Zonder Welten, De Goede en Van Geffen zijn er speelsters goed voor 778 interlands niet meer bij.quote:De kersverse trainingsgroep van Van Ass bevat 27 speelsters die vandaag (dinsdag) beginnen met de voorbereiding op de FIH Pro League in Utrecht en Amsterdam (22 juni tot en met 30 juni) en de Olympische Spelen in Parijs (26 juli tot en met 11 augustus). In vergelijking met de meest recente selectie, waarmee in februari in India de FIH Pro League werd gespeeld, is aanvoerder Xan de Waard terug van een voetblessure en is ook keepster Julia Remmerswaal weer van de partij. Vanuit Jong Oranje zijn Eline Jansen (Kampong), Daantje de Kruijff (Hurley) en Mikki Roberts (Tilburg) als stagespeelster uitgenodigd om mee te trainen.
Aymargodin.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:49 schreef alpeko het volgende:
Ik haat Argentinië eigenlijk maar vooruit.
Hoe laat ongeveer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Taekwondo met kans op goud later vandaag nog
Eddy moet natuurlijk wel sinds zijn vulgaire opmerkingen over de Cats.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:50 schreef Szura het volgende:
Die commentator praat zich moed in voor de komende toernooien en LA28
20.00u toch?quote:
HBO begint 19:45. 20:00 zal de aftrap zijn denk ikquote:
Fijn, ben die HBO gast zo beu met z'n 'de ploeg (land van toepassing ) kan gaan bouwen'quote:
Dat er te weinig sambal zat in de nasi.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:54 schreef R-woud93 het volgende:
Waar had die coach van China het over?
Terechte klachtquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat er te weinig sambal zat in de nasi.
Kloptquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:57 schreef chufi het volgende:
Zit het nu vol met Chinezen of met Nederlanders?
Jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:57 schreef chufi het volgende:
Zit het nu vol met Chinezen of met Nederlanders?
Npo3quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
Nos mist zo weer alles live lol. Op naar euro sport.
Hun eigen friettent neem ik aan? Tja, moeten ze zelf weten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:01 schreef Dazalbest1 het volgende:
De Chinezen hebben bij ons de friettent gesloten dus ik ben sowieso voor Nederland
OOPSquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
Nos mist zo weer alles live lol. Op naar euro sport.
OH, dan ga ik niet eens kijken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:04 schreef TAmaru het volgende:
China 11/1 om te winnen zie ik; we hebben praktisch al goud?
Dat doen dan ook alleen hun eigen kinderenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Chinezen nemen alle patatzaken over genot. Stukje kolonisatie.
Altijd vriendelijk mensen, je moet er alleen niet willen werken.
Of neefjes/nichtjes die overkomen uit China.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat doen dan ook alleen hun eigen kinderen
Dagjesmensenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
Publiek kent de regels niet zo goed.
Ik kijk, maar ik zit nog in woede om de schande die we zojuist gezien hebben op de baan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
NL mist een type Joose Burg.
En ik mis hockeyfan#1 @:koffieplanter
Dit is alleen op jouw TV inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:11 schreef BillDauterive het volgende:
Staan we achter? Is dit een grap?
13 is een ongeluksgetal dus dat dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:11 schreef TornadoDK het volgende:
Ach 13 goud moet je ook niet willen, 12 mooi even getal.
Dat is fijn om te horen! Thanks Fred_Bquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is alleen op jouw TV inderdaad.
Bedankt, dit hadden we ff nodigquote:
Trekken we snel het paspoort inquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
13 is een ongeluksgetal dus dat dus![]()
Hassan moet ook niet het lef hebben om straks te gaan winnen.
Alleen heeft Nederland ietsje meer kwaliteit dan Belgiëquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:18 schreef beantherio het volgende:
Het is gewoon weer hetzelfde verhaal als de halve finale tegen België. China graaft zich compleet in.
Wel meer dan één.quote:
Zekers. Maar dat geeft geen garanties.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Alleen heeft Nederland ietsje meer kwaliteit dan België
thats what she saidquote:
Chinees denk ikquote:
Is je google kapot?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Kan ik ergens de selectie van TeamNL bekijken inclusief nummers
Bij het baanwielrennen zouden ze dat wel logisch vinden.quote:
Dan straf je jezelf want er is niets lekkerder dan op zijn tijd zo'n bakje leeg te kanen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we dit niet winnen haal ik de komende 3 maanden geen nummer 39 met rijst
Tsja, De Ligt vergeet regelmatig dat die zijn handen niet mag gebruiken.quote:
Kan ook niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, De Ligt vergeet regelmatig dat die zijn handen niet mag gebruiken.
U roept, wij draaien: https://www.fih.hockey/ev(...)etherlands-1561-7100quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nummers staan er nergens bij
Moet er eerst iemand de grindbak in.quote:
Geeneens opstellingen op flashscore. Matig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nummers staan er nergens bij
Aftelklok jinxquote:
Die selecteert flink door bij China, elke ochtend na het ontbijt is er eentje minder.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:28 schreef marcodej het volgende:
Annan kan volgens mij niet eens staan zonder boarding.
Dat gaat gewoon gebeuren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:28 schreef littlemindy het volgende:
En straks zo'n lullig balletje van China in 1x erin
Loempiavreters, nummer 39 met rijst. Kap even met die racistische opmerkingen man.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat we die loempiavreters zouden oprollen
Maar pizzabakkers en paellabakkers/vreters mag wel?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Loempiavreters, nummer 39 met rijst. Kap even met die racistische opmerkingen man.
Had er toch een gemaakt in de poule?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Matla heeft nog geen SC goed geraakt dit toernooi. Ik stel voor dat ze daar nu even verandering in brengt.
Ik chargeer een beetje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Had er toch een gemaakt in de poule?
Ook baanwielrennen gekeken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:31 schreef XLVNB het volgende:
Haal die bal terug naar je forehand en speel de situatie uit domme koe.
Over een kwartier weer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
Er zijn users die liever breakdansen kijken
quote:
Dankquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:26 schreef XLVNB het volgende:
[..]
U roept, wij draaien: https://www.fih.hockey/ev(...)etherlands-1561-7100
Doordeweeks wel, in het weekend nooit problemen mee.quote:
Sinds Alyson Annanquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:36 schreef PzKpfw het volgende:
Sinds wanneer zijn die Chinezen goed in hockey
Ja erg typischquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:36 schreef PzKpfw het volgende:
Sinds wanneer zijn die Chinezen goed in hockey
half china staat in de fik en de rest is aan het wegspoelen, snap wel dat je een internationale sportcarrière wil opbouwen.quote:
Deze vraag. Kijk eens dom.quote:
Bij halve finales echter...quote:
In China zijn ze niet vies van een beetje intimiderend coachenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sinds Alyson Annan![]()
Dit is gespeeld
Blijkbaar niks.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat denk je dat kwart betekent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |