Dat noem je slecht? Ik vind dat ronduit luxe. Ik wil wel ruilen met mijn zuurkool-stamppot en vegetarische worst.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:57 schreef borisz het volgende:
Het wordt weer een dag met slecht eten. Gisteren een kipburger.
Vandaag na een borrel hipsterpatat bij Heertje Friet op de Herengracht.
De vrijdagse lunch werd wel een restant salade ipv vette hap.
Ongezond, Harryquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:21 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat noem je slecht? Ik vind dat ronduit luxe. Ik wil wel ruilen met mijn zuurkool-stamppot en vegetarische worst.
Oh ok.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ongezond, Harry
Hier gebruncht met reibekuchen en wat groente. Vanavond nog geen idee, ligt aan onze bui
Wel zin in broodje bratwurst ofzo
Thanks! Als groot verse frietliefhebber (ik denk de grootste) ga ik deze onthouden voor een volgende keer in de hoofdstad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:57 schreef borisz het volgende:
Het wordt weer een dag met slecht eten. Gisteren een kipburger.
Vandaag na een borrel hipsterpatat bij Heertje Friet op de Herengracht.
De vrijdagse lunch werd wel een restant salade ipv vette hap.
Das sieht ja gut aus naquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:13 schreef Molo het volgende:
Ja het werd Wurst und Pommes onderweg![]()
Echt Duitse jaren 80 stijl in een onguur dorpje. Was heerlijk en topservice zoals gewoonlijk![]()
[ afbeelding ]
Ja goeie zaak!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Thanks! Als groot verse frietliefhebber (ik denk de grootste) ga ik deze onthouden voor een volgende keer in de hoofdstad.![]()
Al eerder daar gegeten?
Dat vond ik vroeger ook zo lekker. Als kind gingen we vaak naar Duitsland op vakantie en dan was het altijd smullen met curryworst en braadworstenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:13 schreef Molo het volgende:
Echt Duitse jaren 80 stijl in een onguur dorpje. Was heerlijk en topservice zoals gewoonlijk![]()
[ afbeelding ]
Dat is nog eens een lekkere kortingquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker @:Molo![]()
Ik haal straks een poke bowl van een nieuwe tent met 70% openingskorting op poke bowls en sushiboxen.
Nu maar 4 euro voor een poke bowl met zalm, tonijn of kip of 8 euro voor 20 sushirollen
Zonne grote worstenbroodjes jonguh, BAM!!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:53 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Worstenbroodjes jonguh
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:13 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes! Mag ik de een beetje onbescheiden vraag stellen hoe je het gehakt hebt gekruid? Ik vraag dit omdat er schijnbaar een origineel recept in omloop is hiervoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:53 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Worstenbroodjes jonguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |