SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
OR gaat wel kapot in de finalequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:03 schreef Redefine het volgende:
Dan nu het onderdeel waar al een aantal jaar ontzettend geschroeid wordt.
Dit dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:05 schreef kilon het volgende:
Ik denk dat er wel een favoriet of twee de finale gaan missen
We zitten al op 1. En dan nog een ander in de wachtkamer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:05 schreef kilon het volgende:
Die had een hele slechte start.quote:
Denk het niet. Heat 3 alleen heeft 6 van de 8 al een betere sb.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
12.55 lijkt mij nog wel voldoende om door te gaan.
Kan zomaar een swim-off worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
exact gelijke stand nummers 3
Aangezien we een stuk of tien favorieten hebben denk ik dat ook wel ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:05 schreef kilon het volgende:
Dat je daar niet gewoon een speerwerpaanloopafstandmeter voor hebt, matig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Oosterwegel meet haar speerwerpaanloopafstand in aantal voet.
Die waren net uitverkocht bij de speerwerpaanloopafstandmeterwinkel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat je daar niet gewoon een speerwerpaanloopafstandmeter voor hebt, matig.
Ze zijn nog niet begonnenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik had B-groep om 12:35 staan?
12:30quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik had B-groep om 12:35 staan?
Dan wordt het tijd dat de speerwerpaanloopafstandmeterwinkelbevoorrader langskomt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die waren net uitverkocht bij de speerwerpaanloopafstandmeterwinkel.
is aerodynamischquote:
Wie wat waar.quote:
Een nieuw NR zou mooi zijn. En dan zien wat het waard is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou morgen nog 2 tienden sneller
Hardleers.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:16 schreef Pino112 het volgende:
NOS jinxt dit weer naar een medalje toe natuurlijk.
Jinxen bestaat nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:16 schreef Pino112 het volgende:
NOS jinxt dit weer naar een medalje toe natuurlijk.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:16 schreef kilon het volgende:
Een medaille is niet realistisch, maar het blijven 10 horden tussen jou en de finish. Tien kansen voor concurrenten om foutjes te maken.
https://olympics.com/en/p(...)tathlon/jt----------quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:15 schreef TAmaru het volgende:
waar (op de officiële site) kan ik de tussenstand zien van de zevenkamp?
Kreeg je een snorkel bij cadeau.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:20 schreef Redefine het volgende:
In de categorie oversized zonnebrillen.
zie jij daar de tussenstand? want ik zie alleen de speerwerpuitslagquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
https://olympics.com/en/p(...)tathlon/jt----------
https://worldathletics.or(...)/30138/46453/resultsquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
zie jij daar de tussenstand? want ik zie alleen de speerwerpuitslag
zelfs daar zie ik geen tussenstandquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
https://worldathletics.or(...)/30138/46453/results
Het niveau op de 100 meter horden is dit jaar zo bizar hoog.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:23 schreef kilon het volgende:
En ook zo'n snelle tijd weer. De finale krijgt met enorm gemak alle medaillisten onder de 12.40
Heeft ze meer of minder kans op goud dan Bol gister?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Visser zit niet ver van de medailles
Meer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Heeft ze meer of minder kans op goud dan Bol gister?
meer maar dat heeft zo ongeveer iedereen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Heeft ze meer of minder kans op goud dan Bol gister?
Eens.quote:
Klikken op combined pointsquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
zie jij daar de tussenstand? want ik zie alleen de speerwerpuitslag
Nota bene voor de tweede OS op rij ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:25 schreef H.Vviv het volgende:
Enorm breed startveld is toch de 100 meter horden. Knap om je dan zo overtuigend te plaatsen voor de finale.
Sweep.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud zal wel voor iemand met een Amerikaans paspoort zijn.
In Tokio was 12,52 goed voor zilverquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:24 schreef TheArt het volgende:
Alle finalisten tussen 12.34 en 12.52. Dat is wel een bizar hoog niveau.
Die won een paar dagen terug al goud op zijn paard.quote:
Arrogant is wel het verkeerde woord denk ik. Ik ben persoonlijk geen fan van de acts van Lyles op de baan, maar buiten de baan is het een sympathieke gozer voor zover ik het heb gezien.quote:
Ja dat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:27 schreef kilon het volgende:
[..]
Arrogant is wel het verkeerde woord denk ik. Ik ben persoonlijk geen fan van de acts van Lyles op de baan, maar buiten de baan is het een sympathieke gozer voor zover ik het heb gezien.
Schoof kan niet achterblijven, heb je hem al getwittererd?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:29 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen in Botswana heeft een middag vrij gekregen van de president
En je hoeft ook niet arrogant te zijn om het gezicht van de atletiek te zijn, lijkt me. Dat komt door je prestaties in 1e instantiequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:27 schreef kilon het volgende:
[..]
Arrogant is wel het verkeerde woord denk ik. Ik ben persoonlijk geen fan van de acts van Lyles op de baan, maar buiten de baan is het een sympathieke gozer voor zover ik het heb gezien.
Scheelt dat 20% daar al werkeloos is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:29 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen in Botswana heeft een middag vrij gekregen van de president
Wij hebben al 10x goud of weetikwat dus een weekje vrijquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Schoof kan niet achterblijven, heb je hem al getwittererd?
Schoof moet nog bijkomen van de vernietigende column die Thijs over hem geschreven heeft denk ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Een dag van de sport, 1x in het jaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben al 10x goud of weetikwat dus een weekje vrij
Dat worden twee weken vrijquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Maar wij zijn een extreem zuinig land dus een middag is wat mij betreft het hoogst haalbare.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben al 10x goud of weetikwat dus een weekje vrij
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
3x achter elkaar goud op de meerkamp. Fenomeen.
Voor Hall is het lopen nu juist een probleem, na de operatie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:34 schreef Martino11 het volgende:
Die commentator ook met zijn 'vijfde plek heroveren van Hall'. Hall die is echt een maatje te groot op de 800m, dus daar heb je als Dokter zijnde helemaal niks aan. Je moet juist een flink gat creëren
Eddy Merckx en Hubert van Innis (quote:
Remco na L.A. met 4 gouden plakkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eddy Merckx en Hubert van Innis () hebben een concurrent!
Dan wordt ie Tarlinged op de tijdrit. Wegrit kunnen we nu nog weinig over zeggenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:36 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Remco na L.A. met 4 gouden plakken
Visser was niet zo goed op de speer nee.quote:
Boogschieten op een bewegend vogeldoel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eddy Merckx en Hubert van Innis () hebben een concurrent!
Fietsen over wegen van 100 meter breedquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt ie Tarlinged op de tijdrit. Wegrit kunnen we nu nog weinig over zeggen
Met hoogtemeters heeft Tarling een probleem.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt ie Tarlinged op de tijdrit. Wegrit kunnen we nu nog weinig over zeggen
Hier zit een p0epzor grapje in.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Visser was niet zo goed op de speer nee.
Je mag er niet aan denken héquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achter wie? Kälin?quote:
Denk van niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:43 schreef Columbiafan het volgende:
Thiam staat er zeer goed voor, maar dit lijkt me allesbehalve een lock voor goud hoor. Mag toch wel nog een metertje of 2,3 bij.
Wikipedia zal wel geschreven zijn door iemand die werkt met treinen. Daar noemen ze zoiets een aanrijding met een persoonquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:44 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens de commentator kwam de vriend van Schäfer (Dennis Hefter) om door zelfmoord. Volgens Wikipedia door een ongeluk met een trein.
Hmm...
Volgens nieuwsberichten was het ook een ongeluk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wikipedia zal wel geschreven zijn door iemand die werkt met treinen. Daar noemen ze zoiets een aanrijding met een persoon
Door te kijken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:47 schreef TAmaru het volgende:
als die speer zo doorglijdt, hoe weten ze dan waar de punt geland is?
Lijkt een beetje op het verhaal van Igor Decraenequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens nieuwsberichten was het ook een ongeluk.
Was te verwachten toch? Vetter niet goed, Oosterwegel niet constant, jammer dat Dokter nu een minder onderdeel heeft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:52 schreef kilon het volgende:
Jammer dat het voor de Nederlanders als een nachtkaarsje uit gaat.
Dat maakt het niet minder jammer, maar het hoort erbij inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was te verwachten toch? Vetter niet goed, Oosterwegel niet constant, jammer dat Dokter nu een minder onderdeel heeft.
Een botsing lijkt mij niet handig voor een goede uitslag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kälin moet alles op alles zetten om op Vidts te lopen
Dit was toch te verwachten met dit onderdeel?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dokter toch een stuk mindere dag dan gisteren.
45 meter was wel mogelijk geweestquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit was toch te verwachten met dit onderdeel?
Bedoelde t.o.v. haar PR meerkamp, dat was gisteren allemaal nieuwe PR's en vandaag net wat eronder.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit was toch te verwachten met dit onderdeel?
Zeker. Maar ze is ook minder stabiel op dit onderdeel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
45 meter was wel mogelijk geweest
Wat zou er gebeuren als je één onderdeel weg zou mogen strepen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oosterwegel nog beter. Jammer van die slechte ver
Klopt, dit is wel een lastiger onderdeel (net als hoog)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zeker. Maar ze is ook minder stabiel op dit onderdeel.
Je zou denken dat Sjek last heeft van hersenkanker.quote:
Behalve expert over geopolitiek, vaccins en vluchtelingenbeleid is Jack van Gelder nu ook al kenner van atletiek. Wat een fenomeen.quote:
Sjek kijk eens dom, ja stop maar weerquote:
Vergeet knikkeren niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Behalve expert over geopolitiek, vaccins en vluchtelingenbeleid is Jack van Gelder nu ook al kenner van atletiek. Wat een fenomeen.
Ja. ALLE commentatoren bij NOS (was hij er ook in van dus dat is dan wel weer logisch)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is er een vervelender persoon op tv dan Jack van Gelder tegenwoordig?
Ik click al heel lang niet meer op dit soort artikelen. Iedereen heeft tegenwoordig een mening over alles: nou en?quote:
Als ze nou gewoon goud paktquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Femke Bol loopt op safe en pakt zilver: 'Wat een loser, het enige wat telt is goud. Hiermee laat zij zien geen kampioen te zijn.'
Femke Bol loopt voor goud en pakt brons: 'Wat een loser, ze heeft niet gewonnen. Hiermee laat zij zien geen kampioen te zijn.'
"wat een loser, ze wint niet met een wereldrecord"quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon goud pakt
Mensen hebben veel moeite met probabilistisch denken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Femke Bol loopt op safe en pakt zilver: 'Wat een loser, het enige wat telt is goud. Hiermee laat zij zien geen kampioen te zijn.'
Femke Bol loopt voor goud en pakt brons: 'Wat een loser, ze heeft niet gewonnen. Hiermee laat zij zien geen kampioen te zijn.'
Ik verdenk Jack ervan PietjePuk te zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon goud pakt
Dat is hij al heel lang niet meer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. ALLE commentatoren bij NOS (was hij er ook in van dus dat is dan wel weer logisch)
Ik denk niet dat het er veel zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ach bij VI hebben ze er een heel programma van gemaakt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Intrigerend dat je met expliciete mokerdomheid zo succesvol kan worden in het Nederland van tegenwoordig.
'Dit is een onderdeel wat niemand serieus neemt'quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:22 schreef kilon het volgende:
[..]
"wat een loser, ze wint niet met een wereldrecord"
of
"wat een loser, ze wint alleen omdat de concurrentie zwak was"
helaas niet, want Jack is een topper, en nog groter dan ik op veel vlakken, maar ik ben hem niet.quote:
Je kunt er zelfs het kabinet mee inkomen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Intrigerend dat je met expliciete mokerdomheid zo succesvol kan worden in het Nederland van tegenwoordig.
Die wilde tijdens zijn hele carrière al met iedereen in bad zitten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:21 schreef kilon het volgende:
Jack van Gelder heeft zelf nooit iets bereikt behalve praten over bear cum en Sneijder op zijn schoot laten zitten dus ja...
Vandaag leerde ik dat Jack van Gelder nog op tv isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja daar gaat dit halve topic overquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:35 schreef TheVulture het volgende:
Jack van Gelder bewijst ook maar weer eens zijn status van paardenlul 2.0
https://www.telegraaf.nl/(...)r-maar-geen-kampioen
Ohquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja daar gaat dit halve topic over
Eigenlijk vooral sinds die bij Ziggo weg is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:37 schreef TheVulture het volgende:
Maar goed, die man is diep gezonken sinds ie bij de NOS weg is....
Erg mooiquote:
WIlfred Genee en Johan Derksen, ik bespeur een patroon.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar zijn ego is te groot om bij die VI dombo's aan te sluiten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:38 schreef Redefine het volgende:
Jack werd de laatste tien jaar eigenlijk alleen nog maar ingehuurd om ergens iets overdreven aan elkaar te staan schreeuwen. Maar de laatste tijd valt hij goed in het pulletje bij de 'hij zegt lekker wat hij denkt en is tenminste niet politiek correct' mensen. Dus die heeft wel weer een publiek gevonden
Dat verpest die hele goal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:39 schreef Falco het volgende:
Bij nader inzien is dat gegil van Jack bij Oranje tegen Argentinië ook gewoon kut
Geen idee. Kan ook zijn dat die op de zwarte lijst staat bij een van de drie omdat die keer iets beter wist dan zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Maar zijn ego is te groot om bij die VI dombo's aan te sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |