abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214662831

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:23:50 #2
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214662882
Had per ongeluk mijn telefoon uit woede in de zee gegooid.

Dit seizoen maar een baksteen abonnement afsluiten en mijn inboedelverzekering opschroeven @fetX @Zipportal @GurneyIsBestOke @hhh38 @DombohetOlifantje1
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_214662927
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
Had per ongeluk mijn telefoon uit woede in de zee gegooid.

Dit seizoen maar een baksteen abonnement afsluiten en mijn inboedelverzekering opschroeven @:fetX @:Zipportal @:GurneyIsBestOke @:hhh38 @:Dombohetolifantje1
Zonde van het geld makker. :)

Dit komt allemaal goed.
pi_214663008
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:13 schreef Durmada het volgende:

[..]
Stond je dit ook te verkondigen in Praag? Op basis van wat vind jij dit een matige trainer? En baseer je dat dan alleen op de start van Feyenoord dit seizoen of volg jij deze trainer al stukken langer?
Ik heb nu een aantal wedstrijden gekeken van Feyenoord. Die Johan Cruijff schaal win je met alle geluk van de wereld dat terzijde.

Hoofdmoot is dat de veldbezetting na zes weken voorbereiding nog steeds ondermaats is. Ik zag een aantal keren een opbouw waar Geertruida gewoon rechtsback staat iedereen achterin naar rechts knijpt en de rest de andere kant oploopt.

Dan breng je ideeën gewoonweg niet goed over.
pi_214663025
Linksom of rechtsom, als je het seizoen begint met Nieuwkoop, Kasanwirjo en Lopez in de basis in de eerste wedstrijd heb je gewoon extreem hard gefaald als technisch directeur
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214663039
Wotte vindt Priske een kuttrainer en is niet enthousiast over HET SYSTEEM.

Dit is gespeeld, we worden kampioen. :)
pi_214663063
Met een type à la Luigi Bruins in de middencirkel had je een potje als dit gewoon gewonnen vanmiddag.
Yea, she's on crack.
pi_214663109
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:32 schreef Caland het volgende:
Linksom of rechtsom, als je het seizoen begint met Nieuwkoop, Kasanwirjo en Lopez in de basis in de eerste wedstrijd heb je gewoon extreem hard gefaald als technisch directeur
Volgende keer weer op vakantie sturen.
pi_214663118
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Maar dan doe je dus aan scorebordjournalistiek. :)
Zal best. Vorig jaar brak je dit ook op. Wanneer je dan je twee beste spelers laat gaan en je trekt geen serieuze vervangers aan dan is het wel vragen om problemen.
#12 is not for sale!
pi_214663126
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ik vind het vertoonde spel juist wel perspectief bieden. Het was niet top, maar de momenten dat je versnelt loop je er zo tussendoor en creëer je minstens 4 100% kansen. Achterin stond vandaag ook prima.

En die 4 spelers die je noemt zijn uiteindelijk natuurlijk stuk voor stuk je 3e keus op hun positie. Als je 33 spelers wil hebben die kampioensniveau hebben moet je maar naar Manchester City gaan kijken.
4 100% kansen heb ik niet gezien. Dit systeem waarin Nieuwkoop 1 van je belangrijkste spelers is gaat gewoon niet werken. Zorgwekkend dat er weinig tot geen patronen in het spel op te merken zijn. Lekker blind de lange bal spelen.
Eerder genoemde spelers hebben niks te zoeken bij Feyenoord. Het is niet voor niets dat ze weg mochten vorig seizoen. De selectie is niet op orde en dat kost je (weer) punten.
pi_214663185
quote:
Ik herhaal mezelf, maar verwacht je dan in plaats van Kasanwirjo en Lopez? Dat elke positie driedubbel bezet is ofzo? Dat niveau spelers is voor een club als Feyenoord toch prima om als derde keus te hebben. Want dat zijn ze, derde keus.
pi_214663204
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:33 schreef Pistolero het volgende:
Wotte vindt Priske een kuttrainer en is niet enthousiast over HET SYSTEEM.

Dit is gespeeld, we worden kampioen. :)
Hoorde ik vorige keer ook toen ik zei dat alles goed viel bij Gimenez.

Bleek ik toch gelijk te hebben.

Ik ben inmiddels ervaringsdeskundige dit is geen goede trainer voor Feyenoord.
pi_214663244
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ik herhaal mezelf, maar verwacht je dan in plaats van Kasanwirjo en Lopez? Dat elke positie driedubbel bezet is ofzo? Dat niveau spelers is voor een club als Feyenoord toch prima om als derde keus te hebben. Want dat zijn ze, derde keus.
Kasanwirjo en Lopez zouden bij driekwart van de clubs in de Eredivisie onbetwiste basisspelers zijn. Als je dit al niet goed genoeg vindt als 3e keus dan heb je echt totaal onrealistische verwachtingen hoor.
(en Kasanwirjo en Lopez speelde ook gewoon prima vandaag)
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:46:58 #14
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214663323
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:31 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb nu een aantal wedstrijden gekeken van Feyenoord. Die Johan Cruijff schaal win je met alle geluk van de wereld dat terzijde.

Hoofdmoot is dat de veldbezetting na zes weken voorbereiding nog steeds ondermaats is. Ik zag een aantal keren een opbouw waar Geertruida gewoon rechtsback staat iedereen achterin naar rechts knijpt en de rest de andere kant oploopt.

Dan breng je ideeën gewoonweg niet goed over.
Niet elke trainer begint gelijk met een prijs, Priske wel. Overigens vind ik een trainer afserveren op een oefenperiode en een matig begin wel erg makkelijk. Vertel mij, los van dit begin bij Feyenoord. Waarom is Priske een matige trainer? Je hebt een duidelijke mening over de beste man, die mag je echt wel beter gaan verdedigen. Ik verwacht dan ook wel een kleine lezing over zijn eerdere prestaties, was hij toen ook al zo matig ?
AZ
ALKMAAR
pi_214663500
quote:
Dit dus.
#12 is not for sale!
pi_214663503
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat weet je nou eenmaal van te voren, kan je veel van vinden en boos worden op de kees kankerkachels maar zo werkt het gewoon. Ik vind hem het nogal onverstandig spelen en dan heb ik het niet alleen over het systeem.
Het lijkt me ontzettend verstandig dat Priske niet bezig is met wat halvezolen als Valentijn Driessen en Martijn Krabbendam gaan raaskallen in de media.
pi_214663537
:D _O-
Groot fan van User Wotte
pi_214663557
Groot fan van User Wotte
pi_214663592
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ik herhaal mezelf, maar verwacht je dan in plaats van Kasanwirjo en Lopez? Datl
Dat je dat soort spelers niet meer in je selectie hebt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214663616
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:46 schreef Durmada het volgende:

[..]
Niet elke trainer begint gelijk met een prijs, Priske wel. Overigens vind ik een trainer afserveren op een oefenperiode en een matig begin wel erg makkelijk. Vertel mij, los van dit begin bij Feyenoord. Waarom is Priske een matige trainer? Je hebt een duidelijke mening over de beste man, die mag je echt wel beter gaan verdedigen. Ik verwacht dan ook wel een kleine lezing over zijn eerdere prestaties, was hij toen ook al zo matig ?
Grotendeels ligt mijn kritiek op deze trainer dat het een moderne pragmatische trainer moet zijn.

Maar hij speelt in een systeem waar de kwaliteiten in de selectie niet liggen.

Op Hartman na weinig fatsoenlijke wingbacks. Daarbij heb je voor een godsvermogen aan buitenspelers gekocht maar die spelen nu als dubbele tien wat ze niet echt goed kunnen.

Bovenal laat je Gimenez daar veelvuldig tussen zakken om als aanspeelpunt te fungeren met de rug naar de goal. Daar ligt mijns inziens ook niet de kracht van Gimenez.

Daarnaast ben ik geen fan, maar dat is persoonlijk, van deze verkapte 523 aangezien je mijns inziens van een attractief goed voetballende ploeg naar een systeem gaat waar ik tot nu toe alleen maar opportunistisch spel heb gezien met lange ballen.
pi_214663617
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Misschien is een seizoenskaart van Liverpool dan wat voor je. :)
pi_214663698
Daarbij was het in België ook niet om aan te gluren.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:08:05 #23
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214663729
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:03 schreef Wotte het volgende:

[..]
Grotendeels ligt mijn kritiek op deze trainer dat het een moderne pragmatische trainer moet zijn.

Maar hij speelt in een systeem waar de kwaliteiten in de selectie niet liggen.

Op Hartman na weinig fatsoenlijke wingbacks. Daarbij heb je voor een godsvermogen aan buitenspelers gekocht maar die spelen nu als dubbele tien wat ze niet echt goed kunnen.

Bovenal laat je Gimenez daar veelvuldig tussen zakken om als aanspeelpunt te fungeren met de rug naar de goal. Daar ligt mijns inziens ook niet de kracht van Gimenez.

Daarnaast ben ik geen fan, maar dat is persoonlijk, van deze verkapte 523 aangezien je mijns inziens van een attractief goed voetballende ploeg naar een systeem gaat waar ik tot nu toe alleen maar opportunistisch spel heb gezien met lange ballen.
Dat is weer alleen een reflectie op Feyenoord. Op basis daarvan kan je toch niet opmaken of hij al dan niet een goede trainer is? Zijn voorgaande prestaties zijn best behoorlijk, maar ik heb het niet heel nauwlettend gevolgd. Nogmaals: waaruit blijkt dat Priske een matige trainer is, op basis van zijn prestaties vòòr Feyenoord?
AZ
ALKMAAR
pi_214663741
quote:

[..]
Maar je snapt toch ook wel dat dit soort spelers 3e keus zijn? Het is toch totaal onrealistisch om te verwachten dat de back-up van de back-up bij Feyenoord veel beter is dan niveautje Kasanwirjo/Lopez?

Nog even los van het feit dat ze beide eigenlijk geen moment in de problemen kwamen vandaag.
pi_214663746
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Misschien is een seizoenskaart van Liverpool dan wat voor je. :)
Opzich heb je een jaar lang kunnen zien dat ze er geen reet van kunnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214663767
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:08 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Maar je snapt toch ook wel dat dit soort spelers 3e keus zijn? Het is toch totaal onrealistisch om te verwachten dat de back-up van de back-up bij Feyenoord veel beter is dan niveautje Kasanwirjo/Lopez?

Nog even los van het feit dat ze beide eigenlijk geen moment in de problemen kwamen vandaag.
Als 3 van dat soort spelers basis staan gaat er ergens iets mis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:11:09 #27
pi_214663786
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:08 schreef Durmada het volgende:

[..]
Dat is weer alleen een reflectie op Feyenoord. Op basis daarvan kan je toch niet opmaken of hij al dan niet een goede trainer is? Zijn voorgaande prestaties zijn best behoorlijk, maar ik heb het niet heel nauwlettend gevolgd. Nogmaals: waaruit blijkt dat Priske een matige trainer is, op basis van zijn prestaties vòòr Feyenoord?
Je probeert een serieuze discussie aan te gaan met Wotte.
[..]
pi_214663800
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:08 schreef Durmada het volgende:

[..]
In België was het rampzalig. Ajax blies die Deense dataclub ooit eens van het veld. En niemnd gluurt de Tsjechië Leaque toch niet.

Laat ik het zo stellen dan ik vind deze trainer niet goed bij Feyenoord passen op basis wat ik tot nu toe heb gezien.
pi_214663826
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Opzich heb je een jaar lang kunnen zien dat ze er geen reet van kunnen.
Ze zullen het verschil niet gaan maken nee.

Maar dat hebben ze vanavond ook niet gedaan in negatief opzicht, allemaal gewoon prima gepresteerd. Alleen onze keeper kreeg het idee dat hij zich moest laten zien na een wedstrijd niks gedaan te hebben.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:14:55 #30
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214663858
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:11 schreef Wotte het volgende:

[..]
In België was het rampzalig. Ajax blies die Deense dataclub ooit eens van het veld. En niemnd gluurt de Tsjechië Leaque toch niet.

Laat ik het zo stellen dan ik vind deze trainer niet goed bij Feyenoord passen op basis wat ik tot nu toe heb gezien.
Dus eigenlijk een voorbarige mening over iemand die je helemaal niet kent. Zeg dat dan meteen, scheelt een hoop gezeik.
AZ
ALKMAAR
pi_214663877
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:10 schreef Caland het volgende:

[..]
Als 3 van dat soort spelers basis staan gaat er ergens iets mis.
Maar wat gaat er dan mis? Wat @Irritatie100 ook al min of meer zegt, je kan natuurlijk niet elke positie vierdubbel bezet hebben met gelijkwaardige spelers van topniveau. Op een gegeven moment houdt het ook op wanneer je te maken krijgt met blessures.

Dat je vandaag gelijkspeelt heeft verder ook geen ene kut te maken met het zogenaamd lage niveau van Kasanwirjo, Lopez en Nieuwkoop, dus ik zie het nut van deze discussie ook niet zo eigenlijk.
pi_214663899
Lekker voor jullie
graag op anoniem
pi_214663946
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ze zullen het verschil niet gaan maken nee.

Maar dat hebben ze vanavond ook niet gedaan in negatief opzicht, allemaal gewoon prima gepresteerd. Alleen onze keeper kreeg het idee dat hij zich moest laten zien na een wedstrijd niks gedaan te hebben.
Als Wellenreuther gewoon even normaal had gedaan had je hier een eenvoudige overwinning geboekt en was het sentiment ongetwijfeld volledig anders geweest.

Maar omdat hij 1 fout heeft gemaakt die je punten kost moet #allesweg en is het CRISIS. Blijft toch een ontzettend labiele en opportunistische wereld, die voetballerij. Stukje waan van de dag.
pi_214663982
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:15 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Maar wat gaat er dan mis? Wat @:Irritatie100 ook al min of meer zegt, je kan natuurlijk niet elke positie vierdubbel bezet hebben met gelijkwaardige spelers van topniveau. Op een gegeven moment houdt het ook op wanneer je te maken krijgt met blessures.

Dat je vandaag gelijkspeelt heeft verder ook geen ene kut te maken met het zogenaamd lage niveau van Kasanwirjo, Lopez en Nieuwkoop, dus ik zie het nut van deze discussie ook niet zo eigenlijk.
Maar op het moment dat je Hartman verliest en Lopez er speelt en Wieffer verliest en Zerrouki er speelt ga je niet zoals verwacht iets achteruit, maar doe je een hele winterjas uit

En dan verlies je ook nog eens een aanvaller die een seizoenshelft lang het verschil maakte, naar de premier league gaat en vervolgens wordt vervangen door een bankzitter van Vitesse

Dan spreekt de rest voor zich
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214664021
En dan speel je gelijk tegen misschien wel, en zeker op dit moment, het slechtste team van de eredivisie
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:21:32 #36
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214664030
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Het lijkt me ontzettend verstandig dat Priske niet bezig is met wat halvezolen als Valentijn Driessen en Martijn Krabbendam gaan raaskallen in de media.
Je maakt een denkfout. Zou mij een reet roesten wat Krabby en Valentijn vinden, maar ik vind dat Priske een paar discutabele beslissingen maakt die hij niet echt probeert te onderbouwen, dan heb je de schijn heel snel tegen je als de resultaten en het spel tegenvalt. Dat is wel het verschil tussen Feyenoord en Sparta Praag of Midgetland.

Vandaag kraait er geen haan naar als je die strafschop krijgt en gewoon 2-0 wint natuurlijk, maar aan de andere kant blundert Wellenreuther er weer op los en die keuze voor hem is wel bewust gemaakt.
Makkelijk eerste
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:22:22 #37
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214664040
Mensen, die conclusies na 1 competitiewedstrijd zijn behoorlijk voorbarig, over 2 maanden hebben we een eerlijker beeld over Priske.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:22:47 #38
pi_214664049
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:22 schreef Vis1980 het volgende:
Mensen, die conclusies na 1 competitiewedstrijd zijn behoorlijk voorbarig, over 2 maanden hebben we een eerlijker beeld over Priske.
Je zit op FOK!.
[..]
pi_214664059
quote:
Waarom Feyenoord de tweede helft tegen Willem II zonder VAR speelde
Scheidsrechter Dennis Higler moest het tijdens de competitiewedstrijd tussen Feyenoord en Willem II (1-1) na rust doen zonder de hulp van de videoscheidsrechter. Dat kwam door technische problemen.

Sportredactie 10-08-24, 19:19
Supporters van Feyenoord reageerden op X verontwaardigd, omdat hun club in de tweede helft geen strafschop kreeg. Ook bij enkele andere momenten kon Higler niet naar de zijlijn toe om beelden terug te kijken.

‘Vanwege een lokaal technisch mankement is er geen verbinding met de VAR mogelijk gebleken tijdens de tweede helft bij de wedstrijd van Feyenoord tegen Willem II’, maakte de KNVB duidelijk.
knjb competitie vervalsing
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214664114
quote:

[..]
Ja, maar vandaag had je door een stel blessures nou eenmaal je derde keus een keer nodig en dan kom je bij dit niveau uit. Het alternatief is een stel A-junioren die nog nooit betaald voetbal hebben gespeeld, maar dan staat dit hele topic weer vol GODVERDOMME, WAT EEN SMALLE SELECTIE, WE MOETEN HET MET JEUGDSPELERS DOEN!!!!111!!!1111-posts.
pi_214664124
Eerste puntje binnen. Lekker!
pi_214664142
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ja, maar vandaag had je door een stel blessures nou eenmaal je derde keus een keer nodig en dan kom je bij dit niveau uit. Het alternatief is een stel A-junioren die nog nooit betaald voetbal hebben gespeeld, maar dan staat dit hele topic weer vol GODVERDOMME, WAT EEN SMALLE SELECTIE, WE MOETEN HET MET JEUGDSPELERS DOEN!!!!111!!!1111-posts.
Mwah, volgens mij weet je al minimaal drie maanden dat Hartman een blessure heeft
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:27:18 #43
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_214664147
@Caland en @GurneyIsBestOke zijn overbiddelijk.
What can change the nature of a man?
pi_214664166
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:27 schreef Caland het volgende:

[..]
Mwah, volgens mij weet je al minimaal drie maanden dat Hartman een blessure heeft
Daar is dan ook Smal voor gehaald.
pi_214664200
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:27 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, vandaar ook dat ze Smal hebben gehaald en nu nog een 2e linksback gaan huren.

Wat is nou precies het probleem dat je welgeteld 1 competitiewedstrijdje met Lopez hebt moeten spelen door de (lichte) blessure van Smal?
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:31:28 #46
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214664241
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
knjb competitie vervalsing
Ja dat was echt vd zotte, op het EK bleef men gewoon wachten op die verbinding.
pi_214664271
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:27 schreef Coco het volgende:
@:Caland en @:gurneyisbestoke zijn overbiddelijk.
Zelfs met hulp van de scheids +7 konden ze niet winnen lol
graag op anoniem
pi_214664272
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Daar is dan ook Smal voor gehaald.
Maar die kan er ook geen reet van
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214664286
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Eerste puntje binnen. Lekker!
:D
graag op anoniem
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:34:34 #50
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214664292
Priske is ontvangen in een warm bad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')