SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Lost Odyssey is nog steeds de beste Final Fantasy sinds X. Imo de juiste richting die Final Fantasy eigenlijk op had moeten gaan: klassiek turned-based combat met wat een (moderne) twist. X-2 was nog okay want spin-off.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik sowieso vaarwel moet gaan zeggen tegen Final fantasy's in t algemeenAu.
Het is het niet meer voor me.
Ik hou van intense en epische verhalende spellen en die zijn er inmiddels zo veel en zo veel beter, dat FF het niet meer voor me doet. Ik vind ed FF verhalen veel te veel hak op de tak, onvolgbaar en qua Japanse emoties en karakters veel te karikaturaal.
Het is wat het is. Genoeg te doen. Soms moet je je jeugdsentiment gewoon achter je laten.
(alhoewel ik me met 16 op zich best vermaakt heb).
Dit is wel waarheid @Ang3lquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Lost Odyssey is nog steeds de beste Final Fantasy sinds X. Imo de juiste richting die Final Fantasy eigenlijk op had moeten gaan: klassiek turned-based combat met wat een (moderne) twist. X-2 was nog okay want spin-off.
Gameplaywise lijkt onderstaande game het stokje van Lost Odyssey over te nemen, hype motherfucking train, yo.
Interessant stuk over op de PlayStation blog: Clair Obscur: Expedition 33 devs discuss classic turn-based RPG inspiration and real-time mechanics.
Daarom staan Red Dead Redemption 2 en vooral Kingdom Come Deliverance 1 by far op eenzame hoogte als het gaat om unieke open world games.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:01 schreef Kickinalfa het volgende:
In zoverre is het wel jammer dat er maar weinig games zijn met een open wereld die niet aan collectibles/towers/scan quests etc doen.
Dit is overigens bij bijna alle developers zo.
Wordt iemand er nu echt blij van als hij 25 towers moet beklimmen om 12 watervallen te scannen oid.
Hoezo is DQ dan te japans?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is wel waarheid @:ang3l
Ik vond mijn replay van X het leukste van Final Fantasy de afgelopen 10 jaar... Niet XV (hoewel ik het een leuke roadtrip vond) en niet XVI (weet nu al niet meer wat nou het verhaal was).
Octopath is ook een goeie als je zoekt naar het old skool Final Fantasy (van rond V, VI). Die raad ik iedereen wel aan.
Dragon Quest zou mijn volgende aanrader zijn, maar dat is echt te Japans voor jou
Rdr2, bg3, Witcher 3 (in mindere mate) maakten zich idd niet schuldig aan dit soort ellende.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Daarom staan Red Dead Redemption 2 en vooral Kingdom Come Deliverance 1 by far op eenzame hoogte als het gaat om unieke open world games.
Sowieso doen. Ik heb er 500 uur in zitten en alle trophies (inc DLC) ben zelfs van plan om volgende week naar Gamescom te gaan om deel 2 te kunnen spelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:23 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Kingdom come wil ik nog steeds een tweede keer proberen, alleen de clunkyness houdt me tegen.
Echte fanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso doen. Ik heb er 500 uur in zitten en alle trophies (inc DLC) ben zelfs van plan om volgende week naar Gamescom te gaan om deel 2 te kunnen spelen.
Echt Japans, dan moet je de Yakuza games spelenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoezo is DQ dan te japans?
Het is nou niet zo dat FF niet enorm japans is, ondanks de veranderingen die zijn aangebracht.
DQ 11 is zeker een van de betere RPG's van de afgelopen jaren.
Anders kan je ook altijd nog SMT : Vengeance oppikken ofzo, ook een vette rpg.
Maarja ik weet niet wat je bedoeld met "te japans"
Zijn idd goede games. Deel 3 is ook best leuk. Genesis nog niet gespeeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Donderkonijn het volgende:
Na de teaser trailer van Darksiders deze week, de warmastered edition en 3 staan inde aanbieding op de playstation store. Ik heb net geen tientje betaald voor beide samen.
Warmastered edition was 3,99 geloof ik. Toffe games, vooral 1.
In mijn ogen:quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maarja ik weet niet wat je bedoeld met "te japans"
Eens, ik iig niet. En je kan het in veel spellen prima links laten liggen. Oke, dan heb je niet dat ene speciale wapen of pakje en ben je niet max level aan het einde, maar het spel is prima te spelen. Ik moet er vaak wel echt moeite voor doen om het dan ook echt te laten liggen. Soort fomoquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Ff7 had overigens wel fantastische momenten maar werd soms overschaduwd aan de ene kant door rare Japanse shit en aan de andere kant door "Ubisoft open world".
In zoverre is het wel jammer dat er maar weinig games zijn met een open wereld die niet aan collectibles/towers/scan quests etc doen.
Dit is overigens bij bijna alle developers zo.
Wordt iemand er nu echt blij van als hij 25 towers moet beklimmen om 12 watervallen te scannen oid.
Heb m ff aangevinkt voor de wensenlijst om te blijven volgenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Lost Odyssey is nog steeds de beste Final Fantasy sinds X. Imo de juiste richting die Final Fantasy eigenlijk op had moeten gaan: klassiek turned-based combat met wat een (moderne) twist. X-2 was nog okay want spin-off.
Gameplaywise lijkt onderstaande game het stokje van Lost Odyssey over te nemen, hype motherfucking train, yo.
Interessant stuk over op de PlayStation blog: Clair Obscur: Expedition 33 devs discuss classic turn-based RPG inspiration and real-time mechanics.
Het verhaal in DQ is altijd simpel, jij bent de Hero en moet de wereld reddenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In mijn ogen:
• Te wazige kant noch wal rakende verhalen (a la Kingdoms Hearts) die alle kanten op vliegen
• Te overdreven emoties (emotioneel vind ik leuk, maar Japans is vaak echt te theatraal gillend schreeuwend)
• Te veel karikaturen qua karakters en dus weinig gelaagdheid in de personages
• Te diktieterige jonge giechelmeisjes
Dat is een bepaalde Japanse stijl. En ja, dat is FF dus ook vaakWat hij alleen wil zeggen is dat als ik DAT al niet leuk vind, ik Dragonquest waarschijnlijk ook niks vind. En ik denk dat ie daar gelijk in heeft.
Ik heb daar altijd heel goed tegen gekunnen toen ik pas begon met gamen, maar inmiddels zijn er zo veel meer filmische emotionele diepgaande verhalen, dat het nu spelen van een FF me echt de tenen doet krommen.
Ff is echt mijn start van gamen, en zal daarom altijd een speciaal plekje hebben in m'n hart.
Maar ik denk echt dat ik t moet gaan laten voor wat het is.
Eerlijk gezegd is DQ voornamelijk Japans qua gameplay, die overdreven emoties/etc zitten daar eigenlijk niet in.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:20 schreef Ang3l het volgende:
• Te wazige kant noch wal rakende verhalen (a la Kingdoms Hearts) die alle kanten op vliegen
• Te overdreven emoties (emotioneel vind ik leuk, maar Japans is vaak echt te theatraal gillend schreeuwend)
• Te veel karikaturen qua karakters en dus weinig gelaagdheid in de personages
• Te diktieterige jonge giechelmeisjes
Dat is een bepaalde Japanse stijl. En ja, dat is FF dus ook vaak Wat hij alleen wil zeggen is dat als ik DAT al niet leuk vind, ik Dragonquest waarschijnlijk ook niks vind. En ik denk dat ie daar gelijk in heeft.
DQ is vermakelijk. Zeker niet hysterisch Japans. En volgens mij is ie nu gratis bij een van de Plus abonnementen. Aanrader wmb.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het verhaal in DQ is altijd simpel, jij bent de Hero en moet de wereld redden
De enige met overdreven emoties is een over the top nicht in DQ11 welke hilarisch en geweldig is
Gelaagdheid in de karakters is er niet enorm veel, het is ook niet echt een game die superdiep ingaat op emoties van characters
Voor de rest is het een toffe 'open world' turn based rpg met leuke monsters en leuke muziek.
Meer een feelgood rpg dan een FF dat is deze dagen denk ik
Is het te Japans.. I dunno. Dat is voor iedereen persoonlijk
Volgens mij zit deze game in Game Pass bij de launchquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt maar ik ga in januari m’n aflopende GamePass abo niet verlengen. Heb het nu 3 jaar gehad en m’n Series X heeft amper aangestaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij zit deze game in Game Pass bij de launch
Herkenbaar en ik maak er niet meer al te veel woorden aan vuilquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt maar ik ga in januari m’n aflopende GamePass abo niet verlengen. Heb het nu 3 jaar gehad en m’n Series X heeft amper aangestaan.
Steel Rising is net zo. Als je een prima Souls kloon wil spelen dan zou ik Lies of P adviseren. Digitaal wel full priced momenteel.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Zwart gat na ff7 rebirth.
Dacht ga eens een korte/simpele game, begonnen met biomutant, maar het voelt echt als een game met cijfer 7.
Andere optie is nog steel rising.
Ik ben met Spiderman 2 begonnen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:09 schreef Kickinalfa het volgende:
Zwart gat na ff7 rebirth.
Dacht ga eens een korte/simpele game, begonnen met biomutant, maar het voelt echt als een game met cijfer 7.
Andere optie is nog steel rising.
Meh. Vallen toch altijd beetje tegen. Kan niet op tegen de nostalgie van de Bullfrog games van vroegahquote:
Heb het vroeger gespeeld, vandaar dat ik Hospital kocht.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Meh. Vallen toch altijd beetje tegen. Kan niet op tegen de nostalgie van de Bullfrog games van vroegah
Nu met de serie tijd voor nieuwe twisted metal?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:35 schreef -CRASH- het volgende:
Laatst al een nieuwe WreckFest 2
En nu een nieuwe Flatout voor PSVR2 / Meta Quest in de maak.
Alleen jammer dat VR is.
Jeej weer een heruitgavequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:47 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.gematsu.com/2(...)one-and-pc-in-taiwan
No way.
Stealth levels op hoogste difficulty is meestal gewoon keihard cheesen en niet leuk.quote:
Ik sneak zelden, te weinig geduld voor. Een van de weinige games waarbij ik het wel deed en leuk vond is Sekiro.quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Stealth levels op hoogste difficulty is meestal gewoon keihard cheesen en niet leuk.
TLOU1 op grounded heb ik ook 1000 keer hetzelfde trucje gedaan (Brick/Bottle gooien en dan afmaken met melee).
AC Japan My Father DLCquote:Op zondag 18 augustus 2024 22:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik sneak zelden, te weinig geduld voor. Een van de weinige games waarbij ik het wel deed en leuk vond is Sekiro.
Ghost of Tsushima op lethal klinkt wel tof trouwens. Misschien keer doen als deel 2 ooit uit komt. Moet die DLC ook nog spelen.
Lukt het bij jou al te downloaden? Ik heb ps extra maar bij mij blijft ie gewoon alleen te koop.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
The Witcher 3 is gratis. Misschien maar gaan spelen als ik klaar ben met mijn huidige game.
Vanaf morgen pas. Ik geloof rond het middaguur.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:14 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Lukt het bij jou al te downloaden? Ik heb ps extra maar bij mij blijft ie gewoon alleen te koop.
Games gaan pas live vanaf morgen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:14 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Lukt het bij jou al te downloaden? Ik heb ps extra maar bij mij blijft ie gewoon alleen te koop.
Forza Horizon zit ook in de geruchtenmolen om naar PS5 te komen. Een van de weinige xbox games die mijns inziens de moeite waard is. Aan al die Starfields en Hi-Fi Rushes heb ik echt een broertje dood.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:42 schreef Evangelion het volgende:
Weer een Xbox kutindie naar PS5 volgens the interwebs.
Jones
haha snap jeIndy
3-6 maanden exclusive
Kan die ook meteen geskipped worden dusquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:42 schreef Evangelion het volgende:
Weer een Xbox kutindie naar PS5 volgens the interwebs.
Jones
haha snap jeIndy
3-6 maanden exclusive
Gewoon de muziek van Theme Hospital erin doen (kan op de PC iig) en dan scheelt het al veelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Meh. Vallen toch altijd beetje tegen. Kan niet op tegen de nostalgie van de Bullfrog games van vroegah
Nah. Ik speel zo 1x per paar jaar Theme Hospital gewoonquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon de muziek van Theme Hospital erin doen (kan op de PC iig) en dan scheelt het al veel
https://streamable.com/nl2iakquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:39 schreef DKUp het volgende:
Wel weer zin in. Voor de PS5 Pro dat wel.
Dit zijn beelden van 2 maanden geleden tijdens de gameplay reveal. Leuk dat het opeens weer opduikt sinds gisteren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
https://streamable.com/nl2iak
Ziet er zo janky en unfinished uit
Tja. Wat kan ik erover zeggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit zijn beelden van 2 maanden geleden tijdens de gameplay reveal. Leuk dat het opeens weer opduikt sinds gisteren.
Buiten deze beelden vind ik het wel prima.
Heel die combat is verpest door alle RPG delen sinds Origins.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja. Wat kan ik erover zeggen.
Healthbars zijn lame
Dat de vijand 0,0 damage krijgt is lame (geen visuele schade)
Dat die gast na 10 strikes nog niet dood is
En de animaties raken hem volledig niet
Vind dat toch enorm amateuristisch.
Dat het twee maand oud is, tja dat zegt me niet zoveel.
Eens. Geef mij maar de oude combat van de eerste paar delen. Ezioquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel die combat is verpest door alle RPG delen sinds Origins.
Dat is de hele franchise na deel twee en Black Flag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ziet er zo janky en unfinished uit
Actiegame met combat zoals in Ninja Gaiden please.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:14 schreef DKUp het volgende:
Probleem is dat het allemaal een soort van Soulsborne combat moet hebben en dan slechter. Ben dat wel zat.
Correct. Was veel leuker toen het gewoon simpel button mashen was.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel die combat is verpest door alle RPG delen sinds Origins.
Malakaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:56 schreef DKUp het volgende:
AC Odyssey een paar maanden geleden weer opgestart maar de combat is nog slechter dan van Valhalla. Echt gevoelloos RPG sponges rammen.
Iets meer respect voor Valhalla gekregen de vijanden gaan wel sneller dood en vijanden reageren beter.
Hei decision gereth (dit hoor je continue in Origins)quote:
De wereld, het verhaal, KassandraGODIN en de gevarieerde wereld zijn beter. Voor de rest zal ik nu liever verder gaan met Valhalla.quote:
Aangezien Odyssee mijn allereerste AC was, viel me dat niet echt op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:56 schreef DKUp het volgende:
AC Odyssey een paar maanden geleden weer opgestart maar de combat is nog slechter dan van Valhalla. Echt gevoelloos RPG sponges rammen.
Iets meer respect voor Valhalla gekregen de vijanden gaan wel sneller dood en vijanden reageren beter.
UbisoftGODENquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien Odyssee mijn allereerste AC was, viel me dat niet echt op.
Wel de copy/paste sidequests zoals forten aanvallen.
Wie die arcs heeft bedacht verdiend een ontslag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:59 schreef over_hedge het volgende:
Valhalla is mijn grootste miskoop voor ps5. Kwam wel omdat er weinig anders te koop was op dat moment
Oh dat vond ik volgens mij wel fijn. Dan kan je een beetje focussen op hoofddoel. En opgeslit in delen is een main story ook wel fijn. Daarom kijken we series van 4x65 minuten ipv een film van 4 uur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wie die arcs heeft bedacht verdiend een ontslag.
Kwam over als verschillende series en afleveringen. Moet nog die Ierland, Parijs en Ragnarok expansions doen zuchtquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh dat vond ik volgens mij wel fijn. Dan kan je een beetje focussen op hoofddoel. En opgeslit in delen is een main story ook wel fijn. Daarom kijken we series van 4x65 minuten ipv een film van 4 uur.
Oh nee, ik heb na de main game alles gestopt. Uit is uit. Van een AC waar ik tientallen uren in stop hoef ik geen dlcquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kwam over als verschillende series en afleveringen. Moet nog die Ierland, Parijs en Ragnarok expansions doen zucht
Same. Op dat moment was het na uuuuren echt wel ff klaar. En om het later op te pakken, dan ben ik er echt al weer uit en is er genoeg anders te doen. Skip.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb na de main game alles gestopt. Uit is uit. Van een AC waar ik tientallen uren in stop hoef ik geen dlcDan moet je echt Fallout NV niveau zijn.
Volgens mij was er wel nog iets van een side missie die daarna een beter einde-einde gaf?quote:Bedenk me wel dat ik het einde van Valhalla moeilijk slecht vond. Dit was geen eind
Klopt het echte einde zat in een gratis DLC gestopt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb na de main game alles gestopt. Uit is uit. Van een AC waar ik tientallen uren in stop hoef ik geen dlcDan moet je echt Fallout NV niveau zijn.
Bedenk me wel dat ik het einde van Valhalla moeilijk slecht vond. Dit was geen eind
Wat was die, in spoiler?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt het echte einde zat in een gratis DLC gestopt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
vanavond om 20:00 uur geloof ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:26 schreef Friday12 het volgende:
Trouwens zijn er nog gamescom perso's?
Vanaf opening night live ja, grote multiplatform show van Sjefke Kieliequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
vanavond om 20:00 uur geloof ik
Kojima en voor de rest niks bijzonders dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vanaf opening night live ja, grote multiplatform show van Sjefke Kielie
Nee, maar veel andere mensen wel. Launch controller? Zijn flink wat issues mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Na slechts 100 uur Gran Turismo vibreert mijn controller niet meer aan de rechterkant. Fucking irritant. En dan te bedenken dat mijn Xbox 360 controller na 11 jaar trouwe dienst nog als nieuw is. Hebben jullie veel gedoe met de Dualsense 5?
Nee geen launch controller ik heb het ding pas net. Dure grap als ik ze in dit tempo verslijt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, maar veel andere mensen wel. Launch controller? Zijn flink wat issues mee.
Garantie is een ding hequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee geen launch controller ik heb het ding pas net. Dure grap als ik ze in dit tempo verslijt.
quote:From the team that brought you the Blasphemous series comes The Stone of Madness: a tactical stealth adventure game set in an 18th-century Spanish Monastery with a lovingly hand-drawn art style inspired by the work of Francisco de Goya. Located in the Pyrenees, this time-worn Jesuit monastery is home to a madhouse and an inquisitorial prison. Five prisoners - plagued by cruel punishment, madness, and despair - pool their skills and resources to face their phobias, stave off insanity, uncover the mysteries of the Monastery, and find a way to escape.
Ziet er erg gaaf uit. Zeker op mijn lijstje.quote:
Interessant wel, ook dat ze iets heel anders proberen dan Metroidvania. Blasphemous 1 en 2 zijn erg goed, ik hou deze in de gaten.quote:
Waarom neem je dan een model, vraag ik me af. Neem gewoon je eigen foto als je niet weet hoe een gezicht eruit ziet.quote:
Ze maken de laatste tijd ieder model lelijker bij westerse studuio’s.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom neem je dan een model, vraag ik me af. Neem gewoon je eigen foto als je niet weet hoe een gezicht eruit ziet.
Ze zoeken het nieuwe, moderne publiekquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze maken de laatste tijd ieder model lelijker bij westerse studuio’s.
MJ Spider-Man (Remastered) naar Spider-Man 2 was echt bijzonder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zoeken het nieuwe, moderne publiek
Dat houdt niet van knappe vrouwen.
Die dev die Mary-Jane op haar had gebaseerd was hilarisch.
De chuds moeten geowned worden!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
MJ Spider-Man (Remastered) naar Spider-Man 2 was echt bijzonder.
Dat hele lelijke mannen en vrouwen gebeuren in games is echt zo bullshit.
Bij TLOU Part 2 boeide het mij nog niet, maar nu doen ontzettend veel ontwikkelaars dit gewoon expres.
Al gepost in het Elden Ring topique maar idd nice, weet nu eindelijk waar ik die dank green herbs kan gebruikenquote:
Ik vind het selectieve gehaat van die mongooltjes veel erger.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De chuds moeten geowned worden!
You got this.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wave 18 inmiddels. De 20 moet nog wel lukken, maar 42?
Waanzinnig lastig. Vooral door alle natuurrampen die zorgen voor vertragingen en dus geen geld.
Hierna moet ik maar een spel uit gaan zoeken dat niet zo'n waanzin is om uit te spelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
You got this.
Nooit gespeeld dus geen tips.
Ik speel nu Ender Lilies. Zat vorige maand in PS+. Hele relaxte Metroidvania, wel beetje depri qua sfeer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hierna moet ik maar een spel uit gaan zoeken dat niet zo'n waanzin is om uit te spelen.
Dredgequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hierna moet ik maar een spel uit gaan zoeken dat niet zo'n waanzin is om uit te spelen.
Klinkt goed, maar heb echt nog tientallen spellen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik speel nu Ender Lilies. Zat vorige maand in PS+. Hele relaxte Metroidvania, wel beetje depri qua sfeer.
Zie hierboven. Eerst een hele grote deuk slaan in de voorraad. Zijn er een paar waar ik al in begonnen was. Dat spel waar je een gans bent, bijvoorbeeld. Of Little Big Planet nog 2 levels. Zoiets.quote:
Wave 26 inmiddels.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
You got this.
Nooit gespeeld dus geen tips.
Mijn leven is compleet. De remaster der remasters.quote:
Dank voor deze tip. Rustgevend en een tikkeltje verslavend.quote:
Toch een spel waarvan ik geen remaster nodig had.quote:Op maandag 26 augustus 2024 06:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn leven is compleet. De remaster der remasters.
Is die gemaakt door een grote studio?quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:49 schreef over_hedge het volgende:
Concord is wel heel triest. Gemiddelde indie games met 0 euro marketing budget hebben nog meer dan 700 spelers
Voor de studio zelf is het hun eerste game. Maar de studio is gekocht door Sony zelf. En Sony is ook de uitgever. Dus ja best grootquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is die gemaakt door een grote studio?
Ja, dat werkt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:17 schreef MMaRsu het volgende:
8 jaar aan zo'n kutgame werken en dan als dev gaan zeike op mensen die het niet spelen "ja die toxic players hoeven we niet we hebben het leuk!" Zei een developer op Twitter lmao
Op zich wel sneu.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:17 schreef MMaRsu het volgende:
8 jaar aan zo'n kutgame werken en dan als dev gaan zeike op mensen die het niet spelen "ja die toxic players hoeven we niet we hebben het leuk!" Zei een developer op Twitter lmao
Kan nog welquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Op zich wel sneu.
Als ik kijk wat ik de laatste 8 jaar heb gedaan is het meeste ook vrij nutteloos geweest, maar daar word ik toch minder mee geconfronteerd.
Niemand vroeg om deze game. Het is vs shooter #8284729847, en dan nog een betaalde game ook terwijl er tig f2p zijn. Dan moet je wel een hele goede USP hebben om mensen hun favo shooter te laten liggen en over te stappen naar deze game.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:49 schreef over_hedge het volgende:
Concord is wel heel triest. Gemiddelde indie games met 0 euro marketing budget hebben nog meer dan 700 spelers
Ja het moet een overwatch clone zijn? Maar wat overwatch zo sterk maakte is dat vanaf dag 1 er coole karakters waren. En als je naar dit zooitje kijkt. Er zit vrijwel geen 1 tussen dat je denkt van: Ja ziet er tof uit daar wil ik wel mee spelen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand vroeg om deze game. Het is vs shooter #8284729847, en dan nog een betaalde game ook terwijl er tig f2p zijn. Dan moet je wel een hele goede USP hebben om mensen hun favo shooter te laten liggen en over te stappen naar deze game.
En dat hebben ze niet of ze hebben het iig niet genoeg laten zien. Geen idee of de gameplay leuk is, maar de 'humor' in de trailer is cringe, voor de rest zie ik overwatch meets guardians of the galaxy, maar dan zonder de licentie van Marvel.
Tja, dan kan de gameplay nog zo solide in elkaar steken, mensen gaan geen 40 euro betalen om het te 'proberen'.
Mja, ik snap die bedrijven niet die maar willen laten zien dat zij ook inclusief zijn in alles wat ze doen. Laat dat zien in je personeelsbestand of zo, maar ga dat allemaal niet geforceerd opdringen in alle games. Maar he, de Westerse bedrijven die zo hun best doen voelen het in hun portemonnaie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja het moet een overwatch clone zijn? Maar wat overwatch zo sterk maakte is dat vanaf dag 1 er coole karakters waren. En als je naar dit zooitje kijkt. Er zit vrijwel geen 1 tussen dat je denkt van: Ja ziet er tof uit daar wil ik wel mee spelen.
En dan is overwatch tegenwoordig nog free to play ook. En krijg je binnenkort ook nog die Marvel hero shooter die ook f2p is.
Hero shooters met 0 leuke heros werkt niet zo goedMaarja gelukkig is het wel lekker inclusief allemaal. Zullen die 700 mensen die het wel spelen wel leuk vinden
Overwacht is de laatste paar seizoenen crap van het hoogste niveau. Ik denk dat er best wel wat mensen zullen overstappen zodra er een goed alternatief is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja het moet een overwatch clone zijn? Maar wat overwatch zo sterk maakte is dat vanaf dag 1 er coole karakters waren. En als je naar dit zooitje kijkt. Er zit vrijwel geen 1 tussen dat je denkt van: Ja ziet er tof uit daar wil ik wel mee spelen.
En dan is overwatch tegenwoordig nog free to play ook. En krijg je binnenkort ook nog die Marvel hero shooter die ook f2p is.
Hero shooters met 0 leuke heros werkt niet zo goedMaarja gelukkig is het wel lekker inclusief allemaal. Zullen die 700 mensen die het wel spelen wel leuk vinden
Niet helemaal mee eens. Vermaak me er goed meequote:Op maandag 26 augustus 2024 12:04 schreef Questular het volgende:
[..]
Overwacht is de laatste paar seizoenen crap van het hoogste niveau. Ik denk dat er best wel wat mensen zullen overstappen zodra er een goed alternatief is.
Als ik de OW forums moet geloven dat wordt Marvel Rivals een geduchte concurent.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Vermaak me er goed meeMaar los daarvan. Heeft als nog 2242323x betere karakter design dan concord.
En ja dat veel mensen naar volgende hype zullen overstrappen zal best. Concord is het alleen niet
Die nieuwe valve moba lijkt het wel prima te doen. En je krijgt nog die marvel variant die ook wel wat spelers van overwatch zal afhalen ja.
Ja denk ik ook wel. Bij die beta kreeg het heel veel views op twitch al. Zegt niet alles. Maar vaak toch ook wel weer iets. En mavel is natuurlijk populair. Scheelt een hoop.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:09 schreef Questular het volgende:
[..]
Als ik de OW forums moet geloven dat wordt Marvel Rivals een geduchte concurent.
Maar uiteindelijk zal het meerendeel vast OW blijven spelen en schreeuwen dat Sombra, DF, Genji en Widowmaker generfd moeten worden.
Ik speel graag Junkrat, mensen per ongeluk raken en alle haat die je dan krijgt is heerlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja denk ik ook wel. Bij die beta kreeg het heel veel views op twitch al. Zegt niet alles. Maar vaak toch ook wel weer iets. En mavel is natuurlijk populair. Scheelt een hoop.
Sombra heeft net een buff gehad trouwens. Welke gek dat bedacht heeftVind sombra wel leuk om mee te spelen dus even misbruiken nu het nog kan
Junk is mijn meest gespeeldequote:Op maandag 26 augustus 2024 12:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik speel graag Junkrat, mensen per ongeluk raken en alle haat die je dan krijgt is heerlijk.
Mja, risico tegenwoordig met die jaren aan ontwikkeltijd. Daarom zijn indies nice, gezien die veel kleiner van opzet zijn en veel meer durven te proberen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maak gewoon iets nieuws dan elkaar kopiren!
Ik vind indies ook veel leuker om te spelen. Dredge, die nieuwe boomer shooters, Blasphemous... erg leuke games.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, risico tegenwoordig met die jaren aan ontwikkeltijd. Daarom zijn indies nice, gezien die veel kleiner van opzet zijn en veel meer durven te proberen.
Ik was qua 'grote' game het meest onder de indruk van Inzoi. Ipv te janken om Ai en dat het banen gaat kosten het omarmen en gebruiken om een Sims-killer te maken
MS gaat superlekker qua studio's en games inderdaad. Wat een geweldige tijd voor de Xbox gamersquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:54 schreef Evangelion het volgende:
Blame MS. Als die niet alles kochten wat los en vastzat hoefde Sony geen domme shooter studios te kopen. Bungie is ook een miskoop.
Dat is ook wel ingecalculeerd bij de grote publishers. 10 live service games maken en hopen dat er nieuwe fortnite bijzit, dan maken die 9 flops niet uit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:36 schreef over_hedge het volgende:
Achja die modern audiences. Zijn toch niet zoveel mensen als gedacht. 1 na ander project faalt wat voor deze personen bedoeld is
wat is hier problematisch aan?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:54 schreef over_hedge het volgende:
Zet livestream van outlaws aan. Zie haar iemand met een helm op knockout slaan met 1 bitchslap.
En weer genoeg gezien.
problematisch? Niks. Ziet er alleen nogal dom uit.quote:
Ik ga wel ff stukje kijkenquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
problematisch? Niks. Ziet er alleen nogal dom uit.
En schijnbaar heb je heel veel stealth missies. En dan niet dat je kan kiezen voor stealth of iedereen neer knallen.
Maar oh ze zien je. Doe maar opnieuw missies.
Nee niks voor mij. Ik sla over. Wat prima is. Scheelt weer 60 euro
maandje dat ubisoft abo nemen. 17 euro geloof ikquote:
Nahquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
maandje dat ubisoft abo nemen. 17 euro geloof ik
quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:23 schreef DKUp het volgende:
Outlaws zien we wel weer met BLACKED FRIDAYED
Oh dat is ook al weer bijna. Ongeveer.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:23 schreef DKUp het volgende:
Outlaws zien we wel weer met BLACKED FRIDAYED
Ik heb een lijstje gemaakt met een aantal games. Lekker wachten die twee of drie maanden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat is ook al weer bijna. Ongeveer.
LG OLED.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tv is kapot vriendjes.
Jullie nog tips voor een nieuwe?
LG oled C- of G-seriequote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tv is kapot vriendjes.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tv is kapot vriendjes.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:09 schreef MMaRsu het volgende:
https://www.resetera.com/(...)%99-guardian.965667/
"Ohhh wat wou ik graag dat de mainstream hier eerder over schreef, dan had het misschien niet zo goed verkocht"
😂😂😂 Weten die fucking nerds na Hogwarts Legacy nog niet dat niemand om die bullshit geeft?
Mijn PS+ is al een paar maanden expired.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn nu ook pislink dat Quidditch Champions in PS Plus gaat zitten
Nee die was awesomequote:
Echt super houterig vergeleken met goden als Spyro, Crash Bandicoot en Tomba.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee die was awesome![]()
Heb die game ooit gratis van sony gekregen nadat mijn moeder een brief naar ze had gestuurd met hoeveel games we wel niet hadden gekocht ondertussen.
PS5 Pro ben ik wel benieuwd naar. Na Apenkoning en Star Wars Outlaws lijkt de PS5 niet heel boeiend.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:51 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Mijn PS+ is al een paar maanden expired.
Wachten op PS5 pro. Dan moet ik ook een nieuwe tv.
Jaaa die zijn een nieveau hoger, als kind ook kapot gespeeld die maar croc ook wel goede herinneringen aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Echt super houterig vergeleken met goden als Spyro, Crash Bandicoot en Tomba.
Allemaal voor reviewers en de mensen met de Gold en Ultimate Editionquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:04 schreef over_hedge het volgende:
Ubisoft____!!!! https://playsense.nl/5963(...)opnieuw-te-beginnen/
Ja lekker betalen om 3 dagen eerder te spelen. En dan na die 3 dagen opnieuw moeten beginnenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Allemaal voor reviewers en de mensen met de Gold en Ultimate Edition
Ja volgens hun werd het geboooooo'd door de mensen die bij de show van Geoff warenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn nu ook pislink dat Quidditch Champions in PS Plus gaat zitten
Doe ff normaal man mafketel dit was een enorme bazengamequote:
vandaag duurt nog ruim 9 uur.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:04 schreef Cod_player het volgende:
Je zou namelijk vandaag code krijgen voor early beta
True haha. Patience dus. Ben benieuwd oft wat is.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 14:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
vandaag duurt nog ruim 9 uur.
Ja, die speel ik nuquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:14 schreef Evangelion het volgende:
Somagod
(Het Castlevania character, niet de game, die was dom)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus alvast tijd om na te denken over de volgende. Ik denk:
• Alan Wake 2, of
• God fo War 2L'Amour menaant:
Qui que tu sois, voici ton matre. Il l'est, le ft ou le doit tre.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Spiderman 2 gaat denk ik richting zijn einde.Heb je The Witcher 3 + DLC al gespeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus alvast tijd om na te denken over de volgende. Ik denk:
• Alan Wake 2, of
• God fo War 2
Hoorde dat die heel goed is
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
3 heb ik al laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang uitquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb je The Witcher 3 + DLC al gespeeld?
Hoorde dat die heel goed is
80 is teveel voor deze game die in 10 uur uitgespeeld kan worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:04 schreef Evangelion het volgende:
Allemaal kopen. Make Japan Studio great again.
Zal wel bij m’n PS5 Pro zitten die ik ga pre orderen zodra het kan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:04 schreef Evangelion het volgende:
Allemaal kopen. Make Japan Studio great again.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:02 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zal wel bij m’n PS5 Pro zitten die ik ga pre orderen zodra het kan.
Dat is wel erg duur jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
80 is teveel voor deze game die in 10 uur uitgespeeld kan worden.
Gewoon even twee maanden wachten Roy.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
80 is teveel voor deze game die in 10 uur uitgespeeld kan worden.
Mehquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan ren je maar naar je Xbox met Game Pass en ga je maar kut games spelen.
Star Wars Outlaws 70-130 euro GENOTquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Meh
80 vind ik nog wel prima voor een elden ring met 100+ uur content maar voor een 10 uur gameplay vind ik het ook veel te gek worden
Ja was ook weer een faal las ik al met die resetquote:
De mensen die 100-130 euro hadden betaald moesten opnieuw beginnen. Met je early access.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja was ook weer een faal las ik al met die reset
Ja dat is wel een schop voor je kloten na zoveel neer te leggenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
De mensen die 100-130 euro hadden betaald moesten opnieuw beginnen. Met je early access.
Ze moeten eigenlijk refund doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
De mensen die 100-130 euro hadden betaald moesten opnieuw beginnen. Met je early access.
Dan verdien je het ook als je een Ubisoft game in early access gaat kopenquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is wel een schop voor je kloten na zoveel neer te leggen
Het is heel harteloos om te zeggen, maar pech gehad. Ik zou het zelfs terecht willen noemen. Jaar na jaar levert Ubisoft gewoonweg rommel af en mensen blijven het maar kopen. Er zou een keer moeten komen dat het belletje gaat rinkelen, maar nee hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is wel een schop voor je kloten na zoveel neer te leggen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan verdien je het ook als je een Ubisoft game in early access gaat kopen
Zit wat in ja, zou het zelf nooit doen. Maar blijft wel lullig voor hardcore fans en zo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is heel harteloos om te zeggen, maar pech gehad. Ik zou het zelfs terecht willen noemen. Jaar na jaar levert Ubisoft gewoonweg rommel af en mensen blijven het maar kopen. Er zou een keer moeten komen dat het belletje gaat rinkelen, maar nee hoor.
Van wat? Star Wars? Die zijn wel wat bagger gewend lijkt me.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Zit wat in ja, zou het zelf nooit doen. Maar blijft wel lullig voor hardcore fans en zo.
Geen idee nooit gezienquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Van wat? Star Wars? Die zijn wel wat bagger gewend lijkt me.
Het laatste goede van Star Wars komt uit 1983
don't @ me
Was dat die met Cpt. Kirk?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Van wat? Star Wars? Die zijn wel wat bagger gewend lijkt me.
Het laatste goede van Star Wars komt uit 1983
don't @ me
Volgens mij is die best goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3 heb ik al laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang uit
Maar is er DLC ja?
Je zou denken dat na het floppen van Foamstars, en het geringe succes van The finals echt niemand op weer een moba/team shooter zit te wachten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voor de studio zelf is het hun eerste game. Maar de studio is gekocht door Sony zelf. En Sony is ook de uitgever. Dus ja best groot
Geen idee wat The Finals en Foamstars daarmee te maken hebben, als het een goede game is kan het goed verkopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:24 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Je zou denken dat na het floppen van Foamstars, en het geringe succes van The finals echt niemand op weer een moba/team shooter zit te wachten.
Moba/hero shooter is het probleem niet. Kijk maar naar de beta van die marvel hero shooter.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:24 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Je zou denken dat na het floppen van Foamstars, en het geringe succes van The finals echt niemand op weer een moba/team shooter zit te wachten.
Die lijkt me ook erg vet jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou Space Marine 2 halen, dat is pas een goed spel
GamePass genot.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou Space Marine 2 halen, dat is pas een goed spel
De ratio uren development/uren gameplay zal wel erg pijnlijk zijnquote:Op zondag 1 september 2024 13:29 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]1200 mensen op de ps hebben de: Get a kill trophy.
De hele promise was toch dat dit juist niet zou gebeuren, dan zouden alle kopers wel een volledige refund moeten krijgen ook?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geen idee wat The Finals en Foamstars daarmee te maken hebben, als het een goede game is kan het goed verkopen.
Moet je niet met al die gare kutdesigns komen van je characters, mensen willen spelen met coole characters niet met Guardians of the Galaxy rejects en dikke wijven met roze haar.
Maar om dan ook nog 40$ ervoor te vragen is vragen om te falen.
Weet dan ook zeker dat Concord binnen de kortste keren omgetoverd wordt tot F2P met battle passes en die zooi
150 mensen voor minimaal 5 jaar. Sommige 8. Ja dat is niet goedkoop.quote:Op zondag 1 september 2024 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De ratio uren development/uren gameplay zal wel erg pijnlijk zijn
Sowieso de grootste AAA flopquote:Op zondag 1 september 2024 13:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
150 mensen voor minimaal 5 jaar. Sommige 8. Ja dat is niet goedkoop.
Grootste game flop ooit misschien wel?
1200 mensen die geregistreerd zijn op PSN Profiles hebben de trophy.quote:Op zondag 1 september 2024 13:29 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]1200 mensen op de ps hebben de: Get a kill trophy.
Heb je hem inmiddels binnnen? Speel je trouwens geen battlefield?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:53 schreef Cod_player het volgende:
[..]
True haha. Patience dus. Ben benieuwd oft wat is.
Plague Tale is cool. Ga je beginnen met het eerste deel?quote:Op maandag 2 september 2024 10:38 schreef Ang3l het volgende:
Vergeet GOW2 en Alan Wake 2, het wordt Plague tale
Want die was heul kei in de aanbieding in de PS Store.
Al duurt spiderman 2 nog wel iets langer dan ik had verwachtDacht dat ik er bijna was.
Die heb ik al ooit uitgespeeldquote:Op maandag 2 september 2024 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Plague Tale is cool. Ga je beginnen met het eerste deel?
Heb wat dingen geplaatst in het fhf topicquote:Op maandag 2 september 2024 12:15 schreef bloempjuh het volgende:
Sorry, crosspost (ook gepost in FHF):
--
Ik kreeg als kind ooit een game console (een Nintendo, met Donkey Kong en wat andere suffe games), als cadeau. Helaas was 'ie te leen en moest 'ie binnen een paar weken terug, maar het was het begin van mijn liefde voor computerspellen.
Nu ben ik oud (lees: net 40) en is mijn kleuterneef ongeveer dezelfde leeftijd (bijna 7) die ik had toen ik mijn leen-Nintendo kreeg.
Mijn partner's PS4 staat al een tijdje stof te verzamelen, dus die heeft besloten dat 'ie weg mag (de PS4, niet de partner). Dus, zo denken wij, ideaal cadeau voor kleuterneef!
Het jong snapt wel hoe een controller werkt (hij heeft een PS3 die nu stuk is), dus hij kan wel run-and-jump-spellen aan, maar de spellen die ik heb liggen (zombies, seriemoordenaars en vampiers) zijn niet echt kleuter-proof.
Ik heb Little Big Planet (3) besteld, maar ik ben nu wel echt blut.
Iemand suggesties voor PS4-spellen die geschikt zijn? Of, beter nog, iemand die wat PS4-spellen heeft liggen waar 'ie vanaf wil, als tof cadeau voor een zevenjarige game-nerd in-the-making? Please?
#valtteproberen
Thank you!quote:Op maandag 2 september 2024 13:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb wat dingen geplaatst in het fhf topic
Darkest Dungeonquote:Op maandag 2 september 2024 17:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Mijn turn based honger twijfelt nu over chaosgate deamonhunters of jagged alliance 3.
Ik had eerst aliens dark descent gekocht maar ik wil juist relaxen met een game, en ik heb het idee adv de tutorial dat aliens dat absoluut niet is.
Ik heb zat ps4 spellen maar niks voor een 7-jarigequote:Op maandag 2 september 2024 12:15 schreef bloempjuh het volgende:
Sorry, crosspost (ook gepost in FHF):
--
Ik kreeg als kind ooit een game console (een Nintendo, met Donkey Kong en wat andere suffe games), als cadeau. Helaas was 'ie te leen en moest 'ie binnen een paar weken terug, maar het was het begin van mijn liefde voor computerspellen.
Nu ben ik oud (lees: net 40) en is mijn kleuterneef ongeveer dezelfde leeftijd (bijna 7) die ik had toen ik mijn leen-Nintendo kreeg.
Mijn partner's PS4 staat al een tijdje stof te verzamelen, dus die heeft besloten dat 'ie weg mag (de PS4, niet de partner). Dus, zo denken wij, ideaal cadeau voor kleuterneef!
Het jong snapt wel hoe een controller werkt (hij heeft een PS3 die nu stuk is), dus hij kan wel run-and-jump-spellen aan, maar de spellen die ik heb liggen (zombies, seriemoordenaars en vampiers) zijn niet echt kleuter-proof.
Ik heb Little Big Planet (3) besteld, maar ik ben nu wel echt blut.
Iemand suggesties voor PS4-spellen die geschikt zijn? Of, beter nog, iemand die wat PS4-spellen heeft liggen waar 'ie vanaf wil, als tof cadeau voor een zevenjarige game-nerd in-the-making? Please?
#valtteproberen
Ik geef 'm al mijn PS4, een abbo mag geregeld worden door zijn ouders. Daar ga ik niet overquote:Op maandag 2 september 2024 21:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb zat ps4 spellen maar niks voor een 7-jarige
Maar kun je niet beter een jaar PSN games library doen? Zat spellen voor kinderen.
Jazeker, was er achteraan gegaan,bleek idd wat fout te zijn gegaan maar Coolblue heeft het meteen opgelost! Bevalt goed.quote:Op zondag 1 september 2024 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb je hem inmiddels binnnen? Speel je trouwens geen battlefield?
Black Ops is overratedquote:Op maandag 2 september 2024 22:37 schreef DKUp het volgende:
Black Ops 6 wel zin in. Black Ops schiet altijd wat meer in mijn straatje.
Is die cod beta ook via gamepass te spelen?quote:
Ja, enkel niet met GamePass Core. De duurdere varianten van GamePass wel.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is die cod beta ook via gamepass te spelen?
Dus een maandje ultimate en ik kan aan de slag? Nicequote:Op dinsdag 3 september 2024 13:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, enkel niet met GamePass Core. De duurdere varianten van GamePass wel.
Geen idee, dit is het playstation topic, die hebben geen gamepassquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is die cod beta ook via gamepass te spelen?
Klopt en dat is precies wat de.mensen nu krijgenquote:Op zondag 1 september 2024 13:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De hele promise was toch dat dit juist niet zou gebeuren, dan zouden alle kopers wel een volledige refund moeten krijgen ook?
De game gaat per 6 september offlinequote:However, while many qualities of the experience resonated with players, we also recognize that other aspects of the game and our initial launch didn’t land the way we’d intended. Therefore, at this time, we have decided to take the game offline beginning September 6, 2024, and explore options, including those that will better reach our players.
While we determine the best path ahead, Concord sales will cease immediately and we will begin to offer a full refund for all gamers who have purchased the game for PS5 or PC. If you purchased the game for PlayStation 5 from the PlayStation Store or PlayStation Direct, a refund will be issued back to your original payment method.
Holy shitquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt en dat is precies wat de.mensen nu krijgen
[..]
De game gaat per 6 september offline
WHAT THE FUCK
https://blog.playstation.(...)t-update-on-concord/
Wowquote:Op dinsdag 3 september 2024 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
WHAT THE FUCK
quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
WHAT THE FUCK
Stemmen met je portemonnee.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[..]
WHAT THE FUCK
Stemmen met je portemonnee is als je iets eigenlijk wel wil maar het niet koopt omdat je het oneens bent met een bepaald onderdeel.quote:
Dat is de langzaamste 360 die ik ooit iemand in een game heb zien doenquote:Op woensdag 4 september 2024 14:57 schreef Evangelion het volgende:
Concord is now filled with players throwing themselves off the maps as quickly as possible in a desperate attempt to unlock the shooter's Platinum trophy before it goes offline
[ x ]
uber rare plat boh
Je bent echt een mongol als je die game nu nog kooptquote:Op woensdag 4 september 2024 16:55 schreef Friday12 het volgende:
Concord word nu in seal voor 100+ op marktplaats verkocht
Je underestimate de collectors he. Net zoals die godzilla gamequote:Op woensdag 4 september 2024 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent echt een mongol als je die game nu nog koopt
Ook als je die over paar jaar voor 300 verkoopt?quote:Op woensdag 4 september 2024 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent echt een mongol als je die game nu nog koopt
Ja dat gaat nu weer gebeuren denk ikquote:Op woensdag 4 september 2024 17:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ook als je die over paar jaar voor 300 verkoopt?
Diegene die m voor 300 koopt is een nog grotere mongol danquote:Op woensdag 4 september 2024 17:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ook als je die over paar jaar voor 300 verkoopt?
hahah ja daar heb je een puntquote:Op woensdag 4 september 2024 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Diegene die m voor 300 koopt is een nog grotere mongol dan
Het is maar net wat de gek er voor geeftquote:Op woensdag 4 september 2024 17:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dat gaat nu weer gebeuren denk ik
Ja tochquote:Op woensdag 4 september 2024 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is maar net wat de gek er voor geeft
Ergens jammer dat ik toendertijd mijn Too Human opengemaakt hebquote:
12.20 nieuw...quote:Op woensdag 4 september 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens jammer dat ik toendertijd mijn Too Human opengemaakt heb
Dat denk ik over mijn dbz en pokemon kaartenquote:Op woensdag 4 september 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens jammer dat ik toendertijd mijn Too Human opengemaakt heb
Nee, laat maarquote:
Had je 'm gestart ook? Ik ben dat een keer vergeten. Dus wel een game gekocht in de maandelijkse selectie maar de quest vergeten te starten. Ticket ingeschoten bij support en de volgende dag had ik de punten alsnog gekregen.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kreeg geen PlayStation stars beloning terwijl ik wel aan de kwalificatie voldoe van het aanschaffen van een volgens september quest.
Ik heb hem gestart. Ik heb gegoogeld en instelling in mij ps5 aanpassen en kijken of dat helpt en anders support ticket insturen.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:18 schreef Drankster het volgende:
[..]
Had je 'm gestart ook? Ik ben dat een keer vergeten. Dus wel een game gekocht in de maandelijkse selectie maar de quest vergeten te starten. Ticket ingeschoten bij support en de volgende dag had ik de punten alsnog gekregen.
Nouja dat zal aan de verkoopcijfers liggen. Goed spel maken is deel 1. Nu nog goed verkopen.quote:
Wat zeggen de verkoopcijfers dan precies over de kwaliteit van een game?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nouja dat zal aan de verkoopcijfers liggen. Goed spel maken is deel 1. Nu nog goed verkopen.
Wat het hopelijk gaat doen
Niks. Dat zeg ik ook niet. Het succes hangt wel van verkoopcijfers afquote:Op donderdag 5 september 2024 20:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat zeggen de verkoopcijfers dan precies over de kwaliteit van een game?
De tweet noch de post heeft het over succes.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niks. Dat zeg ik ook niet. Het succes hangt wel van verkoopcijfers af
He? Die tweet heeft het over dat het een heel goed spel is. En daar reageert Evan op met: we are so backquote:Op donderdag 5 september 2024 20:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De tweet noch de post heeft het over succes.
Ik denk dat je een meme iets te letterlijk neemt.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
He? Die tweet heeft het over dat het een heel goed spel is. En daar reageert Evan op met: we are so back
Maar ik denk dat je pas kan zeggen dat Sony terug is. Als het ook een succes is qua verkoopaantallen.
Turn based is mijn favoriete genre en ik heb me het meeste vermaakt met Phantom Doctrine.quote:Op maandag 2 september 2024 17:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Mijn turn based honger twijfelt nu over chaosgate deamonhunters of jagged alliance 3.
Ik had eerst aliens dark descent gekocht maar ik wil juist relaxen met een game, en ik heb het idee adv de tutorial dat aliens dat absoluut niet is.
Totaal niet mijn genre maar is al tijden geen AA (of AAA) platformer uitgekomen toch?quote:Op donderdag 5 september 2024 20:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is gespeeld. Ik heb genoeg gezien, GOTY is binnen.
De laatste is Ratchet op PS5. De spoeling is dun.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:24 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Totaal niet mijn genre maar is al tijden geen AA (of AAA) platformer uitgekomen toch?
dan hebben ze wel een succes nodig binnenkort lijkt mijquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:55 schreef over_hedge het volgende:
Zou ubisoft over een jaartje nog bestaan?
quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dan hebben ze wel een succes nodig binnenkort lijkt mij
quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja. Het gaat niet best. Als AC flopt. Dan vraag ik me echt af hoe lang ze door kunnen gaan
quote:It seems almost inevitable that Ubisoft will get swallowed up in another acquisition. Journalist Jeff Grubb claims that it has already been looking for a buyer, but it “mostly got laughed at” for being too unwieldy. Like its games, Ubisoft has become bloated. It’s not hard to imagine it being chopped up and sold for parts.
Ubisoft's versie van een goed verhaal moet grondig worden herzien idd.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:55 schreef Friday12 het volgende:
Als ze nou echt iemand inhuren om een goed verhaal te maken... Met de werelden die zij maken komt het dan goed.
Yup. Een wereld mooi en gedetailleerd maken dat kunnen ze 110% als er zelfs maar 80% verhaal bij zat waren het al een stuk betere games. Verder vind ik ac sowieso vermakelijk zolang je in de nieuwe even met de settings speeltquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ubisoft's versie van een goed verhaal moet grondig worden herzien idd.
Echt heel weinig gezien. Verder zeggen mensen die vaak zie Days Gone. Ik had nergens last van.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:14 schreef over_hedge het volgende:
Verhaal is niet eens het grootste probleem. Kijk naar hoe veel bugs er in outlaws zitten. hoe slecht de AI is etc etc.
Het verhaal is echt niet het grootste probleem
Speel je met je ogen dicht?quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt heel weinig gezien. Verder zeggen mensen die vaak zie Days Gone. Ik had nergens last van.
Ik zie niet hoe AC Japan zou moeten floppen. De setting is hype en ze kunnen gewoon de oude engine met verbeterde graphics gebruiken, dus weinig kans op grote bugs?quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja. Het gaat niet best. Als AC flopt. Dan vraag ik me echt af hoe lang ze door kunnen gaan
Tja. Zo dachten ze bij Outlaws vast ook. Star wars naam zit er aan. Dus zal vast niet floppenquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:25 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe AC Japan zou moeten floppen. De setting is hype en ze kunnen gewoon de oude engine met verbeterde graphics gebruiken, dus weinig kans op grote bugs?
Origins en Odyssey waren ook prima dankzij de setting.
Vikings zijn overrated gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |