SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
Hoeren neuken, nooit meer werken.
Je reageert op user Wotte.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
21 potjes in de Mickey Mouse league met 2 doelpunten en 3 assists. Ja, ze lopen vast de polonaise bij the Wolves![]()
De enige reden die ik kan bedenken om die jongen toch te halen is het gegeven dat Engelse clubs wel vaker (forse) ketsers maken. Die jongen schijnt het in de jeugd van City leuk te hebben gedaan, maar dat is natuurlijk geen niveau Eredivisie, laat staan BPL.
En zelfs jij moet zo eerlijk zijn en kunnen toegeven dat Carles Forbs naast heel hard rennen eigenlijk niet zo heel veel kan toch? Het zwakke broertje van Luciano Narsingh.
Ik ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik verwacht eigenlijk ‘gewoon’ 2-0 of 3-1 voor Ajax morgen.
Suiker en melk in je koffie doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat doe jij 's ochtends in je koffie behalve suiker of melk?
Postzegel tijdens het ontbijtquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik drink alleen zwart als ik wil schijten.
Forbs heeft in mijn optiek gewoon een prima functionele techniek moet werken aan zijn overzicht en bovenal de rust aan de bal bewaren. Dan kan hij met vlieguren uitgroeien tot een uitstekende buitenspeler.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
21 potjes in de Mickey Mouse league met 2 doelpunten en 3 assists. Ja, ze lopen vast de polonaise bij the Wolves![]()
De enige reden die ik kan bedenken om die jongen toch te halen is het gegeven dat Engelse clubs wel vaker (forse) ketsers maken. Die jongen schijnt het in de jeugd van City leuk te hebben gedaan, maar dat is natuurlijk geen niveau Eredivisie, laat staan BPL.
En zelfs jij moet zo eerlijk zijn en kunnen toegeven dat Carles Forbs naast heel hard rennen eigenlijk niet zo heel veel kan toch? Het zwakke broertje van Luciano Narsingh.
Goede basistechniek en Forbs in 1 zinquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Forbs heeft in mijn optiek gewoon een prima functionele techniek moet werken aan zijn overzicht en bovenal de rust aan de bal bewaren. Dan kan hij met vlieguren uitgroeien tot een uitstekende buitenspeler.
Dat jullie direct alles en iedereen afschrijven op basis van wedstrijden in een slecht team, kan ik niet helpen. Kortzichtig geneuzel in mijn optiek.
Dat Wolves voor hem komt is omdat die clubs daadwerkelijk een goed scoutingsapparaat opgetuigd hebben.
Als je nou eens verder kijkt dan je neus lang is had je gezien dat die Neto niet slaagde bij Lazio. Ze een jongen van het vijfde niveau gehaald hebben en dit seizoen voor 45 miljoen verkocht hebben.
Ze zijn daar niet helemaal op hun achterhoofd gevallen en als je meent dat die clubs zo scouten. Ben je gewoon achterlijk.
Ik snap wat je probeert te zeggen, denk alleen dat iedereen wat moeite heeft om te zien dat er technisch gemankeerde spelers het tot Ajax 1 schoppen terwijl we in het verleden juist voornamelijk technisch begaafde voetballers scouten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Forbs heeft in mijn optiek gewoon een prima functionele techniek moet werken aan zijn overzicht en bovenal de rust aan de bal bewaren. Dan kan hij met vlieguren uitgroeien tot een uitstekende buitenspeler.
Dat jullie direct alles en iedereen afschrijven op basis van wedstrijden in een slecht team, kan ik niet helpen. Kortzichtig geneuzel in mijn optiek.
Dat Wolves voor hem komt is omdat die clubs daadwerkelijk een goed scoutingsapparaat opgetuigd hebben.
Als je nou eens verder kijkt dan je neus lang is had je gezien dat die Neto niet slaagde bij Lazio. Ze een jongen van het vijfde niveau gehaald hebben en dit seizoen voor 45 miljoen verkocht hebben.
Ze zijn daar niet helemaal op hun achterhoofd gevallen en als je meent dat die clubs zo scouten. Ben je gewoon achterlijk.
Jij had ook direct overzicht in de auto zeker? Dat is ervaring om dat je vaker in situaties komt kan je op een gegeven moment anticiperen. Rust aan de bal is veelal gewoon leeftijd die jongen is krap aan twintig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Goede basistechniek en Forbs in 1 zinik denk dat ze een kleine hypotheek moeten afsluiten in Amsterdam vanwege de ballen die van zijn voet zijn geschoten tijdens aannames.
En ‘alleen even werken aan overzicht en rust aan de bal’. Dat zijn 2 fundamentele dingen die ontzettend moeilijk te trainen zijn. Dat is alsof je zegt dat Luuk de Jong alleen even wat sneller en behendiger moet worden.
Dat is ook Bergwijn zijn probleem bij Ajax. Dit zijn niet het type speler voor de kleine ruimte. Je moet dat soort type spelers lanceren in de omschakeling.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap wat je probeert te zeggen, denk alleen dat iedereen wat moeite heeft om te zien dat er technisch gemankeerde spelers het tot Ajax 1 schoppen terwijl we in het verleden juist voornamelijk technisch begaafde voetballers scouten.
Anyway, er is een reden dat Forbs natuurlijk bij Ajax terecht is gekomen, zijn mankementen zijn wat mij betreft ook net iets te fundamenteel en te groot om een dragende speler te kunnen worden in dit Ajax.
Dat wolves voor hem komt kan natuurlijk een teken aan de wand zijn, maar ook zij gaan een gok nemen, ik verwacht het niet dat hij een basisplek zal krijgen per direct, dus dan gaat het Wolves vooral om potentie en home-grown status denk ik.
Zou er niet rouwig om zijn om hem te zien vertrekken, hij wordt toch niet ten volle benut door het spel van Ajax en we hebben het geld hard nodig. Je moet alleen wel wat gaan doen mocht Bergwijn ook vertrekken.
Nog los van het feit dat bij uitstek dé graadmeter van kwaliteit op het hoogste niveau de rust en het overzicht is. Alleen als je je voldoende staande kunt houden op een niveau, ongeacht op welk niveau, kun je rust en overzicht bewaren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Goede basistechniek en Forbs in 1 zinik denk dat ze een kleine hypotheek moeten afsluiten in Amsterdam vanwege de ballen die van zijn voet zijn geschoten tijdens aannames.
En ‘alleen even werken aan overzicht en rust aan de bal’. Dat zijn 2 fundamentele dingen die ontzettend moeilijk te trainen zijn. Dat is alsof je zegt dat Luuk de Jong alleen even wat sneller en behendiger moet worden.
Deze vergelijking gaat mank gezien verkeer een niveau is waar je aan moet wennen en bij topsport er geen algemeen niveau is maar een ladder van niveaus waarin kwaliteit uiteindelijk bepalend is in het niveau waar je eindigt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij had ook direct overzicht in de auto zeker? Dat is ervaring om dat je vaker in situaties komt kan je op een gegeven moment anticiperen. Rust aan de bal is veelal gewoon leeftijd die jongen is krap aan twintig.
Vind het persoonlijk allemaal zo kort door de bocht.
Inderdaad, dit is een denkfout die al bij honderden zo niet duizenden spelers is gemaakt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat bij uitstek dé graadmeter van kwaliteit op het hoogste niveau de rust en het overzicht is. Alleen als je je voldoende staande kunt houden op een niveau, ongeacht op welk niveau, kun je rust en overzicht bewaren.
Het verkeer is toch geen algemeen niveau dat is afhankelijk van de omgevings variabelen. In centrum Amsterdam rijden of op het platteland rijden is een immens verschil.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Deze vergelijking gaat mank gezien verkeer een niveau is waar je aan moet wennen en bij topsport er geen algemeen niveau is maar een ladder van niveaus waarin kwaliteit uiteindelijk bepalend is in het niveau waar je eindigt.
Laten we het even omdraaien dan: hoeveel spelers kun jij noemen die blinde paarden waren in hun jeugd en een goed overzicht hadden op latere leeftijd? Naar mijn mening zijn de meeste spelers heel goed in 1 of 2 aspecten van het spel. De jongens die alles combineren spelen bij Real Madrid en Bayern München.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij had ook direct overzicht in de auto zeker? Dat is ervaring om dat je vaker in situaties komt kan je op een gegeven moment anticiperen. Rust aan de bal is veelal gewoon leeftijd die jongen is krap aan twintig.
Vind het persoonlijk allemaal zo kort door de bocht.
Het voordeel is dat hij homegrown is, als ik het goed heb moet dat vanaf speler 17 (t/m25) in je selectie zo zijn, ik neem aan dat dit zeker meeweegt. Dus waarschijnlijk halen ze hem voor de bank en kijken ze voor een andere positie naar een non home grown speler.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Ten Hag doet wat Van Gaal in 96-98 deed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als De Ligt en Mazraoui gezamenlijk voor een miljoen of 70 naar United gaan, dan levert dat Ajax als het goed is ook weer 3 a 3,5 miljoen op.
Neem maar van mij aan dat ook @Wotte blij is als hij weg is en zeker als dat zonder verlies is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Laten we het even omdraaien dan: hoeveel spelers kun jij noemen die blinde paarden waren in hun jeugd en een goed overzicht hadden op latere leeftijd? Naar mijn mening zijn de meeste spelers heel goed in 1 of 2 aspecten van het spel. De jongens die alles combineren spelen bij Real Madrid en Bayern München.
Ik denk niet zo zeer dat ze er goed in worden. Je moet er wel enigzins aanleg voor hebben. Maar het is wel te ontwikkelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Laten we het even omdraaien dan: hoeveel spelers kun jij noemen die blinde paarden waren in hun jeugd en een goed overzicht hadden op latere leeftijd? Naar mijn mening zijn de meeste spelers heel goed in 1 of 2 aspecten van het spel. De jongens die alles combineren spelen bij Real Madrid en Bayern München.
Ben er niet rouwig om nee. Denk niet dat deze speler past in de spelopvatting waarmee ik Ajax graag zie voetballen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat ook @:Wotte blij is als hij weg is en zeker als dat zonder verlies is.
Henderson twijfel ik wel een beetje over, hij is geen echte 6 en die heb je eigenlijk wel nodig in dit systeem met 2 achten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben er niet rouwig om nee. Denk niet dat deze speler past in de spelopvatting waarmee ik Ajax graag zie voetballen.
Bergwijn idem dito. Henderson ook maar dat is meer persoonlijke voorkeur aangezien hij onder Farioli best goed functioneert.
Ik denk dat er nog wel een paar komen, het begint nu pas te draaien en voor de koopjes moet de markt bijna sluiten zoals je weet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:50 schreef Scorpie het volgende:
Als we Tahirovic en Vos ook weten te slijten samen met Forbs, Bergwijn en Sosa, dan kunnen we misschien nog een goede speler halen.
Ik zou persoonlijk niet en Forbs en Bergwijn slijten. Dan moet je sowieso de markt op voor een buitenspeler.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Henderson twijfel ik wel een beetje over, hij is geen echte 6 en die heb je eigenlijk wel nodig in dit systeem met 2 achten.
Bergwijn had zoveel meer kunnen zijn, maar laat hij dan maar een aardig bedrag opleveren zodat Ajax verder kan
bergwijn moet je gewoon slijten, het is op zijn minst een ongelukkig huwelijk. En forbs sowieso, die kan gewoon niet voetballen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk niet en Forbs en Bergwijn slijten. Dan moet je sowieso de markt op voor een buitenspeler.
Een van de twee. Bergwijn - Brobbey - Traore is ook wel een fijne aanval.
Op papier.
Dat dus. Laatste twee weken van de transfermarkt nog even een buitenspeler voor de basis oppikken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feit is wel dat het niet handig is om met Godts als nummer 1 linksbuiten te beginnen. Dus dan moet er alweer gekocht worden en dat gaat ons goed af.
eens daar moet iemand bij dan. Godts alleen en de nr 1 is te vroeg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feit is wel dat het niet handig is om met Godts als nummer 1 linksbuiten te beginnen. Dus dan moet er alweer gekocht worden en dat gaat ons goed af.
Heeft ie al een topic?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:46 schreef Wotte het volgende:
Ik ben wel voornemens om de Youri Baas fanclub op te starten.
Vijf competitiewedstrijden dit niveau volhouden dan gaan we, vanuit de fanclub, dat overwegen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heeft ie al een topic?
Kakkerlakken zitten zelf in de shit vandaar dat ze nu niet hier lopen te kuttenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:33 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat is het hier rustig ineens vandaag.
Ik ben benieuwd morgen, hopelijk houden we de stijgende lijn vast.
leuk verzinselquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:53 schreef Wotte het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Janse; Mannsverk, Van den Boomen, Hlynsson; Berghuis, Akpom, Godts.
Nou vol vertrouwen.
Ja las het ook, bedoelde vooral een leuk verzinsel qua opstelling. Spelers sparen voor de return donderdag, alsof heerenveen al niet moeilijk genoeg is.quote:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat die Europa League begroting inderdaad belangrijker is dan Heerenveen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ja las het ook, bedoelde vooral een leuk verzinsel qua opstelling. Spelers sparen voor de return donderdag, alsof heerenveen al niet moeilijk genoeg is.
Ben benieuwd
Net zoals ze zeker wisten dat er 4 niet met jong Ajax aan het meetrainen warenquote:
Ik vind die opstelling van ESPN voor zondag onder de streep niet minder dan Panathinaikos-uit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:35 schreef Bofjijff het volgende:
Spelers sparen voor de return donderdag, alsof heerenveen al niet moeilijk genoeg is.
ach, wolves is al jaren het sporting Portugal 2 in de Engelse competitie. na een akkefietje tussen de voorzitter en trainer van sporting plus aanvallen op spelers tijdens een training vertrok ineens de halve selectie per easyJet naar Wolverhampton. sindsdien scouten ze idd behoorlijk op Spaans en Portugees talent, of spelers die ergens anders niet renderen maar die ze bij De Familie. misschien hopen ze dat Forbes met mensen die wel zijn taal spreken toch beter tot zijn recht komt #jeweetnooithoeeenwolfeenhaasvangtquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wolven hebben maar een beperkt gezichtsvermogen. Ik denk dat Carlos lekker ruikt ofzo.
Compleet logisch toch. Farioli heeft meermaals uitgesproken dat hij fitte spelers wilt hebben. Hij sorteert ook alvast voor op Panathinaikos. Die wedstrijd is enorm belangrijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:32 schreef maxi-mus het volgende:
Oh we zijn nog niet begonnen en we gaan nu al mensen rust geven. FARIOLI OUT.
Is de opstelling er al dan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:32 schreef maxi-mus het volgende:
Oh we zijn nog niet begonnen en we gaan nu al mensen rust geven. FARIOLI OUT.
Net zoals ze zeker wisten dat die 4 niet meetrainden met Jong?quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lek is nog steeds niet boven dus die van ESPN klopt wel aardig schat ik zo in.
Christiaan Wielaert is een parodie op een journalist. Maar we weten het vanmiddag, heb al via een aantal bronnen gelezen dat in ieder geval Hato rust krijgt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net zoals ze zeker wisten dat die 4 niet meetrainden met Jong?
Ben ook benieuwd hoor, alleen als espn iets brengt heb ik meer dan 'gezond wantrouwen'quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Christiaan Wielaert is een parodie op een journalist. Maar we weten het vanmiddag, heb al via een aantal bronnen gelezen dat in ieder geval Hato rust krijgt.
Jeetje.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:32 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Pasveer, Gaaei, Sutalo, Baas, Janse, Mannsverk, Van den Boomen, Hlynsson, Berghuis, Akpom en Godts
Roulerengenot
quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:32 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Pasveer, Gaaei, Sutalo, Baas, Janse, Mannsverk, Van den Boomen, Hlynsson, Berghuis, Akpom en Godts
Roulerengenot
Kampioenenquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:32 schreef BobW het volgende:
Roulerengenot
Je zat er niet naast.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lek is nog steeds niet boven dus die van ESPN klopt wel aardig schat ik zo in.
FC Steijn, FC Schip of FC Ravioli?quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:32 schreef BobW het volgende:
Roulerengenot
Nu willen ze wel voor elkaar strijdenquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:33 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
FC Steijn, FC Schip of FC Ravioli?
Zie het verschil niet.
Dan heb je geen flauw benul van voetbal.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:33 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
FC Steijn, FC Schip of FC Ravioli?
Zie het verschil niet.
Als je het verschil nu nog niet ziet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:40 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dan heb je geen flauw benul van voetbal.
Tilt zijn been op om Godts alsnog te raken en neer te halen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel bijzonder dat het dan geel wordt.
Van den Boomenquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Akpom, daar moet echt een strik omheen
Geeft 2x per wedstrijd een heel goede pass. Voor de rest heb je helemaal niets aan hem.quote:
Lopen wel een paar slappe kutten om het middenveld.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Je kan bouwen tot Sint-Juttemis met dit materiaal of gebrek daaraan .
Net zoals dat andere middenveld .quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lopen wel een paar slappe kutten om het middenveld.
Ik had ook een echt goede aanvallende middenvelder gehaald.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net zoals dat andere middenveld .
Gelukkig komt Rosario.
Ja? Ik heb Akpom echt nog niets nuttigs zien doen tot nu toe,quote:
Ging mij even om die ene kans. Branco kan die bal rustig binnenschuiven.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja? Ik heb Akpom echt nog niets nuttigs zien doen tot nu toe,
echt niets. Haal hem weg en er komt ruimte.
Gewoon iemand die technisch bovengemiddeld . Droger dan nu kan niet .quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had ook een echt goede aanvallende middenvelder gehaald.
Doet mij denken aan Guardiola. Die loopt ook zo te zwaaien met zijn handjes.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:38 schreef Wotte het volgende:
In goed nieuws ik ben inmiddels helemaal overtuigd van Farioli.
Ik zie in Godts ook wel een tien eigenlijk. Mocht Bergwijn niet vertrekken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon iemand die technisch bovengemiddeld . Droger dan nu kan niet .
Touchéquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Guardiola. Die loopt ook zo te zwaaien met zijn handjes.
Bij Gaaei en Mannsverk heb ik hetzelfde gevoelquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:11 schreef Wertha het volgende:
Sutalo begint toch een beetje tot leven te komen.
Mannsverk speelt ook prima.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij Gaaei en Mannsverk heb ik hetzelfde gevoel
Dit moet wel het mooiste jaar uit je leven zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:37 schreef Wotte het volgende:
Henderson op acht bevalt me een stuk beter.
En Forbes best aardig.quote:
Godts, Janse, Mannsverk en Gaaei ruime voldoendes, ook Sutalo lijkt steeds degelijker te worden en Baas is ook niet in de problemen geweest wederom.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
Prima begin, verdedigend staat het een stuk beter. Aan de bal moet het nog een stuk beter. Godts prima, Traoré is de ultieme als het draaitvoetballer. Blijft natuurlijk soms een enorme ergernis. Vond Janse ook sterk spelen.
Het is wel een beetje de bedoeling dat je inhaakt op iets en dan daar iets van vindt en ik de tegenovergestelde mening heb. Dan krijg je ze wellicht op de kast.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit moet wel het mooiste jaar uit je leven zijn.
Op dit moment moeten we daar voor tekenen. Aantrekkelijk voetbal zit er met deze selectie niet in.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
Zoals ik al zei, saai zakelijk voetbal onder deze man. Vorig seizoen eindigde hij met een doelsaldo van 40-29. Goed voor de mensen met slaapproblemen.
Beter dit dan die gatenkaas van vorig seizoen. Niet prettig om minimaal drie keer te moeten scoren om zeker te zijn van een overwinning. Mooi verzorgd spelen met dit materiaal is toch niet mogelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
Zoals ik al zei, saai zakelijk voetbal onder deze man. Vorig seizoen eindigde hij met een doelsaldo van 40-29. Goed voor de mensen met slaapproblemen.
Denk dat je daarvoor opzoek moet naar de juiste samenstelling op het middenveld. Wellicht dat er nog wat bij moet in die linie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Beter dit dan die gatenkaas van vorig seizoen. Niet prettig om minimaal drie keer te moeten scoren om zeker te zijn van een overwinning. Mooi verzorgd spelen met dit materiaal is toch niet mogelijk.
dit idd. Wordt liever met dit voetbal 2e dan nog een seizoen zoals de vorige.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Beter dit dan die gatenkaas van vorig seizoen. Niet prettig om minimaal drie keer te moeten scoren om zeker te zijn van een overwinning. Mooi verzorgd spelen met dit materiaal is toch niet mogelijk.
Precies, ook positief dat je in de officiële westrijden tot nu toe maar 1 tegendoelpunt hebt gehad (al was dat ook regelmatig meer geluk dan kunde)quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:01 schreef borisz het volgende:
Zorgen voor de groepsfase EL en geen puntverlies in augustus. Hoe maakt niet uit.
Dus tot nu toe prima.
Was die er danquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Van Persie-hype zal nu ook wel weer over zijn.
Nee, dit is wederom een tussenjaar. Nummer 3 op een rij.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Omdat ze verliezen van een club met een selectie van ruim honderd miljoen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Van Persie-hype zal nu ook wel weer over zijn.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:43 schreef Scorpie het volgende:
Ha, we staan toch maar mooi weer boven die havenslaven!
quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:43 schreef Scorpie het volgende:
Ha, we staan toch maar mooi weer boven die havenslaven!
Ik vind onze Deense vriend best okequote:Op zondag 11 augustus 2024 18:58 schreef Mestreech1990 het volgende:
Dikke prima! Alle potten gewonnen tot nu toe. Verdedigend stond het echt als een huis, wat een verschil met vorig seizoen. Aanvallend mag het wel echt paar tandjes beter.
Kijk @CR7 laten we deze eens analyseren. Dit haakje is provocerend en geeft een ingang voor een discussie. Het is dat niemand hapt en de poging sterft in schoonheid maar hierna zou de user dan in de val zitten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:38 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Omdat ze verliezen van een club met een selectie van ruim honderd miljoen?
Jouw antwoord is totaal geen reactie op mijn post. Waarom begin je over iets heel anders?quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee, dit is wederom een tussenjaar. Nummer 3 op een rij.
Maar ook te duur voor de middelmaat die hij wasquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Uiteindelijk beste oplossing voor hem, vond hem echt geen verkeerde keeper voor Ajax.
Niemand heeft zin in een discussie met iemand die Forbs vergelijkt met Robbenquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kijk @:CR7 laten we deze eens analyseren. Dit haakje is provocerend en geeft een ingang voor een discussie. Het is dat niemand hapt en de poging sterft in schoonheid maar hierna zou de user dan in de val zitten.
Dan sla je toe. Ordinair counteren zoals Priske.
zeker voor 4 miljoen per jaar (als dat waar is)quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar ook te duur voor de middelmaat die hij was
De truc is de lat eerst enorm laag te leggenquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
Gaaei viel positief op. Knap van zo'n jonge gozer om zich zo te herpakken.
Hopelijk zet het door..
By far de duurste keeper in de eredivisie en ook een flink salaris. Daarvoor maakte hij wel erg veel fouten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Uiteindelijk beste oplossing voor hem, vond hem echt geen verkeerde keeper voor Ajax.
Dure rommel vervangen voor dure rommel.quote:
Volgens @Wotte is het de nieuwe Kroos.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:26 schreef Scorpie het volgende:
Zit ff de samenvatting te kijken maar die Mannsverk is toch wel matig zeg.
Nou scharrel die quote even op.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dure rommel vervangen voor dure rommel.
[..]
Volgens @:Wotte is het de nieuwe Kroos.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:09 schreef Origami94 het volgende:
Kom net van de Arena af.
Wat is Berghuis een matige voetballer. Bijna geen enkele loopactie, weinig snelheid en speelt de hele tijd verstoppertje achter/voor zijn man.
Dat terwijl het best een goed voetballer is. Goede traptechniek maar schiet alles in de korte hoek omdat hij te weinig beweegt in de kleine ruimte
Bergwijn en Berghuis zijn Ajax onwaardig en mogen samen met Brobbey op den duur vertrekken zodat Faroli kan bouwen als ze zich niet ontwikkelen
Dusquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:09 schreef Origami94 het volgende:
Kom net van de Arena af.
Wat is Berghuis een matige voetballer. Bijna geen enkele loopactie, weinig snelheid en speelt de hele tijd verstoppertje achter/voor zijn man.
Dat terwijl het best een goed voetballer is. Goede traptechniek maar schiet alles in de korte hoek omdat hij te weinig beweegt in de kleine ruimte
Bergwijn en Berghuis zijn Ajax onwaardig en mogen samen met Brobbey op den duur vertrekken zodat Faroli kan bouwen als ze zich niet ontwikkelen
Doet niet onder voor wereld topper Bakayoko die is zelfs elite levelquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:27 schreef CR7 het volgende:
[..]
We moeten wachten op de analyse van @:PSVCL. Is Berghuis toplevel of niet?
Grabbelaar voor een hoog salaris. Geen seconde gemist ook tijdens zijn blessure.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdragequote:Op zondag 11 augustus 2024 21:09 schreef Origami94 het volgende:
Kom net van de Arena af.
Wat is Berghuis een matige voetballer.
Dat terwijl het best een goed voetballer is.
Waren de halve liters lekker?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:09 schreef Origami94 het volgende:
Kom net van de Arena af.
Welk positivisme?quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:42 schreef Shreyas het volgende:
Het positivisme hier is wederom erg overdreven
Hoogstwaarschijnlijk dat we menen dat Farioli defensief goed werk verricht.quote:
Ik vond het eerder frappant dat het zo lang duurdequote:Op maandag 12 augustus 2024 09:50 schreef Scorpie het volgende:
Ik vond die rode kaart terugdraaien wel weer frappant.
ja het terugdraaien zelf was uiteindelijk wel een beslissing waar ik mee kan leven. Maar het duurde veel te lang idd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 09:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vond het eerder frappant dat het zo lang duurde
Wijndal, Vos Tahirovice, Sosa, van den Boomen en Akpom tegen elk aannemelijk bod slijten. Rensch ook aangezien die niet wil bijtekenen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wanneer komt er een club voor Chuba Akpom langs? Onder Farioli is het wel klaar. In de paar minuten dat Brobbey inviel, deed hij bijna net zoveel als Akpom die er 57 minuten voor had. De tijden van pinchhitterschap zijn vervlogen. Dan kunnen we daarna mooi Wappie Wout binnenhalen.
Nijhuis was zo lang mogelijk bezig hoe hij geen gezichtsverlies kon lijden, gezien het niet eens geel was.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja het terugdraaien zelf was uiteindelijk wel een beslissing waar ik mee kan leven. Maar het duurde veel te lang idd.
Dit dus.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nijhuis was zo lang mogelijk bezig hoe hij geen gezichtsverlies kon lijden, gezien het niet eens geel was.
En deze week weer ergens schnabbelen op tv natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nijhuis was zo lang mogelijk bezig hoe hij geen gezichtsverlies kon lijden, gezien het niet eens geel was.
De Telegraaf ziet inmiddels dat Feyenoord het moeilijk heeft en als een stel schuimbekkende honden op zoek naar kwetsbaar rauw vlees schakelen ze gauw over.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik wil even vermelden dat Mike Verweij géén vraag had aan Farioli, maar wel stekelig aan Hlynsson iets vroeg over de roulatie in de basiself. Bij de vriendelijk filosofische antwoorden ziet het krantje duidelijk geen kans.
Mike spreekt volgens mij geen Engels.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik wil even vermelden dat Mike Verweij géén vraag had aan Farioli, maar wel stekelig aan Hlynsson iets vroeg over de roulatie in de basiself. Bij de vriendelijk filosofische antwoorden ziet het krantje duidelijk geen kans.
Mike is dan ook een enorm domme man.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Mike spreekt volgens mij geen Engels.
Valentijn betrekt inmiddels ook Ajax-fans in zijn rancune omdat ze opgelucht waren over gisterenquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Telegraaf ziet inmiddels dat Feyenoord het moeilijk heeft en als een stel schuimbekkende honden op zoek naar kwetsbaar rauw vlees schakelen ze gauw over.
Zie hieronder:quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:11 schreef Wertha het volgende:
Sutalo begint toch een beetje tot leven te komen.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij Gaaei en Mannsverk heb ik hetzelfde gevoel
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:37 schreef Wotte het volgende:
Henderson op acht bevalt me een stuk beter.
Deze spelers kunnen er stuk voor stuk helemaal niets van en zouden bij Groningen, Excelsior, Roda JC, etc. op de bank zitten.quote:
Wij hebben alleen maar tegen matige ploegen gespeeld waar een club als NEC ook van zou winnen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:58 schreef Mestreech1990 het volgende:
Dikke prima! Alle potten gewonnen tot nu toe. Verdedigend stond het echt als een huis, wat een verschil met vorig seizoen. Aanvallend mag het wel echt paar tandjes beter.
Er is niets prima aan, het spel is dramatisch slecht. Aanvallend is het om te janken, middenveld is pure middelmaat. Defensie gaat tegen clubs als PSV, Feyenoord, FC Twente en AZ weer jammerlijk door de mand vallen en krijgen we gerust 3-4 goals tegen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:01 schreef borisz het volgende:
Zorgen voor de groepsfase EL en geen puntverlies in augustus. Hoe maakt niet uit.
Dus tot nu toe prima.
Als je met dit voetbal tevreden bent dat leg je de lat voor Ajax historisch laag.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:07 schreef Wertha het volgende:
We mogen tevreden zijn tot nu toe. Er is voorlopig duidelijkheid op bestuurlijk vlak. Er staat een passievolle trainer die lijkt te weten wat hij doet. De organisatie op het veld keert terug. De motivatie bij de spelers keert terug. Mislintat-miskopen worden of geloosd of beginnen voorzichtig hun nut te tonen. Eerste speelronde overleefd zonder op volle sterkte aan te treden. Donderdag winnen/overleven en Europees voetbal is veiliggesteld.
Nu kijken of er komende week iets loskomt op de transfermarkt.
het idee van farioli met die finishers waar hij het over heeft, is dan ook gewoon de tactiek van Werder Bremen. daar laat Ole Werner zijn basiself 60 minuten intact om vervolgens de jokers in te zetten die het af mogen maken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Je stond gewoon 18de, als Utrecht niet was gaan chocken zou je playoffs Conference spelen en die misschien ook weer verliezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het was wel normaal geweest wanneer we alles tot nu toe met 3 goals verschil hadden gewonnen. We komen ook niet uit de meeste kansloze positie aller tijden.
mee eensquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zie hieronder:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze spelers kunnen er stuk voor stuk helemaal niets van en zouden bij Groningen, Excelsior, Roda JC, etc. op de bank zitten.
[..]
Wij hebben alleen maar tegen matige ploegen gespeeld waar een club als NEC ook van zou winnen.
[..]
Er is niets prima aan, het spel is dramatisch slecht. Aanvallend is het om te janken, middenveld is pure middelmaat. Defensie gaat tegen clubs als PSV, Feyenoord, FC Twente en AZ weer jammerlijk door de mand vallen en krijgen we gerust 3-4 goals tegen.
[..]
Als je met dit voetbal tevreden bent dat leg je de lat voor Ajax historisch laag.
Nogmaals, die Farioli aanstelling slaat nergens op. Deze man heeft nooit iets gewonnen en nergens gepresteerd en ook bij Ajax laat hij vooralsnog niets zien. Die overacting langs de lijn en dat quasi enthousiaste gedrag in interviews beginnen per wedstrijd minder geloofwaardig te worden.
Waarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zie hieronder:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze spelers kunnen er stuk voor stuk helemaal niets van en zouden bij Groningen, Excelsior, Roda JC, etc. op de bank zitten.
[..]
Wij hebben alleen maar tegen matige ploegen gespeeld waar een club als NEC ook van zou winnen.
[..]
Er is niets prima aan, het spel is dramatisch slecht. Aanvallend is het om te janken, middenveld is pure middelmaat. Defensie gaat tegen clubs als PSV, Feyenoord, FC Twente en AZ weer jammerlijk door de mand vallen en krijgen we gerust 3-4 goals tegen.
[..]
Als je met dit voetbal tevreden bent dat leg je de lat voor Ajax historisch laag.
Nogmaals, die Farioli aanstelling slaat nergens op. Deze man heeft nooit iets gewonnen en nergens gepresteerd en ook bij Ajax laat hij vooralsnog niets zien. Die overacting langs de lijn en dat quasi enthousiaste gedrag in interviews beginnen per wedstrijd minder geloofwaardig te worden.
Daarom pieter swartquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
niet te positief worden hequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:34 schreef manny het volgende:
Laten we eerst donderdag maar eens doorkomen, en wat potjes winnen in de eredivisie.
Wat wel erg lekker is, is dat die staf gewoon met een redelijke uitleg komt over bepaalde keuzes, en waarom ze de dingen doen zoals ze ze doen.
De nieuwe Shreyas is uit, altijd fijn leesvoerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zie hieronder:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Shreyas-act.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 06:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Wat moet jij een kutleven hebben zeg
Veel te positief.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:34 schreef manny het volgende:
Laten we eerst donderdag maar eens doorkomen, en wat potjes winnen in de eredivisie.
Wat wel erg lekker is, is dat die staf gewoon met een redelijke uitleg komt over bepaalde keuzes, en waarom ze de dingen doen zoals ze ze doen.
Sorry.quote:
Ik zou vooral even een wat langere periode afwachten voordat je dit Dick Advocaat-voetbal als heilig gaat bestempelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Toch mooi dat iedere analist nu alweer begint te miepen dat het allemaal niet attractief genoeg is. "Ajacieden zitten niet te wachten op clean sheets" aldus orakel Wesley Sneijder.
Nou Wes, deze Ajacied is blij dat we eindelijk van die gatenkaas af lijken te zijn, ook tegen dit soort kaliber tegenstanders vlogen de tegengoals je vorig jaar om de oren. En ik win liever met 1 of 2-0 dan dat ik verlies. En dat gebeurt nogal snel als je er elke pot minimaal 1 en vaak ook meer tegen krijgt zoals vorig jaar.
gelukkig was jullie resultaat en spel geweldig dit weekendquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou vooral even een wat langere periode afwachten voordat je dit Dick Advocaat-voetbal als heilig gaat bestempelen.
Ook daarvan zou ik zeggen, wacht eens een langere periode af.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gelukkig was jullie resultaat en spel geweldig dit weekend
hadden wij priske maar als trainer
ik durf het gewoon te zeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daarvan zou ik zeggen, wacht eens een langere periode af.
Ik durf ook wel te zeggen dat we dit seizoen wederom makkelijk boven Ajax gaan eindigen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik durf het gewoon te zeggen
[ afbeelding ]
ik denk dat je in februari al de conclusie kan trekken dat FARIOLIGOD ons naar de tweede plek heeft geloost en dat priske er niks van kanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik durf ook wel te zeggen dat we dit seizoen wederom makkelijk boven Ajax gaan eindigen.
Wij spreken elkaar aan het eind van het seizoen makker.
In fifa 25 misschienquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk dat je in februari al de conclusie kan trekken dat FARIOLIGOD ons naar de tweede plek heeft geloost en dat priske er niks van kan
![]()
![]()
![]()
ik sta hier achter. Niks aan gelogen. Net als de andere uitspraken van @Tjackaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk dat je in februari al de conclusie kan trekken dat FARIOLIGOD ons naar de tweede plek heeft geloost en dat priske er niks van kan
![]()
![]()
![]()
Jij doet een bookmark voor posts van Tjacka?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:49 schreef Caland het volgende:
Jullie begrijpen dat de bookmark reeds is aangemaakt.
Ik beschouw mijn vriend Tjacka als de stem van alle Ajacieden mocht hij ernaast zitten, dat begrijp je wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij doet een bookmark voor posts van Tjacka?
Dat zeg ik niet, wat mij betreft is dit ook niet heilig op de hele lange termijn. Maar het is gezien de situatie in ieder geval een stabiel begin, zeker met een spelersgroep die nog totaal niet is versterkt tov van vorig jaar. Maar de analisten willen blijkbaar van gatenkaas naar tikitaka zonder tussenstappenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou vooral even een wat langere periode afwachten voordat je dit Dick Advocaat-voetbal als heilig gaat bestempelen.
In het verleden zat ik anders altijd goed wat betreft Ajax!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij doet een bookmark voor posts van Tjacka?
Dat begrijp ik. Ze noemen mij ook weleens "Het Orakel".quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik beschouw mijn vriend Tjacka als de stem van alle Ajacieden mocht hij ernaast zitten, dat begrijp je wel.
Wotte die Forbs vergelijkt met Robben. Is toch wel kwa optimisme toplevelquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed niemand is overdreven positief maar schijnbaar mogen we niet tevreden zijn met een aantal gewonnen wedstrijden op rij. Nu weer door naar Donderdag
Ja maar het is alleen het handje en kapselquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wotte die Forbs vergelijkt met Robben. Is toch wel kwa optimisme toplevel
wotte is idd de maatstaf hierquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ach Rotterdammers kunnen niet zo goed tegen een beetje optimisme.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed niemand is overdreven positief maar schijnbaar mogen we niet tevreden zijn met een aantal gewonnen wedstrijden op rij. Nu weer door naar Donderdag
Waarom zouden we in hemelsnaam nog een keeper willenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat bericht over Ramsdale nemen we maar met een kilo zeezout
Transfer van Ramaj aanstaande?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zouden we in hemelsnaam nog een keeper willen
Waarom? Ornstein is betrouwbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat bericht over Ramsdale nemen we maar met een kilo zeezout
Waarom zou Ramsdale van bankzitter bij Arsenal naar bankzitter bij Ajax gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Transfer van Ramaj aanstaande?
Misschien wordt die wel eerste keeper ik weet het niet he. Zit niet aan tafel bij de eventuele gesprekkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou Ramsdale van bankzitter bij Arsenal naar bankzitter bij Ajax gaan.
Valt me weer vies van je tegen maat!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien wordt die wel eerste keeper ik weet het niet he. Zit niet aan tafel bij de eventuele gesprekken
zit er dik inquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:59 schreef Red_85 het volgende:
Nac Ajax gaat niet door van het weekend.
Wedden?
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:59 schreef Red_85 het volgende:
Nac Ajax gaat niet door van het weekend.
Wedden?
De pliesie maakt gebruik van haar grondrecht ten koste van voetbalsupporters die al tientallen jaren worden opgehokt.quote:
Ah is het weer zover...quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De pliesie maakt gebruik van haar grondrecht ten koste van voetbalsupporters die al tientallen jaren worden opgehokt.
Zeker. Je gaat zien dat de discussie het negatieve voetbalframe weer eerder verstevigt dan dat er een fundamentele discussie op gang komt na zo'n twintig jaarquote:
Rectificatie: ten koste van voetbalsupporters die zich steevast zo misdragen dat er een immense hoeveelheid aan politieinzet nodig is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De pliesie maakt gebruik van haar grondrecht ten koste van voetbalsupporters die al tientallen jaren worden opgehokt.
Vandalisme en hooliganisme vindt vooral buiten het stadion plaats, is derhalve een maatschappelijk probleem waarover geen serieuze discussie op gang komt, en gaat ten koste van goedwillende supporters binnen het stadion. Dat is al een stuk of 25 jaar aan de gang.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rectificatie: ten koste van voetbalsupporters die zich steevast zo misdragen dat er een immense hoeveelheid aan politieinzet nodig is.
Eens, dat probleem beperkt zich niet tot in het stadion en is een minderheid van de supporters in het stadion die tot dat probleem behoren over de rug van de rest. De schreeuwende menigte hequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vandalisme en hooliganisme vindt vooral buiten het stadion plaats, is derhalve een maatschappelijk probleem waarover geen serieuze discussie op gang komt, en gaat ten koste van goedwillende supporters binnen het stadion. Dat is al een stuk of 25 jaar aan de gang.
Onzin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rectificatie: ten koste van voetbalsupporters die zich steevast zo misdragen dat er een immense hoeveelheid aan politieinzet nodig is.
De laatste wedstrijd van vorig seizoen nog ging het totaal mis.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onzin.
Er gebeurt bijna nooit meer wat in het stadion. De politieinzet wordt wat mij betreft dan ook tamelijk overdreven.
En hoevaak gaat het nou echt los buiten de stadions?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vandalisme en hooliganisme vindt vooral buiten het stadion plaats, is derhalve een maatschappelijk probleem waarover geen serieuze discussie op gang komt, en gaat ten koste van goedwillende supporters binnen het stadion. Dat is al een stuk of 25 jaar aan de gang.
Niet bij ons!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd van vorig seizoen nog ging het totaal mis.
Nee, bij het altijd vervelende en verongelijkte Utrecht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet bij ons!
Wij zijn brave supporters.
Rijkhoff heeft altijd moeite met scoren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gerald Alders werd helemaal dol gedraaid gisteren door de linksbuiten van PSV. Driouch geloof ik.
Jongen had een zware avond.
Rijkhoff had veel moeite met afdrukken. Konadu heel onwennig. Alles ging te snel voor hem.
Nu.nl:quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
quote:Ook NAC Breda-Ajax op zondag gaat door. De wedstrijd wordt gespeeld om 16.45 uur. "We zijn in Breda op de hoogte van de actie van de politie. Op dit moment is er geen aanleiding of informatie die de aanwezigheid van de politie noodzakelijk maakt", zegt burgemeester Paul Depla.
"Dus de wedstrijd zal ondanks de actie gewoon door kunnen gaan, tenzij er nieuwe informatie komt. Dit is meteen een mooie gelegenheid voor de supporters om te laten zien dat voetbal zonder de aanwezigheid van de politie kan."
Nou dat is helemaal niet zo gek, want Robben had op zijn 20ste ook niets gewonnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bij een gemiddelde wedstrijd wordt er minder volk opgepakt dan bij een dansfeest.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergelijk jou ook vaak met Klaas, maar ben er nog niet echt uit wie van jullie twee de grootste randdebiel is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nou nou nou nouquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vergelijk jou ook vaak met Klaas, maar ben er nog niet echt uit wie van jullie twee de grootste randdebiel is.
Toplevel uitspraak hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vergelijk jou ook vaak met Klaas, maar ben er nog niet echt uit wie van jullie twee de grootste randdebiel is.
Dit verdient een likequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn vriendinnetje moet hem weer in bescherming nemen hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:18 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
alleen de allergrootste debielen vertonen jouw gedrag dus zo gek is die uitspraak niet.
schattig dit. Grote jongen hoor lekker online klieren in een topic van een andere club.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zijn vriendinnetje moet hem weer in bescherming nemen hoor.
Ik heb geen uitlating gedaan over wat ik van het 'voetbal' vind. Ik heb ook geen uitlating gedaan over waar de lat ligt of zou moeten liggen. Dat je kun je allebei niet uit deze quote halen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zie hieronder:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
als we doorgaan moet dat echt wel te doen zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Het immer lastige Jagiellonia Bialystok wordt het als we winnen donderdag.
Eerste wedstrijd uit of thuis?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als we doorgaan moet dat echt wel te doen zijn lijkt me.
eerst uit.quote:
Bronquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
eerst uit.
En moet te doen zijn. Maargoed eerst donderdag overleven.
Ook conference league is eerst uit trouwens
In beide scenario’s wordt het thuisduel op donderdag 29 augustus gespeeld. De uitwedstrijd staat al een week eerder op het programma. De kaartverkoop voor het treffen in de Johan Cruijff Arena gaat woensdag 7 augustus van start.quote:
Erg weerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
In beide scenario’s wordt het thuisduel op donderdag 29 augustus gespeeld. De uitwedstrijd staat al een week eerder op het programma. De kaartverkoop voor het treffen in de Johan Cruijff Arena gaat woensdag 7 augustus van start.
https://www.ajaxlife.nl/a(...)l-europese-play-offs
Hoeveel krijgt Ajax daar voor? 3 miljoen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
70 miljoen voor de Ligt en Mazraoui, de penningmeester is EtH dankbaar voor de solidariteitsbijdrage.
Denk 2,5. De Ligt was al vroeg vertrokken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoeveel krijgt Ajax daar voor? 3 miljoen?
Toch weer 1/6e van een Forbs.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk 2,5. De Ligt was al vroeg vertrokken.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoeveel krijgt Ajax daar voor? 3 miljoen?
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Toch weer een half jaar salaris van Wijndal gedekt.
dan spelen we play offs conference tegen Lensquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:21 schreef TheVulture het volgende:
Stel dat je die play-off EL verliest, ben je dan meteen klaar of kom je dan ook nog in de Conference League uit? Ik vind het tegenwoordig echt niet meer te volgen wanneer je er nu definitief uitligt of niet
Ja ok, maar ik bedoelde meer dat als je van die Polen zou verliezenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dan spelen we play offs conference tegen Lens
Ow sorry, las het verkeerdquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik bedoelde meer dat als je van die Polen zou verliezen
moest keihard lachen toen ik bedragen van 175000 en 4 miljoen lasquote:Dit staat er financieel op het spel voor Ajax tegen Panathinaikos
11.45,
Vandaag
23 Reacties
Ajax kan de kassa voorzichtig laten rinkelen als het Panathinaikos over twee duels weet te kloppen. Mochten de Amsterdammers over twee wedstrijden weten af te rekenen met de Grieken, dan kan de club een bedrag van 175 duizend euro tegemoet zien. Dat bedrag komt bovenop de 175 duizend euro die het na het uitschakelen van FK Vojvodina al kreeg.
Dit staat er financieel op het spel voor Ajax tegen Panathinaikos
© Pro Shots
DELEN:
Ajax
Ajax
DO 15 AUG.
20:15
Panathinaikos
Panathinaikos
Advertentie
Beste quoteringen op Ajax, bij TOTO!
Profiteer van de beste quoteringen op jouw favoriete Eredivisie-club bij TOTO. Lees de voorwaarden toto.nl/beste-quoteringen!
Gesponsord door
TOTO
logo
Zet in & win!
Clubs die in de play-offs van de Europa League terechtkomen, ontvangen dat bedrag. Dat meldt de UEFA. In totaal wordt er door de voetbalbond 4,4 miljard euro verdeeld aan winstuitkeringen over de Champions League, de Europa League, de Conference League en de UEFA Super Cup.
Als Ajax afrekent met de Griekse topclub, staat het tegenover Jagiellonia Bialystok uit Polen. Gaat de ploeg van trainer Francesco Farioli dan óók door, dan stroomt er een bedrag van 4,31 miljoen euro binnen in de Johan Cruijff Arena voor het behalen van de hoofdfase van de Europa League. Maakt Ajax tegen de Grieken ondanks de eerdere zege een uitglijder, dan wacht RC Lens voor een tweeluik voor deelname aan de Conference League.
Tijdens de groepsfase van de Europa League is elke zege goed voor 450 duizend euro. Elk gelijkspel levert 150 duizend euro op. Er zijn 36 ploegen die aan de groepsfase deelnemen. Elke deelnemer speelt acht wedstrijden, waarvan vier thuis en vier uit.
Is die niet nog blessuregevoeliger dan Robben?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Turk aan de hand die na een paar aardige potjes vorig seizoen als beste verdediger van de eredivisie werd betiteld? Nu staat daar Youri Baas blijkbaar (lol)
Oprechte vraag trouwens.
'die turk' heeft gisteren 90 minuten gespeeld bij jong Ajax. Volgens mij 1 grote blessure gehad? En aan het EK deelgenomen. Vandaar iets later aangesloten als het goed is.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Is die niet nog blessuregevoeliger dan Robben?
En nu mag je even vertellen wie zei dat het de beste verdediger van de Eredivisie was. Ben wel eens benieuwd waar je dit nu weer gelezen hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Turk aan de hand die na een paar aardige potjes vorig seizoen als beste verdediger van de eredivisie werd betiteld? Nu staat daar Youri Baas blijkbaar (lol)
Oprechte vraag trouwens.
Ja die komt nog steeds bij van al die gespeelde wedstrijden op het EK.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
'die turk' heeft gisteren 90 minuten gespeeld bij jong Ajax. Volgens mij 1 grote blessure gehad? En aan het EK deelgenomen. Vandaar iets later aangesloten als het goed is.
Geen idee, speelde mee bij Jong Ajax tegen Jong PSV. Dus hij is gewoon fit.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
Oprechte vraag trouwens.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu mag je even vertellen wie zei dat het de beste verdediger van de Eredivisie was. Ben wel eens benieuwd waar je dit nu weer gelezen hebt.
Oprechte vraag trouwens.
quote:Op zondag 3 maart 2024 14:17 schreef LethalNinja het volgende:
Kreeg beetje harde plasser van Kaplan en Manssverk. Eindelijk solide spelers die lekker voetballen achterin. Echt een genot. En dan zie je dat spelers voorin ook wat beter hun best doen.
Verstandige user die ver gaat komen:quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En fijn om opeens toch nog weer een Overmars-aankoop erbij te krijgen met Kaplan.
Tot de volgende keerquote:Op zondag 3 maart 2024 14:27 schreef Black-Death het volgende:
Zullen we even 5 wedstrijden wachten voordat we Mannsverk en Kaplan aanwijzen als Verlossers?
Je komt oprecht met wat twitter berichten van wat kinderenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Ik slinger ook nog even mycroft aan makker!
[..]
[..]
Verstandige user die ver gaat komen:
[..]
Tot de volgende keer
Daarom zei ik ook dat dat de enige verstandige user is die ver gaat komenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je komt oprecht met wat twitter berichten van wat kinderen
Hier heeft dus niemand gezegd dat Kaplan de beste verdediger is. Waarvan die laatste ook nog zegt dat het verstandig is even af te wachten.
Kanus ouwe
Maar goed als jij gelukkig wordt van deze hersenkronkels van je dan juich ik het toe.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat dat de enige verstandige user is die ver gaat komen
DOE NORMAALquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu mag je even vertellen wie zei dat het de beste verdediger van de Eredivisie was. Ben wel eens benieuwd waar je dit nu weer gelezen hebt.
Oprechte vraag trouwens.
Ik dacht dat dit Bart Nieuwkoop was.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oprechte vraag trouwens.
Tsjemig, toch een handjevol posts kunnen vinden tussen de miljoenen die over Ajax gekankerd zijn. Knap werk!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Ik slinger ook nog even mycroft aan makker!
[..]
[..]
Verstandige user die ver gaat komen:
[..]
Tot de volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |