Zonder Welten, De Goede en Van Geffen zijn er speelsters goed voor 778 interlands niet meer bij.quote:De kersverse trainingsgroep van Van Ass bevat 27 speelsters die vandaag (dinsdag) beginnen met de voorbereiding op de FIH Pro League in Utrecht en Amsterdam (22 juni tot en met 30 juni) en de Olympische Spelen in Parijs (26 juli tot en met 11 augustus). In vergelijking met de meest recente selectie, waarmee in februari in India de FIH Pro League werd gespeeld, is aanvoerder Xan de Waard terug van een voetblessure en is ook keepster Julia Remmerswaal weer van de partij. Vanuit Jong Oranje zijn Eline Jansen (Kampong), Daantje de Kruijff (Hurley) en Mikki Roberts (Tilburg) als stagespeelster uitgenodigd om mee te trainen.
Als je 7 SCs niet benut maak je het jezelf niet makkelijkquote:
Ik durf niet in te schakelen, dadelijk wordt het 1-1quote:
Nee, al weet ik niet wie het wel isquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:24 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Is dat Christophe vd Goor? aka "Babbelzieked" ?
China ook, maar een derby is toch veel leuker?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit België wordt toch gewoon weggespeeld in de vinale?
Waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook meer met onze sympathieke zuiderburen dan China.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
China ook, maar een derby is toch veel leuker?
Sorryquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik durf niet in te schakelen, dadelijk wordt het 1-1
Wel een gevaarlijke opmerking trouwens. Je weet het maar nooit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind China sterker.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel een gevaarlijke opmerking trouwens. Je weet het maar nooit.
Altijd tegen hunquote:
Kofi?quote:
Mogelijk allebei kapotquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wie ik het gun
Dat zou goed kunnen, die hebben natuurlijk ook wat inside info met Alysson. Maar in principe moet je van beide winnen.quote:
Als Belgie een fatsoenlijke strafcorner had zou China weinig kans hebben gehad vandaagquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, die hebben natuurlijk ook wat inside info met Alysson. Maar in principe moet je van beide winnen.
Zou geen Guus Hiddinkje willenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, die hebben natuurlijk ook wat inside info met Alysson. Maar in principe moet je van beide winnen.
Ook zo’n lekkere combinatie nu met Chinaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Alyson "ik heb lak aan een fijne werkomgeving" Annan
Ze hadden hem al bijna gegeven voor België.quote:
Ja daar past ze perfectquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook zo’n lekkere combinatie nu met China
Ze moeten alles op alles zetten om..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
België heeft nu een groot probleem
Liever vierde dan naast den Ollanders staan op het podium.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:41 schreef kilon het volgende:
Brons winnen is ook leuker dan goud verliezen hoor
Wie heeft het over een mooier land?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die China een mooier land vinden dan België zijn de nieuwerwetse NSB'ers.
Als de finale NED-BEL was geweest, had ik zeker via de Belg gekekenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:42 schreef tralalala het volgende:
Jammer, Belgies vernietigen in de finale is altijd genot.
Ik denk dat de Nederlandse hockeydames net iets liever Annon op een flinke nederlaag trakterenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:42 schreef tralalala het volgende:
Jammer, Belgies vernietigen in de finale is altijd genot.
HLN levert altijd wel jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:43 schreef Szura het volgende:
Ik kijk uit naar de analyse op Sporza.be en de reacties op HLN
Doomedquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:43 schreef kilon het volgende:
België is bij deze Spelen wel een beetje up en down.
Belgie heeft 90% minder inwoners dan Holland!.!1!1!!!1quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:43 schreef Szura het volgende:
Karrel ook maar in de gaten houden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:43 schreef Szura het volgende:
Behalve R.Ev is het vooral downquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:43 schreef kilon het volgende:
En @capuchon_jongenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Karrel ook maar in de gaten houden.
Wielrennen was schitterend, maar verder valt het toch behoorlijk tegen eigenlijk. Nog een onverwachte medaille bij het judo, maar er was veel meer verwacht.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:43 schreef kilon het volgende:
Er was gister een item waarom 'wij' meer succesvol zijn op de Belg, met allerlei Humphry's in het Holland House.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:46 schreef Zwansen het volgende:
België heeft absoluut geen topsportcultuur.
Lijkt me wel. Het is zaak om niet tegen ze op achterstand te komen en dan moet het wel lukken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:46 schreef Felagund het volgende:
China is idd wel stug, maar moet je toch gewoon van winnen?
En op deze OS ook nogquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:46 schreef borisz het volgende:
In Februari won NL 2x van China tijdens de Pro League.
Conclusie: we moeten Vlaanderen annexeren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wielrennen was schitterend, maar verder valt het toch behoorlijk tegen eigenlijk. Nog een onverwachte medaille bij het judo, maar er was veel meer verwacht.
Al komen er nog kansen
Het DRAAIT niet bij België.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:43 schreef Szura het volgende:
En?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:46 schreef Zwansen het volgende:
Remco en van Aert ruilen tegen Van der Poel, die al een Belg is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Conclusie: we moeten Vlaanderen annexeren.
Eens. Dat zijn tenminste echte sportmannen, in tegenstelling tot Van der Poel die na drie koersjes alweer toe is aan rust.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Remco en van Aert ruilen tegen Van der Poel, die al een Belg is.
Tenzij Thiam geblesseerd raakt hebben ze straks wel weer een van de mooiste gouden medaillesquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het DRAAIT niet bij België.
[ x ]
Dat zal best, maar als je het aantal medailles per 1000 inwoners bekijkt dan is het bijna een soort India.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En?
Zijn genoeg teams waar ze toch heel erg goed mee zijn.
Estafettes ook al in the mud door blessures. Wat hebben ze naast Thiam/Vidts en de basketbalsters dan nog, paar kano’s?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het DRAAIT niet bij België.
[ x ]
Kopecky.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Estafettes ook al in the mud door blessures. Wat hebben ze naast Thiam/Vidts en de basketbalsters dan nog, paar kano’s?
KOPECKY houdt Karrel nog op de been.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Estafettes ook al in the mud door blessures. Wat hebben ze naast Thiam/Vidts en de basketbalsters dan nog, paar kano’s?
Dank, laatste minuten terug aan het kijken.quote:
Wel flinke concurrentie met Hallquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:56 schreef kilon het volgende:
[..]
Tenzij Thiam geblesseerd raakt hebben ze straks wel weer een van de mooiste gouden medailles
Inderdaad. Wij kunnen alleen wielrennen. En een klein beetje Judo en dat blijft erbij.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:46 schreef Zwansen het volgende:
Dat is geen sportquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
In het vrouwenbasket kunnen we misschien brons halen
Of zilver?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar jullie kunnen wel flink juichen voor jullie Franse landgenoten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Inderdaad. Wij kunnen alleen wielrennen. En een klein beetje Judo en dat blijft erbij.
Zonder Remco Evenepoel stonden we 60e in de medaillespiegel ofzo
Nafi Thiam is ook nog een goede kans.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Basketbal en hockey plaats ik op hetzelfde niveau.quote:
Moantenbike lolquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Basketbal en hockey plaats ik op hetzelfde niveau.
Sport die ik leuk vind om te kijken:
1. Voetbal
2. Wielrennen op de weg
3. Moantenbike
4. Hockey/basketbal
5. Atletiek algemeen
6. Zwemmen
7. Volleybal/handbal
8. Skateboarden
België werkt sowieso als een rode lap op een stier voor nogal wat users.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die China een mooier land vinden dan België zijn de nieuwerwetse NSB'ers.
Vermoeiend is dat (al kan ik zelf Evenepoel wel echt schieten)quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
België werkt sowieso als een rode lap op een stier voor nogal wat users.
Sinds 7 oktober krijgen we een prachtig beeld van hoe dat ging in de jaren 30 en de joden euh zionisten en alle NSB'ers tot en met de mainstream media aan toe.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meerkamp. Van alles net niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:56 schreef kilon het volgende:
[..]
Tenzij Thiam geblesseerd raakt hebben ze straks wel weer een van de mooiste gouden medailles
Die is matig afgetraind.quote:
ok maar in een wedstrijd als dit heeft een SC een grotere kans tot een doelpuntquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat gebedel om strafcorners die ze behoudens Nederland toch allemaal vaak zwaar verneuken werkt een beetje op de lachspieren.
M'n ballen trekken zich in als die weer over "De Pentehrs" praat. Onterechte gele kaart trouwens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:31 schreef Szura het volgende:
Die commentator van Sporza is weer eens tenenkrommend nationalistisch en begint inmiddels te coachen
Genot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:41 schreef Szura het volgende:
We gaan rustig achterover leunen en dit drama aanschouwen
Dat is heel Koninklijk huis van jequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:41 schreef beantherio het volgende:
Het is niet erg Benelux van me maar ik gun het Argentinië toch iets meer nu.
EEN - EEN! We leven weer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:40 schreef kilon het volgende:
Altijd leuk. Hou me hier maar op de hoogte van het Sporza genot
quote:
Hadden wel een panenka in de halve finalequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het wekte de indruk alsof ze er niet op getraind hebben.
Taekwondo met kans op goud later vandaag nogquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:47 schreef kilon het volgende:
Helaas zuiderburen. Dan maar bij het basketbal misschien.
Thiam iigquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Taekwondo met kans op goud later vandaag nog
Eigenlijk was dat ook een lucky shotquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hadden wel een panenka in de halve finale
Morele winnaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat lijkt mij qua percentage ook niet het juiste shot. Al zat ie er fantastisch in natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |