ok maar in een wedstrijd als dit heeft een SC een grotere kans tot een doelpuntquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat gebedel om strafcorners die ze behoudens Nederland toch allemaal vaak zwaar verneuken werkt een beetje op de lachspieren.
M'n ballen trekken zich in als die weer over "De Pentehrs" praat. Onterechte gele kaart trouwens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:31 schreef Szura het volgende:
Die commentator van Sporza is weer eens tenenkrommend nationalistisch en begint inmiddels te coachen
Genot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:41 schreef Szura het volgende:
We gaan rustig achterover leunen en dit drama aanschouwen
Dat is heel Koninklijk huis van jequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:41 schreef beantherio het volgende:
Het is niet erg Benelux van me maar ik gun het Argentinië toch iets meer nu.
EEN - EEN! We leven weer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:40 schreef kilon het volgende:
Altijd leuk. Hou me hier maar op de hoogte van het Sporza genot
quote:
Hadden wel een panenka in de halve finalequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het wekte de indruk alsof ze er niet op getraind hebben.
Taekwondo met kans op goud later vandaag nogquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:47 schreef kilon het volgende:
Helaas zuiderburen. Dan maar bij het basketbal misschien.
Thiam iigquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Taekwondo met kans op goud later vandaag nog
Eigenlijk was dat ook een lucky shotquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hadden wel een panenka in de halve finale
Morele winnaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat lijkt mij qua percentage ook niet het juiste shot. Al zat ie er fantastisch in natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |