quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hij koos ervoor vervroegd uit het leger te gaan…na 24 jaar, idioten. En best met een hoge rang, heb ik begrepen. [ x ]
Dude, die wilde ik net posten!quote:
Het doet me wat denken aan de swiftboat onzin waar Kerry last van had destijds.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:25 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dude, die wilde ik net posten!![]()
Anyway dit is de zoveelste wanhopige alt-right bullshit die niet gaat werken omdat het gewoon bij elkaar gelogen nonsens is en mensen hier na 8+ jaar van dit soort crap gewoon doorheen beginnen te zien.
"You can fool some people some time, but you cannot fool all the people all the time"
Komt van exact dezelfde bron vziwquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het doet me wat denken aan de swiftboat onzin waar Kerry last van had destijds.
https://en.wikipedia.org/wiki/Swift_Vets_and_POWs_for_Truth
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Misschien moet Rittenhouse even met hem gaan praten, want dit kan natuurlijk niet zomaar.
Cancel Culture!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:31 schreef Monolith het volgende:
Ondertussen in Utah:
https://www.theguardian.c(...)-first-statewide-ban
Krijg je met die LSD hypocrietenidiotenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:31 schreef Monolith het volgende:
Ondertussen in Utah:
https://www.theguardian.c(...)-first-statewide-ban
Boemerangkaatstterugingezicht.gifquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:49 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Zou het te maken kunnen hebben met Trump's aankondiging dat hij miljoenen hispanics wil deporteren?
Was het maar LSD.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Krijg je met die LSD hypocrietenidioten
What difference does it make?quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[ x ]
Weer een tikje hoger.
Je bent gewoon jaloers omdat zij wel goed kan zingen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]wat een ongelooflijk domme trut. Past prima in de Trump-clan: beschuldig roeptoeterend anderen van je eigen fouten.
De piek van trump bedoel je toch?quote:
Het is 0.1%-punt minder voor Harris dan gister. Dus de piek is geweest. Ik zou mijn post niet heel serieus nemen, want dit soort dagelijke miniverschilletjes zeggen helemaal niks.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
De piek van trump bedoel je toch?
Ondertussen vraag ik mij af hoe het nu zit met (verplichte) delen van veiligheid- en secret info tussen president en presidentskandidaten.
Hoe secret blijft dat?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat zij wel goed kan zingen.
Ik verwacht nog een kantelpunt: er zijn altijd mensen die bij het winnende team willen horen en die zullen en masse schwitchen zodra ze denken dat Trump niet meer het winnende team is.En ik hoop ook dat allerlei nieuwszenders na de « preek » van Lawrence O’Donnell het schaamrood op de kaken staat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is 0.1%-punt minder voor Harris dan gister. Dus de piek is geweest. Ik zou mijn post niet heel serieus nemen, want dit soort dagelijke miniverschilletjes zeggen helemaal niks.
Is die fotoshop door Trump zelf gebruikt of is het 'fan-art'?quote:
Hij heeft wel in een helicopter gezeten met Jerry Brown (voorm. Gouverneur California) maar ook dat was geen moeilijke landing of zo ...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
Another blatant lie by Donald Trump was just exposed!
Yesterday (as seen below), Trump claimed that former San Francisco Mayor Willie Brown told him “terrible things” about Kamala Harris and that he and Trump went down together in a helicopter.
The problem is, Willie Brown is still alive and was asked about these comments by KRON4 news. This is what he said:
When asked about if he had said “terrible things” about Harris, Brown responded:
“That’s so far-fetched, it’s unbelievable. I could not envision thinking of Kamala Harris in any negative way. She’s a good friend a long time ago, absolutely beautiful woman, smart as all hell, very successful, electorally speaking.”
When asked about the Helicopter incident, Brown said:
“I’ve never done business with Donald Trump, let’s start with that. And secondly, I don’t think I’d want to ride on the same helicopter with him. There’s too many people that have an agenda with reference to him, including the people who service helicopters! He was doing what Donald does best, his creative fiction. The world would’ve known about it!”
TRUMP NEVER STOPS LYING!
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |