abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214662831

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:23:50 #2
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_214662882
Had per ongeluk mijn telefoon uit woede in de zee gegooid.

Dit seizoen maar een baksteen abonnement afsluiten en mijn inboedelverzekering opschroeven @fetX @Zipportal @GurneyIsBestOke @hhh38 @DombohetOlifantje1
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_214662927
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
Had per ongeluk mijn telefoon uit woede in de zee gegooid.

Dit seizoen maar een baksteen abonnement afsluiten en mijn inboedelverzekering opschroeven @:fetX @:Zipportal @:GurneyIsBestOke @:hhh38 @:Dombohetolifantje1
Zonde van het geld makker. :)

Dit komt allemaal goed.
pi_214663008
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:13 schreef Durmada het volgende:

[..]
Stond je dit ook te verkondigen in Praag? Op basis van wat vind jij dit een matige trainer? En baseer je dat dan alleen op de start van Feyenoord dit seizoen of volg jij deze trainer al stukken langer?
Ik heb nu een aantal wedstrijden gekeken van Feyenoord. Die Johan Cruijff schaal win je met alle geluk van de wereld dat terzijde.

Hoofdmoot is dat de veldbezetting na zes weken voorbereiding nog steeds ondermaats is. Ik zag een aantal keren een opbouw waar Geertruida gewoon rechtsback staat iedereen achterin naar rechts knijpt en de rest de andere kant oploopt.

Dan breng je ideeën gewoonweg niet goed over.
pi_214663025
Linksom of rechtsom, als je het seizoen begint met Nieuwkoop, Kasanwirjo en Lopez in de basis in de eerste wedstrijd heb je gewoon extreem hard gefaald als technisch directeur
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214663039
Wotte vindt Priske een kuttrainer en is niet enthousiast over HET SYSTEEM.

Dit is gespeeld, we worden kampioen. :)
pi_214663063
Met een type à la Luigi Bruins in de middencirkel had je een potje als dit gewoon gewonnen vanmiddag.
Yea, she's on crack.
pi_214663109
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:32 schreef Caland het volgende:
Linksom of rechtsom, als je het seizoen begint met Nieuwkoop, Kasanwirjo en Lopez in de basis in de eerste wedstrijd heb je gewoon extreem hard gefaald als technisch directeur
Volgende keer weer op vakantie sturen.
pi_214663118
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Maar dan doe je dus aan scorebordjournalistiek. :)
Zal best. Vorig jaar brak je dit ook op. Wanneer je dan je twee beste spelers laat gaan en je trekt geen serieuze vervangers aan dan is het wel vragen om problemen.
#12 is not for sale!
pi_214663126
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ik vind het vertoonde spel juist wel perspectief bieden. Het was niet top, maar de momenten dat je versnelt loop je er zo tussendoor en creëer je minstens 4 100% kansen. Achterin stond vandaag ook prima.

En die 4 spelers die je noemt zijn uiteindelijk natuurlijk stuk voor stuk je 3e keus op hun positie. Als je 33 spelers wil hebben die kampioensniveau hebben moet je maar naar Manchester City gaan kijken.
4 100% kansen heb ik niet gezien. Dit systeem waarin Nieuwkoop 1 van je belangrijkste spelers is gaat gewoon niet werken. Zorgwekkend dat er weinig tot geen patronen in het spel op te merken zijn. Lekker blind de lange bal spelen.
Eerder genoemde spelers hebben niks te zoeken bij Feyenoord. Het is niet voor niets dat ze weg mochten vorig seizoen. De selectie is niet op orde en dat kost je (weer) punten.
pi_214663185
quote:
Ik herhaal mezelf, maar verwacht je dan in plaats van Kasanwirjo en Lopez? Dat elke positie driedubbel bezet is ofzo? Dat niveau spelers is voor een club als Feyenoord toch prima om als derde keus te hebben. Want dat zijn ze, derde keus.
pi_214663204
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:33 schreef Pistolero het volgende:
Wotte vindt Priske een kuttrainer en is niet enthousiast over HET SYSTEEM.

Dit is gespeeld, we worden kampioen. :)
Hoorde ik vorige keer ook toen ik zei dat alles goed viel bij Gimenez.

Bleek ik toch gelijk te hebben.

Ik ben inmiddels ervaringsdeskundige dit is geen goede trainer voor Feyenoord.
pi_214663244
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ik herhaal mezelf, maar verwacht je dan in plaats van Kasanwirjo en Lopez? Dat elke positie driedubbel bezet is ofzo? Dat niveau spelers is voor een club als Feyenoord toch prima om als derde keus te hebben. Want dat zijn ze, derde keus.
Kasanwirjo en Lopez zouden bij driekwart van de clubs in de Eredivisie onbetwiste basisspelers zijn. Als je dit al niet goed genoeg vindt als 3e keus dan heb je echt totaal onrealistische verwachtingen hoor.
(en Kasanwirjo en Lopez speelde ook gewoon prima vandaag)
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:46:58 #14
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214663323
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:31 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb nu een aantal wedstrijden gekeken van Feyenoord. Die Johan Cruijff schaal win je met alle geluk van de wereld dat terzijde.

Hoofdmoot is dat de veldbezetting na zes weken voorbereiding nog steeds ondermaats is. Ik zag een aantal keren een opbouw waar Geertruida gewoon rechtsback staat iedereen achterin naar rechts knijpt en de rest de andere kant oploopt.

Dan breng je ideeën gewoonweg niet goed over.
Niet elke trainer begint gelijk met een prijs, Priske wel. Overigens vind ik een trainer afserveren op een oefenperiode en een matig begin wel erg makkelijk. Vertel mij, los van dit begin bij Feyenoord. Waarom is Priske een matige trainer? Je hebt een duidelijke mening over de beste man, die mag je echt wel beter gaan verdedigen. Ik verwacht dan ook wel een kleine lezing over zijn eerdere prestaties, was hij toen ook al zo matig ?
AZ
ALKMAAR
pi_214663500
quote:
Dit dus.
#12 is not for sale!
pi_214663503
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat weet je nou eenmaal van te voren, kan je veel van vinden en boos worden op de kees kankerkachels maar zo werkt het gewoon. Ik vind hem het nogal onverstandig spelen en dan heb ik het niet alleen over het systeem.
Het lijkt me ontzettend verstandig dat Priske niet bezig is met wat halvezolen als Valentijn Driessen en Martijn Krabbendam gaan raaskallen in de media.
pi_214663537
:D _O-
Groot fan van User Wotte
pi_214663557
Groot fan van User Wotte
pi_214663592
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ik herhaal mezelf, maar verwacht je dan in plaats van Kasanwirjo en Lopez? Datl
Dat je dat soort spelers niet meer in je selectie hebt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214663616
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:46 schreef Durmada het volgende:

[..]
Niet elke trainer begint gelijk met een prijs, Priske wel. Overigens vind ik een trainer afserveren op een oefenperiode en een matig begin wel erg makkelijk. Vertel mij, los van dit begin bij Feyenoord. Waarom is Priske een matige trainer? Je hebt een duidelijke mening over de beste man, die mag je echt wel beter gaan verdedigen. Ik verwacht dan ook wel een kleine lezing over zijn eerdere prestaties, was hij toen ook al zo matig ?
Grotendeels ligt mijn kritiek op deze trainer dat het een moderne pragmatische trainer moet zijn.

Maar hij speelt in een systeem waar de kwaliteiten in de selectie niet liggen.

Op Hartman na weinig fatsoenlijke wingbacks. Daarbij heb je voor een godsvermogen aan buitenspelers gekocht maar die spelen nu als dubbele tien wat ze niet echt goed kunnen.

Bovenal laat je Gimenez daar veelvuldig tussen zakken om als aanspeelpunt te fungeren met de rug naar de goal. Daar ligt mijns inziens ook niet de kracht van Gimenez.

Daarnaast ben ik geen fan, maar dat is persoonlijk, van deze verkapte 523 aangezien je mijns inziens van een attractief goed voetballende ploeg naar een systeem gaat waar ik tot nu toe alleen maar opportunistisch spel heb gezien met lange ballen.
pi_214663617
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Misschien is een seizoenskaart van Liverpool dan wat voor je. :)
pi_214663698
Daarbij was het in België ook niet om aan te gluren.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:08:05 #23
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214663729
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:03 schreef Wotte het volgende:

[..]
Grotendeels ligt mijn kritiek op deze trainer dat het een moderne pragmatische trainer moet zijn.

Maar hij speelt in een systeem waar de kwaliteiten in de selectie niet liggen.

Op Hartman na weinig fatsoenlijke wingbacks. Daarbij heb je voor een godsvermogen aan buitenspelers gekocht maar die spelen nu als dubbele tien wat ze niet echt goed kunnen.

Bovenal laat je Gimenez daar veelvuldig tussen zakken om als aanspeelpunt te fungeren met de rug naar de goal. Daar ligt mijns inziens ook niet de kracht van Gimenez.

Daarnaast ben ik geen fan, maar dat is persoonlijk, van deze verkapte 523 aangezien je mijns inziens van een attractief goed voetballende ploeg naar een systeem gaat waar ik tot nu toe alleen maar opportunistisch spel heb gezien met lange ballen.
Dat is weer alleen een reflectie op Feyenoord. Op basis daarvan kan je toch niet opmaken of hij al dan niet een goede trainer is? Zijn voorgaande prestaties zijn best behoorlijk, maar ik heb het niet heel nauwlettend gevolgd. Nogmaals: waaruit blijkt dat Priske een matige trainer is, op basis van zijn prestaties vòòr Feyenoord?
AZ
ALKMAAR
pi_214663741
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar je snapt toch ook wel dat dit soort spelers 3e keus zijn? Het is toch totaal onrealistisch om te verwachten dat de back-up van de back-up bij Feyenoord veel beter is dan niveautje Kasanwirjo/Lopez?

Nog even los van het feit dat ze beide eigenlijk geen moment in de problemen kwamen vandaag.
pi_214663746
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Misschien is een seizoenskaart van Liverpool dan wat voor je. :)
Opzich heb je een jaar lang kunnen zien dat ze er geen reet van kunnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')