abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214657956

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse), Gaston Avila (Antwerp), Borna Sosa (Stuttgart), Sivert Mannsverk (Molde FK) Jordan Henderson (Al-Ettifaq)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Anton Gaaei, Gaston Avila, Borna Sosa, Ar'Jany Martha

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Steven Berghuis, Kristian Hlynsson, Sivert Mannsverk, Jordan Henderson

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Brian Brobbey, Chuba Akpom, Mika Godts, Georges Mikautadze

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704

Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_214657960
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 11:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
21 potjes in de Mickey Mouse league met 2 doelpunten en 3 assists. Ja, ze lopen vast de polonaise bij the Wolves :')

De enige reden die ik kan bedenken om die jongen toch te halen is het gegeven dat Engelse clubs wel vaker (forse) ketsers maken. Die jongen schijnt het in de jeugd van City leuk te hebben gedaan, maar dat is natuurlijk geen niveau Eredivisie, laat staan BPL.

En zelfs jij moet zo eerlijk zijn en kunnen toegeven dat Carles Forbs naast heel hard rennen eigenlijk niet zo heel veel kan toch? Het zwakke broertje van Luciano Narsingh.
Je reageert op user Wotte.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:34:06 #3
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214658382
Ik verwacht eigenlijk ‘gewoon’ 2-0 of 3-1 voor Ajax morgen.
pi_214658453
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 13:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik verwacht eigenlijk ‘gewoon’ 2-0 of 3-1 voor Ajax morgen.
Ik ook
Groot fan van User Wotte
pi_214658461
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wat doe jij 's ochtends in je koffie behalve suiker of melk?
Suiker en melk in je koffie doen :')
pi_214658466
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 13:41 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik ook
ik sluit me hierbij aan
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:45:01 #7
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214658475
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 13:42 schreef Wotte het volgende:

[..]
Suiker en melk in je koffie doen :')
Ik drink alleen zwart als ik wil schijten.
pi_214658505
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 13:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik drink alleen zwart als ik wil schijten.
Postzegel tijdens het ontbijt
Groot fan van User Wotte
pi_214658561
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 11:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
21 potjes in de Mickey Mouse league met 2 doelpunten en 3 assists. Ja, ze lopen vast de polonaise bij the Wolves :')

De enige reden die ik kan bedenken om die jongen toch te halen is het gegeven dat Engelse clubs wel vaker (forse) ketsers maken. Die jongen schijnt het in de jeugd van City leuk te hebben gedaan, maar dat is natuurlijk geen niveau Eredivisie, laat staan BPL.

En zelfs jij moet zo eerlijk zijn en kunnen toegeven dat Carles Forbs naast heel hard rennen eigenlijk niet zo heel veel kan toch? Het zwakke broertje van Luciano Narsingh.
Forbs heeft in mijn optiek gewoon een prima functionele techniek moet werken aan zijn overzicht en bovenal de rust aan de bal bewaren. Dan kan hij met vlieguren uitgroeien tot een uitstekende buitenspeler.

Dat jullie direct alles en iedereen afschrijven op basis van wedstrijden in een slecht team, kan ik niet helpen. Kortzichtig geneuzel in mijn optiek.

Dat Wolves voor hem komt is omdat die clubs daadwerkelijk een goed scoutingsapparaat opgetuigd hebben.

Als je nou eens verder kijkt dan je neus lang is had je gezien dat die Neto niet slaagde bij Lazio. Ze een jongen van het vijfde niveau gehaald hebben en dit seizoen voor 45 miljoen verkocht hebben.

Ze zijn daar niet helemaal op hun achterhoofd gevallen en als je meent dat die clubs zo scouten. Ben je gewoon achterlijk.
pi_214658650
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 13:55 schreef Wotte het volgende:

[..]
Forbs heeft in mijn optiek gewoon een prima functionele techniek moet werken aan zijn overzicht en bovenal de rust aan de bal bewaren. Dan kan hij met vlieguren uitgroeien tot een uitstekende buitenspeler.

Dat jullie direct alles en iedereen afschrijven op basis van wedstrijden in een slecht team, kan ik niet helpen. Kortzichtig geneuzel in mijn optiek.

Dat Wolves voor hem komt is omdat die clubs daadwerkelijk een goed scoutingsapparaat opgetuigd hebben.

Als je nou eens verder kijkt dan je neus lang is had je gezien dat die Neto niet slaagde bij Lazio. Ze een jongen van het vijfde niveau gehaald hebben en dit seizoen voor 45 miljoen verkocht hebben.

Ze zijn daar niet helemaal op hun achterhoofd gevallen en als je meent dat die clubs zo scouten. Ben je gewoon achterlijk.
Goede basistechniek en Forbs in 1 zin :D ik denk dat ze een kleine hypotheek moeten afsluiten in Amsterdam vanwege de ballen die van zijn voet zijn geschoten tijdens aannames.

En ‘alleen even werken aan overzicht en rust aan de bal’. Dat zijn 2 fundamentele dingen die ontzettend moeilijk te trainen zijn. Dat is alsof je zegt dat Luuk de Jong alleen even wat sneller en behendiger moet worden.
pi_214658723
quote:

[..]

Ik snap wat je probeert te zeggen, denk alleen dat iedereen wat moeite heeft om te zien dat er technisch gemankeerde spelers het tot Ajax 1 schoppen terwijl we in het verleden juist voornamelijk technisch begaafde voetballers scouten.

Anyway, er is een reden dat Forbs natuurlijk bij Ajax terecht is gekomen, zijn mankementen zijn wat mij betreft ook net iets te fundamenteel en te groot om een dragende speler te kunnen worden in dit Ajax.

Dat wolves voor hem komt kan natuurlijk een teken aan de wand zijn, maar ook zij gaan een gok nemen, ik verwacht het niet dat hij een basisplek zal krijgen per direct, dus dan gaat het Wolves vooral om potentie en home-grown status denk ik.

Zou er niet rouwig om zijn om hem te zien vertrekken, hij wordt toch niet ten volle benut door het spel van Ajax en we hebben het geld hard nodig. Je moet alleen wel wat gaan doen mocht Bergwijn ook vertrekken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2024 14:11:12 ]
pi_214658788
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 14:04 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Goede basistechniek en Forbs in 1 zin :D ik denk dat ze een kleine hypotheek moeten afsluiten in Amsterdam vanwege de ballen die van zijn voet zijn geschoten tijdens aannames.

En ‘alleen even werken aan overzicht en rust aan de bal’. Dat zijn 2 fundamentele dingen die ontzettend moeilijk te trainen zijn. Dat is alsof je zegt dat Luuk de Jong alleen even wat sneller en behendiger moet worden.
Jij had ook direct overzicht in de auto zeker? Dat is ervaring om dat je vaker in situaties komt kan je op een gegeven moment anticiperen. Rust aan de bal is veelal gewoon leeftijd die jongen is krap aan twintig.

Vind het persoonlijk allemaal zo kort door de bocht.
pi_214659000
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 14:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik snap wat je probeert te zeggen, denk alleen dat iedereen wat moeite heeft om te zien dat er technisch gemankeerde spelers het tot Ajax 1 schoppen terwijl we in het verleden juist voornamelijk technisch begaafde voetballers scouten.

Anyway, er is een reden dat Forbs natuurlijk bij Ajax terecht is gekomen, zijn mankementen zijn wat mij betreft ook net iets te fundamenteel en te groot om een dragende speler te kunnen worden in dit Ajax.

Dat wolves voor hem komt kan natuurlijk een teken aan de wand zijn, maar ook zij gaan een gok nemen, ik verwacht het niet dat hij een basisplek zal krijgen per direct, dus dan gaat het Wolves vooral om potentie en home-grown status denk ik.

Zou er niet rouwig om zijn om hem te zien vertrekken, hij wordt toch niet ten volle benut door het spel van Ajax en we hebben het geld hard nodig. Je moet alleen wel wat gaan doen mocht Bergwijn ook vertrekken.
Dat is ook Bergwijn zijn probleem bij Ajax. Dit zijn niet het type speler voor de kleine ruimte. Je moet dat soort type spelers lanceren in de omschakeling.

Wat dat betreft is het gewoon slechte scouting geweest van spelers die niet in de speelstijl passen van Ajax. Heeft niet zo zeer met de individuele kwaliteiten te maken.
pi_214659046
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 14:04 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Nog los van het feit dat bij uitstek dé graadmeter van kwaliteit op het hoogste niveau de rust en het overzicht is. Alleen als je je voldoende staande kunt houden op een niveau, ongeacht op welk niveau, kun je rust en overzicht bewaren.
pi_214659057
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 14:14 schreef Wotte het volgende:

[..]
Jij had ook direct overzicht in de auto zeker? Dat is ervaring om dat je vaker in situaties komt kan je op een gegeven moment anticiperen. Rust aan de bal is veelal gewoon leeftijd die jongen is krap aan twintig.

Deze vergelijking gaat mank gezien verkeer een niveau is waar je aan moet wennen en bij topsport er geen algemeen niveau is maar een ladder van niveaus waarin kwaliteit uiteindelijk bepalend is in het niveau waar je eindigt.
pi_214659193
Forbs kan niet voetballen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_214659257
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 14:30 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Nog los van het feit dat bij uitstek dé graadmeter van kwaliteit op het hoogste niveau de rust en het overzicht is. Alleen als je je voldoende staande kunt houden op een niveau, ongeacht op welk niveau, kun je rust en overzicht bewaren.
Inderdaad, dit is een denkfout die al bij honderden zo niet duizenden spelers is gemaakt.
pi_214659261
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Deze vergelijking gaat mank gezien verkeer een niveau is waar je aan moet wennen en bij topsport er geen algemeen niveau is maar een ladder van niveaus waarin kwaliteit uiteindelijk bepalend is in het niveau waar je eindigt.
Het verkeer is toch geen algemeen niveau dat is afhankelijk van de omgevings variabelen. In centrum Amsterdam rijden of op het platteland rijden is een immens verschil.

Maar als je dat maar vaak genoeg doet dan wordt je vanzelf beter dan je voorheen was.

De aanname dat zaken als overzicht, rust, spelintelligentie en spelinzicht niet te trainen zijn is volgens mij niet juist. Juist spelen op hogere niveaus geeft spelers prikkels om zicht te ontwikkelen in de randvoorwaarden buiten pure voetbal kwaliteiten.
pi_214659281
Als De Ligt en Mazraoui gezamenlijk voor een miljoen of 70 naar United gaan, dan levert dat Ajax als het goed is ook weer 3 a 3,5 miljoen op.
pi_214659363
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 14:14 schreef Wotte het volgende:

[..]

Laten we het even omdraaien dan: hoeveel spelers kun jij noemen die blinde paarden waren in hun jeugd en een goed overzicht hadden op latere leeftijd? Naar mijn mening zijn de meeste spelers heel goed in 1 of 2 aspecten van het spel. De jongens die alles combineren spelen bij Real Madrid en Bayern München.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 15:10:29 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214659382
quote:

[..]

Het voordeel is dat hij homegrown is, als ik het goed heb moet dat vanaf speler 17 (t/m25) in je selectie zo zijn, ik neem aan dat dit zeker meeweegt. Dus waarschijnlijk halen ze hem voor de bank en kijken ze voor een andere positie naar een non home grown speler.

Grappige bij hem is dat hij echt een klassieke linksbuiten is met z'n betere been aan de buitenkant (even los van z'n niveau), dat zie je eigenlijk weinig meer.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 15:16:55 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214659469
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 15:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als De Ligt en Mazraoui gezamenlijk voor een miljoen of 70 naar United gaan, dan levert dat Ajax als het goed is ook weer 3 a 3,5 miljoen op.
Die Ten Hag doet wat Van Gaal in 96-98 deed.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 15:19:25 #23
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214659492
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 15:09 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Laten we het even omdraaien dan: hoeveel spelers kun jij noemen die blinde paarden waren in hun jeugd en een goed overzicht hadden op latere leeftijd? Naar mijn mening zijn de meeste spelers heel goed in 1 of 2 aspecten van het spel. De jongens die alles combineren spelen bij Real Madrid en Bayern München.
Neem maar van mij aan dat ook @Wotte blij is als hij weg is en zeker als dat zonder verlies is.
pi_214659557
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 15:09 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik denk niet zo zeer dat ze er goed in worden. Je moet er wel enigzins aanleg voor hebben. Maar het is wel te ontwikkelen.

Neem nou Daley Blind in 18/19 geroemd om zijn spelinzicht en spelintelligentie. Die fijne pass had hij altijd al maar in zijn eerste periode grossierde hij in verkeerd staan, foute passes op het verkeerde moment. Het herkennen van het moment voor de pas dat is ervaring.

Maar ik vermoed dat je snelle buitenspeler wilt. Vinicius Júnior heeft zich er bijvoorbeeld goed in ontwikkelt. De jonge Robben was ook een blind paard.

Maar Robin van Persie is ook een goed voorbeeld voor iemand die zich later in zijn carrière meer oog had voor de spelers om zich heen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Wotte op 10-08-2024 15:33:27 ]
pi_214659595
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 15:19 schreef Tarado het volgende:

[..]
Neem maar van mij aan dat ook @:Wotte blij is als hij weg is en zeker als dat zonder verlies is.
Ben er niet rouwig om nee. Denk niet dat deze speler past in de spelopvatting waarmee ik Ajax graag zie voetballen.

Bergwijn idem dito. Henderson ook maar dat is meer persoonlijke voorkeur aangezien hij onder Farioli best goed functioneert.
pi_214659689
Je kan er in deze precaire financiële situatie toch niet op gaan gokken dat je die 20-jarige roadrunner ook nog kan leren voetballen? Pak de centen nou maar en investeer in spelers waarvan je zeker bent dat ze je vooruit helpen.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 15:44:22 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214659695
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 15:32 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ben er niet rouwig om nee. Denk niet dat deze speler past in de spelopvatting waarmee ik Ajax graag zie voetballen.

Bergwijn idem dito. Henderson ook maar dat is meer persoonlijke voorkeur aangezien hij onder Farioli best goed functioneert.
Henderson twijfel ik wel een beetje over, hij is geen echte 6 en die heb je eigenlijk wel nodig in dit systeem met 2 achten.
Bergwijn had zoveel meer kunnen zijn, maar laat hij dan maar een aardig bedrag opleveren zodat Ajax verder kan
pi_214659755
Als we Tahirovic en Vos ook weten te slijten samen met Forbs, Bergwijn en Sosa, dan kunnen we misschien nog een goede speler halen.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 15:53:06 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214659775
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 15:50 schreef Scorpie het volgende:
Als we Tahirovic en Vos ook weten te slijten samen met Forbs, Bergwijn en Sosa, dan kunnen we misschien nog een goede speler halen.
Ik denk dat er nog wel een paar komen, het begint nu pas te draaien en voor de koopjes moet de markt bijna sluiten zoals je weet.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 15:56:25 #30
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214659810
Leuk dat Mazraoui naar Man U gaat. Kan Haggie weer zeuren dat iedereen geblesseerd is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_214660111
Overigens wel lichtelijk geamuseerd door de titel van dit topic.
pi_214662687
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 15:44 schreef Tarado het volgende:

[..]
Henderson twijfel ik wel een beetje over, hij is geen echte 6 en die heb je eigenlijk wel nodig in dit systeem met 2 achten.
Bergwijn had zoveel meer kunnen zijn, maar laat hij dan maar een aardig bedrag opleveren zodat Ajax verder kan
Ik zou persoonlijk niet en Forbs en Bergwijn slijten. Dan moet je sowieso de markt op voor een buitenspeler.

Een van de twee. Bergwijn - Brobbey - Traore is ook wel een fijne aanval.

Op papier.
pi_214662768
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:10 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik zou persoonlijk niet en Forbs en Bergwijn slijten. Dan moet je sowieso de markt op voor een buitenspeler.

Een van de twee. Bergwijn - Brobbey - Traore is ook wel een fijne aanval.

Op papier.
bergwijn moet je gewoon slijten, het is op zijn minst een ongelukkig huwelijk. En forbs sowieso, die kan gewoon niet voetballen.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:20:34 #34
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214662821
Feit is wel dat het niet handig is om met Godts als nummer 1 linksbuiten te beginnen. Dus dan moet er alweer gekocht worden en dat gaat ons goed af.
pi_214662962
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feit is wel dat het niet handig is om met Godts als nummer 1 linksbuiten te beginnen. Dus dan moet er alweer gekocht worden en dat gaat ons goed af.
Dat dus. Laatste twee weken van de transfermarkt nog even een buitenspeler voor de basis oppikken.
pi_214662972
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
eens daar moet iemand bij dan. Godts alleen en de nr 1 is te vroeg.
pi_214663055
Wat is het hier rustig ineens vandaag.

Ik ben benieuwd morgen, hopelijk houden we de stijgende lijn vast.

[ Bericht 50% gewijzigd door Mestreech1990 op 10-08-2024 20:24:32 ]
pi_214663322
Ik ben wel voornemens om de Youri Baas fanclub op te starten.
pi_214664149
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:46 schreef Wotte het volgende:
Ik ben wel voornemens om de Youri Baas fanclub op te starten.
Heeft ie al een topic?
pi_214664341
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 20:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Heeft ie al een topic?
Vijf competitiewedstrijden dit niveau volhouden dan gaan we, vanuit de fanclub, dat overwegen.
pi_214666246
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:33 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat is het hier rustig ineens vandaag.

Ik ben benieuwd morgen, hopelijk houden we de stijgende lijn vast.
Kakkerlakken zitten zelf in de shit vandaar dat ze nu niet hier lopen te kutten

/einde mr obvious
graag op anoniem
pi_214666340
Vermoedelijke opstelling: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Janse; Mannsverk, Van den Boomen, Hlynsson; Berghuis, Akpom, Godts.

Nou vol vertrouwen.
pi_214666566
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 21:53 schreef Wotte het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Janse; Mannsverk, Van den Boomen, Hlynsson; Berghuis, Akpom, Godts.

Nou vol vertrouwen.
leuk verzinsel
pi_214666826
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 22:06 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
leuk verzinsel
ESPN schijnt wat te weten.
pi_214667003
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 22:22 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ja las het ook, bedoelde vooral een leuk verzinsel qua opstelling. Spelers sparen voor de return donderdag, alsof heerenveen al niet moeilijk genoeg is.

Ben benieuwd
pi_214667237
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 22:35 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Ja las het ook, bedoelde vooral een leuk verzinsel qua opstelling. Spelers sparen voor de return donderdag, alsof heerenveen al niet moeilijk genoeg is.

Ben benieuwd
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat die Europa League begroting inderdaad belangrijker is dan Heerenveen.
pi_214667286
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 22:22 schreef Wotte het volgende:

[..]
Net zoals ze zeker wisten dat er 4 niet met jong Ajax aan het meetrainen waren :?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_214667764
Ajax _O_
-edit wtf ik ben gehackt, ik zou dit nooit posten :')

[ Bericht 41% gewijzigd door Magica op 11-08-2024 09:49:01 ]
pi_214667838
Ajaxgoden morgen genot
graag op anoniem
  zondag 11 augustus 2024 @ 00:03:12 #50
80382 manny
30 is best veel
pi_214668366
Matchday! Op naar glorie!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_214668885
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 22:35 schreef Bofjijff het volgende:
Spelers sparen voor de return donderdag, alsof heerenveen al niet moeilijk genoeg is.
Ik vind die opstelling van ESPN voor zondag onder de streep niet minder dan Panathinaikos-uit.
pi_214669144
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 15:28 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Wolven hebben maar een beperkt gezichtsvermogen. Ik denk dat Carlos lekker ruikt ofzo.
ach, wolves is al jaren het sporting Portugal 2 in de Engelse competitie. na een akkefietje tussen de voorzitter en trainer van sporting plus aanvallen op spelers tijdens een training vertrok ineens de halve selectie per easyJet naar Wolverhampton. sindsdien scouten ze idd behoorlijk op Spaans en Portugees talent, of spelers die ergens anders niet renderen maar die ze bij De Familie. misschien hopen ze dat Forbes met mensen die wel zijn taal spreken toch beter tot zijn recht komt #jeweetnooithoeeenwolfeenhaasvangt
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214669155
Matchday! Hopelijk beginnen we het seizoen goed.
  zondag 11 augustus 2024 @ 08:32:03 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214669490
Oh we zijn nog niet begonnen en we gaan nu al mensen rust geven. FARIOLI OUT.
pi_214669611
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 08:32 schreef maxi-mus het volgende:
Compleet logisch toch. Farioli heeft meermaals uitgesproken dat hij fitte spelers wilt hebben. Hij sorteert ook alvast voor op Panathinaikos. Die wedstrijd is enorm belangrijk.
pi_214669777
Hopen op een mooie middag
AJAX _O_
pi_214673703
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 08:32 schreef maxi-mus het volgende:
Is de opstelling er al dan?
  zondag 11 augustus 2024 @ 12:02:38 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214673723
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 12:01 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Is de opstelling er al dan?
Het lek is nog steeds niet boven dus die van ESPN klopt wel aardig schat ik zo in.
pi_214673842
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Het lek is nog steeds niet boven dus die van ESPN klopt wel aardig schat ik zo in.
Net zoals ze zeker wisten dat die 4 niet meetrainden met Jong?
  zondag 11 augustus 2024 @ 12:10:36 #60
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214673867
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 12:09 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Net zoals ze zeker wisten dat die 4 niet meetrainden met Jong?
Christiaan Wielaert is een parodie op een journalist. Maar we weten het vanmiddag, heb al via een aantal bronnen gelezen dat in ieder geval Hato rust krijgt.
pi_214673952
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2024 12:10 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Christiaan Wielaert is een parodie op een journalist. Maar we weten het vanmiddag, heb al via een aantal bronnen gelezen dat in ieder geval Hato rust krijgt.
Ben ook benieuwd hoor, alleen als espn iets brengt heb ik meer dan 'gezond wantrouwen' ;)
pi_214677335
Opstelling: Pasveer, Gaaei, Sutalo, Baas, Janse, Mannsverk, Van den Boomen, Hlynsson, Berghuis, Akpom en Godts

Roulerengenot
pi_214677349
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:32 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Pasveer, Gaaei, Sutalo, Baas, Janse, Mannsverk, Van den Boomen, Hlynsson, Berghuis, Akpom en Godts

Roulerengenot
Jeetje.

Wel wat kansen, hopelijk speelt Godts de sterren van de hemel.
pi_214677397
Ik sla ff over wat een fc oogaids zeg
No bitch to me
  zondag 11 augustus 2024 @ 15:38:53 #65
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214677409
quote:

Roulerengenot
pi_214677415
quote:

Roulerengenot
Kampioenen
  zondag 11 augustus 2024 @ 15:59:46 #67
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214677724
ESPN zat er boenk op dus.
pi_214678033
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Je zat er niet naast.
pi_214678092
Akpom in gesprek met Stuttgart. Denk minimaal 20 miljoen want home-grown.
pi_214678117
quote:

Roulerengenot
FC Steijn, FC Schip of FC Ravioli?

Zie het verschil niet.
pi_214678147
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 16:33 schreef AmenhotepIV het volgende:

[..]

Zie het verschil niet.
Nu willen ze wel voor elkaar strijden
pi_214678157
Hopen dat Akpom voor het eerst dit seizoen wat gaat laten zien.
  zondag 11 augustus 2024 @ 16:40:57 #73
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214678211
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 16:33 schreef AmenhotepIV het volgende:

[..]

Zie het verschil niet.
Dan heb je geen flauw benul van voetbal. ^O^
  zondag 11 augustus 2024 @ 16:43:49 #74
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214678262
Berghuis kijkt alsof hij de Champions League finale gaat spelen.
pi_214678356
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 16:40 schreef Wertha het volgende:

[..]
Dan heb je geen flauw benul van voetbal. ^O^
Als je het verschil nu nog niet ziet.
  zondag 11 augustus 2024 @ 17:01:31 #76
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214678508
Speelt de bal. Geen rood.
  zondag 11 augustus 2024 @ 17:02:34 #77
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214678530
Ingetrokken. Eerlijk is eerlijk, terecht.
pi_214678552
Wel bijzonder dat het dan geel wordt.
In Southern Sun
  zondag 11 augustus 2024 @ 17:05:42 #79
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214678581
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel bijzonder dat het dan geel wordt.
Tilt zijn been op om Godts alsnog te raken en neer te halen.
  zondag 11 augustus 2024 @ 17:16:13 #80
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_214678732
Boer Dies is geen back
RED ONS HENNIEGOD
pi_214678826
Akpom, daar moet echt een strik omheen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214678876
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Akpom, daar moet echt een strik omheen
Van den Boomen
pi_214678887
Hemeltergend kut is het.
In Southern Sun
  zondag 11 augustus 2024 @ 17:26:56 #84
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_214678896
Je kan bouwen tot Sint-Juttemis met dit materiaal of gebrek daaraan .
RED ONS HENNIEGOD
pi_214678908
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 17:25 schreef Wotte het volgende:

[..]
Van den Boomen
Geeft 2x per wedstrijd een heel goede pass. Voor de rest heb je helemaal niets aan hem.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_214678909
quote:
9s.gif Op zondag 11 augustus 2024 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Je kan bouwen tot Sint-Juttemis met dit materiaal of gebrek daaraan .
Lopen wel een paar slappe kutten om het middenveld.
  zondag 11 augustus 2024 @ 17:29:17 #87
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_214678929
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 17:28 schreef Wotte het volgende:

[..]
Lopen wel een paar slappe kutten om het middenveld.
Net zoals dat andere middenveld .

Gelukkig komt Rosario.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 11 augustus 2024 @ 17:32:30 #88
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214678969
JAAAA JAAA JAAA
pi_214678972
Goede goal, dat wel.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_214678989
Als Godts niet vlak ervoor een kans had gemist, had ie natuurlijk zelf geschoten, maar ik klaag niet.

Ik bereid me voor op een hoop 1-0 en 0-0 uitslgaen
pi_214678990
Goeie spits die Akpom wel :')
  zondag 11 augustus 2024 @ 17:35:05 #92
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214679005
OMG
  zondag 11 augustus 2024 @ 17:36:02 #93
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214679016
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
Goeie spits die Akpom wel :')
Grootste faal is van Branco.
pi_214679028
Godts doet het wel prima :Y
pi_214679041
quote:
9s.gif Op zondag 11 augustus 2024 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Net zoals dat andere middenveld .

Gelukkig komt Rosario.
Ik had ook een echt goede aanvallende middenvelder gehaald.
pi_214679054
In goed nieuws ik ben inmiddels helemaal overtuigd van Farioli.
pi_214679056
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 17:36 schreef Wertha het volgende:

[..]
Grootste faal is van Branco.
Ja? Ik heb Akpom echt nog niets nuttigs zien doen tot nu toe,
echt niets. Haal hem weg en er komt ruimte.
pi_214679059
Verdedigend wederom prima, ook dat korte dekken is een verademing tov vorige seizoenen
pi_214679095
van den Boomen breng ik inmiddels persoonlijk nog weg.
  zondag 11 augustus 2024 @ 17:41:41 #100
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214679105
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 17:39 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Ja? Ik heb Akpom echt nog niets nuttigs zien doen tot nu toe,
echt niets. Haal hem weg en er komt ruimte.
Ging mij even om die ene kans. Branco kan die bal rustig binnenschuiven.
  zondag 11 augustus 2024 @ 17:42:27 #101
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_214679116
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 17:38 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik had ook een echt goede aanvallende middenvelder gehaald.
Gewoon iemand die technisch bovengemiddeld . Droger dan nu kan niet .
RED ONS HENNIEGOD
pi_214679136
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 17:38 schreef Wotte het volgende:
In goed nieuws ik ben inmiddels helemaal overtuigd van Farioli.
Doet mij denken aan Guardiola. Die loopt ook zo te zwaaien met zijn handjes.
pi_214679207
quote:
9s.gif Op zondag 11 augustus 2024 17:42 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Gewoon iemand die technisch bovengemiddeld . Droger dan nu kan niet .
Ik zie in Godts ook wel een tien eigenlijk. Mocht Bergwijn niet vertrekken.
pi_214679225
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 17:44 schreef CR7 het volgende:

[..]
Doet mij denken aan Guardiola. Die loopt ook zo te zwaaien met zijn handjes.
Touché
  zondag 11 augustus 2024 @ 18:11:44 #105
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214679481
Sutalo begint toch een beetje tot leven te komen.
  zondag 11 augustus 2024 @ 18:20:06 #106
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214679583
Bohh, Bertje.
  zondag 11 augustus 2024 @ 18:28:00 #107
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214679672
Ach, Bertje.
pi_214679690
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 18:11 schreef Wertha het volgende:
Bij Gaaei en Mannsverk heb ik hetzelfde gevoel
pi_214679704
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 18:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Mannsverk speelt ook prima.
pi_214679771
Henderson op acht bevalt me een stuk beter.
pi_214679786
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 18:37 schreef Wotte het volgende:
Dit moet wel het mooiste jaar uit je leven zijn.
pi_214679896
Traore valt echt heel zwak in.
  zondag 11 augustus 2024 @ 18:49:25 #113
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_214679909
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 18:47 schreef Saekerhett het volgende:
Traore valt echt heel zwak in.
En Forbes best aardig.
  zondag 11 augustus 2024 @ 18:49:25 #114
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214679910
Prima begin, verdedigend staat het een stuk beter. Aan de bal moet het nog een stuk beter. Godts prima, Traoré is de ultieme als het draaitvoetballer. Blijft natuurlijk soms een enorme ergernis. Vond Janse ook sterk spelen.
  zondag 11 augustus 2024 @ 18:50:53 #115
21467 franske19
Hit the deck!
pi_214679931
Weer kapot geërgerd aan de arbitrage. Serieus waar gaat dit over.

En Brobbey moet snel z'n vorm vinden want Traore gaat de kar niet trekken.
[i]"The wolves will come again," said Jojen solemnly.[/i] - George R.R. Martin
pi_214679952
Degelijke zege, vooral verdedigend goed genoeg. Als Brobbey en Traore volledig fit zijn zal het voorin ook wat makkelijker gaan...
pi_214679968
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
Prima begin, verdedigend staat het een stuk beter. Aan de bal moet het nog een stuk beter. Godts prima, Traoré is de ultieme als het draaitvoetballer. Blijft natuurlijk soms een enorme ergernis. Vond Janse ook sterk spelen.
Godts, Janse, Mannsverk en Gaaei ruime voldoendes, ook Sutalo lijkt steeds degelijker te worden en Baas is ook niet in de problemen geweest wederom.
pi_214679974
Je wordt ook kampioen als je alles met 1-0 wint 😉
pi_214679995
Onder Steijn wonnen we de eerste ook :+ :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_214680007
Dikke prima! Alle potten gewonnen tot nu toe. Verdedigend stond het echt als een huis, wat een verschil met vorig seizoen. Aanvallend mag het wel echt paar tandjes beter.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 augustus 2024 @ 19:01:03 #121
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214680041
Zorgen voor de groepsfase EL en geen puntverlies in augustus. Hoe maakt niet uit.
Dus tot nu toe prima.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_214680104
Zoals ik al zei, saai zakelijk voetbal onder deze man. Vorig seizoen eindigde hij met een doelsaldo van 40-29. Goed voor de mensen met slaapproblemen.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  zondag 11 augustus 2024 @ 19:07:37 #123
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214680113
We mogen tevreden zijn tot nu toe. Er is voorlopig duidelijkheid op bestuurlijk vlak. Er staat een passievolle trainer die lijkt te weten wat hij doet. De organisatie op het veld keert terug. De motivatie bij de spelers keert terug. Mislintat-miskopen worden of geloosd of beginnen voorzichtig hun nut te tonen. Eerste speelronde overleefd zonder op volle sterkte aan te treden. Donderdag winnen/overleven en Europees voetbal is veiliggesteld.

Nu kijken of er komende week iets loskomt op de transfermarkt.
pi_214680118
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 18:39 schreef CR7 het volgende:

[..]
Dit moet wel het mooiste jaar uit je leven zijn.
Het is wel een beetje de bedoeling dat je inhaakt op iets en dan daar iets van vindt en ik de tegenovergestelde mening heb. Dan krijg je ze wellicht op de kast.

Deze was ondermaats.
  zondag 11 augustus 2024 @ 19:08:18 #125
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214680121
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 19:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
Zoals ik al zei, saai zakelijk voetbal onder deze man. Vorig seizoen eindigde hij met een doelsaldo van 40-29. Goed voor de mensen met slaapproblemen.
Op dit moment moeten we daar voor tekenen. Aantrekkelijk voetbal zit er met deze selectie niet in.
pi_214680132
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 19:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
Beter dit dan die gatenkaas van vorig seizoen. Niet prettig om minimaal drie keer te moeten scoren om zeker te zijn van een overwinning. Mooi verzorgd spelen met dit materiaal is toch niet mogelijk.
pi_214680179
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 19:08 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Beter dit dan die gatenkaas van vorig seizoen. Niet prettig om minimaal drie keer te moeten scoren om zeker te zijn van een overwinning. Mooi verzorgd spelen met dit materiaal is toch niet mogelijk.
Denk dat je daarvoor opzoek moet naar de juiste samenstelling op het middenveld. Wellicht dat er nog wat bij moet in die linie.

Mannsverk - Henderson - Berghuis zou wellicht klikken.
pi_214680241
quote:

[..]
dit idd. Wordt liever met dit voetbal 2e dan nog een seizoen zoals de vorige.
pi_214680247
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 19:01 schreef borisz het volgende:
Zorgen voor de groepsfase EL en geen puntverlies in augustus. Hoe maakt niet uit.
Dus tot nu toe prima.
Precies, ook positief dat je in de officiële westrijden tot nu toe maar 1 tegendoelpunt hebt gehad (al was dat ook regelmatig meer geluk dan kunde)
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 11 augustus 2024 @ 19:28:45 #130
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214680296
De Van Persie-hype zal nu ook wel weer over zijn.
  zondag 11 augustus 2024 @ 19:31:41 #131
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214680335
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Was die er dan
  zondag 11 augustus 2024 @ 19:33:52 #132
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214680367
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Was die er dan
Schijnbaar wel.
pi_214680408
quote:

[..]
Nee, dit is wederom een tussenjaar. Nummer 3 op een rij.
pi_214680415
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Omdat ze verliezen van een club met een selectie van ruim honderd miljoen?
pi_214680474
Ha, we staan toch maar mooi weer boven die havenslaven!
pi_214680485
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 19:43 schreef Scorpie het volgende:
pi_214680552
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 19:43 schreef Scorpie het volgende:
  zondag 11 augustus 2024 @ 19:53:40 #138
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214680583
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 18:58 schreef Mestreech1990 het volgende:
Dikke prima! Alle potten gewonnen tot nu toe. Verdedigend stond het echt als een huis, wat een verschil met vorig seizoen. Aanvallend mag het wel echt paar tandjes beter.
Ik vind onze Deense vriend best oke :@
pi_214680626
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 19:38 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Omdat ze verliezen van een club met een selectie van ruim honderd miljoen?
Kijk @CR7 laten we deze eens analyseren. Dit haakje is provocerend en geeft een ingang voor een discussie. Het is dat niemand hapt en de poging sterft in schoonheid maar hierna zou de user dan in de val zitten.

Dan sla je toe. Ordinair counteren zoals Priske.
pi_214680794
Rulli definitief naar marseille ^O^
pi_214680813
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 19:57 schreef Wotte het volgende:
Ordinair counteren zoals Priske.
Oef, smerig.
pi_214680818
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 20:07 schreef Bofjijff het volgende:
Rulli definitief naar marseille ^O^
Uiteindelijk beste oplossing voor hem, vond hem echt geen verkeerde keeper voor Ajax.
pi_214680878
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 19:37 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Nee, dit is wederom een tussenjaar. Nummer 3 op een rij.
Jouw antwoord is totaal geen reactie op mijn post. Waarom begin je over iets heel anders?
pi_214680923
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2024 20:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Uiteindelijk beste oplossing voor hem, vond hem echt geen verkeerde keeper voor Ajax.
Maar ook te duur voor de middelmaat die hij was
pi_214680954
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 19:57 schreef Wotte het volgende:

[..]
Kijk @:CR7 laten we deze eens analyseren. Dit haakje is provocerend en geeft een ingang voor een discussie. Het is dat niemand hapt en de poging sterft in schoonheid maar hierna zou de user dan in de val zitten.

Dan sla je toe. Ordinair counteren zoals Priske.
Niemand heeft zin in een discussie met iemand die Forbs vergelijkt met Robben
pi_214680976
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 20:19 schreef Adames het volgende:

[..]
Maar ook te duur voor de middelmaat die hij was
zeker voor 4 miljoen per jaar (als dat waar is)
pi_214681007
Zit ff de samenvatting te kijken maar die Mannsverk is toch wel matig zeg.
pi_214681092
Gaaei viel positief op. Knap van zo'n jonge gozer om zich zo te herpakken.

Hopelijk zet het door..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_214681108
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 20:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
Gaaei viel positief op. Knap van zo'n jonge gozer om zich zo te herpakken.

Hopelijk zet het door..
De truc is de lat eerst enorm laag te leggen
pi_214681260
quote:

[..]
By far de duurste keeper in de eredivisie en ook een flink salaris. Daarvoor maakte hij wel erg veel fouten.
No bitch to me
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 11 augustus 2024 @ 20:53:34 #151
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_214681394
twitter

:+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_214681588
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 20:53 schreef D_A het volgende:
[ x ]

Dure rommel vervangen voor dure rommel.

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 20:26 schreef Scorpie het volgende:
Zit ff de samenvatting te kijken maar die Mannsverk is toch wel matig zeg.
Volgens @Wotte is het de nieuwe Kroos.
pi_214681705
Los van dat geouwehoer. Die selectie is niet top en hopelijk lozen ze nog het een en ander en komt er nog wat bij. Het middenveld is verschrikkelijk. De wedstrijden zijn nog niet verschrikkelijk attractief ( :') )

Maar ik vind dat Farioli echt een groot compliment verdiend voor de manier waarop hij de gatenkaas van vorig jaar, met praktisch dezelfde speler, dicht timmert.
pi_214681748
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 21:02 schreef CR7 het volgende:

[..]
Dure rommel vervangen voor dure rommel.
[..]
Volgens @:Wotte is het de nieuwe Kroos.
Nou scharrel die quote even op.
  zondag 11 augustus 2024 @ 21:09:53 #155
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214681831
Kom net van de Arena af.

Wat is Berghuis een matige voetballer. Bijna geen enkele loopactie, weinig snelheid en speelt de hele tijd verstoppertje achter/voor zijn man.

Dat terwijl het best een goed voetballer is. Goede traptechniek maar schiet alles in de korte hoek omdat hij te weinig beweegt in de kleine ruimte

Bergwijn en Berghuis zijn Ajax onwaardig en mogen samen met Brobbey op den duur vertrekken zodat Faroli kan bouwen als ze zich niet ontwikkelen
  zondag 11 augustus 2024 @ 21:12:22 #156
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214681906
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 21:09 schreef Origami94 het volgende:
Kom net van de Arena af.

Wat is Berghuis een matige voetballer. Bijna geen enkele loopactie, weinig snelheid en speelt de hele tijd verstoppertje achter/voor zijn man.

Dat terwijl het best een goed voetballer is. Goede traptechniek maar schiet alles in de korte hoek omdat hij te weinig beweegt in de kleine ruimte

Bergwijn en Berghuis zijn Ajax onwaardig en mogen samen met Brobbey op den duur vertrekken zodat Faroli kan bouwen als ze zich niet ontwikkelen
:?
pi_214682082
Vindt @Origami94 sowieso bijzondere stukjes proza produceren op de scheidingslijn van genialiteit of harstikke krankjorum.
  zondag 11 augustus 2024 @ 21:25:02 #158
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214682368
quote:
Kom net van de Arena af.

Dus :')
pi_214682425
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Dus :')
We moeten wachten op de analyse van @PSVCL. Is Berghuis toplevel of niet?
pi_214682435
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 20:53 schreef D_A het volgende:
[ x ]

We hebben toch nog genoeg ruimte in ons salarishuis voor een extra bejaarde
  zondag 11 augustus 2024 @ 21:41:26 #161
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214682784
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 21:27 schreef CR7 het volgende:

[..]
We moeten wachten op de analyse van @:PSVCL. Is Berghuis toplevel of niet?
Doet niet onder voor wereld topper Bakayoko die is zelfs elite level
  zondag 11 augustus 2024 @ 21:54:25 #162
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214683239
quote:

[..]
Grabbelaar voor een hoog salaris. Geen seconde gemist ook tijdens zijn blessure.
pi_214684325
quote:
Kom net van de Arena af.

Wat is Berghuis een matige voetballer.
Dat terwijl het best een goed voetballer is.
Bedankt voor je bijdrage
  zondag 11 augustus 2024 @ 22:37:17 #164
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214684482
Farioli kon het lek absoluut niet waarderen. Daar vindt vanavond iemand een paardenkop in zijn bed.
pi_214685020
Farioli _O_
pi_214685058
Philip cocu voetbal

Die traore is bruma 2.0 _O_
pi_214686243
Ondanks dat het resultaat goed was heeft Ajax natuurlijk een belabberde wedstrijd gespeeld. Het positivisme hier is wederom erg overdreven. Het enige lichtpuntje is dat we de nul hebben gehouden tegen weliswaar een middelmatige ploeg uit de eredivisie, maar vorig seizoen was dat zelden een zekerheidje.

Voor de rest moeten we concluderen dat er toch wel erg veel mis ging bij Ajax. Veel slordigheden aan de bal, maar ook weer vreemde keuzes bij het verdedigen waardoor Heerenveen toch wel erg makkelijk er door heen kwam.

Net zoals vorig jaar zitten we nu in een fase dat het resultaat heilig is en natuurlijk is het fijn om met een overwinning te beginnen. Zeker als je bedenkt dat wat betreft de arbitrage het zeker niet mee zat voor Ajax deze wedstrijd.

Gezien de huidige selectie is net als vorig seizoen plaats 5 het maximaal haalbare, dus hopelijk komen er nog wat versterkingen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 11 augustus 2024 @ 23:47:16 #168
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_214686361
Was een slechte wedstrijd, ga hier niet verder op in. Matig.

Snel vergeten op naar de volgende.
graag op anoniem
pi_214688243
quote:
Kom net van de Arena af.

Waren de halve liters lekker?
In Southern Sun
pi_214688248
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 23:42 schreef Shreyas het volgende:
Het positivisme hier is wederom erg overdreven
Welk positivisme?
In Southern Sun
pi_214688276
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 08:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Welk positivisme?
Hoogstwaarschijnlijk dat we menen dat Farioli defensief goed werk verricht.

Die Europa League dat is het belangrijkste. Hoe maakt niet uit.
pi_214688775
Ik vond die rode kaart terugdraaien wel weer frappant.
  maandag 12 augustus 2024 @ 09:51:54 #173
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_214688783
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 09:50 schreef Scorpie het volgende:
Ik vond die rode kaart terugdraaien wel weer frappant.
Ik vond het eerder frappant dat het zo lang duurde
graag op anoniem
pi_214688880
quote:

[..]
Welk positivisme?
shreyas leeft in een eigen wereld volgens mij
pi_214688890
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 09:51 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Ik vond het eerder frappant dat het zo lang duurde
ja het terugdraaien zelf was uiteindelijk wel een beslissing waar ik mee kan leven. Maar het duurde veel te lang idd.
pi_214689546
Wanneer komt er een club voor Chuba Akpom langs? Onder Farioli is het wel klaar. In de paar minuten dat Brobbey inviel, deed hij bijna net zoveel als Akpom die er 57 minuten voor had. De tijden van pinchhitterschap zijn vervlogen. Dan kunnen we daarna mooi Wappie Wout binnenhalen.
pi_214689951
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 11:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wanneer komt er een club voor Chuba Akpom langs? Onder Farioli is het wel klaar. In de paar minuten dat Brobbey inviel, deed hij bijna net zoveel als Akpom die er 57 minuten voor had. De tijden van pinchhitterschap zijn vervlogen. Dan kunnen we daarna mooi Wappie Wout binnenhalen.
Wijndal, Vos Tahirovice, Sosa, van den Boomen en Akpom tegen elk aannemelijk bod slijten. Rensch ook aangezien die niet wil bijtekenen.
  maandag 12 augustus 2024 @ 12:12:48 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214689964
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2024 10:04 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ja het terugdraaien zelf was uiteindelijk wel een beslissing waar ik mee kan leven. Maar het duurde veel te lang idd.
Nijhuis was zo lang mogelijk bezig hoe hij geen gezichtsverlies kon lijden, gezien het niet eens geel was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 12 augustus 2024 @ 13:37:24 #179
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214690597
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2024 12:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Nijhuis was zo lang mogelijk bezig hoe hij geen gezichtsverlies kon lijden, gezien het niet eens geel was.
Dit dus.

En vervolgens ook gewoon geel geven :')
  maandag 12 augustus 2024 @ 13:52:27 #180
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214690802
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2024 12:12 schreef Caland het volgende:

[..]
En deze week weer ergens schnabbelen op tv natuurlijk.
pi_214691363
Ik wil even vermelden dat Mike Verweij géén vraag had aan Farioli, maar wel stekelig aan Hlynsson iets vroeg over de roulatie in de basiself. Bij de vriendelijk filosofische antwoorden ziet het krantje duidelijk geen kans.
  maandag 12 augustus 2024 @ 14:47:44 #182
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214691420
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik wil even vermelden dat Mike Verweij géén vraag had aan Farioli, maar wel stekelig aan Hlynsson iets vroeg over de roulatie in de basiself. Bij de vriendelijk filosofische antwoorden ziet het krantje duidelijk geen kans.
De Telegraaf ziet inmiddels dat Feyenoord het moeilijk heeft en als een stel schuimbekkende honden op zoek naar kwetsbaar rauw vlees schakelen ze gauw over.
Met pijn en moeite derde
pi_214691465
quote:
Mike spreekt volgens mij geen Engels.
  maandag 12 augustus 2024 @ 19:39:49 #184
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214694231
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:52 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Mike spreekt volgens mij geen Engels.
Mike is dan ook een enorm domme man.
pi_214694303
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
De Telegraaf ziet inmiddels dat Feyenoord het moeilijk heeft en als een stel schuimbekkende honden op zoek naar kwetsbaar rauw vlees schakelen ze gauw over.
Valentijn betrekt inmiddels ook Ajax-fans in zijn rancune omdat ze opgelucht waren over gisteren _O-.
pi_214697214
quote:

[..]
Welk positivisme?
Zie hieronder:

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 18:11 schreef Wertha het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 18:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 18:30 schreef Wotte het volgende:

[..]
Mannsverk speelt ook prima.
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 18:37 schreef Wotte het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 18:49 schreef peaceman het volgende:

[..]
En Forbes best aardig.
Deze spelers kunnen er stuk voor stuk helemaal niets van en zouden bij Groningen, Excelsior, Roda JC, etc. op de bank zitten.

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 18:58 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wij hebben alleen maar tegen matige ploegen gespeeld waar een club als NEC ook van zou winnen.

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 19:01 schreef borisz het volgende:
Dus tot nu toe prima.
Er is niets prima aan, het spel is dramatisch slecht. Aanvallend is het om te janken, middenveld is pure middelmaat. Defensie gaat tegen clubs als PSV, Feyenoord, FC Twente en AZ weer jammerlijk door de mand vallen en krijgen we gerust 3-4 goals tegen.

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 19:07 schreef Wertha het volgende:
We mogen tevreden zijn tot nu toe. Er is voorlopig duidelijkheid op bestuurlijk vlak. Er staat een passievolle trainer die lijkt te weten wat hij doet. De organisatie op het veld keert terug. De motivatie bij de spelers keert terug. Mislintat-miskopen worden of geloosd of beginnen voorzichtig hun nut te tonen. Eerste speelronde overleefd zonder op volle sterkte aan te treden. Donderdag winnen/overleven en Europees voetbal is veiliggesteld.

Nu kijken of er komende week iets loskomt op de transfermarkt.
Als je met dit voetbal tevreden bent dat leg je de lat voor Ajax historisch laag.

Nogmaals, die Farioli aanstelling slaat nergens op. Deze man heeft nooit iets gewonnen en nergens gepresteerd en ook bij Ajax laat hij vooralsnog niets zien. Die overacting langs de lijn en dat quasi enthousiaste gedrag in interviews beginnen per wedstrijd minder geloofwaardig te worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shreyas op 13-08-2024 00:15:25 ]
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 00:44:43 #187
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214697385
Het was wel normaal geweest wanneer we alles tot nu toe met 3 goals verschil hadden gewonnen. We komen ook niet uit de meeste kansloze positie aller tijden.
pi_214697391
quote:
het idee van farioli met die finishers waar hij het over heeft, is dan ook gewoon de tactiek van Werder Bremen. daar laat Ole Werner zijn basiself 60 minuten intact om vervolgens de jokers in te zetten die het af mogen maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 02:14:45 #189
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214697568
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het was wel normaal geweest wanneer we alles tot nu toe met 3 goals verschil hadden gewonnen. We komen ook niet uit de meeste kansloze positie aller tijden.
Je stond gewoon 18de, als Utrecht niet was gaan chocken zou je playoffs Conference spelen en die misschien ook weer verliezen
pi_214697960
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 00:02 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Zie hieronder:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze spelers kunnen er stuk voor stuk helemaal niets van en zouden bij Groningen, Excelsior, Roda JC, etc. op de bank zitten.
[..]
Wij hebben alleen maar tegen matige ploegen gespeeld waar een club als NEC ook van zou winnen.
[..]
Er is niets prima aan, het spel is dramatisch slecht. Aanvallend is het om te janken, middenveld is pure middelmaat. Defensie gaat tegen clubs als PSV, Feyenoord, FC Twente en AZ weer jammerlijk door de mand vallen en krijgen we gerust 3-4 goals tegen.
[..]
Als je met dit voetbal tevreden bent dat leg je de lat voor Ajax historisch laag.

Nogmaals, die Farioli aanstelling slaat nergens op. Deze man heeft nooit iets gewonnen en nergens gepresteerd en ook bij Ajax laat hij vooralsnog niets zien. Die overacting langs de lijn en dat quasi enthousiaste gedrag in interviews beginnen per wedstrijd minder geloofwaardig te worden.
mee eens
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214698075
quote:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Wat moet jij een kutleven hebben zeg :D
pi_214698219
quote:

[..]
Zie hieronder:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Waarom vroeg ik het ook :').
In Southern Sun
pi_214698358
Het is hosanna en Farioli is de verlosser. Arrogantie.

Ondertussen hopen we hier voornamelijk dat de Europa League begroting gehaald wordt.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 08:34:50 #194
80382 manny
30 is best veel
pi_214698526
Laten we eerst donderdag maar eens doorkomen, en wat potjes winnen in de eredivisie.

Wat wel erg lekker is, is dat die staf gewoon met een redelijke uitleg komt over bepaalde keuzes, en waarom ze de dingen doen zoals ze ze doen.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 09:08:16 #195
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_214698835
quote:
Daarom pieter swart
graag op anoniem
pi_214698910
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 08:34 schreef manny het volgende:
Laten we eerst donderdag maar eens doorkomen, en wat potjes winnen in de eredivisie.

Wat wel erg lekker is, is dat die staf gewoon met een redelijke uitleg komt over bepaalde keuzes, en waarom ze de dingen doen zoals ze ze doen.
niet te positief worden he ;)

Ontopic: donderdag zien we wel verder idd. Verder eens, veel uitleg en er schijnt echt een plan te zijn. Dat is fijn.
pi_214699006
quote:

[..]
Zie hieronder:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

De nieuwe Shreyas is uit, altijd fijn leesvoer :)
pi_214699081
De selectie is erg matig maar dat is al een tijdje bekend, dat is geen nieuws. Het is ook geen nieuws dat dit nog jaren zal gaan duren.
Hallo
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 09:40:58 #199
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_214699128
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 06:59 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Wat moet jij een kutleven hebben zeg :D
Shreyas-act.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_214699309
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 08:34 schreef manny het volgende:

Veel te positief.
In Southern Sun
pi_214699419
denk dat we de komende twee wedstrijden gewoon makkelijk winnen

IK STA ACHTER FARIOLI
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 10:14:01 #202
80382 manny
30 is best veel
pi_214699420
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Veel te positief.
Sorry.

Ik verwacht dat je dit jaar weer even op de laatste plek staan, met een uitleg.
pi_214699444
Toch mooi dat iedere analist nu alweer begint te miepen dat het allemaal niet attractief genoeg is. "Ajacieden zitten niet te wachten op clean sheets" aldus orakel Wesley Sneijder.

Nou Wes, deze Ajacied is blij dat we eindelijk van die gatenkaas af lijken te zijn, ook tegen dit soort kaliber tegenstanders vlogen de tegengoals je vorig jaar om de oren. En ik win liever met 1 of 2-0 dan dat ik verlies. En dat gebeurt nogal snel als je er elke pot minimaal 1 en vaak ook meer tegen krijgt zoals vorig jaar.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 10:18:56 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214699454
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Toch mooi dat iedere analist nu alweer begint te miepen dat het allemaal niet attractief genoeg is. "Ajacieden zitten niet te wachten op clean sheets" aldus orakel Wesley Sneijder.

Nou Wes, deze Ajacied is blij dat we eindelijk van die gatenkaas af lijken te zijn, ook tegen dit soort kaliber tegenstanders vlogen de tegengoals je vorig jaar om de oren. En ik win liever met 1 of 2-0 dan dat ik verlies. En dat gebeurt nogal snel als je er elke pot minimaal 1 en vaak ook meer tegen krijgt zoals vorig jaar.
Ik zou vooral even een wat langere periode afwachten voordat je dit Dick Advocaat-voetbal als heilig gaat bestempelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214699469
Mensen die verwachten dat we ineens sprankelend totaalvoetbal gaan spelen kan ik niet serieus nemen. Het is toch overduidelijk dat we veel te weinig kwaliteit hebben in de huidige selectie. Voor nu is het juist belangrijk om resultaten te boeken.
pi_214699473
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zou vooral even een wat langere periode afwachten voordat je dit Dick Advocaat-voetbal als heilig gaat bestempelen.
gelukkig was jullie resultaat en spel geweldig dit weekend

hadden wij priske maar als trainer
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 10:22:18 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214699478
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:21 schreef Tjacka het volgende:

[..]
gelukkig was jullie resultaat en spel geweldig dit weekend

hadden wij priske maar als trainer
Ook daarvan zou ik zeggen, wacht eens een langere periode af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  FOK!fotograaf dinsdag 13 augustus 2024 @ 10:24:05 #208
364681 over_hedge
pi_214699496
Het is vrijwel de zelfde selectie als vorig seizoen.

Dan kan je toch gewoon zien dat het beter staat. Dat is toch gewoon positief?

Dat het nog niet goed genoeg is. En veel van de spelers niet in Ajax thuis horen is iedereen het wel over eens
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214699504
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Ook daarvan zou ik zeggen, wacht eens een langere periode af.
ik durf het gewoon te zeggen

Groot fan van User Wotte
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 10:25:49 #210
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214699509
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:25 schreef Tjacka het volgende:

[..]
ik durf het gewoon te zeggen

[ afbeelding ]
Ik durf ook wel te zeggen dat we dit seizoen wederom makkelijk boven Ajax gaan eindigen.

Wij spreken elkaar aan het eind van het seizoen makker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214699543
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik durf ook wel te zeggen dat we dit seizoen wederom makkelijk boven Ajax gaan eindigen.

Wij spreken elkaar aan het eind van het seizoen makker.
ik denk dat je in februari al de conclusie kan trekken dat FARIOLIGOD ons naar de tweede plek heeft geloost en dat priske er niks van kan

O+ O+ O+ O+
Groot fan van User Wotte
  FOK!fotograaf dinsdag 13 augustus 2024 @ 10:31:17 #212
364681 over_hedge
pi_214699548
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]
ik denk dat je in februari al de conclusie kan trekken dat FARIOLIGOD ons naar de tweede plek heeft geloost en dat priske er niks van kan

O+ O+ O+ O+
In fifa 25 misschien
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214699570
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]
In fifa 25 misschien
wat ben jij negatief over je clubje
Groot fan van User Wotte
pi_214699644
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+
ik sta hier achter. Niks aan gelogen. Net als de andere uitspraken van @Tjacka
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 10:49:49 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214699653
Jullie begrijpen dat de bookmark reeds is aangemaakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214699663
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:49 schreef Caland het volgende:
Jullie begrijpen dat de bookmark reeds is aangemaakt.
Jij doet een bookmark voor posts van Tjacka?
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 10:52:07 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214699670
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik beschouw mijn vriend Tjacka als de stem van alle Ajacieden mocht hij ernaast zitten, dat begrijp je wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214699778
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet, wat mij betreft is dit ook niet heilig op de hele lange termijn. Maar het is gezien de situatie in ieder geval een stabiel begin, zeker met een spelersgroep die nog totaal niet is versterkt tov van vorig jaar. Maar de analisten willen blijkbaar van gatenkaas naar tikitaka zonder tussenstappen
pi_214699802
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
In het verleden zat ik anders altijd goed wat betreft Ajax!
Groot fan van User Wotte
pi_214699806
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik beschouw mijn vriend Tjacka als de stem van alle Ajacieden mocht hij ernaast zitten, dat begrijp je wel.
Dat begrijp ik. Ze noemen mij ook weleens "Het Orakel".
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 11:23:31 #221
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214699932
Maar goed niemand is overdreven positief maar schijnbaar mogen we niet tevreden zijn met een aantal gewonnen wedstrijden op rij. Nu weer door naar Donderdag
pi_214699951
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 11:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed niemand is overdreven positief maar schijnbaar mogen we niet tevreden zijn met een aantal gewonnen wedstrijden op rij. Nu weer door naar Donderdag
Wotte die Forbs vergelijkt met Robben. Is toch wel kwa optimisme toplevel
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 11:30:21 #223
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214700008
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 11:25 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja maar het is alleen het handje en kapsel
pi_214700018
quote:

[..]
wotte is idd de maatstaf hier

:')
pi_214700060
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 11:31 schreef Bofjijff het volgende:

[..]

Wij zijn de maatstaf broertje!
Groot fan van User Wotte
pi_214700078
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 11:34 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Wij zijn de maatstaf broertje!
100%
pi_214700126
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 11:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach Rotterdammers kunnen niet zo goed tegen een beetje optimisme.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 11:50:32 #228
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214700276
Dat bericht over Ramsdale nemen we maar met een kilo zeezout
pi_214700289
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zouden we in hemelsnaam nog een keeper willen
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 11:52:54 #230
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214700297
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 11:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Waarom zouden we in hemelsnaam nog een keeper willen
Transfer van Ramaj aanstaande?
pi_214700300
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom? Ornstein is betrouwbaar.
pi_214700352
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Transfer van Ramaj aanstaande?
Waarom zou Ramsdale van bankzitter bij Arsenal naar bankzitter bij Ajax gaan.
pi_214700367
Nac Ajax gaat niet door van het weekend.
Wedden?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:00:54 #234
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214700378
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 11:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Waarom zou Ramsdale van bankzitter bij Arsenal naar bankzitter bij Ajax gaan.
Misschien wordt die wel eerste keeper ik weet het niet he. Zit niet aan tafel bij de eventuele gesprekken
pi_214700435
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Misschien wordt die wel eerste keeper ik weet het niet he. Zit niet aan tafel bij de eventuele gesprekken
Valt me weer vies van je tegen maat!!
pi_214700485
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 11:59 schreef Red_85 het volgende:
Wedden?
zit er dik in
pi_214700614
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 11:59 schreef Red_85 het volgende:
Wedden?
Heb ik iets gemist?
pi_214700633
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:26 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Heb ik iets gemist?
De pliesie maakt gebruik van haar grondrecht ten koste van voetbalsupporters die al tientallen jaren worden opgehokt.
pi_214700716
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
De pliesie maakt gebruik van haar grondrecht ten koste van voetbalsupporters die al tientallen jaren worden opgehokt.
Ah is het weer zover...
pi_214700722
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:26 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Heb ik iets gemist?
politiestaking, o.a. dus bij deze wedstrijd
pi_214700733
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:35 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ah is het weer zover...
Zeker. Je gaat zien dat de discussie het negatieve voetbalframe weer eerder verstevigt dan dat er een fundamentele discussie op gang komt na zo'n twintig jaar :).
  Redactie Sport dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:49:47 #242
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214700881
quote:

[..]
Rectificatie: ten koste van voetbalsupporters die zich steevast zo misdragen dat er een immense hoeveelheid aan politieinzet nodig is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_214700905
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Rectificatie: ten koste van voetbalsupporters die zich steevast zo misdragen dat er een immense hoeveelheid aan politieinzet nodig is.
Vandalisme en hooliganisme vindt vooral buiten het stadion plaats, is derhalve een maatschappelijk probleem waarover geen serieuze discussie op gang komt, en gaat ten koste van goedwillende supporters binnen het stadion. Dat is al een stuk of 25 jaar aan de gang.
  Redactie Sport dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:07:20 #244
pi_214701030
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Vandalisme en hooliganisme vindt vooral buiten het stadion plaats, is derhalve een maatschappelijk probleem waarover geen serieuze discussie op gang komt, en gaat ten koste van goedwillende supporters binnen het stadion. Dat is al een stuk of 25 jaar aan de gang.
Eens, dat probleem beperkt zich niet tot in het stadion en is een minderheid van de supporters in het stadion die tot dat probleem behoren over de rug van de rest. De schreeuwende menigte he
pi_214701046
quote:

[..]
Onzin.

Er gebeurt bijna nooit meer wat in het stadion. De politieinzet wordt wat mij betreft dan ook tamelijk overdreven.
Groot fan van User Wotte
  Redactie Sport dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:09:51 #246
pi_214701065
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:08 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Onzin.

Er gebeurt bijna nooit meer wat in het stadion. De politieinzet wordt wat mij betreft dan ook tamelijk overdreven.
De laatste wedstrijd van vorig seizoen nog ging het totaal mis.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:10:26 #247
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214701073
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
En hoevaak gaat het nou echt los buiten de stadions?
pi_214701087
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
De laatste wedstrijd van vorig seizoen nog ging het totaal mis.
Niet bij ons!

Wij zijn brave supporters. :)
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:14:29 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214701109
Die wedstrijden gaan gewoon prima verlopen zonder politie-inzet dit weekend maar in plaats daarvan gaat er weer strenger beleid worden gemaakt op basis van enkele incidenten.

Neverending story, Nederland flopland.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:19:14 #250
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214701155
Gerald Alders werd helemaal dol gedraaid gisteren door de linksbuiten van PSV. Driouch geloof ik.
Jongen had een zware avond.

Rijkhoff had veel moeite met afdrukken. Konadu heel onwennig. Alles ging te snel voor hem.
  Redactie Sport dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:21:33 #251
pi_214701169
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:11 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Niet bij ons!

Wij zijn brave supporters. :)
Nee, bij het altijd vervelende en verongelijkte Utrecht.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:27:34 #252
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214701247
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gerald Alders werd helemaal dol gedraaid gisteren door de linksbuiten van PSV. Driouch geloof ik.
Jongen had een zware avond.

Rijkhoff had veel moeite met afdrukken. Konadu heel onwennig. Alles ging te snel voor hem.
Rijkhoff heeft altijd moeite met scoren.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:33:31 #253
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_214701301
quote:

[..]
Nu.nl:

quote:
Ook NAC Breda-Ajax op zondag gaat door. De wedstrijd wordt gespeeld om 16.45 uur. "We zijn in Breda op de hoogte van de actie van de politie. Op dit moment is er geen aanleiding of informatie die de aanwezigheid van de politie noodzakelijk maakt", zegt burgemeester Paul Depla.

"Dus de wedstrijd zal ondanks de actie gewoon door kunnen gaan, tenzij er nieuwe informatie komt. Dit is meteen een mooie gelegenheid voor de supporters om te laten zien dat voetbal zonder de aanwezigheid van de politie kan."
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 15:03:32 #254
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_214702071
quote:

[..]
Nou dat is helemaal niet zo gek, want Robben had op zijn 20ste ook niets gewonnen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_214702109
quote:

[..]
Bij een gemiddelde wedstrijd wordt er minder volk opgepakt dan bij een dansfeest.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:07:57 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214703342
quote:

[..]
Ik vergelijk jou ook vaak met Klaas, maar ben er nog niet echt uit wie van jullie twee de grootste randdebiel is.
pi_214703422
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 11:31 schreef Bofjijff het volgende:

[..]

Ik ben hier een autoriteit.

Op een goede dag.
pi_214703985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik vergelijk jou ook vaak met Klaas, maar ben er nog niet echt uit wie van jullie twee de grootste randdebiel is.
Nou nou nou nou
pi_214704008
quote:

[..]
Toplevel uitspraak hoor
pi_214704119
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:08 schreef CR7 het volgende:

[..]
Toplevel uitspraak hoor
alleen de allergrootste debielen vertonen jouw gedrag dus zo gek is die uitspraak niet.
pi_214704221
quote:

[..]
Dit verdient een like
No bitch to me
pi_214704738
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:18 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
alleen de allergrootste debielen vertonen jouw gedrag dus zo gek is die uitspraak niet.
Zijn vriendinnetje moet hem weer in bescherming nemen hoor.
pi_214704842
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 19:11 schreef CR7 het volgende:

[..]
Zijn vriendinnetje moet hem weer in bescherming nemen hoor.
schattig dit. Grote jongen hoor lekker online klieren in een topic van een andere club.
pi_214704916
Laat gaan joh. Zwakbegaafdheid is geen keuze.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:25:56 #265
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214705725
quote:

[..]
Zie hieronder:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Ik heb geen uitlating gedaan over wat ik van het 'voetbal' vind. Ik heb ook geen uitlating gedaan over waar de lat ligt of zou moeten liggen. Dat je kun je allebei niet uit deze quote halen.

Mijn tekst spreekt verder voor zich.
pi_214706349
Het immer lastige Jagiellonia Bialystok wordt het als we winnen donderdag.
In Southern Sun
pi_214706395
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Het immer lastige Jagiellonia Bialystok wordt het als we winnen donderdag.
als we doorgaan moet dat echt wel te doen zijn lijkt me.
pi_214706659
Jagiellonia bij winst donderdag boys. Thoughts?
Groot fan van User Wotte
pi_214706665
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:11 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
als we doorgaan moet dat echt wel te doen zijn lijkt me.
Eerste wedstrijd uit of thuis? :) :) :)
Groot fan van User Wotte
pi_214706835
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:26 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Eerste wedstrijd uit of thuis? :) :) :)
eerst uit.

En moet te doen zijn. Maargoed eerst donderdag overleven.

Ook conference league is eerst uit trouwens
pi_214706999
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:38 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
eerst uit.

En moet te doen zijn. Maargoed eerst donderdag overleven.

Ook conference league is eerst uit trouwens
Bron
Groot fan van User Wotte
pi_214707019
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:49 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Bron
In beide scenario’s wordt het thuisduel op donderdag 29 augustus gespeeld. De uitwedstrijd staat al een week eerder op het programma. De kaartverkoop voor het treffen in de Johan Cruijff Arena gaat woensdag 7 augustus van start.

https://www.ajaxlife.nl/a(...)l-europese-play-offs
pi_214707035
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:51 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
In beide scenario’s wordt het thuisduel op donderdag 29 augustus gespeeld. De uitwedstrijd staat al een week eerder op het programma. De kaartverkoop voor het treffen in de Johan Cruijff Arena gaat woensdag 7 augustus van start.

https://www.ajaxlife.nl/a(...)l-europese-play-offs
Erg weer :'(
Groot fan van User Wotte
  woensdag 14 augustus 2024 @ 08:20:19 #274
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214709600
70 miljoen voor de Ligt en Mazraoui, de penningmeester is EtH dankbaar voor de solidariteitsbijdrage.
pi_214709668
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 08:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
70 miljoen voor de Ligt en Mazraoui, de penningmeester is EtH dankbaar voor de solidariteitsbijdrage.
Hoeveel krijgt Ajax daar voor? 3 miljoen?
  woensdag 14 augustus 2024 @ 08:50:30 #276
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214709771
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 08:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Denk 2,5. De Ligt was al vroeg vertrokken.
pi_214709823
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Denk 2,5. De Ligt was al vroeg vertrokken.
Toch weer 1/6e van een Forbs.
pi_214709833
Is Faberski al bejubbeld? Eigen jeugd.
pi_214710005
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 08:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]
twitter

Bonus:
twitter
Uitvinder van de biersmiley.
pi_214710022
Stel dat je die play-off EL verliest, ben je dan meteen klaar of kom je dan ook nog in de Conference League uit? Ik vind het tegenwoordig echt niet meer te volgen wanneer je er nu definitief uitligt of niet _O-
  woensdag 14 augustus 2024 @ 09:21:32 #281
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_214710023
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 08:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Toch weer 1/6e van een Forbs.
Toch weer een half jaar salaris van Wijndal gedekt.
pi_214710028
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:21 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Toch weer een half jaar salaris van Wijndal gedekt.
:') wat een puinhoop.
Dit, dus.
pi_214710036
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:21 schreef TheVulture het volgende:
Stel dat je die play-off EL verliest, ben je dan meteen klaar of kom je dan ook nog in de Conference League uit? Ik vind het tegenwoordig echt niet meer te volgen wanneer je er nu definitief uitligt of niet _O-
dan spelen we play offs conference tegen Lens
pi_214710065
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:22 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
dan spelen we play offs conference tegen Lens
Ja ok, maar ik bedoelde meer dat als je van die Polen zou verliezen :P
pi_214710169
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 09:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja ok, maar ik bedoelde meer dat als je van die Polen zou verliezen :P
Ow sorry, las het verkeerd :D

Ja volgens mij ga je dan de groepsfase conference league in idd.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 09:41:43 #286
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214710181
Jongens we gaan gewoon winnen van Panathinaikos. Beetje vertrouwen.
pi_214710408
Dat gaan we niet meer uit handen geven. Als het goed is hebben we ook weer de beschikking over Bergwijn. Hopelijk kan hij nog een aantal minuten wedstrijdritme opdoen.

Vooralsnog blijft het allemaal nog bij transfergeruchten. Ik verwacht eigenlijk weinig tot geen actie meer. Grote kans dat er een paar overbodige spelers op het laatste moment op huurbasis zullen vertrekken (Tahirovic, Wijndal, Sosa etc). Kroes & Co zullen nu er alles nog aan doen om ze te verkopen, maar ik denk dat het een kansloos verhaal gaat worden.
pi_214711858
quote:
Dit staat er financieel op het spel voor Ajax tegen Panathinaikos
11.45,
Vandaag
23 Reacties
Ajax kan de kassa voorzichtig laten rinkelen als het Panathinaikos over twee duels weet te kloppen. Mochten de Amsterdammers over twee wedstrijden weten af te rekenen met de Grieken, dan kan de club een bedrag van 175 duizend euro tegemoet zien. Dat bedrag komt bovenop de 175 duizend euro die het na het uitschakelen van FK Vojvodina al kreeg.

Dit staat er financieel op het spel voor Ajax tegen Panathinaikos
© Pro Shots
DELEN:
Ajax
Ajax
DO 15 AUG.
20:15
Panathinaikos
Panathinaikos

Advertentie

Beste quoteringen op Ajax, bij TOTO!
Profiteer van de beste quoteringen op jouw favoriete Eredivisie-club bij TOTO. Lees de voorwaarden toto.nl/beste-quoteringen!
Gesponsord door
TOTO
logo
Zet in & win!
Clubs die in de play-offs van de Europa League terechtkomen, ontvangen dat bedrag. Dat meldt de UEFA. In totaal wordt er door de voetbalbond 4,4 miljard euro verdeeld aan winstuitkeringen over de Champions League, de Europa League, de Conference League en de UEFA Super Cup.

Als Ajax afrekent met de Griekse topclub, staat het tegenover Jagiellonia Bialystok uit Polen. Gaat de ploeg van trainer Francesco Farioli dan óók door, dan stroomt er een bedrag van 4,31 miljoen euro binnen in de Johan Cruijff Arena voor het behalen van de hoofdfase van de Europa League. Maakt Ajax tegen de Grieken ondanks de eerdere zege een uitglijder, dan wacht RC Lens voor een tweeluik voor deelname aan de Conference League.

Tijdens de groepsfase van de Europa League is elke zege goed voor 450 duizend euro. Elk gelijkspel levert 150 duizend euro op. Er zijn 36 ploegen die aan de groepsfase deelnemen. Elke deelnemer speelt acht wedstrijden, waarvan vier thuis en vier uit.
moest keihard lachen toen ik bedragen van 175000 en 4 miljoen las _O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  woensdag 14 augustus 2024 @ 13:50:43 #289
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214711992
Wat is er eigenlijk met die Turk aan de hand die na een paar aardige potjes vorig seizoen als beste verdediger van de eredivisie werd betiteld? Nu staat daar Youri Baas blijkbaar (lol)

Oprechte vraag trouwens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214711999
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Turk aan de hand die na een paar aardige potjes vorig seizoen als beste verdediger van de eredivisie werd betiteld? Nu staat daar Youri Baas blijkbaar (lol)

Oprechte vraag trouwens.
Is die niet nog blessuregevoeliger dan Robben?
pi_214712022
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 13:51 schreef Oriente het volgende:

[..]
Is die niet nog blessuregevoeliger dan Robben?
'die turk' heeft gisteren 90 minuten gespeeld bij jong Ajax. Volgens mij 1 grote blessure gehad? En aan het EK deelgenomen. Vandaar iets later aangesloten als het goed is.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 14:03:01 #292
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214712063
quote:

Oprechte vraag trouwens.
En nu mag je even vertellen wie zei dat het de beste verdediger van de Eredivisie was. Ben wel eens benieuwd waar je dit nu weer gelezen hebt.

Oprechte vraag trouwens.
pi_214712075
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 13:55 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
'die turk' heeft gisteren 90 minuten gespeeld bij jong Ajax. Volgens mij 1 grote blessure gehad? En aan het EK deelgenomen. Vandaar iets later aangesloten als het goed is.
Ja die komt nog steeds bij van al die gespeelde wedstrijden op het EK.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 14:06:53 #294
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214712086
quote:

Oprechte vraag trouwens.
Geen idee, speelde mee bij Jong Ajax tegen Jong PSV. Dus hij is gewoon fit.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 14:14:40 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214712132
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
En nu mag je even vertellen wie zei dat het de beste verdediger van de Eredivisie was. Ben wel eens benieuwd waar je dit nu weer gelezen hebt.

Oprechte vraag trouwens.
twitter

twitter

Ik slinger ook nog even mycroft aan makker!

quote:
17s.gif Op zondag 3 maart 2024 14:17 schreef LethalNinja het volgende:
Kreeg beetje harde plasser van Kaplan en Manssverk. Eindelijk solide spelers die lekker voetballen achterin. Echt een genot. En dan zie je dat spelers voorin ook wat beter hun best doen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 09:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En fijn om opeens toch nog weer een Overmars-aankoop erbij te krijgen met Kaplan :).
Verstandige user die ver gaat komen:

quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2024 14:27 schreef Black-Death het volgende:
Zullen we even 5 wedstrijden wachten voordat we Mannsverk en Kaplan aanwijzen als Verlossers?
Tot de volgende keer
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 14 augustus 2024 @ 14:27:43 #296
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214712222
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:14 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]

[ x ]

[..]
[..]
[..]
Tot de volgende keer
Je komt oprecht met wat twitter berichten van wat kinderen :')

Hier heeft dus niemand gezegd dat Kaplan de beste verdediger is. Waarvan die laatste ook nog zegt dat het verstandig is even af te wachten.

Kanus ouwe :')
  woensdag 14 augustus 2024 @ 14:30:40 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214712238
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je komt oprecht met wat twitter berichten van wat kinderen :')

Hier heeft dus niemand gezegd dat Kaplan de beste verdediger is. Waarvan die laatste ook nog zegt dat het verstandig is even af te wachten.

Kanus ouwe :')
Daarom zei ik ook dat dat de enige verstandige user is die ver gaat komen :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 14 augustus 2024 @ 14:37:15 #298
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214712289
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Daarom zei ik ook dat dat de enige verstandige user is die ver gaat komen :)
Maar goed als jij gelukkig wordt van deze hersenkronkels van je dan juich ik het toe.
pi_214712294
quote:

[..]

Oprechte vraag trouwens.
DOE NORMAAL

iedereen met een 020 shirt moet na 1 wedstrijd in oranje

algemeen bekend
pi_214712298
quote:

[..]

Oprechte vraag trouwens.
Ik dacht dat dit Bart Nieuwkoop was.

Oprechte gedachte overigens.
In Southern Sun
  woensdag 14 augustus 2024 @ 14:38:59 #301
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_214712301
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:14 schreef Caland het volgende:

[..]
[ x ]

[ x ]

[..]
[..]
[..]
Tot de volgende keer
Tsjemig, toch een handjevol posts kunnen vinden tussen de miljoenen die over Ajax gekankerd zijn. Knap werk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')