Sorry.quote:
Ik zou vooral even een wat langere periode afwachten voordat je dit Dick Advocaat-voetbal als heilig gaat bestempelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Toch mooi dat iedere analist nu alweer begint te miepen dat het allemaal niet attractief genoeg is. "Ajacieden zitten niet te wachten op clean sheets" aldus orakel Wesley Sneijder.
Nou Wes, deze Ajacied is blij dat we eindelijk van die gatenkaas af lijken te zijn, ook tegen dit soort kaliber tegenstanders vlogen de tegengoals je vorig jaar om de oren. En ik win liever met 1 of 2-0 dan dat ik verlies. En dat gebeurt nogal snel als je er elke pot minimaal 1 en vaak ook meer tegen krijgt zoals vorig jaar.
gelukkig was jullie resultaat en spel geweldig dit weekendquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou vooral even een wat langere periode afwachten voordat je dit Dick Advocaat-voetbal als heilig gaat bestempelen.
Ook daarvan zou ik zeggen, wacht eens een langere periode af.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gelukkig was jullie resultaat en spel geweldig dit weekend
hadden wij priske maar als trainer
ik durf het gewoon te zeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook daarvan zou ik zeggen, wacht eens een langere periode af.
Ik durf ook wel te zeggen dat we dit seizoen wederom makkelijk boven Ajax gaan eindigen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik durf het gewoon te zeggen
[ afbeelding ]
ik denk dat je in februari al de conclusie kan trekken dat FARIOLIGOD ons naar de tweede plek heeft geloost en dat priske er niks van kanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik durf ook wel te zeggen dat we dit seizoen wederom makkelijk boven Ajax gaan eindigen.
Wij spreken elkaar aan het eind van het seizoen makker.
In fifa 25 misschienquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk dat je in februari al de conclusie kan trekken dat FARIOLIGOD ons naar de tweede plek heeft geloost en dat priske er niks van kan
![]()
![]()
![]()
ik sta hier achter. Niks aan gelogen. Net als de andere uitspraken van @Tjackaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk dat je in februari al de conclusie kan trekken dat FARIOLIGOD ons naar de tweede plek heeft geloost en dat priske er niks van kan
![]()
![]()
![]()
Jij doet een bookmark voor posts van Tjacka?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:49 schreef Caland het volgende:
Jullie begrijpen dat de bookmark reeds is aangemaakt.
Ik beschouw mijn vriend Tjacka als de stem van alle Ajacieden mocht hij ernaast zitten, dat begrijp je wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij doet een bookmark voor posts van Tjacka?
Dat zeg ik niet, wat mij betreft is dit ook niet heilig op de hele lange termijn. Maar het is gezien de situatie in ieder geval een stabiel begin, zeker met een spelersgroep die nog totaal niet is versterkt tov van vorig jaar. Maar de analisten willen blijkbaar van gatenkaas naar tikitaka zonder tussenstappenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou vooral even een wat langere periode afwachten voordat je dit Dick Advocaat-voetbal als heilig gaat bestempelen.
In het verleden zat ik anders altijd goed wat betreft Ajax!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij doet een bookmark voor posts van Tjacka?
Dat begrijp ik. Ze noemen mij ook weleens "Het Orakel".quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik beschouw mijn vriend Tjacka als de stem van alle Ajacieden mocht hij ernaast zitten, dat begrijp je wel.
Wotte die Forbs vergelijkt met Robben. Is toch wel kwa optimisme toplevelquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed niemand is overdreven positief maar schijnbaar mogen we niet tevreden zijn met een aantal gewonnen wedstrijden op rij. Nu weer door naar Donderdag
Ja maar het is alleen het handje en kapselquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wotte die Forbs vergelijkt met Robben. Is toch wel kwa optimisme toplevel
wotte is idd de maatstaf hierquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ach Rotterdammers kunnen niet zo goed tegen een beetje optimisme.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed niemand is overdreven positief maar schijnbaar mogen we niet tevreden zijn met een aantal gewonnen wedstrijden op rij. Nu weer door naar Donderdag
Waarom zouden we in hemelsnaam nog een keeper willenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat bericht over Ramsdale nemen we maar met een kilo zeezout
Transfer van Ramaj aanstaande?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zouden we in hemelsnaam nog een keeper willen
Waarom? Ornstein is betrouwbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat bericht over Ramsdale nemen we maar met een kilo zeezout
Waarom zou Ramsdale van bankzitter bij Arsenal naar bankzitter bij Ajax gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Transfer van Ramaj aanstaande?
Misschien wordt die wel eerste keeper ik weet het niet he. Zit niet aan tafel bij de eventuele gesprekkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou Ramsdale van bankzitter bij Arsenal naar bankzitter bij Ajax gaan.
Valt me weer vies van je tegen maat!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien wordt die wel eerste keeper ik weet het niet he. Zit niet aan tafel bij de eventuele gesprekken
zit er dik inquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:59 schreef Red_85 het volgende:
Nac Ajax gaat niet door van het weekend.
Wedden?
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:59 schreef Red_85 het volgende:
Nac Ajax gaat niet door van het weekend.
Wedden?
De pliesie maakt gebruik van haar grondrecht ten koste van voetbalsupporters die al tientallen jaren worden opgehokt.quote:
Ah is het weer zover...quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De pliesie maakt gebruik van haar grondrecht ten koste van voetbalsupporters die al tientallen jaren worden opgehokt.
Zeker. Je gaat zien dat de discussie het negatieve voetbalframe weer eerder verstevigt dan dat er een fundamentele discussie op gang komt na zo'n twintig jaarquote:
Rectificatie: ten koste van voetbalsupporters die zich steevast zo misdragen dat er een immense hoeveelheid aan politieinzet nodig is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De pliesie maakt gebruik van haar grondrecht ten koste van voetbalsupporters die al tientallen jaren worden opgehokt.
Vandalisme en hooliganisme vindt vooral buiten het stadion plaats, is derhalve een maatschappelijk probleem waarover geen serieuze discussie op gang komt, en gaat ten koste van goedwillende supporters binnen het stadion. Dat is al een stuk of 25 jaar aan de gang.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rectificatie: ten koste van voetbalsupporters die zich steevast zo misdragen dat er een immense hoeveelheid aan politieinzet nodig is.
Eens, dat probleem beperkt zich niet tot in het stadion en is een minderheid van de supporters in het stadion die tot dat probleem behoren over de rug van de rest. De schreeuwende menigte hequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vandalisme en hooliganisme vindt vooral buiten het stadion plaats, is derhalve een maatschappelijk probleem waarover geen serieuze discussie op gang komt, en gaat ten koste van goedwillende supporters binnen het stadion. Dat is al een stuk of 25 jaar aan de gang.
Onzin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rectificatie: ten koste van voetbalsupporters die zich steevast zo misdragen dat er een immense hoeveelheid aan politieinzet nodig is.
De laatste wedstrijd van vorig seizoen nog ging het totaal mis.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Onzin.
Er gebeurt bijna nooit meer wat in het stadion. De politieinzet wordt wat mij betreft dan ook tamelijk overdreven.
En hoevaak gaat het nou echt los buiten de stadions?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vandalisme en hooliganisme vindt vooral buiten het stadion plaats, is derhalve een maatschappelijk probleem waarover geen serieuze discussie op gang komt, en gaat ten koste van goedwillende supporters binnen het stadion. Dat is al een stuk of 25 jaar aan de gang.
Niet bij ons!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd van vorig seizoen nog ging het totaal mis.
Nee, bij het altijd vervelende en verongelijkte Utrecht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet bij ons!
Wij zijn brave supporters.
Rijkhoff heeft altijd moeite met scoren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gerald Alders werd helemaal dol gedraaid gisteren door de linksbuiten van PSV. Driouch geloof ik.
Jongen had een zware avond.
Rijkhoff had veel moeite met afdrukken. Konadu heel onwennig. Alles ging te snel voor hem.
Nu.nl:quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
quote:Ook NAC Breda-Ajax op zondag gaat door. De wedstrijd wordt gespeeld om 16.45 uur. "We zijn in Breda op de hoogte van de actie van de politie. Op dit moment is er geen aanleiding of informatie die de aanwezigheid van de politie noodzakelijk maakt", zegt burgemeester Paul Depla.
"Dus de wedstrijd zal ondanks de actie gewoon door kunnen gaan, tenzij er nieuwe informatie komt. Dit is meteen een mooie gelegenheid voor de supporters om te laten zien dat voetbal zonder de aanwezigheid van de politie kan."
Nou dat is helemaal niet zo gek, want Robben had op zijn 20ste ook niets gewonnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bij een gemiddelde wedstrijd wordt er minder volk opgepakt dan bij een dansfeest.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergelijk jou ook vaak met Klaas, maar ben er nog niet echt uit wie van jullie twee de grootste randdebiel is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nou nou nou nouquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vergelijk jou ook vaak met Klaas, maar ben er nog niet echt uit wie van jullie twee de grootste randdebiel is.
Toplevel uitspraak hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vergelijk jou ook vaak met Klaas, maar ben er nog niet echt uit wie van jullie twee de grootste randdebiel is.
Dit verdient een likequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn vriendinnetje moet hem weer in bescherming nemen hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:18 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
alleen de allergrootste debielen vertonen jouw gedrag dus zo gek is die uitspraak niet.
schattig dit. Grote jongen hoor lekker online klieren in een topic van een andere club.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zijn vriendinnetje moet hem weer in bescherming nemen hoor.
Ik heb geen uitlating gedaan over wat ik van het 'voetbal' vind. Ik heb ook geen uitlating gedaan over waar de lat ligt of zou moeten liggen. Dat je kun je allebei niet uit deze quote halen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zie hieronder:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze spelers kunnen er stuk voor stuk helemaal niets van en zouden bij Groningen, Excelsior, Roda JC, etc. op de bank zitten.
[..]
Wij hebben alleen maar tegen matige ploegen gespeeld waar een club als NEC ook van zou winnen.
[..]
Er is niets prima aan, het spel is dramatisch slecht. Aanvallend is het om te janken, middenveld is pure middelmaat. Defensie gaat tegen clubs als PSV, Feyenoord, FC Twente en AZ weer jammerlijk door de mand vallen en krijgen we gerust 3-4 goals tegen.
[..]
Als je met dit voetbal tevreden bent dat leg je de lat voor Ajax historisch laag.
Nogmaals, die Farioli aanstelling slaat nergens op. Deze man heeft nooit iets gewonnen en nergens gepresteerd en ook bij Ajax laat hij vooralsnog niets zien. Die overacting langs de lijn en dat quasi enthousiaste gedrag in interviews beginnen per wedstrijd minder geloofwaardig te worden.
als we doorgaan moet dat echt wel te doen zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Het immer lastige Jagiellonia Bialystok wordt het als we winnen donderdag.
Eerste wedstrijd uit of thuis?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als we doorgaan moet dat echt wel te doen zijn lijkt me.
eerst uit.quote:
Bronquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
eerst uit.
En moet te doen zijn. Maargoed eerst donderdag overleven.
Ook conference league is eerst uit trouwens
In beide scenario’s wordt het thuisduel op donderdag 29 augustus gespeeld. De uitwedstrijd staat al een week eerder op het programma. De kaartverkoop voor het treffen in de Johan Cruijff Arena gaat woensdag 7 augustus van start.quote:
Erg weerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
In beide scenario’s wordt het thuisduel op donderdag 29 augustus gespeeld. De uitwedstrijd staat al een week eerder op het programma. De kaartverkoop voor het treffen in de Johan Cruijff Arena gaat woensdag 7 augustus van start.
https://www.ajaxlife.nl/a(...)l-europese-play-offs
Hoeveel krijgt Ajax daar voor? 3 miljoen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
70 miljoen voor de Ligt en Mazraoui, de penningmeester is EtH dankbaar voor de solidariteitsbijdrage.
Denk 2,5. De Ligt was al vroeg vertrokken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoeveel krijgt Ajax daar voor? 3 miljoen?
Toch weer 1/6e van een Forbs.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk 2,5. De Ligt was al vroeg vertrokken.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoeveel krijgt Ajax daar voor? 3 miljoen?
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Toch weer een half jaar salaris van Wijndal gedekt.
dan spelen we play offs conference tegen Lensquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:21 schreef TheVulture het volgende:
Stel dat je die play-off EL verliest, ben je dan meteen klaar of kom je dan ook nog in de Conference League uit? Ik vind het tegenwoordig echt niet meer te volgen wanneer je er nu definitief uitligt of niet
Ja ok, maar ik bedoelde meer dat als je van die Polen zou verliezenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dan spelen we play offs conference tegen Lens
Ow sorry, las het verkeerdquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik bedoelde meer dat als je van die Polen zou verliezen
moest keihard lachen toen ik bedragen van 175000 en 4 miljoen lasquote:Dit staat er financieel op het spel voor Ajax tegen Panathinaikos
11.45,
Vandaag
23 Reacties
Ajax kan de kassa voorzichtig laten rinkelen als het Panathinaikos over twee duels weet te kloppen. Mochten de Amsterdammers over twee wedstrijden weten af te rekenen met de Grieken, dan kan de club een bedrag van 175 duizend euro tegemoet zien. Dat bedrag komt bovenop de 175 duizend euro die het na het uitschakelen van FK Vojvodina al kreeg.
Dit staat er financieel op het spel voor Ajax tegen Panathinaikos
© Pro Shots
DELEN:
Ajax
Ajax
DO 15 AUG.
20:15
Panathinaikos
Panathinaikos
Advertentie
Beste quoteringen op Ajax, bij TOTO!
Profiteer van de beste quoteringen op jouw favoriete Eredivisie-club bij TOTO. Lees de voorwaarden toto.nl/beste-quoteringen!
Gesponsord door
TOTO
logo
Zet in & win!
Clubs die in de play-offs van de Europa League terechtkomen, ontvangen dat bedrag. Dat meldt de UEFA. In totaal wordt er door de voetbalbond 4,4 miljard euro verdeeld aan winstuitkeringen over de Champions League, de Europa League, de Conference League en de UEFA Super Cup.
Als Ajax afrekent met de Griekse topclub, staat het tegenover Jagiellonia Bialystok uit Polen. Gaat de ploeg van trainer Francesco Farioli dan óók door, dan stroomt er een bedrag van 4,31 miljoen euro binnen in de Johan Cruijff Arena voor het behalen van de hoofdfase van de Europa League. Maakt Ajax tegen de Grieken ondanks de eerdere zege een uitglijder, dan wacht RC Lens voor een tweeluik voor deelname aan de Conference League.
Tijdens de groepsfase van de Europa League is elke zege goed voor 450 duizend euro. Elk gelijkspel levert 150 duizend euro op. Er zijn 36 ploegen die aan de groepsfase deelnemen. Elke deelnemer speelt acht wedstrijden, waarvan vier thuis en vier uit.
Is die niet nog blessuregevoeliger dan Robben?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Turk aan de hand die na een paar aardige potjes vorig seizoen als beste verdediger van de eredivisie werd betiteld? Nu staat daar Youri Baas blijkbaar (lol)
Oprechte vraag trouwens.
'die turk' heeft gisteren 90 minuten gespeeld bij jong Ajax. Volgens mij 1 grote blessure gehad? En aan het EK deelgenomen. Vandaar iets later aangesloten als het goed is.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Is die niet nog blessuregevoeliger dan Robben?
En nu mag je even vertellen wie zei dat het de beste verdediger van de Eredivisie was. Ben wel eens benieuwd waar je dit nu weer gelezen hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Turk aan de hand die na een paar aardige potjes vorig seizoen als beste verdediger van de eredivisie werd betiteld? Nu staat daar Youri Baas blijkbaar (lol)
Oprechte vraag trouwens.
Ja die komt nog steeds bij van al die gespeelde wedstrijden op het EK.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
'die turk' heeft gisteren 90 minuten gespeeld bij jong Ajax. Volgens mij 1 grote blessure gehad? En aan het EK deelgenomen. Vandaar iets later aangesloten als het goed is.
Geen idee, speelde mee bij Jong Ajax tegen Jong PSV. Dus hij is gewoon fit.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
Oprechte vraag trouwens.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu mag je even vertellen wie zei dat het de beste verdediger van de Eredivisie was. Ben wel eens benieuwd waar je dit nu weer gelezen hebt.
Oprechte vraag trouwens.
quote:Op zondag 3 maart 2024 14:17 schreef LethalNinja het volgende:
Kreeg beetje harde plasser van Kaplan en Manssverk. Eindelijk solide spelers die lekker voetballen achterin. Echt een genot. En dan zie je dat spelers voorin ook wat beter hun best doen.
Verstandige user die ver gaat komen:quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En fijn om opeens toch nog weer een Overmars-aankoop erbij te krijgen met Kaplan.
Tot de volgende keerquote:Op zondag 3 maart 2024 14:27 schreef Black-Death het volgende:
Zullen we even 5 wedstrijden wachten voordat we Mannsverk en Kaplan aanwijzen als Verlossers?
Je komt oprecht met wat twitter berichten van wat kinderenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Ik slinger ook nog even mycroft aan makker!
[..]
[..]
Verstandige user die ver gaat komen:
[..]
Tot de volgende keer
Daarom zei ik ook dat dat de enige verstandige user is die ver gaat komenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je komt oprecht met wat twitter berichten van wat kinderen
Hier heeft dus niemand gezegd dat Kaplan de beste verdediger is. Waarvan die laatste ook nog zegt dat het verstandig is even af te wachten.
Kanus ouwe
Maar goed als jij gelukkig wordt van deze hersenkronkels van je dan juich ik het toe.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat dat de enige verstandige user is die ver gaat komen
DOE NORMAALquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu mag je even vertellen wie zei dat het de beste verdediger van de Eredivisie was. Ben wel eens benieuwd waar je dit nu weer gelezen hebt.
Oprechte vraag trouwens.
Ik dacht dat dit Bart Nieuwkoop was.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oprechte vraag trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |