Ja, wat is die lelijk door de mand gevallen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Ik blijf er niet voor op. Die Musk is ook een engnek.
Dat komt exact overeen met wat ik zeg.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:58 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Als ik hier kijk zit er nog gewoon een stijgende lijn https://projects.fivethir(...)neral/2024/national/
- 2 weken geleden Harris 0,4 procentpunt hoger
- 1 week geleden Harris 1,9 procentpunt hoger
- Momenteel Harris 2,7 procentpunt hoger
Kennedy trekt vooral RNC stemmen weg voor zover ik weet wat ook aansluit bij de gedachtes van Republikeinen:quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:53 schreef Monolith het volgende:
We hebben ook nog Kennedy die vrij consequent zo'n 4% peilt. De vraag is of dat stand houdt in november en zo niet of dat dan nog een significante verschuiving voor één van de twee andere kandidaten oplevert.
quote:31% of Republicans say vaccines are more dangerous than diseases they prevent
The partisan divide on vaccine falsehoods threatens the health of children nationwide.
https://arstechnica.com/s(...)seases-they-prevent/
Om een baan bij Trump te krijgen. Hij heeft al een aanbod gedaan, naar het schijnt, waarbij hij zijn steun aan Trump geeft in ruil voor een ministerie.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom zou Kennedy Trump endorsen?
Altijd goed om te onthouden, dat 25% van de amerikaanse bevolking republikein is. dus die 30% is ongeveer 8% van de totale bevolking.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kennedy trekt vooral RNC stemmen weg voor zover ik weet wat ook aansluit bij de gedachtes van Republikeinen:
[..]
Nadat Epistein dood was of ervoor?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:00 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Niets te zien verder. Helemaal niets.
je zegtquote:Op maandag 12 augustus 2024 23:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat komt exact overeen met wat ik zeg.
-er is een groei van 0,4 geconstateerd 14 dagen terugquote:De curve is inmiddels vlak, er is geen groei meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het een beetje van alles wat. Echt hele uitgebreide polling op dat vlak is er ook niet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kennedy trekt vooral RNC stemmen weg voor zover ik weet wat ook aansluit bij de gedachtes van Republikeinen:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |