SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Ik had het graag gezien met een Shericka Jackson in vorm op deze wonderbaanquote:
tijdens doping periode zekerquote:
Ik weet het. Het wordt tijd voor een verspringwedstrijd in Boliviaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij het EK was de winnende sprong 8.65m, dat was al ver.
Flo-Jo aan de dope is nou niet echt een geheim, de Bikini Atoll is gezonder dan haar graf.quote:
Theoretisch? Ja.quote:
maar wat is beter dan Femke Bol?quote:
Moet je nagaan als destijds de food-coah app al hadden, dan was ze onder de 21.00 gekomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Flo-Jo aan de dope is nou niet echt een geheim, de Bikini Atoll is gezonder dan haar graf.
Ivo op de stream, daar betalen we voor.quote:
ohquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Theoretisch? Ja.
In realiteit? Nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen Shericka Jackson in topvorm zou het misschien kunnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Theoretisch? Ja.
In realiteit? Nee.
Ik had het niet veel sneller verwacht met dit veld.quote:
Bankroet.quote:
China weer op alle fronten voorbij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
De VS staat inmiddels toch wel gewoon op punt
Die hebben een aantal van die typisch Amerikaanse trucks over gehaald om met zijn allen aan de uitlaat te hangen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
De VS staat inmiddels toch wel gewoon op punt
ijdelheid.. die dames willen allemaal grote bossen haar op hun hoofdquote:
Is ook Kavinsky die nu achter de knoppen staat. Met de 100m was ook een nummer van hemquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het is deze hele spelen wel lekker veel electroclash van rond 2006 constant Justice, Daft Punk of Ed banger spul.
Ramptoeristquote:
Het scheelt dat ze in het zwembad niet al te hard hebben geschroeid, maakt het nog een beetje spannendquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hebben een aantal van die typisch Amerikaanse trucks over gehaald om met zijn allen aan de uitlaat te hangen.
De sponsor bepaalt.quote:
Ze hebben gepiekt naar de tweede week als de rest al moe is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het scheelt dat ze in het zwembad niet al te hard hebben geschroeid, maakt het nog een beetje spannend
Ja, helemaal voor de nr. 2quote:
Zijn nog vaak pruiken ook. Lijkt mij heel kut rennen, maar goed...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:44 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ijdelheid.. die dames willen allemaal grote bossen haar op hun hoofd
Die is niet behoorlijk vrolijk vandaag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alfred gisteren nog op cruise control naar een snellere tijd.
Vermoeden van?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alfred gisteren nog op cruise control naar een snellere tijd.
Bedankje voor je analysequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:47 schreef Falco het volgende:
Opvallend hoe de kaaklijn is verfijnd en hie weinig puistjes ze heeft. Littekens zijn wel zichtbaar maar soit
en toch rent deze 16 gouden medailles doorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Zijn nog vaak pruiken ook. Lijkt mij heel kut rennen, maar goed...
Boven de 23.00quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe snel zou Dafne nu nog zijn als ze meedeed?
makkelijk 20.12, wereldrecordquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Die haakt halverwege af met een blessurequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Smijten met schoenen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die haakt halverwege af met een blessure
Neequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:49 schreef Mikeytt het volgende:
maarreeeehhhh, is NEderland nog op schema vandaag ergens?
24.54?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:48 schreef Hyaenidae het volgende:
quote:
Ja, wat is het nou.quote:
zal vast wel 3 honderdsten ofzo schelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:47 schreef Gremen het volgende:
Zouden al die vrouwen harder kunnen rennen als ze gewoon hun hoofd zouden kaal scheren?
De Doom-stijlquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die haakt halverwege af met een blessure
Hier gaat iets helemaal misquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:50 schreef Mikeytt het volgende:
dacht tot gisteren dat ze Edith Schippers heette
okquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:50 schreef Mikeytt het volgende:
dacht tot gisteren dat ze Edith Schippers heette
Volleybal en Beach Volleyquote:
Dit jaquote:
kijken of mijn biertje al koud isquote:
Dat geloof ik wel, het is niet alsof USA vandaag gaat verliezen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit ja
En zo eens naar basketbal kijken.
1ste Nederlandse wereldkampioen Magic the Gathering komt uit Groesbeek.quote:
Jasper Cillesen ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:56 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
1ste Nederlandse wereldkampioen Magic the Gathering komt uit Groesbeek.
Die speelt vast geen magicquote:
Die bestaan wel hoor.quote:
Nou als je ziet hoeveel kinderen die verwekt heeft bij vele vrouwen.quote:
Hij geeft alles de USA, een echte patriot.quote:
Dat was dan weer jammer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij geeft alles de USA, een echte patriot.
Ik gok dat jij toch vooral Brazilië - Spanje op hebt staanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, het is niet alsof USA vandaag gaat verliezen.
Daar is het nu rust!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik gok dat jij toch vooral Brazilië - Spanje op hebt staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Toch tweede op het WK indoor!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:59 schreef wimderon het volgende:
Kool Hokker zegt dat je het wel aan kon zien komen dat hij dit in zich had, als je zijn seizoen een beetje gevolgd had
quote:
Komt toch ook nog een 400m met Klaver?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:03 schreef Redefine het volgende:
De 100m horden bij de vrouwen wordt even genegeerd bij de NOS.
Nooit wat gezienquote:
Morgenavond de halve finale.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Komt toch ook nog een 400m met Klaver?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft Turkije net een medaille gewonnen?
Ik hoorde de buren net juichen namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dit wordt niksquote:Doom gaf enkele dagen geleden al aan dat hij "niet 100 procent pijnvrij" was.
"Nu verkrampte mijn adductor volledig. Ik voelde me eigenlijk nog oké, maar ik blijf er duidelijk last van hebben. Toen ik de krampen voelde, wilde ik geen risico's nemen op scheuringen."
Zijn 400 meter-droom spat zo uit elkaar. Deze opgave kan ook kwalijke gevolgen hebben voor de aflossing met de Belgian Tornados. Zij lopen vrijdagvoormiddag de reeksen, zaterdagavond eventueel de finale.
"Misschien kan ik me nog oplappen voor de 4x400 meter, maar nu kon ik echt niet meer doorlopen", is de hoop toch nog een klein beetje aanwezig.
Dan is 6 races lopen in korte tijd ook wel ambitieus.. had hij misschien beter de individuele 400 kunnen schrappen, daar was topfit een medaille al heel lastigquote:
Waarom is dit niet Olympisch bij het hardlopen?quote:Atletiek
7.30 Gemengd – 42 km snelwanden mixed relay
104 km relay marathon?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:05 schreef Nober het volgende:
7.30 Gemengd – 42 km snelwanden mixed relay
Voor een medaille moet alles meezitten, ik zou er niet op rekenen. Met de vorm zat het laatst wel goed, gezien die tijd, maar dat gaat niet genoeg zijn normaal gesproken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:32 schreef hhh38 het volgende:
Maakt Visser nog kans op een medaille met haar recente vorm? Of moet er dan nog wat van dat NR af?
Heeft tot nu toe nog niet een toprace gerend in een grote finale, dus hopelijk lukt dat eindelijk.
Zit heel dicht bij elkaar als ik die beste seizoenstijden bekijk. Zal wel weer 6e worden dus ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Voor een medaille moet alles meezitten, ik zou er niet op rekenen. Met de vorm zat het laatst wel goed, gezien die tijd, maar dat gaat niet genoeg zijn normaal gesproken.
Omdat dit druk genoeg is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:52 schreef Alpha0 het volgende:
Waarom loopt Bol niet de 400m (zonder horden dus)?
Ze vind de 400m horden ook leuker om te doen.quote:03/08 20.55 4x400 mixed FINAL
04/08 12.35 400 hurdles heats
06/08 20.07 400 hurdles semis
08/08 21.25 400 hurdles FINAL
09/08 10.40 4x400 women heats
10/08 21.14 4x400 women FINAL
Dat is qua programma echt niet te doen met ook de mixed relay en de normale estafettequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:52 schreef Alpha0 het volgende:
Waarom loopt Bol niet de 400m (zonder horden dus)?
Wie is de snelste dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:03 schreef Martino11 het volgende:
Laros had trouwens de 2e tijd ooit gelopen op de 1.500m voor iemand onder de 20 jaar, als hij blessurevrij kan blijven en tactisch iets sterker loopt is dat echt een mogelijke wereldtopper voor de komende jaren (eventueel ook op de 800m en/of de 5.000m)
Probleem is wel dat de concurrentie ook nog heel jong is.. maar hopelijk kan hij zich blijven ontwikkelen jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:03 schreef Martino11 het volgende:
Laros had trouwens de 2e tijd ooit gelopen op de 1.500m voor iemand onder de 20 jaar, als hij blessurevrij kan blijven en tactisch iets sterker loopt is dat echt een mogelijke wereldtopper voor de komende jaren (eventueel ook op de 800m en/of de 5.000m)
Lijkt mij wel de beste 1500 meter ooit qua tijden ja. Sowieso een OR en ondanks de scherpe tijd toch veel lopers dicht bij elkaar. Zijn ook meerdere Nationale records gelopen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:05 schreef PippenScottie het volgende:
Was dit de beste 1500 meter ooit? Wat is de FOK!consensus?
En wat is, na commentaar van de betrokkenen, de consensus over de strijd Bol, McLaughlin? Het was voor ons duidelijk dat ze allebei niet voluit gingen. Maar wie hield het meest in?
Ekiden op de Spelen zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:32 schreef Nober het volgende:
[..]
4×10,548m is de marathonafstand van 42,195.
Niet bepaald fantastisch. En werkelijk verschrikkelijk dat dit de 50km heeft verdrongen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat vind je van dit nieuwe olympisch onderdeel?
Ook het snelwandelen is gevallen voor het woke mixed gebeuren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet bepaald fantastisch. En werkelijk verschrikkelijk dat dit de 50km heeft verdrongen.
moet kunnenquote:
Zie het inderdaad wel in de app.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel, die zit er gewoon, maar de stagiair van dienst heeft het Engelse commentaar op TV geschakeld.
Ach, vooruitquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Zie het inderdaad wel in de app.
Wil je mijn quote verwijderen
Wat is dit nou weer.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Zie het inderdaad wel in de app.
Wil je mijn quote verwijderen
Ja een Sydney in topvorm lijkt me een stapje te verquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geef Bol minder dan 10% kans
Logisch, want dan kan je dit onderdeel wel opdoeken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:14 schreef StephanL het volgende:
De jury wordt bedondert waar ze bij staan.
Ze gebruiken nog steeds geen videobeelden
Met dank aan de uiterst integere Kersee allen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:30 schreef DeeBee het volgende:
Bol treft in finale 400 horden de nieuwe McLaughlin: 'Wedergeboren dankzij God' - https://nos.nl/l/2532142
Reli engnek Sydney McL.-L. @:Szura
God danken voor elke dopingdosisquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met dank aan de uiterst integere Kersee allen.
Dan moeten ze hun techniek aanpassen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Logisch, want dan kan je dit onderdeel wel opdoeken.
Toch jammer dat dit net haar concurrent is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:30 schreef DeeBee het volgende:
Bol treft in finale 400 horden de nieuwe McLaughlin: 'Wedergeboren dankzij God' - https://nos.nl/l/2532142
Niet happen op deze onzin, niet happen op deze onzin, niet happen op deze onzin. Verdorie, toch gehapt op deze onzin.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Logisch, want dan kan je dit onderdeel wel opdoeken.
Jij wil toch ook dat ze dit onderdeel opdoeken?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet happen op deze onzin, niet happen op deze onzin, niet happen op deze onzin. Verdorie, toch gehapt op deze onzin.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:30 schreef DeeBee het volgende:
Eng eng eng.quote:Sinds ze in 2021 kennis maakt met de voormalige American Footballer André Levrone, staat het leven van de atlete in het teken van het geloof. Hij verruilt de keiharde wereld van de Amerikaanse topsport in de NFL na drie jaar voor een bijbelstudie.
Als hij via Instagram kennis maakt met de atlete McLaughlin, verhuist hij van de oost- naar de westkust. Een jaar later trouwt het stel, dat zich aansluit bij de Grace Community Church in Los Angeles.
De regel is dat met het blote oog voor de scheidsrechters te zien moet zijn dat niet minstens één van beide voeten op de grond is. Als je daar een overtreding in begaat (valsspelen is wat anders) krijg je een straf, net als bijvoorbeeld bij een forse tackle in het voetbal.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:28 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind dit altijd wel grappig om te zien![]()
Snap alleen niet helemaal hoe ze checken wie valsspeelt
2 minuten achterquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:50 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Ez win voor Dunfee en co.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil toch ook dat ze dit onderdeel opdoeken?Dat zou fantastisch zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ook via DM's met iedereen op Insta creepen en dan die reli ACT opvoeren, wie trapt daar inquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Eng eng eng.
Meteen maar gezinnetje maken en verdwijnen uit deze sport.
Eng engquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:30 schreef DeeBee het volgende:
Ahh , ok. Zag namelijk geen camera's aan de zijkant zoals bij andere onderdelenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De regel is dat met het blote oog voor de scheidsrechters te zien moet zijn dat niet minstens één van beide voeten op de grond is. Als je daar een overtreding in begaat (valsspelen is wat anders) krijg je een straf, net als bijvoorbeeld bij een forse tackle in het voetbal.
Ach, ze gingen er ook totaal niet van uit dat ze voor een medaille konden gaanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De 'en co' van Dunfee kan er geen kloten van.
Oh ja, ik stuur je zo nog even dat bijbelvers, kun je wel gebruiken!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ook via DM's met iedereen op Insta creepen en dan die reli ACT opvoeren, wie trapt daar in
God heeft haar zo ver gebracht 😇quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Doping WR mag zoals gewoonlijk wel verbroken worden
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:42 schreef Mikeytt het volgende:
10.25 - vrouwen speerwerken kwalificatie
Die jury die langs de kant staan, zijn ook willekeur.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:05 schreef TAmaru het volgende:
ik vind het zo heerlijk om bij het snelwandelen de stream op pauze te zetten en dan te zien dat ze allemaal constant van de grond komen
[ afbeelding ]
Vermoeden vanquote:
Van het slopen van mijn pickem ja. Al was er toch geen echt goede dag voor China meer, had niet gezien dat alle goede gewichtheffers verdeeld zijn over de dagen.quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Pedestrianismquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Debiel onderdeel, ik ben altijd wel benieuwd waarom iemand dit is gaan doen.
Post maar niet te veel printscreens, dan wordt heywoodu boos.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:15 schreef TAmaru het volgende:
De jury is goed aan het opletten
[ afbeelding ]
Iedereen is toch al constant boos op mij hier, dus dat kan ik er nog wel bij hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Post maar niet te veel printscreens, dan wordt heywoodu boos.
kanovaren, denk ik. Of eerst de start van het snelwandelen en dan na de race van de kanovaarders, gaan ze dat 'live' uitzenden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd wat de NOS om half 10 gaat tonen.
Oh moeten WIJ om half 10 al?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kanovaren, denk ik. Of eerst de start van het snelwandelen en dan na de race van de kanovaarders, gaan ze dat 'live' uitzenden.
Dat bedoel ik ja, sowieso heeft China dat probleem een beetjequote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van het slopen van mijn pickem ja. Al was er toch geen echt goede dag voor China meer, had niet gezien dat alle goede gewichtheffers verdeeld zijn over de dagen.
volgens het dagprogramma wel:quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh moeten WIJ om half 10 al?
quote:Kanovaren sprint
9.30 Vrouwen – K1 500m, series
9.30 Ruth Vorsselman
Ja, maar ik bedoel meer vandaag de dag. Wanneer en waarom besluit je om dit te gaan doen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Pedestrianism
Ah, dat verklaart waarom de NOS er bij is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgens het dagprogramma wel:
[..]
Sowieso niet het snelwandelen. Dat werd bij de individuele races ook totaal genegeerd. De NOS gaat altijd zoveel mogelijk terugblikken op de dag van gisteren. Allemaal nuttige interviews met atleten en hun coaches.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd wat de NOS om half 10 gaat tonen.
Je kunt bijvoorbeeld op zoek zijn naar een sport met relatief weinig impact (wat hardlopen natuurlijk wel heeft), maar waar wel een enorm uithoudingsvermogen voor nodig is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel meer vandaag de dag. Wanneer en waarom besluit je om dit te gaan doen?
Nee hoor. Dat zou dressuur al wel kunnen zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dit is gewoon een jurysport
En dan ook nog eens de meest dubieuze die er is
Ja, of breaking.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat zou dressuur al wel kunnen zijn
Tijd voor een derde.quote:
Ziedend.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dit is gewoon een jurysport
En dan ook nog eens de meest dubieuze die er is
Dat vind ik beduidend minder dubieus dan dressuur, maar goedquote:
Nou nee, want de jury mag de camerabeelden niet bekijken!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:32 schreef PirE het volgende:
Gewoon op 3 punten een camera op de grond plaatsen. Dan is het hele veld gelijk gediskwalificeerd en kunnen we stoppen met deze onzin.
Blijven mensen oprecht denken dat als de regel aangepast wordt en die beelden zouden tellen, ineens iedereen gediskwalificeerd wordt?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:32 schreef PirE het volgende:
Gewoon op 3 punten een camera op de grond plaatsen. Dan is het hele veld gelijk gediskwalificeerd en kunnen we stoppen met deze onzin.
Ik vind het ook een matig onderdeel van de atletiek, beetje lachwekkend ook, maar dat argument over cameras is natuurlijk rukquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:39 schreef DeeBee het volgende:
@:heywoodu, de Don Quixote van het snelwandelen
Ik kan gewoon slecht tegen dat domme geneuzel dat iedereen telkens een DQ zou krijgen als de regels aangescherpt worden (en dat eveneens mokerdomme geneuzel dat het valsspelen is als je een overtreding begaat, terwijl je voetbalfans nooit hoort roepen dat een tackle ofzo valsspelen is, wat het natuurlijk evenmin is).quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:39 schreef DeeBee het volgende:
@:heywoodu, de Don Quixote van het snelwandelen
Als ze hun passen niet zouden veranderen zeker.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blijven mensen oprecht denken dat als de regel aangepast wordt en die beelden zouden tellen, ineens iedereen gediskwalificeerd wordt?
Tuurlijk, maar dat zouden ze 100 procent zeker wél doen. Net zoals nu en net zoals bijna alle sporters zullen ze dan ook gewoon de randjes opzoeken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ze hun passen niet zouden veranderen zeker.
Het is écht oprecht waanzin om te denken dat ze hun techniek dan niet aan zouden passen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:48 schreef TAmaru het volgende:
Overigens kun je bij deze sport geen camera's gebruiken, want dan voldoet niemand aan de regels,
Jullie hebben toch goud bij het zeilen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt hier dan eindelijk het Spaanse goud?
Ja, bootje varen erkennen wij niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Jullie hebben toch goud bij het zeilen?
Ik weet niet of ze het zouden kunnen. Als je echt letterlijk niet van de grond los mag komen, dan wordt het echt heel lastig om deze sport nog voort te zetten. Zodra je dan maar een beetje versnelt, ben je al los denk ik. Het lijkt me heel moeilijk te controleren, zeker voor deze sporters die niet anders gewend zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is écht oprecht waanzin om te denken dat ze hun techniek dan niet aan zouden passen.
Ja, de tijden zullen wat langzamer worden. Dat is geen probleem.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:56 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het zouden kunnen. Als je echt letterlijk niet van de grond los mag komen, dan wordt het echt heel lastig om deze sport nog voort te zetten. Zodra je dan maar een beetje versnelt, ben je al los denk ik. Het lijkt me heel moeilijk te controleren, zeker voor deze sporters die niet anders gewend zijn.
Ja maar dat is nou net het punt: Zorg dat de lopers zich aan de regels houden. Dat is nu niet het geval.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is écht oprecht waanzin om te denken dat ze hun techniek dan niet aan zouden passen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, bootje varen erkennen wij niet.
En daar krijgen ze dan ook straffen voor, dat zien we echt de hele tijd. Net zoals voetballers een gele kaart krijgen als ze een harde tackle maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar dat is nou net het punt: Zorg dat de lopers zich aan de regels houden. Dat is nu niet het geval.
Ik vind het nu een beetje zoals vroeger in het voetbal: Als de scheids/grens niet ziet dat het buitenspel is, dan is het dat niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daar krijgen ze dan ook straffen voor, dat zien we echt de hele tijd. Net zoals voetballers een gele kaart krijgen als ze een harde tackle maken.
Dat kun je vinden, maar dat is het nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het nu een beetje zoals vroeger in het voetbal: Als de scheids/grens niet ziet dat het buitenspel is, dan is het dat niet.
Volgens mij zou het serieus heel moeilijk worden om 100% NIET los te komen van de grond, maar goed. Ik heb nog nooit gesnelwandeld, dat moet ik toegeven.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, de tijden zullen wat langzamer worden. Dat is geen probleem.
Natuurlijk zouden ze het kunnen, ze kunnen ook zonder problemen rustiger lopen. Het kutte is dat men kortere afstanden belangrijker vindt (men = de bonden), terwijl dit vooral een enorme uithoudingssport is. Veel beter zou zijn om de 20km te schrappen en de 50km terug te brengen.
Dat zou een prima ontwikkeling zijn inderdaad. En als het goed en betaalbaar mogelijk is: sensoren in de schoenen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gebruik van camerabeelden zou de willekeur wel verlagen.
Dan heb je de marathon!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je kan ook gewoon de regels verlichten en een voet van de grond en gebogen knieën toestaan.
En dan een gemengde estafette doen maar met vier, en dan over maar één rondje op de atletiekbaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je kan ook gewoon de regels verlichten en twee voeten van de grond en gebogen knieën toestaan.
En dat ze een fiets mogen gebruikenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je kan ook gewoon de regels verlichten en twee voeten van de grond en gebogen knieën toestaan.
Jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:08 schreef VoMy het volgende:
Zitten we al klaar voor Tscheu La Ling en Nadine Visser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |