abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214698240
Door dit soort grassroots interviews valt de afwezigheid van Kamala des te meer op.

Kamala begint al net zo'n onzichtbare kandidaat als Joe te worden, je hoort of ziet haar niet. Biden is zo seniel als het maar kan, maar Kamala heeft echt nul verstand van zaken, hoe minder zij aan het woord is, hoe beter denken de dems waarschijnlijk.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 07:53:32 #252
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_214698267
Wat is een grassroots interview? Is dat wanneer de rijkste persoon ter wereld een reclame praatje maakt op zijn eigen sociale media site?
Géén kloon van tvlxd!
pi_214698276
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 07:48 schreef Cruzinats het volgende:
Door dit soort grassroots interviews valt de afwezigheid van Kamala des te meer op.

Kamala begint al net zo'n onzichtbare kandidaat als Joe te worden, je hoort of ziet haar niet. Biden is zo seniel als het maar kan, maar Kamala heeft echt nul verstand van zaken, hoe minder zij aan het woord is, hoe beter denken de dems waarschijnlijk.
Je hebt gemist dat ze allerlei bijeenkomsten af gaat momenteel? De afgelopen week is ze in elk geval in Philadelphia, Wisconsin, Michigan, Arizona en Nevada geweest. En daar spreekt ze steeds voor duizenden mensen en het wordt uitgezonden. Ook gewoon live te volgen via streams, als je daar behoefte aan hebt. Kortom: je kletst gewoon onzin. Als er iemand niet afwezig is, is het Harris.
pi_214698333
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 00:09 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Nadat Epistein dood was of ervoor?

Want als het erna was, dan zie ik er geen probleem in eigenlijk, want dan is het gewoon een vliegtuig wat beschikbaar is, wat niemand wil huren dus waarschijnlijk vrij goedkoop is.
Afgelopen week.

Om met de Lolita-express te gaan vliegen als je naam overal in de Epstein files opduikt is niet slim.
pi_214698376
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 07:55 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je hebt gemist dat ze allerlei bijeenkomsten af gaat momenteel? De afgelopen week is ze in elk geval in Philadelphia, Wisconsin, Michigan, Arizona en Nevada geweest. En daar spreekt ze steeds voor duizenden mensen en het wordt uitgezonden. Ook gewoon live te volgen via streams, als je daar behoefte aan hebt. Kortom: je kletst gewoon onzin. Als er iemand niet afwezig is, is het Harris.
Nee, nu doe je het laten klinken alsof enkel Kamala op campagne tour is, beide kandidaten zijn dat.

Dus wederom mijn vraag; waar is Kamala? Ik zou oprecht wel een indepth interview met haar willen zien zoals Elon v Trump, dat Kamala tijdens haar campagnebijeenkomsten van de teleprompter kan voorlezen geloof ik onderhand wel. Het zou Kamala sieren om misschien ook met Elon in gesprek te gaan.

https://nypost.com/2024/0(...)hind-a-teleprompter/
pi_214698393
Die koffietafel gebrabbel van Trump en Musk als een diepte interview beschouwen. _O-
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 08:14:45 #257
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_214698420
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 08:10 schreef Basp1 het volgende:
Die koffietafel gebrabbel van Trump en Musk als een diepte interview beschouwen. _O-
En een van ‘s werelds rijkste mensen die een van de grootste platformen bezit ‘grasroots’ noemen.. ;)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_214698428
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 08:08 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Nee, nu doe je het laten klinken alsof enkel Kamala op campagne tour is, beide kandidaten zijn dat.

Dus wederom mijn vraag; waar is Kamala? Ik zou oprecht wel een indepth interview met haar willen zien zoals Elon v Trump, dat Kamala tijdens haar campagnebijeenkomsten van de teleprompter kan voorlezen geloof ik onderhand wel. Het zou Kamala sieren om misschien ook met Elon in gesprek te gaan.

https://nypost.com/2024/0(...)hind-a-teleprompter/
Een diepte-interview? Zoiets wat Trump in zijn hele leven nog nooit heeft gedaan?

Of wou je het 'elkaar veren in hun reet stoppen' van 2 van de grootste idioten die er momenteel op aarde rondlopen van afgelopen nacht een interview noemen? Laat beide dan eens een uur met een zeer kritische interviewer live in gesprek gaan, dan zul je zien wie de inhoud heeft.

En het zou Harris alleen sieren als ze zo ver mogelijk bij Elon Musk vandaan blijft. Als ze een Musk moet spreken, is het Vivian Jenna.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2024 08:17:42 ]
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 08:22:31 #259
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214698474
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 07:48 schreef Cruzinats het volgende:

Als je volledig in een konijnenhol van Trumpfans zit dan begrijp ik dat je weinig van Harris meekrijgt.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 08:29:52 #260
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214698503
quote:
81s.gif Op maandag 12 augustus 2024 23:03 schreef Kijkertje het volgende:

Oh en is ze wel gelovig genoeg :')

[ x ]
Of course... ik dacht al wanneer gaan ze het EINDELIJK eens over haar religieuze overtuiging hebben!?
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 08:56:41 #261
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214698740
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 08:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
Een diepte-interview? Zoiets wat Trump in zijn hele leven nog nooit heeft gedaan?

Of wou je het 'elkaar veren in hun reet stoppen' van 2 van de grootste idioten die er momenteel op aarde rondlopen van afgelopen nacht een interview noemen? Laat beide dan eens een uur met een zeer kritische interviewer live in gesprek gaan, dan zul je zien wie de inhoud heeft.

En het zou Harris alleen sieren als ze zo ver mogelijk bij Elon Musk vandaan blijft. Als ze een Musk moet spreken, is het Vivian Jenna.
Dit gewoon weer een voorbeeldje waarin magaïsten denken dat de wereld naar hun pijpen moet dansen. Daar is men onderhand wel een beetje klaar mee.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214698953
Ik ben overigens wel benieuwd naar een interview met Harris waar ze haar standpunten uit gaat leggen. Een aantal debatten zou ook mooi zijn of een kleine persconferentie. Je zou toch denken dat de media daar ook wel op zit te wachten maar gek genoeg vinden ze het best zo.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de media op de hand is van Kamala Harris.
pi_214698956
Dadelijk slaat het nieuwe talking point van de extreem conservatieven genaamd "two tier policy" geneuzel ook nog over naar pol.. :+
pi_214698969
Samenvattend:
twitter
pi_214699052
Is 't doorgegaan?

twitter
pi_214699057
Recensies:
P.S. de karaktervolle standvastige man, die liet weten dat hij naar Venezuela vlucht als hij verliest…Ook een land of the free.
twitter
pi_214699206
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 09:32 schreef AnneX het volgende:
Recensies:
P.S. de karaktervolle standvastige man, die liet weten dat hij naar Venezuela vlucht als hij verliest…Ook een land of the free.
[ x ]
Het begint tijd te worden dat TikTok ook door Elon gekocht gaat worden.. ;)
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 09:51:56 #268
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214699236
Zat net even een stukje van dat diepte "interview" te kijken en wat het meeste opvalt is dat naast het totale gebrek aan inhoud Danold nogal wat moeite heeft met praten. Het zal wel weer geen toeval zijn dat dat juist het gene was waar Trump&co Biden altijd zo van beschuldigden.
pi_214699467
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
Zat net even een stukje van dat diepte "interview" te kijken en wat het meeste opvalt is dat naast het totale gebrek aan inhoud Danold nogal wat moeite heeft met praten. Het zal wel weer geen toeval zijn dat dat juist het gene was waar Trump&co Biden altijd zo van beschuldigden.
Ik hoorde laatst dat de meest waarschijnlijke reden dat ja-knikker Elon zich met wat er in het VK afspeelde bemoeide is omdat hij het wil projecteren op de Amerikaanse verkiezingen. Zo van, let op.. wat daar gebeurd, kan hier ook onder Biden en later onder Harris.

En de rechtse radicalisering zou weer zijn om z'n ex; maar daarin lijkt me het aanhangen Trump als 'verdediger van het grootkapitaal' gewoon de enige optie voor eikels van miljardairs.
pi_214699505
Als een democraat zo zou omdraaien met een mening over electrische voertuigen hadden we weer weken het talking point flip floppen moeten aanhoren nu Trump draait als een gevallen herfst blaadje in de wind, blijft het angstvallig stil bij de gop aanhangers. ;)
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 10:26:14 #271
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214699515
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik hoorde laatst dat de meest waarschijnlijke reden dat ja-knikker Elon zich met wat er in het VK afspeelde bemoeide is omdat hij het wil projecteren op de Amerikaanse verkiezingen. Zo van, let op.. wat daar gebeurd, kan hier ook onder Biden en later onder Harris.

En de rechtse radicalisering zou weer zijn om z'n ex; maar daarin lijkt me het aanhangen Trump als 'verdediger van het grootkapitaal' gewoon de enige optie voor eikels van miljardairs.
Zo'n Trump en een Musk hebben elkaar gewoon nodig, daarom was dit "interview" ook zo zeldzaam oninteressant. Trump heeft Musk's centjes en invloed op internet nodig en Musk heeft Trump nodig om zijn rijkdom veilig te stellen en om invloed te hebben in Washington.
pi_214699569
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zo'n Trump en een Musk hebben elkaar gewoon nodig, daarom was dit "interview" ook zo zeldzaam oninteressant. Trump heeft Musk's centjes en invloed op internet nodig en Musk heeft Trump nodig om zijn rijkdom veilig te stellen en om invloed te hebben in Washington.
Daar komt dan ook nog bij dat ze allebei geen 3 seconden zonder aandacht kunnen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214699610
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:25 schreef Basp1 het volgende:
Als een democraat zo zou omdraaien met een mening over electrische voertuigen hadden we weer weken het talking point flip floppen moeten aanhoren nu Trump draait als een gevallen herfst blaadje in de wind, blijft het angstvallig stil bij de gop aanhangers. ;)
* Ulx mompelt iets over Epstein files.....
pi_214699613
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 09:18 schreef Chivaz het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd naar een interview met Harris waar ze haar standpunten uit gaat leggen. Een aantal debatten zou ook mooi zijn of een kleine persconferentie. Je zou toch denken dat de media daar ook wel op zit te wachten maar gek genoeg vinden ze het best zo.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de media op de hand is van Kamala Harris.
Ligt er maar net aan welke media je bekijkt natuurlijk. In de rechtse media wordt er flink op gehamerd dat ze aan het duiken is door geen interviews te geven.

In de NY Times stond paar dagen geleden ook nog een lang stuk over dat ze geen interviews geeft: https://www.nytimes.com/2(...)gSource=articleShare
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 10:47:04 #275
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214699627
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:43 schreef Ulx het volgende:

[..]
* Ulx mompelt iets over Epstein files.....
Dezelfde Trump die niet meer weet hoe vaak hij met Epstein heeft (mee)gevlogen maar wel weet dat hij in helicoptercrash zat die nooit heeft plaatsgevonden. 8)7 Brightest man ever.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')