Kan ook niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, De Ligt vergeet regelmatig dat die zijn handen niet mag gebruiken.
U roept, wij draaien: https://www.fih.hockey/ev(...)etherlands-1561-7100quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nummers staan er nergens bij
Moet er eerst iemand de grindbak in.quote:
Geeneens opstellingen op flashscore. Matig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nummers staan er nergens bij
Aftelklok jinxquote:
Die selecteert flink door bij China, elke ochtend na het ontbijt is er eentje minder.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:28 schreef marcodej het volgende:
Annan kan volgens mij niet eens staan zonder boarding.
Dat gaat gewoon gebeuren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:28 schreef littlemindy het volgende:
En straks zo'n lullig balletje van China in 1x erin
Loempiavreters, nummer 39 met rijst. Kap even met die racistische opmerkingen man.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat we die loempiavreters zouden oprollen
Maar pizzabakkers en paellabakkers/vreters mag wel?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Loempiavreters, nummer 39 met rijst. Kap even met die racistische opmerkingen man.
Had er toch een gemaakt in de poule?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Matla heeft nog geen SC goed geraakt dit toernooi. Ik stel voor dat ze daar nu even verandering in brengt.
Ik chargeer een beetje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Had er toch een gemaakt in de poule?
Ook baanwielrennen gekeken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:31 schreef XLVNB het volgende:
Haal die bal terug naar je forehand en speel de situatie uit domme koe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |