Dat noem je slecht? Ik vind dat ronduit luxe. Ik wil wel ruilen met mijn zuurkool-stamppot en vegetarische worst.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:57 schreef borisz het volgende:
Het wordt weer een dag met slecht eten. Gisteren een kipburger.
Vandaag na een borrel hipsterpatat bij Heertje Friet op de Herengracht.
De vrijdagse lunch werd wel een restant salade ipv vette hap.
Ongezond, Harryquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:21 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat noem je slecht? Ik vind dat ronduit luxe. Ik wil wel ruilen met mijn zuurkool-stamppot en vegetarische worst.
Oh ok.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ongezond, Harry
Hier gebruncht met reibekuchen en wat groente. Vanavond nog geen idee, ligt aan onze bui
Wel zin in broodje bratwurst ofzo
Thanks! Als groot verse frietliefhebber (ik denk de grootste) ga ik deze onthouden voor een volgende keer in de hoofdstad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:57 schreef borisz het volgende:
Het wordt weer een dag met slecht eten. Gisteren een kipburger.
Vandaag na een borrel hipsterpatat bij Heertje Friet op de Herengracht.
De vrijdagse lunch werd wel een restant salade ipv vette hap.
Das sieht ja gut aus naquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:13 schreef Molo het volgende:
Ja het werd Wurst und Pommes onderweg![]()
Echt Duitse jaren 80 stijl in een onguur dorpje. Was heerlijk en topservice zoals gewoonlijk![]()
[ afbeelding ]
Ja goeie zaak!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Thanks! Als groot verse frietliefhebber (ik denk de grootste) ga ik deze onthouden voor een volgende keer in de hoofdstad.![]()
Al eerder daar gegeten?
Dat vond ik vroeger ook zo lekker. Als kind gingen we vaak naar Duitsland op vakantie en dan was het altijd smullen met curryworst en braadworstenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:13 schreef Molo het volgende:
Echt Duitse jaren 80 stijl in een onguur dorpje. Was heerlijk en topservice zoals gewoonlijk![]()
[ afbeelding ]
Dat is nog eens een lekkere kortingquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker @:Molo![]()
Ik haal straks een poke bowl van een nieuwe tent met 70% openingskorting op poke bowls en sushiboxen.
Nu maar 4 euro voor een poke bowl met zalm, tonijn of kip of 8 euro voor 20 sushirollen
Zonne grote worstenbroodjes jonguh, BAM!!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:53 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Worstenbroodjes jonguh
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:13 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes! Mag ik de een beetje onbescheiden vraag stellen hoe je het gehakt hebt gekruid? Ik vraag dit omdat er schijnbaar een origineel recept in omloop is hiervoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:53 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Worstenbroodjes jonguh
Großartig, ich liebe Deutschlandquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Met dank aan de Dorf Grill in Dinslaken![]()
https://maps.app.goo.gl/F2wbygA89tBvkgCB9
Mooie zeg, geniet ervanquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:53 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Worstenbroodjes jonguh
Oh geen idee haha, ik heb mosterd, knoflookpoeder, uienpoeder, zout en peper gebruikt deze keerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:17 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Netjes! Mag ik de een beetje onbescheiden vraag stellen hoe je het gehakt hebt gekruid? Ik vraag dit omdat er schijnbaar een origineel recept in omloop is hiervoor.
Klinkt wel goed! Ik ga het proberen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:28 schreef Magica het volgende:
[..]
Oh geen idee haha, ik heb mosterd, knoflookpoeder, uienpoeder, zout en peper gebruikt deze keer
Niet veel bijzonders.. alleen aan het einde vergeten in te smeren met eigeel![]()
Ohhhh smaakt altijd extra goed als het goedkoop/gratis is hequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Er is denk wat verkeerd geregeld op de website van de nwe tent want ik had een grote vega poke bowl (groot = extra) met verse wasabi (= extra) en ik moest ¤2,84 afrekenen![]()
Ik denk niet dat ze het lang volhouden als iedereen online besteld..
Smaakte erg goed
Je krijgt bijna geld toequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Er is denk wat verkeerd geregeld op de website van de nwe tent want ik had een grote vega poke bowl (groot = extra) met verse wasabi (= extra) en ik moest ¤2,84 afrekenen![]()
Ik denk niet dat ze het lang volhouden als iedereen online besteld..
Smaakte erg goed
Voor een voorverpakte lasagne wel een goedequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:02 schreef borisz het volgende:
Ik knal straks een geredde lasagne van Ecoplaza straks in de oven. Met 35% korting.
Daarbij een snelle salade.
Wauw wat ziet dit er goed uit! Ik wil ook wel een keer zelf loempia’s en/of dumplings maken!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb vandaag mijn maagcapaciteit getest en hij doet het nog.. Naast ontbijt van havermout met 2 peren en 1 appel ook nog 2 pruimen, een hele meloen, 200g aardbeien, een grote beker softijs met karamel en twix en een verse red velvet koek met witte chocolade (van Van der Sterre) ook nog een 3-gangen diner. Maar die was heerlijk en alles was huisgemaakt.
Beef dumplings met gestoofde uien, kipdumplings en loempia's.
[ link | afbeelding ]
Mijn bord; char siu met rijst en groenten. Hier kreeg ik nog een pot heerlijke huisgemaakte sambal bij en heb de halve pot opgegeten.
[ link | afbeelding ]
Vriends kom; char siu noedelsoep.
[ link | afbeelding ]
Mango cheesecake.
[ link | afbeelding ]
Passievrucht/mango bubbletea.
[ link | afbeelding ]
Klinkt goed, ga ik ook eens uitproberen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Normaal eet mijn steak het liefst rood, maar deze waren zeer gemarmerd, dus werd het Medium, zodat het vet mooi zacht en gesmolten was. Goddelijk lekker. Door de Mayo een prachtige korst.
Waar was dit, het ziet er heerlie de peerlie uit manquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb vandaag mijn maagcapaciteit getest en hij doet het nog.. Naast ontbijt van havermout met 2 peren en 1 appel ook nog 2 pruimen, een hele meloen, 200g aardbeien, een grote beker softijs met karamel en twix en een verse red velvet koek met witte chocolade (van Van der Sterre) ook nog een 3-gangen diner. Maar die was heerlijk en alles was huisgemaakt.
Beef dumplings met gestoofde uien, kipdumplings en loempia's.
[ link | afbeelding ]
Mijn bord; char siu met rijst en groenten. Hier kreeg ik nog een pot heerlijke huisgemaakte sambal bij en heb de halve pot opgegeten.
[ link | afbeelding ]
Vriends kom; char siu noedelsoep.
[ link | afbeelding ]
Mango cheesecake.
[ link | afbeelding ]
Passievrucht/mango bubbletea.
[ link | afbeelding ]
Dordrecht - T&Lunchquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar was dit, het ziet er heerlie de peerlie uit man![]()
Van whiskymout?quote:
Nee deze inderdaad niet zelf gebrouwen maar van een bevriende brouwerij gekregenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:18 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Van whiskymout?
Ah. Turfgerookte mout.
https://www.handelshoop.n(...)-peated-dubbel-33cl/
Meh. Komt op hetzelfde neer.
Ik dacht misschien zelf gebrouwen![]()
Deze foto doet me denken aan het eten van een universiteitskantine (hoewel dat van jou ongetwijfeld beter smaakt)quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:50 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Chicken pie en een steak/ gravy pie.
Oh dat klinkt als een heerlijk ontbijtje zeg!quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:56 schreef lojanda het volgende:
Gisteren een ontbijtje met getoast brood roomboter gerookte zalm en een eitje en versgebakken kaneelbroodjes. In de middag twee heerlijke haringen aan het staartje op en in de avond gebakken mosselen met frietjes salade stokbrood en sausjes.
Vandaag maar weer wat gezonder..
Koffie kwark met blauwe bessen en aardbeien. Vanmiddag nog geen idee en voor vanavond een kippetje grillen in de oven met groenten.
Heerlijk toch zo’n AVGtjequote:Op maandag 19 augustus 2024 17:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Hedenavond gekookte aardappels met rode kool en een slavink. Deze combinatie kan ik dromen, ook qua koken, het smaakt altijd goed. Geen liflafje, maar goed eten. Zelfs de aardappels waren kruimig
Heerlijk zo’n chiliquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh dat klinkt als een heerlijk ontbijtje zeg!
Wij hebben onlangs een wafelijzer gekocht dus ik heb dit weekend wafels gemaakt.
Vanmiddag voor lunch een salade met appel, geitenkaas en pecannoten, vanavond chili.
Niks mis meequote:Op maandag 19 augustus 2024 17:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Hedenavond gekookte aardappels met rode kool en een slavink. Deze combinatie kan ik dromen, ook qua koken, het smaakt altijd goed. Geen liflafje, maar goed eten. Zelfs de aardappels waren kruimig
Wat maakt het smaakvoller dat het onafgedekt is?quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:25 schreef golfer het volgende:
Vanavond: de restanten van onze Indiase bezorgmaaltijd van gisteren.![]()
En intussen ben ik alvast porchetta van buikspek aan het voorbereiden voor morgen (moet een nachtje onafgedekt met kruiden,olijfolie en zeezout in de koeling liggen).
Eet weer erg vaak AVG, niks mis meequote:Op maandag 19 augustus 2024 19:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
AGV wordt ondergewaardeerd
Niet smaakvoller, maar het zwoerd moet zo droog mogelijk zijn wanneer het aan de draaigrill gaat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:56 schreef Nielojram75 het volgende:
Wat maakt het smaakvoller dat het onafgedekt is?
Ja dat lijkt mij ook lekker inderdaad! Hier gaan er in het weekend aardig wat wafels doorheen en zelfgemaakte zijn toch echt een stuk lekkerder dan kant-en-klare uit de winkel. Bij nader inzien had ik ‘m een jaar geleden al moeten kopen, dan hadden we ‘m al lang en breed terugverdiend haha. Maar dat hebben we nu alsnog wel vrij snel denk ik.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heerlijk zo’n chili![]()
Zo’n wafelijzer wil ik al zolang kopen want zie er zo vaak lekkere recepten over maar toch twijfel ik of ik het ook wel echt zou gebruiken. Lijkt me zo lekker om hartige wafels mee te maken
Wat voor wafels maak jij?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook lekker inderdaad! Hier gaan er in het weekend aardig wat wafels doorheen en zelfgemaakte zijn toch echt een stuk lekkerder dan kant-en-klare uit de winkel. Bij nader inzien had ik ‘m een jaar geleden al moeten kopen, dan hadden we ‘m al lang en breed terugverdiend haha. Maar dat hebben we nu alsnog wel vrij snel denk ik.
Bohh... Ik snap je, maar dat mijn melk, yoghurt en eieren dan daarna daarna smakenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet smaakvoller, maar het zwoerd moet zo droog mogelijk zijn wanneer het aan de draaigrill gaat.
Eerst goed marineren, dan in keukenpapier.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:42 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Bohh... Ik snap je, maar dat mijn melk, yoghurt en eieren dan daarna daarna smaken![]()
Dan maar wat plastic of alluminatie-folie erover heen.. Of in een vacuüm-gezogen bakje...
De mijne is een “Belgian waffle maker”quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor wafels maak jij?
Ik heb een ijzer voor Luikse wafels (gistdeeg met suikerbrokken erdoor) en eentje voor Zweedse wafels (slag beslag wat wafels worden in de vorm van hartjes).
Gebruik ze niet heel gek vaak maat ben blij ze te hebben. Altijd een hit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |