaal in Priskeball is er geen enkele positie meer voor Ivanusec

Wist gisteren ook totaal niet waar hij moest lopen. Was gewoon zielig om te zien
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:40:22 #219
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214672015
quote:

[..]

Ben het wel met je eens, al was jij vorig seizoen al erg snel met Slot weg willen hebben, maar goed niemand is perfect, al kom ik wel erg dichtbij. ;)
pi_214672027
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:36 schreef Caland het volgende:
Helemaal in Priskeball is er geen enkele positie meer voor Ivanusec

Wist gisteren ook totaal niet waar hij moest lopen. Was gewoon zielig om te zien
Tuurlijk wel joh, alleen moet je hem dan idealiter wel even aan de linkerkant zetten. Gelukkig had Priske dat na een helftje al door. :)

Speelde verder ook prima gisteren.
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:42:07 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214672061
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:40 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Tuurlijk wel joh, alleen moet je hem dan idealiter wel even aan de linkerkant zetten. Gelukkig had Priske dat na een helftje al door. :)

By far de slechtste op het veld, en dat is knap
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:42:41 #222
268260 Dr.Mikey
pi_214672072
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:40 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Ze hadden beter ivanusec aan nac verhuurd.
R.I.P DTS.
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:43:12 #223
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214672085
Maar waarom is er niet tegen Priske gezegd dat ie mag komen mits hij doorgaat met de weg waarin je nu bent ingeslagen?
Dit, dus.
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:43:44 #224
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214672095
quote:
9s.gif Op zondag 11 augustus 2024 08:40 schreef Pistolero het volgende:

[..]
De 'supporters' blijven zoals altijd weer het grote probleem binnen Feyenoord.

Dat je in het hele proces van bedenken, maken, meenemen en uitrollen van dit doek ook niet 1 seconde denkt van 'Jongens, what the fuck zijn we nou aan het doen'.
Blijkbaar bestaan er mensen die actief met dat soort nieuws bezig zijn, hij zal vast erg veel lol hebben gehad. Blijkbaar hebben we allemaal verschillende doelen in het leven.
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:46:39 #225
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214672140
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:43 schreef Buitendam het volgende:
Maar waarom is er niet tegen Priske gezegd dat ie mag komen mits hij doorgaat met de weg waarin je nu bent ingeslagen?
Dan moet je toch gewoon een andere trainer aanstellen? Waarom een trainer aanstellen met een eigen visie als hij die visie vervolgens niet mag implementeren.
AZ
ALKMAAR
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:47:03 #226
268491 fetX
pi_214672147
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:42 schreef Caland het volgende:

[..]
By far de slechtste op het veld, en dat is knap
User @Pistolero kijkt voetbal met zijn ogen dicht.
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:48:57 #227
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214672176
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:06 schreef H.FR het volgende:
Vorig jaar voor ruim 30mln aangekocht maar nu onderschatten we het transferbudget terwijl er al grote verkopen zijn gedaan en we gewoon weer CL spelen.

Het moet niet gekker worden.

Er moet nog minimaal 25 beschikbaar zijn lijkt mij, daar kan je toch 2 hele aardige aankopen van doen. Die er direct staan.
Eens, maar er is ook een salarispost.
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:49:20 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214672182
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:47 schreef fetX het volgende:

[..]
User @:pistolero kijkt voetbal met zijn ogen dicht.
Dat was al langer duidelijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:50:07 #229
474254 GurneyIsBestOke
pi_214672199
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:46 schreef Durmada het volgende:

[..]
Dan moet je toch gewoon een andere trainer aanstellen? Waarom een trainer aanstellen met een eigen visie als hij die visie vervolgens niet mag implementeren.
Dan hebben we imo de verkeerde trainer gehaald, of dan wordt Priske aardig in de steek gelaten met het transferbeleid tot nu toe.
Makkelijk eerste
pi_214672220
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:47 schreef fetX het volgende:

[..]
User @:pistolero kijkt voetbal met zijn ogen dicht.
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat was al langer duidelijk
Als je Ivanusec gisteren daadwerkelijk 'by far' de slechtste op het veld vond, dan houdt het wel op.
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:51:49 #231
474254 GurneyIsBestOke
pi_214672224
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Eens, maar er is ook een salarispost.
Dat salarisbudget-argument vind ik ook een beetje onzin als je blijkbaar wel ruimte hebt voor drie dure spitsen.
Makkelijk eerste
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:52:43 #232
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214672245
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:51 schreef Pistolero het volgende:

[..]
[..]
Als je Ivanusec gisteren daadwerkelijk 'by far' de slechtste op het veld vond, dan houdt het wel op.
Wie dan?
pi_214672251
Had Timon nu maar gewoon normaal gedaan gisteren.

Ik ben niet zo dol op dit negatieve sentiment.
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:54:08 #234
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214672274
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat salarisbudget-argument vind ik ook een beetje onzin als je blijkbaar wel ruimte hebt voor drie dure spitsen.
Ik denk dat men bij Feyenoord ervan uitging dat er meer sleutelspelers verkocht zouden worden voor mooie bedragen en dat hun flinke salarissen vrij zouden komen. Dus ja, ze hebben een grens gesteld lijkt me en daar zitten we dichtbij of aan.
pi_214672275
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Wat dat betreft was het het moment voor Ivanusec om zich te laten zien gisteren. Maar liet eigenlijk meteen weer zien waarom hij er vorig seizoen al nauwelijks aan te pas kwam

Geen passeeractie, geen handelingssnelheid, slap. Met af en toe een leuke steekbal ga je het niet redden
helemaal eens, al vind ik het ook gek dat pax en luka niet omgedraaid stonden. Had pax lekker vanaf rechts laten spelen
pi_214672299
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Gelukkig is Dennis dan ook Gimenez naar Nottingham aan het pushen via de zoon van zijn eigen zaakwaarnemer, nadat dat eerder niet gelukt is bij Akpom. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:00:09 #237
474254 GurneyIsBestOke
pi_214672376
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik denk dat men bij Feyenoord ervan uitging dat er meer sleutelspelers verkocht zouden worden voor mooie bedragen en dat hun flinke salarissen vrij zouden komen. Dus ja, ze hebben een grens gesteld lijkt me en daar zitten we dichtbij of aan.
Dan moet je nu gauw je overtallig duur materiaal er met een iets hardere hand uit gooien. Lopez, Ueda, Ivanusec, Pedersen, Bullaude, allemaal leuk en aardig maar dat zijn geen basisspelers aankomend seizoen en die hebben dure salarissen.
Makkelijk eerste
pi_214672395
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dan moet je nu gauw je overtallig duur materiaal er met een iets hardere hand uit gooien. Lopez, Ueda, Ivanusec, Pedersen, Bullaude, allemaal leuk en aardig maar dat zijn geen basisspelers aankomend seizoen en die hebben dure salarissen.
Misschien staat Bullaude volgende week wel in de basis :)
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:03:03 #239
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214672423
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 10:46 schreef Durmada het volgende:

[..]
Ik zou in ieder geval een trainer aanstellen waarmee je die lange termijnvisie kan hanteren. Nu gaat zo’n eigenwijze trainer zijn eigen hersenscheten doorduwen. Met alle gevolgen van dien.
Dit, dus.
pi_214672475
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik zou in ieder geval een trainer aanstellen waarmee je die lange termijnvisie kan hanteren. Nu gaat zo’n eigenwijze trainer zijn eigen hersenscheten doorduwen. Met alle gevolgen van dien.
Ik zou zeggen dat het gebrek aan daadkracht op de transfermarkt veel meer debet heeft aan al dit gezeik dan de formatie.

Kwa kwaliteit dan. Gelukkig wel een topper uit de derde league van Frankrijk gehaald.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:07:16 #241
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214672489
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat is ook de 'pech' dat deze spelers weer terugkwamen, net als Kasanwirjo. De markt begint eindelijk te draaien, dat gaat nog een hectische laatste week worden.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:07:44 #242
268491 fetX
pi_214672499
Het lijkt toch echt te gaan gebeuren, die transfer van Stengs. Ik snap er he-le-maal niks van. Hier moet toch echt iets zijn voorgevallen.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:08:58 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214672512
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:06 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik zou zeggen dat het gebrek aan daadkracht op de transfermarkt veel meer debet heeft aan al dit gezeik dan de formatie.

Kwa kwaliteit dan. Gelukkig wel een topper uit de derde league van Frankrijk gehaald.
Nouja met wingbacks gaan spelen terwijl je beste keuze daar Bart Nieuwkoop heet is wel een groot onderdeel van het geheel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214672515
Vaatdoek Stengs kent geen ambitie.

Zulke spelers kunnen we sws niet gebruiken.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:09:37 #245
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214672523
quote:

[..]
Als je als trainer een bepaalde visie hebt, begin je daarmee meteen en niet pas na een paar maanden. Zo gek vind ik het niet dat hij vanaf de start zijn eigen visie is gaan hanteren. En net als bij Slot duurt dat dan even voordat het gaat draaien, maar dan pluk je er de vruchten van. Ik sluit niet uit dat we over twee maanden achteraf toch wild enthousiast zijn. Ondanks de transferperikelen moet je die man wel even de tijd gunnen, natuurlijk.

Anders haal je Koeman die elke keer bij clubs kwam waar er al wat stond en toen werd er altijd gedaan alsof het niet zijn werk was.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:09:39 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214672525
twitter

Dat is wel een clausule geweest, ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:10:09 #247
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214672531
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:06 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ik zou zeggen dat het gebrek aan daadkracht op de transfermarkt veel meer debet heeft aan al dit gezeik.
Dat lijkt me sterk. Ik denk dat een structuur neerzetten voor de komende jaren vele malen belangrijker is voor een club als Feyenoord.
Dit, dus.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:10:41 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214672539
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:09 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Als je als trainer een bepaalde visie hebt, begin je daarmee meteen en niet pas na een paar maanden. Zo gek vind ik het niet dat hij vanaf de start zijn eigen visie is gaan hanteren. En net als bij Slot duurt dat dan even voordat het gaat draaien, maar dan pluk je er de vruchten van. Ik sluit niet uit dat we over twee maanden achteraf toch wild enthousiast zijn. Ondanks de transferperikelen moet je die man wel even de tijd gunnen, natuurlijk.
Het lijkt me juist helemaal niet logisch om koste wat kost aan een bepaald systeem vast te houden terwijl je daar de spelers totaal niet voor hebt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:11:06 #249
268491 fetX
pi_214672547
quote:

[..]
Ik ben het met je eens en zou in eerste instantie ook ‘gewoon’ de lijn van Slot hebben doorgetrokken. Anderzijds kan het allemaal prima werken (die wedstrijd gisteren win je ook 9 van de 10 keer), maar dan moet er echt nog wat gebeuren op transfergebied. Nu wordt ineens je meest creatieve speler verkocht voor een fooi, die bij 25+ doelpunten betrokken was. Dan moet je toch wel heel erg snel een vervanger op de stoep hebben staan plus nog wat extra aankopen die echt wel noodzakelijk zijn om dit systeem optimaal te kunnen laten renderen.
pi_214672550
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:07 schreef fetX het volgende:
Het lijkt toch echt te gaan gebeuren, die transfer van Stengs. Ik snap er he-le-maal niks van. Hier moet toch echt iets zijn voorgevallen.
Stengs is een slappe lul met verrotte knieën die intern al weken loopt te zeiken dat hij weg wil en blijkbaar ook geen enkele sportieve ambitie heeft.

Zo spannend is het allemaal niet.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:11:43 #251
474254 GurneyIsBestOke
pi_214672556
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Nouja met wingbacks gaan spelen terwijl je beste keuze daar Bart Nieuwkoop heet is wel een groot onderdeel van het geheel.
Dat de aanvaller die het meest geschikt was voor het systeem blijkbaar voor een fooitje naar Amerika mag helpt ook niet.

En een keeper opstellen die geen hoge ballen kan vangen heb ik ook een pittige mening over.
Makkelijk eerste
pi_214672558
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat lijkt me sterk. Ik denk dat een structuur neerzetten voor de komende jaren vele malen belangrijker is voor een club als Feyenoord.
Ach tuurlijk wel. Je zag het vorig jaar al bij de wedstrijden tegen de kleintjes thuis. Standaard de pot dicht en je kwam er niet door heen. We missen gewoon kwaliteit/creativiteit.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:12:54 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214672575
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:12 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ach tuurlijk wel. Je zag het vorig jaar al bij de wedstrijden tegen de kleintjes thuis. Standaard de pot dicht en je kwam er niet door heen. We missen gewoon kwaliteit/creativiteit.
Je haalde vorig seizoen een recordaantal punten tegen de kleintjes
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:13:02 #254
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214672577
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:10 schreef Caland het volgende:

[..]
Het lijkt me juist helemaal niet logisch om koste wat kost aan een bepaald systeem vast te houden terwijl je daar de spelers totaal niet voor hebt
Ja of je daar de spelers voor hebt, daar kun je over discussiëren, maar dat ie zijn eigen visie vanaf het begin hanteert lijkt mij juist belangrijk voor een trainer. De assistenten zijn grotendeels ook weg, dus je hebt verder weinig houvast en iedere trainer werkt anders. Alsof het allemaal even door een ander op dezelfde manier gedaan kan worden.
pi_214672578
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:09 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Anders haal je Koeman die elke keer bij clubs kwam waar er al wat stond en toen werd er altijd gedaan alsof het niet zijn werk was.
Bij een topclub heb je geen tijd en moet je als trainer eigenlijk in staat zijn om alles binnen de voorbereiding al draaiend te krijgen. Iets wat Peter Bosz bijvoorbeeld wel lukte vorig jaar.

Natuurlijk ben je dan ook afhankelijk van het transferbeleid, en daarin blinkt Te Kloese niet echt uit (zeker niet in snel handelen).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_214672606
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Je haalde vorig seizoen een recordaantal punten tegen de kleintjes
Ja en hoe..
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:14:39 #257
474254 GurneyIsBestOke
pi_214672613
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:11 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens en zou in eerste instantie ook ‘gewoon’ de lijn van Slot hebben doorgetrokken. Anderzijds kan het allemaal prima werken (die wedstrijd gisteren win je ook 9 van de 10 keer), maar dan moet er echt nog wat gebeuren op transfergebied. Nu wordt ineens je meest creatieve speler verkocht voor een fooi, die bij 25+ doelpunten betrokken was. Dan moet je toch wel heel erg snel een vervanger op de stoep hebben staan plus nog wat extra aankopen die echt wel noodzakelijk zijn om dit systeem optimaal te kunnen laten renderen.
Priske wordt in ieder geval voor een ontzettend lastige uitdaging gezet zo. Korte voorbereiding, veel blessures, nu al drie belangrijke spelers weg zonder iets terug te halen, en dan kom je aan met he nieuwe systeempje terwijl je een ontzettend succesvolle trainer opvolgt. Dit kan zomaar een flinke flop gaan worden als er niet snel een hoop gebeurt.
Makkelijk eerste
pi_214672630
twitter

Ach laten we eerlijk zijn.

Dit gaan we niet missen
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:15:14 #259
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214672633
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:12 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja, dan kun je toch alsnog daar wat aan doen? Je haalt bepaalde type spelers voor het systeem en nu ga je alles omgooien. Ivanusec loopt verloren en Nieuwkoop krijgt een sleutelrol. Dan verdampt alles wel vrij snel na een kampioenschap en tweede plaats in 2 jaar.
Dit, dus.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:15:17 #260
268491 fetX
pi_214672635
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat de aanvaller die het meest geschikt was voor het systeem blijkbaar voor een fooitje naar Amerika mag helpt ook niet.

En een keeper opstellen die geen hoge ballen kan vangen heb ik ook een pittige mening over.
Vorig jaar al een gebrek aan creativiteit voorin en nu is dat grotendeels helemaal weg (voor een laag bedrag). Nee, dit is niet leuk.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:15:28 #261
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214672639
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:13 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja of je daar de spelers voor hebt, daar kun je over discussiëren
Huh. Dat lijkt me nou op geen enkele manier discussiewaardig
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:16:17 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214672655
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ja, dan kun je toch alsnog daar wat aan doen? Je haalt bepaalde type spelers voor het systeem en nu ga je alles omgooien. Ivanusec loopt verloren en Nieuwkoop krijgt een sleutelrol. Dan verdampt alles wel vrij snel na een kampioenschap en tweede plaats in 2 jaar.
Nouja Ivanusec liep er onder Slot net zo verloren bij

Dat is van alles net niks. Een Kroatische Luigi Bruins.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:17:24 #263
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214672684
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Bij een topclub heb je geen tijd en moet je als trainer eigenlijk in staat zijn om alles binnen de voorbereiding al draaiend te krijgen. Iets wat Peter Bosz bijvoorbeeld wel lukte vorig jaar.

Natuurlijk ben je dan ook afhankelijk van het transferbeleid, en daarin blinkt Te Kloese niet echt uit (zeker niet in snel handelen).
Het is niet altijd fijn voor je selectie, maar de beste deals worden vaak gemaakt in de laatste dagen van de transferperiode. Daarnaast moet je ook clubs hebben die jou spelers voor veel geld willen overnemen en dat is nog niet gebeurd. Ik verwacht nog wel wat, maar we hebben op het moment veel te veel spelers en geven daarmee teveel uit aan salaris. Ik denk dat te Kloese wel moet wachten om spelers binnen te kunnen halen. Vorig jaar werd er ook ingegrepen door de rvc.
pi_214672695
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Eens, nog geen reden voor Santi om die 2 dikke kansen te missen.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:18:30 #265
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214672708
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik had toch het idee dat Slot hem vanaf de linkerflank wat beter gebruikte dan Priske nu.
Dit, dus.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:19:43 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214672737
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:18 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik had toch het idee dat Slot hem vanaf de linkerflank wat beter gebruikte dan Priske nu.
1 goede wedstrijd daar gespeeld

Mist explosiviteit voor de flanken en handelingssnelheid voor het middenveld. Beetje zijn euvel in Kroatie al waar hij volgens mij ook op 5 posities is geprobeerd. En dat is pas echt een lollercompetitie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214672741
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het is niet altijd fijn voor je selectie, maar de beste deals worden vaak gemaakt in de laatste dagen van de transferperiode. Daarnaast moet je ook clubs hebben die jou spelers voor veel geld willen overnemen en dat is nog niet gebeurd. Ik verwacht nog wel wat, maar we hebben op het moment veel te veel spelers en geven daarmee teveel uit aan salaris. Ik denk dat te Kloese wel moet wachten om spelers binnen te kunnen halen. Vorig jaar werd er ook ingegrepen door de rvc.
Maar er is wel geld voor pure selectievulling met Mitchell, Nadje en Carranza, en een hoop spelers voor FC Dordrecht.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:20:50 #268
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214672761
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Priske wordt in ieder geval voor een ontzettend lastige uitdaging gezet zo. Korte voorbereiding, veel blessures, nu al drie belangrijke spelers weg zonder iets terug te halen, en dan kom je aan met he nieuwe systeempje terwijl je een ontzettend succesvolle trainer opvolgt. Dit kan zomaar een flinke flop gaan worden als er niet snel een hoop gebeurt.
Daarom, ik snap de negativiteit over de trainer (nog) niet zo. Als we vijandig gaan doen schiet het ook niet op. Ik had ook wel wat meer support verwacht. Maar je verliest twee oefenpotjes, wint de JC schaal en speelt een wedstrijd gelijk die je duidelijk had moeten winnen. Ja, dat is jammer, maar mag ie ook even erin komen. Mensen die denken dat er een trainer is die het werk van Slot gaat voorzetten snappen niet dat zoiets onrealistisch is. Bij Liverpool zal Slot ook niet doorgaan op wat Klopp heeft neergezet, die doet daar ook zijn eigen dingen implementeren. Al heeft hij daar wel spelers van wereldklasse, maar ook weinig ruimte voor aankopen.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:22:02 #269
268491 fetX
pi_214672789
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:18 schreef CR7 het volgende:

[..]
Eens, nog geen reden voor Santi om die 2 dikke kansen te missen.
Gisteren win je normaal gesproken gewoon, maar we hebben het dan ook over Willem II. Je moet hiermee de CL in en komt nog wat betere tegenstanders tegen. Het moet niet te lang meer duren voordat er aankopen gepresenteerd gaan worden want anders loop je straks alweer 6 punten achter.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:23:19 #270
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_214672815
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Mist explosiviteit voor de flanken en handelingssnelheid voor het middenveld. Beetje zijn euvel in Kroatie al waar hij volgens mij ook op 5 posities is geprobeerd. En dat is pas echt een lollercompetitie.
Dan was het in mijn gedachte rooskleuriger.
Dit, dus.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:23:43 #271
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214672824
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Maar er is wel geld voor pure selectievulling met Mitchell, Nadje en Carranza, en een hoop spelers voor FC Dordrecht.
Ja en nu heb je die en kom je ergens natuurlijk dichterbij het plafond. Voor versterkingen aan de bovenkant heb je veel en veel meer salaris nodig, naast de hogere transferkosten.
pi_214672854
Als je de komende weken Santi, Hancko en Geert verkoopt heb je een nog groter probleem.

Ergens verwacht ik deze week wel een goede aankoop aan de bovenkant, het moet wel
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:25:26 #273
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214672865
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:22 schreef fetX het volgende:

[..]
Gisteren win je normaal gesproken gewoon, maar we hebben het dan ook over Willem II. Je moet hiermee de CL in en komt nog wat betere tegenstanders tegen. Het moet niet te lang meer duren voordat er aankopen gepresenteerd gaan worden want anders loop je straks alweer 6 punten achter.
Is ook zo, maar voor de beste deal moeten we wachten tot einde transferperiode. Ik begrijp de angst, maar het kan zomaar nog losgaan in de aankomende twee weken.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:25:53 #274
474254 GurneyIsBestOke
pi_214672885
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat meeverdedigen lukt hem ook al niet. Positioneel niet sterk. Voetbal is meer dan af en toe een leuk steekballetje.
Makkelijk eerste
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:26:35 #275
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214672898
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:25 schreef alopio het volgende:
Als je de komende weken Santi, Hancko en Geert verkoopt heb je een nog groter probleem.

Ergens verwacht ik deze week wel een goede aankoop aan de bovenkant, het moet wel
Misschien is de verkoop van Stengs daar wel essentieel voor, er komt een mooi salaris vrij. Vergis je niet in de stap in salaris als je een speler wil die de bovenkant versterkt.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:28:22 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214672942
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:26 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Misschien is de verkoop van Stengs daar wel essentieel voor, er komt een mooi salaris vrij. Vergis je niet in de stap in salaris als je een speler wil die de bovenkant versterkt.
Maar met een speler aan de bovenkant vervang je ‘slechts’ Stengs. In salaris maakt dat dan niet gek veel uit verwacht ik
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214672953
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit is niet waar. Genoeg momenten gezien met Luka die naar binnen kapte en Hartman, die de overlap maakte, de bal meegaf waarna er een dreigende voorzet volgde.

Ook dat valt nu weg omdat de backs constant zo hoog staan.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:29:20 #278
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214672970
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar met een speler aan de bovenkant vervang je ‘slechts’ Stengs. In salaris maakt dat dan niet gek veel uit verwacht ik
Minimaal het salaris van Stengs heb je nodig. Daarnaast moet je niet vergeten dat de rvc vorig jaar ingreep.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:29:37 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214672975
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:28 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Dit is niet waar. Genoeg momenten gezien met Luka die naar binnen kapte en Hartman, die de overlap maakte, de bal meegaf waarna er een dreigende voorzet volgde.

Ook dat valt nu weg omdat de backs constant zo hoog staan.
‘Genoeg’

Op een hand te tellen, en dan reken ik nog ruim
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:34:42 #280
268491 fetX
pi_214673070
twitter
pi_214673086
Nou, wie weet dat er komende week net zulke onverwachte aankopen zijn als deze verkoop van Stengs :)
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:35:20 #282
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214673089
Geertruida krijgt 2,1M, terwijl Bergwijn en Berghuis bijna 4M verdienen. En dat is nog naast de aanvullende premies denk ik. De duurst betaalde spelers bij Feyenoord stonden op het punt om weg te gaan, maar zijn er bijna allemaal nog, Tel daarbij op dat Bulloude, Pederson en Kasanwirjo eigenlijk waren vertrokken. Je zit ook nog met Ueda, Luca, Walemark en een hele dure tweede keeper. Bijlow verdient 2,4M. Er moeten eerst wat dure spelers weg om spelers te kunnen halen van de bovenkant.

MAW, een speler die de bovenkant versterkt kost in salaris bijna twee keer zoveel in theorie en kost daarnaast ook nog meer transfergeld.

Zo las ik veel dat Jan Baks moest blijven, maar die had ook een hoog salaris.

[ Bericht 8% gewijzigd door Vis1980 op 11-08-2024 11:45:54 ]
pi_214673197
Komt dichtbij, mijn ex heette ook Charlotte
pi_214673346
Te Kloese moet nu wel met geld gaan strooien

Koop is een echte goede aanvallende middenvelder type xavi simons, tomassan enzovoorts
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:47:06 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214673357
tomassan
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214673388
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:49:17 #287
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214673390
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Te Kloese moet nu wel met geld gaan strooien

Koop is een echte goede aanvallende middenvelder type xavi simons, tomassan enzovoorts
We hebben teveel spelers die niet of weinig spelen en veel salaris opstrijken. Ik ga ervan uit dat Te Koese wordt teruggefloten als ie allerlei dure spelers gaat kopen. Wat denk je dat Xavi Simons verdient? (antwoord: bijna vier Bijlows)
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:49:31 #288
474254 GurneyIsBestOke
pi_214673397
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
tomassan
Dat is ook hoe Ueda Beelen noemt denk ik.
Makkelijk eerste
pi_214673398
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Het is allemaal bergafwaarts gegaan met het trasnferbeleid sinds deze man weg is

Frank heeft een heel elftal bij elkaar gekocht voor 30MIL, waar we kampioen mee zijn geworden
Het seizoen daarna is er 30 mil uitgegeven aan voornamelijk reservespelers

Te Kloese zal vast een prima AD zijn, maar het is overduidelijk geen TD. Dat bewijst die ook dit seizoen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214673411
twitter

Klaas is een tijdje terug al op zijn wenken bediend.
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:51:57 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214673463
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat is ook hoe Ueda Beelen noemt denk ik.
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214673644
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
We hebben teveel spelers die niet of weinig spelen en veel salaris opstrijken. Ik ga ervan uit dat Te Koese wordt teruggefloten als ie allerlei dure spelers gaat kopen. Wat denk je dat Xavi Simons verdient? (antwoord: bijna vier Bijlows)
ik heb het over de type speler

feyenoord gaat toch niet meer dan 10 miljoen uitgeven op een speler

haal is een keer een goede braziliaan type neymar ofzo
  zondag 11 augustus 2024 @ 11:59:42 #293
268491 fetX
pi_214673659
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:49 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het is allemaal bergafwaarts gegaan met het trasnferbeleid sinds deze man weg is

[ afbeelding ]

Frank heeft een heel elftal bij elkaar gekocht voor 30MIL, waar we kampioen mee zijn geworden
Het seizoen daarna is er 30 mil uitgegeven aan voornamelijk reservespelers

Te Kloese zal vast een prima AD zijn, maar het is overduidelijk geen TD. Dat bewijst die ook dit seizoen
Is nu allemaal wel wat vroeg om te zeggen. Maar als hij deze transferzomer (weer) niet slaagt een paar goede aankopen aan de bovenkant te doen, dan moet je misschien de structuur heroverwegen. Want ik blijf de rust en kalmte die deze man uitstraalt heerlijk vinden en als AD is hij denk ik fantastisch.
  zondag 11 augustus 2024 @ 12:00:08 #294
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_214673670
Gurney met een goede grap _O_
  zondag 11 augustus 2024 @ 12:02:48 #295
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214673729
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
ik heb het over de type speler

feyenoord gaat toch niet meer dan 10 miljoen uitgeven op een speler

haal is een keer een goede braziliaan type neymar ofzo
Of een type Mbappe, snap er niets van dat we zo'n type speler nog niet hebben! ;)
pi_214673783
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:14 schreef tompsv18 het volgende:

Martin van Geel gesignaleerd in de Kuip, ik herhaal Van Geel gesignaleerd in de Kuip.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_214673915
mkrabby:

Zijn afwezigheid liet zich meteen al voelen tegen Willem II en zo zal het zondag ook zijn in Zwolle en de week erna op het Kasteel. Feyenoord mist de creativiteit van zijn spelmaker. Dat laatste onderkent de club zelf trouwens ook. Het was, zo zeggen ingewijden, écht een Duivels Dilemma: Stengs wel of niet verkopen aan Charlotte FC? Uiteindelijk wogen voor bekerwinnaar de transfersom en de twijfels aan het fysiek van Calvin Stengs zwaarder dan het verschil dat hij maakte in het veld.
  Moderator zondag 11 augustus 2024 @ 12:14:06 #298
pi_214673927
Tyfus klote kk Feyenoord

Ongelofelijk. Dit is de raarste transfer die ik in mijn leven heb meegemaakt.
[..]
pi_214673946
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 12:13 schreef bbuddybb het volgende:
mkrabby:

Zijn afwezigheid liet zich meteen al voelen tegen Willem II en zo zal het zondag ook zijn in Zwolle en de week erna op het Kasteel. Feyenoord mist de creativiteit van zijn spelmaker. Dat laatste onderkent de club zelf trouwens ook. Het was, zo zeggen ingewijden, écht een Duivels Dilemma: Stengs wel of niet verkopen aan Charlotte FC? Uiteindelijk wogen voor bekerwinnaar de transfersom en de twijfels aan het fysiek van Calvin Stengs zwaarder dan het verschil dat hij maakte in het veld.
Dan moeten die twijfels over zijn fysieke gesteldheid wel heel groot geweest zijn want de transfersom is niet om over naar huis te schrijven.
pi_214673955
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 12:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dan moeten die twijfels over zijn fysieke gesteldheid wel heel groot geweest zijn want de transfersom is niet om over naar huis te schrijven.
Gewoon winst gepakt. :)
  zondag 11 augustus 2024 @ 12:16:56 #301
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214673960
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 12:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Met de kans op helemaal geen geld krijgen in de toekomst en nu heb je 2M extra salaris om uit te geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')