Liever vierde dan naast den Ollanders staan op het podium.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:41 schreef kilon het volgende:
Brons winnen is ook leuker dan goud verliezen hoor
Wie heeft het over een mooier land?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die China een mooier land vinden dan België zijn de nieuwerwetse NSB'ers.
Als de finale NED-BEL was geweest, had ik zeker via de Belg gekekenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:42 schreef tralalala het volgende:
Jammer, Belgies vernietigen in de finale is altijd genot.
Ik denk dat de Nederlandse hockeydames net iets liever Annon op een flinke nederlaag trakterenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:42 schreef tralalala het volgende:
Jammer, Belgies vernietigen in de finale is altijd genot.
HLN levert altijd wel jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:43 schreef Szura het volgende:
Ik kijk uit naar de analyse op Sporza.be en de reacties op HLN
Doomedquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:43 schreef kilon het volgende:
België is bij deze Spelen wel een beetje up en down.
Belgie heeft 90% minder inwoners dan Holland!.!1!1!!!1quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:43 schreef Szura het volgende:
Karrel ook maar in de gaten houden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:43 schreef Szura het volgende:
Behalve R.Ev is het vooral downquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:43 schreef kilon het volgende:
En @capuchon_jongenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Karrel ook maar in de gaten houden.
Wielrennen was schitterend, maar verder valt het toch behoorlijk tegen eigenlijk. Nog een onverwachte medaille bij het judo, maar er was veel meer verwacht.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:43 schreef kilon het volgende:
Er was gister een item waarom 'wij' meer succesvol zijn op de Belg, met allerlei Humphry's in het Holland House.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:46 schreef Zwansen het volgende:
België heeft absoluut geen topsportcultuur.
Lijkt me wel. Het is zaak om niet tegen ze op achterstand te komen en dan moet het wel lukken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:46 schreef Felagund het volgende:
China is idd wel stug, maar moet je toch gewoon van winnen?
En op deze OS ook nogquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:46 schreef borisz het volgende:
In Februari won NL 2x van China tijdens de Pro League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |