29 punten achter met voor vandaag nog 11 wedstrijden te gaan.quote:
Omdat hij in een hokje met Bergwijn zit?quote:Op zondag 3 maart 2024 14:07 schreef henkklaas1994 het volgende:
Pascal Jansen. Bizar hoe knap het is hoe Ajax het presteert om elke keer wéér de verkeerde keuze te maken. Verbijsterend.
Doe niet zo naïef. Is toch 1+1. Is al 2de keer in korte tijd dat hij daar zit.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat hij in een hokje met Bergwijn zit?
Het zegt precies niets.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:09 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Doe niet zo naïef. Is toch 1+1. Is al 2de keer in korte tijd dat hij daar zit.
Ja voor 2 miljoen ofzo…quote:Op zondag 3 maart 2024 14:12 schreef Simmertje het volgende:
Kaplan ook sterk in de lucht hoor. Sutalo is klaar denk ik. Hopen dat Atalanta nog een keer komt van de zomer.
Dan graag juichen voor PSV zoquote:Op zondag 3 maart 2024 14:17 schreef -XOR- het volgende:
Utreg KAPOET GEMAAKT
Op naar 7 april, dan gaan we Feijenoord KAPOET MAKEN
Plek 2 is nog speelbaar
Ik heb er vertrouwen in boys
Uiteraard, de concurrentie gunnen we geen punt!quote:
het was een hele zit maar leuk weer eens 3 puntjes.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:17 schreef -XOR- het volgende:
Utreg KAPOET GEMAAKT
Op naar 7 april, dan gaan we Feijenoord KAPOET MAKEN
Plek 2 is nog speelbaar
Ik heb er vertrouwen in boys
Eens, maar je ziet wel dat met name Kaplan aan de bal een stuk comfortabeler oogt dan Sutalo. Dat scheelt wel.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:27 schreef Black-Death het volgende:
Zullen we even 5 wedstrijden wachten voordat we Mannsverk en Kaplan aanwijzen als Verlossers?
Mannsverk was sowieso gewoon een logische aankoop waarvan je kon verwachten dat die op termijn het niveau aankon itt tot bijna alle anderen in de Sven-shoppingmand.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:27 schreef Black-Death het volgende:
Zullen we even 5 wedstrijden wachten voordat we Mannsverk en Kaplan aanwijzen als Verlossers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |