abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214652391
quote:
88s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 22:28 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
[ x ]
Weer een tikje hoger.
twitter

De piek is geweest. ;(
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 22:26:26 #242
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214652411
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 22:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]wat een ongelooflijk domme trut. Past prima in de Trump-clan: beschuldig roeptoeterend anderen van je eigen fouten.
Je bent gewoon jaloers omdat zij wel goed kan zingen. :D
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_214652572
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 22:25 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
[ x ]
De piek is geweest. ;(
De piek van trump bedoel je toch?

Ondertussen vraag ik mij af hoe het nu zit met (verplichte) delen van veiligheid- en secret info tussen president en presidentskandidaten.
Hoe secret blijft dat?
pi_214652601
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 22:37 schreef AnneX het volgende:

[..]
De piek van trump bedoel je toch?

Ondertussen vraag ik mij af hoe het nu zit met (verplichte) delen van veiligheid- en secret info tussen president en presidentskandidaten.
Hoe secret blijft dat?
Het is 0.1%-punt minder voor Harris dan gister. Dus de piek is geweest. Ik zou mijn post niet heel serieus nemen, want dit soort dagelijke miniverschilletjes zeggen helemaal niks.
pi_214652806
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 22:26 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Je bent gewoon jaloers omdat zij wel goed kan zingen. :D
:s) Vast, spijker en kop zogezegd.
Maar eerlijk: ik benijd eigenlijk niemand die in de USA moet leven. Dat mijn Friese overgrootvader weer terugkeerde naar Nederland omdat mijn Friese overgrootmoeder teveel aan Friesland verknocht was, en hij teveel aan haar (hoewel ze op de 3 foto’s die er van haar zijn sjacherijnig kijkt), daarvoor dank ik hem sinds de opkomst van Trump posthuum dagelijks.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik enorme mazzel heb gehad door in Nederland geboren te zijn en redelijk intelligent te zijn, (voor dat laatste dank ik posthuum de dokter die mij uit mijn moederschoot gerukt heeft en zo fataal zuurstofgebrek heeft voorkomen. Van de wissebaden in ijs en heet water, afgewisseld met klappen, heb ik geen trauma’s overgehouden. Mijn vader wel.)
Nederlandse kinderen worden niet gedrild voor schoolshooting, boeken worden niet verboden.

Nee, ik ben niet jaloers op een aan alle kanten verbouwd en opgespoten dom wicht, al zong ze als Taylor Swift of Jasperina de Jong.
pi_214653017
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 22:39 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het is 0.1%-punt minder voor Harris dan gister. Dus de piek is geweest. Ik zou mijn post niet heel serieus nemen, want dit soort dagelijke miniverschilletjes zeggen helemaal niks.
Ik verwacht nog een kantelpunt: er zijn altijd mensen die bij het winnende team willen horen en die zullen en masse schwitchen zodra ze denken dat Trump niet meer het winnende team is.En ik hoop ook dat allerlei nieuwszenders na de preek van Lawrence O’Donnell het schaamrood op de kaken staat.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 23:23:25 #248
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214653262
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 23:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]hypocriet. En weird!
Is die fotoshop door Trump zelf gebruikt of is het 'fan-art'?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_214653423
Another blatant lie by Donald Trump was just exposed!

Yesterday (as seen below), Trump claimed that former San Francisco Mayor Willie Brown told him “terrible things” about Kamala Harris and that he and Trump went down together in a helicopter.

The problem is, Willie Brown is still alive and was asked about these comments by KRON4 news. This is what he said:

When asked about if he had said “terrible things” about Harris, Brown responded:

“That’s so far-fetched, it’s unbelievable. I could not envision thinking of Kamala Harris in any negative way. She’s a good friend a long time ago, absolutely beautiful woman, smart as all hell, very successful, electorally speaking.”

When asked about the Helicopter incident, Brown said:

“I’ve never done business with Donald Trump, let’s start with that. And secondly, I don’t think I’d want to ride on the same helicopter with him. There’s too many people that have an agenda with reference to him, including the people who service helicopters! He was doing what Donald does best, his creative fiction. The world would’ve known about it!”

TRUMP NEVER STOPS LYING!
twitter
pi_214653535
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 23:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
Another blatant lie by Donald Trump was just exposed!

Yesterday (as seen below), Trump claimed that former San Francisco Mayor Willie Brown told him “terrible things” about Kamala Harris and that he and Trump went down together in a helicopter.

The problem is, Willie Brown is still alive and was asked about these comments by KRON4 news. This is what he said:

When asked about if he had said “terrible things” about Harris, Brown responded:

“That’s so far-fetched, it’s unbelievable. I could not envision thinking of Kamala Harris in any negative way. She’s a good friend a long time ago, absolutely beautiful woman, smart as all hell, very successful, electorally speaking.”

When asked about the Helicopter incident, Brown said:

“I’ve never done business with Donald Trump, let’s start with that. And secondly, I don’t think I’d want to ride on the same helicopter with him. There’s too many people that have an agenda with reference to him, including the people who service helicopters! He was doing what Donald does best, his creative fiction. The world would’ve known about it!”

TRUMP NEVER STOPS LYING!
[ x ]
Hij heeft wel in een helicopter gezeten met Jerry Brown (voorm. Gouverneur California) maar ook dat was geen moeilijke landing of zo ...

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214653888
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 23:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]hypocriet. En weird!
Ah, Cadet Bonespurs in fake aktie.
pi_214653897
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 23:06 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ik verwacht nog een kantelpunt: er zijn altijd mensen die bij het winnende team willen horen en die zullen en masse schwitchen zodra ze denken dat Trump niet meer het winnende team is.En ik hoop ook dat allerlei nieuwszenders na de preek van Lawrence O’Donnell het schaamrood op de kaken staat.
Ik heb geen idee wat te verwachten.
pi_214653934
Trump had de vraag niet goed verstaan. Tuurlijk!

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214653975
quote:
82s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 00:43 schreef Kijkertje het volgende:
Trump had de vraag niet goed verstaan. Tuurlijk!

[ x ]
Hij klaagt de laatste tijd wel veel dat hij vragen niet kan horen, mischien moet hij een nieuw gehoorapparaat aanschaffen?

Of hij liegt weer gewoon dat hij de vraag niet verstond, natuurlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2024 00:57:18 ]
pi_214654036
twitter

Meer dan 20k mensen in Glendale, AZ. :X

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 10-08-2024 01:36:18 ]
pi_214654050
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 01:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ x ]
Meer dan 20k mensen in Phoenix. :X
En dat bij die hitte!
pi_214654054
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 01:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En dat bij die hitte!
Nou ja, het is binnen denk ik? Dus er zal vast wel goede AC zijn als dat klopt.

Hm, moeilijk te zien ...

Of nee, gezien het tijdsverschil schijnt de zon daar natuurlijk nog, dus dit moet wel binnen zijn.
pi_214654059
Ook uit Arizona:

twitter
pi_214654060
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 01:39 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nou ja, het is binnen denk ik? Dus er zal vast wel goede AC zijn als dat klopt.

Hm, moeilijk te zien ...

[ afbeelding ]

Of nee, gezien het tijdsverschil schijnt de zon daar natuurlijk nog, dus dit moet wel binnen zijn.
Ja maar ze stonden uren in de zon in de rij buiten. Werd ook water uitgedeeld hoorde ik.
pi_214654062
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 01:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ook uit Arizona:

[ x ]
In de polls staat Kari Lake er ook helemaal niet goed voor *O*

twitter
pi_214654063
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 01:44 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja maar ze stonden uren in de zon in de rij buiten. Werd ook water uitgedeeld hoorde ik.
Ah zo, ja, da's wel even aanpoten.
pi_214654070
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 23:44 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hij heeft wel in een helicopter gezeten met Jerry Brown (voorm. Gouverneur California) maar ook dat was geen moeilijke landing of zo ...

[ x ]
twitter
pi_214654078
twitter

quote:
In the spirit of the great Senator John McCain, please join me in putting country over party and stopping Donald Trump.
Kelly's vrouw is er ook:

twitter
pi_214654116
twitter

Deze man :D
pi_214654172
twitter

Tuurlijk!
pi_214654193
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 02:35 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Deze man :D
Blijken DEI hires toch goed uit te kunnen pakken :D
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 03:45:55 #267
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214654212
Rally in Arizona. Misschien was dat al voorbij gekomen:

"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214654285
Een remake? Krijg ik de film van het vergaan toch nog te zien? Live.
twitter
pi_214654308
Een scherp geheugen van de Genius:
twitter
pi_214654346
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 13:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat is een video die ik niet wil zien.
Hier de beelden mocht je je bedenken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')