Herhaling dan, want ik zat daar wel op te letten, maar niet gezienquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat Ota onder de rode lijn kwam. Dat contact was verder weinig aan de hand naar mijn idee.
Ja, echt belachelijk.quote:
Net terug gekeken en lijkt mij van niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat Ota onder de rode lijn kwam. Dat contact was verder weinig aan de hand naar mijn idee.
Ik zag het ook niet hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Net terug gekeken en lijkt mij van niet.
Gewoon wat elleboog werkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:15 schreef H.Vviv het volgende:
Benieuwd hoe Van de Wouw dit gaat aanpakken met de Britse rensters in het wiel
Ha ha. Je bent me voor.quote:
Andrews hele tijd al de bestequote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:17 schreef Aguero het volgende:
Zilver, heel netjes.
Op kop beuken toch weer de beste tactiek
Heeft ze een lange nek?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:17 schreef AgnesGru het volgende:
Wisten jullie al dat Hetty uit Kaatsheuvel komt?
Hetty uit dn Kets.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:17 schreef AgnesGru het volgende:
Die viel mij de vorige rondjes ook tegenquote:
Ja mijn tante heet ook Hetty en komt uit Kaatsheuvel maar het is niet deze wielrenster.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:17 schreef AgnesGru het volgende:
Spreek je uit als Ketsheuvelquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:17 schreef AgnesGru het volgende:
Nu al voor de derde keer op rij bij de finale ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:17 schreef Aguero het volgende:
Zilver, heel netjes.
Op kop beuken toch weer de beste tactiek
En drie jaar geleden ook bij de herenfinalequote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu al voor de derde keer op rij bij de finale ja.
Klopt, met wat meer ruimte had ze 'm denk ik gewonnenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:19 schreef Marcoss het volgende:
Ze zat te opgesloten om de tactiek van de eerdere rondes te hanteren, knap om dan alsnog naar zilver te gaan
Dat was de schuld van het Australiaantje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En drie jaar geleden ook bij de herenfinale
Zeker. Dat zag je in de teamsprint wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Hetty ook kunnen schroeien in het sprinttoernooi? Haar snelheid lijkt aardig goed.
Dat was nog iets vroegerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En drie jaar geleden ook bij de herenfinale
Ze leek meeste snelheid te hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ze had denk ik wel kunnen winnen.
Je zou denken van wel. Hopelijk vooral wat beter dan de laatste twee medaillewinnaars op de keirin bij de vrouwen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Hetty ook kunnen schroeien in het sprinttoernooi? Haar snelheid lijkt aardig goed.
Voor?quote:
na een klacht van coach NLquote:
Ja leuk, bedankt.quote:
Lijkt me het verstandigst om er weer een lange sprint van te maken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd of die weer vanaf de kop gaat.
Die pakten wel goud toen, dat zal ook wel meespelen.. maar gok dat ze alle 3 meer voor de Keirin zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zou denken van wel. Hopelijk vooral wat beter dan de laatste twee medaillewinnaars op de keirin bij de vrouwen.
Ik dacht dat ik meteen een hand de lucht in zag gaan, maar aangezien niemand er wat van zegt zal ik het wel verkeerd gezien hebben.quote:
ja ok maar dat zou wel een deceptie zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:27 schreef Redefine het volgende:
Één medaille is dus i.i.g. al zeker, ook al vliegen ze er beiden in de halve finale uit
Dat zou zeker een deceptie zijn jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:28 schreef wdn het volgende:
[..]
ja ok maar dat zou wel een deceptie zijn
soms is een brons gewoon niet goed genoeg he
Ik zag sws al eerst niets van dezequote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Wel bijzonder dat de halve finales volgens de website morgenmiddag zijn maar de finales vanavond. Finale voor het goud zelfs om 18 uur vanavond.
Één medaille lijkt mij wel het meest realistisch.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:28 schreef wdn het volgende:
[..]
ja ok maar dat zou wel een deceptie zijn
Carlin wordt door meerderen niet leuk gevondenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:30 schreef McGrath het volgende:
Hahaha, deze twee haten elkaar voor de rest van hun carrière
Dit zou ook een hele terechte DQ zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Carlin wordt door meerderen niet leuk gevonden
Dat mag toch niet?quote:
De vraag is alleen of Ota dat niet ook deed bij het ingaan van de laatste ronde.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:31 schreef Redefine het volgende:
Boven de rode lijn, dat lijkt mij toch wel DQ.
Dat lijkt me ook. Benieuwd of ze het aan durven. Hij komt gewoon boven de lijn en hindert bewust.quote:
Ik verneem graag hun commentaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:31 schreef Redefine het volgende:
Bij de BBC zullen ze dat dan wel onterecht vinden.
Zal wel weer zo zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:31 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk geen DQ allen, het is TsjieBie-aids
Ja, maar daar zijn volgens mij nog herhalingen van geweest.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
De vraag is alleen of Ota dat niet ook deed bij het ingaan van de laatste ronde.
Dat blijft wel een bepaalde rubriek ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Britten op de baan tijdens de OS, daar gaat dus helemaal niets mee gebeuren.
Nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:32 schreef McGrath het volgende:
Even voor de duidelijkheid, mocht Carlin boven de rode lijn komen?
Net niet dacht ikquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
Hij gaat zelf ook over de rode lijn?
Neequote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:32 schreef McGrath het volgende:
Met nog 1 ronde te gaan wel.quote:
Gaat om de laatse 200 volgens mij maar ik ben ook geen kenner hierquote:
Sjon?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:35 schreef Faraday01 het volgende:
3 rondjes slechts voor Van 't Schip
Ota kwam aan het begin ook 1x naar beneden. Maar Carlin kwam 2x omhoog. Dus toch een DSQ.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Carlin buiten de rode lijn, nu kijken of de jury ook tegen de Britten durft op te treden.
We zijn wel in een land dat het daar niet zo op heeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:31 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk geen DQ allen, het is TsjieBie-aids
was het die maar; die had het wrs beter gaanquote:
Alleen als daar niemand rijdt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:32 schreef McGrath het volgende:
Denk dat ze daar bij Ajax anders over denken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:36 schreef wdn het volgende:
[..]
was het die maar; die had het wrs beter gaan
slecht; het is een fransoos. kan hij weinig aan doen dat wel dan weerquote:
Gaviria had buiten zijn lijn gesprint.quote:
Geen punten in beeld dus laat maar zitten..quote:
je zou toch denken dat hij nu punten gaan sprokkelen!?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:37 schreef AgnesGru het volgende:
Eens kijken of de professor nu wel op afspraak is.
Geen DQ voor de Brit?quote:
Leuk, maar niet hier en niet ergens anders en nooit weer.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat ze daar bij Ajax anders over denken.
De ponden zijn aangekomen in Zwitserlandquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Britse jury. Deze olympische rubriek kunnen we weer afvinken!
Belg kan hier wel medaille redelijk zeker stellen als ze rond gaanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:42 schreef Szura het volgende:
Thomas is de boel alweer aan het regelen
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:42 schreef DeeBee het volgende:
Compleet lachwekkend, twee keer genoeg doen om gediskwalificeerd te worden en het enige dat gebeurt is dat je tegenstander een DSQ krijgt, GEKOLONISEERD
Uitslag bevestigd?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:42 schreef DeeBee het volgende:
Compleet lachwekkend, twee keer genoeg doen om gediskwalificeerd te worden en het enige dat gebeurt is dat je tegenstander een DSQ krijgt, GEKOLONISEERD
Dat is toch altijd?quote:
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:49 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een lul doe van t schip
Ga dan niet naar de OS
Weten we deze nog? Gestoorde totaaldebiel Cav.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Britse jury. Deze olympische rubriek kunnen we weer afvinken!
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weten we deze nog? Gestoorde totaaldebiel Cav.
[ afbeelding ]
Leitao zit nog dicht. Daar juichen WE voor.quote:
Zoals gebruikelijk is in de puntenkoersquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij is Frans, dus deze rondjes tellen niet mee.
Joh.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:57 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk is in de puntenkoers
Thomas was wel de sterkste in de puntenkoersquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zonde, ik had het Leitao wel gegund.
Eens, leuke renner op de baan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zonde, ik had het Leitao wel gegund.
Zegt veel over de commentator. Alle focus op Gate terwijl de Spanjaard de bedreiging vormde en daardoor reed Van den Bossche ook op kop.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:04 schreef The_Undertone het volgende:
Renaat die niet doorhad dat als Torres nog een ronde nam, hij brons had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |