Mex is weer met andere sporten bezig waarschijnlijk.quote:
Lekker experimenteren tijdens de OS. Logisch toch.quote:
Dit jaquote:
voor jou is dat toch niks, Dagoquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
Kost zo ¤3000 dat wiel dat ze aan flarden reden eerder vanavond.
Met zijn eigen BV'tje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mex is weer met andere sporten bezig waarschijnlijk.
Mijn racefiets is 13 jaar oud en was destijds een eurootje of 800 denk ik.quote:
Was een kort programmaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker in de wasmachine Jan willem
TeamNLedquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is altijd 1 (schaduw)favoriet die er in trapt om de debiel van de dag te zijn op de afvalkoers
Dit keer is het SchipGod
Ja en terecht, dit is toch absurd slecht? Je zit op de olympische spelen en dan ga je slapen. En dan altijd die praatjes van hemquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, Jan-Willem wordt afgeslacht hier.
Ja, en de volgende keer is het weer een ander. Deze act trappen verstandige mensen niet in.quote:
Dat mogen ze met de jury ook wel doen. Wat een aanfluiting met die Pool, die er al uit had moeten zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, Jan-Willem wordt afgeslacht hier.
Dit was Pogacar nooit gebeurd!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is altijd 1 (schaduw)favoriet die er in trapt om de debiel van de dag te zijn op de afvalkoers
Dit keer is het SchipGod
Krijgen we wel, maar niet elke keer.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:41 schreef Szura het volgende:
Waarom krijgen we geen herhalingen op het wiel
Waardeloze taffes regie
Nee nee, die wordt straks gehuldigd met goud!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Deze mag wel in een prive loservlucht
En hij had nog wel alles tot de seconde uitgedachtquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
De stemming bij de NOS is lichtelijk bedrukt.
Alle andere op de losersvlucht zouden hem nog pestenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Met Poch als pilootquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Mulder was dat, indien niemand je tegengesproken heeftquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:25 schreef heywoodu het volgende:
Dit leverde Büchli ooit gedeeld brons op met die onmogelijke finishfoto.
Ben blij dat ik geen interviews enzo meekrijg.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En hij had nog wel alles tot de seconde uitgedacht
En aan het einde wint Elia na 2x ontsnapt te zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:41 schreef Slobeend het volgende:
Hayter is de baas van deze wedstrijd?
Het kan gebeuren. Beetje inherent aan dit onderdeel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja en terecht, dit is toch absurd slecht? Je zit op de olympische spelen en dan ga je slapen. En dan altijd die praatjes van hem
Niemand zei erbij of ie goed was in vooruit plannenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En hij had nog wel alles tot de seconde uitgedacht
Veel te ver over de top. Inherent aan het onderdeel is ook dat je op blijft letten en niet in slaap sukkelt als je iets wilquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het kan gebeuren. Beetje inherent aan dit onderdeel.
Wat is er mis met zijn praatjes?
FF zappen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Altijd leuk als de commentator begint de coachen.
Maar dan zou er niemand afvallen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Veel te ver over de top. Inherent aan het onderdeel is ook dat je op blijft letten en niet in slaap sukkelt als je iets wil
Ze moeten nog een reclameblokje wegwerken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu wegschakelen.
Dat kan echt niet.
Ze moeten nog naar de reclame kunnen voordat hockey begint hequote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu wegschakelen.
Dat kan echt niet.
En terecht. Zoveelste keer dat ze een coureur niet eruit halen.quote:
De mindere goden zouden dan zo snel al afvallen, je had meegekregen dat hij al als tweede afviel he?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dan zou er niemand afvallen.
Die was gewoon laatste van het groepje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat mijn Leitao hier echt vierkant genaaid is.
Ja, snel naar de superieure Belg gezaptquote:
Vreemd dat je daar niet al zatquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, snel naar de superieure Belg gezapt
Op de weg kan hij niets meerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hayter is smerig sterk, alles vanaf de kop
Moet wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:51 schreef Jonmen het volgende:
Wtf was dat met die fransoos die mocht blijven?
Jury onder schot?
Alleen jammer dat Jan-Willem het onderdeel heeft verpest voor het vlaggetjesvolk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
ik vind dit toch wel een prachtig onderdeel hoor.
Ik heb 1 tv waar ik alleen NOS heb, dus als die live sport uitzenden kijk ik daar.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vreemd dat je daar niet al zat
Dit, schitterendquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
ik vind dit toch wel een prachtig onderdeel hoor.
Dat boeit echt niemand.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Jan-Willem het onderdeel heeft verpest voor het vlaggetjesvolk.
Dit topic denkt daar anders over.quote:
Daarvoor werd Thonas gematst.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die was gewoon laatste van het groepje.
Ik vind het erg jammer, ik had gehoopt op een medaille voor JWquote:
Dat klopt, maar verandert niets aan de rest.quote:
Met zijn grote waffel!!!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Jan-Willem het onderdeel heeft verpest voor het vlaggetjesvolk.
Gaviria haalde in over het blauw en dat mag niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:53 schreef Slobeend het volgende:
Even gecheckt met nog 09:40 te gaan, het was toch echt overduidelijk Thomas?
Gaviria reed over de koot azuur.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:53 schreef Slobeend het volgende:
Gaviria reed over het blauw.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:53 schreef Slobeend het volgende:
Maar Gaviria ging over een lijn waar hij niet over mocht begreep ik?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:53 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gaviria reed over het blauw.
dat ziet slob niet, die is zelf ook blauwquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Gaviria ging over een lijn waar hij niet over mocht begreep ik?
Maar nu suggereer je weer dat Arie een drinker is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
dat ziet slob niet, die is zelf ook blauw
Geen verstand van.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gaviria deed gewoon iets dat niet mag.
En z'n stuurtje.quote:
nope, de blauwe knoopquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar nu suggereer je weer dat Arie een drinker is.
Ik denk dat Leitao daar nog in de war van was, dat die om onduidelijke redenen mocht blijven. Zuiver is het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat klopt, maar verandert niets aan de rest.
Kunnen ze niet TeamNLed of choker zeggen, dus ik neem aan dat het een teleurstelling voor ze is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HarrieGOAT laat het volk niet zitten.
Wat een prutser.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen ze niet TeamNLed of choker zeggen, dus ik neem aan dat het een teleurstelling voor ze is.
in een korte wint die zeker niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:03 schreef chufi het volgende:
That was heel close ... Beter niet zo llange sprint
Ben geen expertquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
in een korte wint die zeker niet.
quote:
Toch moet hij net wat later beginnen of net wat meer overhouden om hem in de laatste bocht beter op te kunnen vangen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
in een korte wint die zeker niet.
Niet goed opgelet bij Cavendishquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We zwaaien de Brit uit. Zelfs met trucjes lukt het niet.
Van die tekenaar bij Dione?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Steffi heeft een prent gehad.
Net bij het hockey ook alquote:
Ja!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:08 schreef Szura het volgende:
Ik neem aan dat de BBC smeekt om een DSQ van Ota
Reeds behandeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Steffi heeft een prent gehad.
Een Olympisch diplomaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ah eerst de nergens op slaande B-finale
Strijden voor een olympisch diploma!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ah eerst de nergens op slaande B-finale
Nog niet door mijquote:
Wij feliciteren de BBC!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:08 schreef Szura het volgende:
Ik neem aan dat de BBC smeekt om een DSQ van Ota
En geluktquote:
Praten met de scheids, terwijl ze de aanvoerder niet is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:09 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom heeft Hetty Raketty een gele kaart?
Jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:10 schreef McGrath het volgende:
Wtf? Het was toch juist Carlin die met elleboogjes aan het strooien was?
Steffie de Pettie heeft geel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:09 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom heeft Hetty Raketty een gele kaart?
Ik denk dat Ota onder de rode lijn kwam. Dat contact was verder weinig aan de hand naar mijn idee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:10 schreef McGrath het volgende:
Wtf? Het was toch juist Carlin die met elleboogjes aan het strooien was?
Ja, zag het.. zat niet op te lettenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Steffie de Pettie heeft geel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |