Jij bent geen nijlpaardquote:
En jij bent geen nijlpaardquote:
En dat bepaal jij?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En jij bent geen nijlpaard
[ afbeelding ]
Ja daar ben ik voor behandeldquote:
Jij bent geen nijlpaardquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:39 schreef noodgang het volgende:
Ik vind alles goed, zolang ik maar geen nijlpaard ben
Cool. Graag foto van mijn snelle wezenquote:
Inderdaad jij bent geen nlijpaardquote:
Jij daarentegen bent geen nijlpaardquote:
Correct u bent geen nijlpaardquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:54 schreef Pharkus het volgende:
Ik denk niet dat ik een nijlpaard ben.
Geen idee maar je bent geen nijlpaardquote:
Een jachtnijlpaard ben je ook nietquote:
Louter toevalquote:
Je bent geen nijlpaardquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:30 schreef YoopY het volgende:
O god.
Ik ben tóch een nijlpaard.
Wat een afgang...
Crap. Het verkeerde topic. Had nog zo'n hoop dat ik cheeta was. Jammer weer.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je bent geen nijlpaard
Wat je wel bent moet je in het andere topic vragen
Jij bent geen nijlpaardquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:40 schreef ijs_beer het volgende:
Ben erg benieuwd wat ik niet ben eigenlijk.
Jij bent zeker geen nijlpaardquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij bent zeker geen nijlpaard
[ afbeelding ]
@niemandquote:
Dat blijft de vraag maar jij bent geen nijlpaardquote:
Lastig, ...quote:
Bij nader inzien ben je geen nijlpaardquote:
Maar jij bent dan ook geen nijlpaardquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:31 schreef schommelstoel het volgende:
Schnelle nijlpaard..I am fast as fuck boii!
Helder, dankquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij nader inzien ben je geen nijlpaard
[ afbeelding ]
Dat zou kunnen maar je bent hoe dan ook geen nijlpaardquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:01 schreef valentijn101 het volgende:
Ik denk dat ik geen chinchilla ben maar ik weet het niet zeker. 🤔
Nou, zeg het eens Beetle, welk dier ben ik niet en waarom niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
In navolging van het geweldige topic, die jullie allemaal moeten bezoeken:
ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
presenteer ik hier welk dier je niet bent.
Jij bent geen .... Nijlpaardquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:24 schreef Klepper272 het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat ik eigenlijk niet ben...
Geen idee waarom maar je bent gewoon geen nijlpaardquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, zeg het eens Beetle, welk dier ben ik niet en waarom niet?
Dat komt goed uit want ik weet het beste telefoonboek, je bent geen nijlpaardquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:26 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik ben reuze nieuwsgierig welk dier ik niet bent.
Dat valt te bezien, in de tussentijd ben jij geen nijlpaardquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:04 schreef Evangelion het volgende:
he can't keep getting away with this
Jij bent geen paardquote:
Jij bent geen nijlpaardquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:06 schreef Leandra het volgende:
Ehm @:Bosbeetle ... wat voor dier ben ik niet?
Je bent geen nijlpaardquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:54 schreef Marsenal het volgende:
Flip zegt dat ik een alpaca ben, maar wat ben ik dan niet?
Dat klopt, ik ben een keizerspinguïn 😎👑quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij bent geen nijlpaard
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een keizerspinguïn
[ afbeelding ]
Naja, in ieder geval is de nijlpaard uitgesloten...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geen idee waarom maar je bent gewoon geen nijlpaard
[ afbeelding ]
Hmm eens even kijken, de sterren (m.u.v. gordon) zeggen mij, dat je geen nijlpaard bent.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:52 schreef Armani XL het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig met al die verschillende 'niet' nijlpaarden.
Nee, dat was ik al.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij bent geen paard
[ afbeelding ]
Er zijn meerdere paarden op de prairie (om maar eens oude gezegde van stal te halen)quote:
Erm * Bosbeetle checkt even dubbel...quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:17 schreef Marsenal het volgende:
Je bent godverredomme zelluf geen nijlpaard
Jij kent mijn schoonmoeder niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:11 schreef Hallojo het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat er gewoon helemaal geen nijlpaarden bestaan.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:11 schreef Hallojo het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat er gewoon helemaal geen nijlpaarden bestaan.
quote:
Ik ook niet maar jij bent in ieder geval geen nijlpaardquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |