quote:UEFA haalt dronken VAR en assistent van wedstrijd af
De UEFA heeft videoscheidsrechter Bartosz Frankowski en zijn assistent Tomasz Musial van het duel tussen Dynamo Kyiv en Rangers FC van dinsdagavond in de derde voorronde van de Champions League gehaald. Het Poolse duo werd maandagavond door de politie van Lublin gearresteerd omdat ze met een verkeersbord in hun handen stonden. Ze werden aangehouden voor vandalisme en bleken ook te veel gedronken te hebben.
Frankowski en Musial werden in de nacht van maandag op dinsdag rond 02.00 uur aangehouden, weten Poolse media. Dynamo Kyiv speelt alle Europese thuisduels in Lublin vanwege de oorlog met Rusland. De UEFA heeft inmiddels een andere videoscheidsrechter en assistent gevonden.
De Poolse voetbalbond heeft een onderzoek naar beide arbiters geopend. "We zullen hun contracten beindigen als de verhalen kloppen", meldt de bond in een verklaring. De winnaar van het duel tussen Dynamo Kyiv en Rangers FC speelt in de play-offs van de Champions League tegen FC Twente of RB Salzburg.
Ik vind dat niet zo'n leuke nepobaby.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh, het wordt nog een lang seizoen met die doodvermoeiende Sam van Royen.
Die heeft zo’n intens vervelende uitstralingquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh, het wordt nog een lang seizoen met die doodvermoeiende Sam van Royen.
Hij heeft een Powned-vibe. Overal de spot mee drijven en alle Voetbal Inside-achtige opmerkingen erdoorheen jagen in zijn vraagstellingen. Gruwelijke hekel aan, met zijn stomme toontje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft zo’n intens vervelende uitstraling
God, niet weer Mantingh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:41 schreef T3hTommay het volgende:
Albert Mantingh, het is Twente gegund. Hup Salzburg.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Ben bang dat dit een kansloze onderneming is voor FC Fraude.
De rest heeft vrienden om mee op vakantie te gaan.quote:
Hoe noem jij Vitesse?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Ben bang dat dit een kansloze onderneming is voor FC Fraude.
Steijn is wel een aardig spelertje voor dit niveau toch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef Caland het volgende:
Wat een kwaliteitsarm elftal heeft dit Twente toch
Een aardige keeper en verder, tsja
Vitessequote:
Lammers ook welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Steijn is wel een aardig spelertje voor dit niveau toch.
Ik heb hier behoorlijk wat specials thuisliggen ja, zijn altijd wel mooie magazines. Op de n of andere manier al een tijdje niet n gekocht nu.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:45 schreef Wotte het volgende:
Ik dacht. Laat ik ook eens VI Pro nemen.
Willen ze me de kampioensspecial van Feyenoord, het succesjaar van Feyenoord in Europa of de kampioens special van PSV aan me slijten.
Koopt niemand die zooi?
Ik heb nu de voetbal international pro jaaroverzicht. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hier behoorlijk wat specials thuisliggen ja, zijn altijd wel mooie magazines. Op de n of andere manier al een tijdje niet n gekocht nu.
Tuurlijk niet joh. Laat je niks wijs maken. Sportjournalistiek zit op gelijke hoogte als schoolkrantjournalistiek.quote:
Pieter Blackedquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het niet geheel onaardig tot nu toe.
(lang) niet alles maar er zit wel leuke artikelen bij. Ook goede voorbeschouwingen van de Europese tegenstanders. En het rondje buitenland (filmpje op joeptoep) is altijd top. De kutfilmpjes met 'skiete' sjoerdje die niet kan presenteren, de voorspelbare flutcolumns van Nico Dijkshoorn en alle meuk van Krabby ja, niet.quote:
Je kan die artikelen zo’n beetje parafaseren en dan de blits ermee maken op een internetforum.quote:
Ik moet dan wel weer zo nu en dan lachen om de columns van Dijkhoornquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(lang) niet alles maar er zit wel leuke artikelen bij. Ook goede voorbeschouwingen van de Europese tegenstanders. En het rondje buitenland (filmpje op joeptoep) is altijd top. De kutfilmpjes met 'skiete' sjoerdje, de voorspelbare flutcolumns van Nico Dijkshoorn en alle meuk van Krabby ja, niet.
Goh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet dan wel weer zo nu en dan lachen om de columns van Dijkhoorn
Helaas nog maar zeldenquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet dan wel weer zo nu en dan lachen om de columns van Dijkhoorn
Je kan ze na de eerste 3 zinnen letterlijk invullen. Het is net Thijsje Zonneveldquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas nog maar zelden
Maar als ze raak zijn dan zijn ze wel goed raak
Pietertje speelde te veel Football Manager je kan het ver schoppen op die manier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan die artikelen zo’n beetje parafaseren en dan de blits ermee maken op een internetforum.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Pietertje speelde te veel Football Manager je kan het ver schoppen op die manier.
Nog vlaggetjes?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Blijven hangen bij OS.
Maar die geile beertjes kon ik niet meer aan.
Baanwielrennen terugkijken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanavond niet meer. Geloof ik.
We kunnen dus op tijd naar bed
Is wel leuk, voorkomt ook dat je in elkaar gerost wordt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo pauper
Hij plaatste Football Manager speelsessie in dagboekvorm met keke Photoshops op manutd.nl.quote:
Zolang we er niet met 6-0 afgaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twente is niet best he?
(Oordeel op 4 minuten)
Flinke schedel wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een broekie is die Rots toch ook
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Een kind toont vol trots dat die fan is van een club(fabriek) die bestaat vanwege een suikerdrankje.
Maar wel met een mooi verhaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef RipCity het volgende:
Bedankt weer Twente. Diploma is onderweg.
Er zijn maar twee ploegen die iets in de CL te zoeken hebben, en zelfs die ploegen zullen niet overwinteren.quote:
Twente bestaat nog vanwege gemeentelijke steun.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Een kind toont vol trots dat die fan is van een club(fabriek) die bestaat vanwege een suikerdrankje.
Wel een mooi verhaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef RipCity het volgende:
Bedankt weer Twente. Diploma is onderweg.
Lijkt wel alsof die gasten vleugels hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Er zijn maar twee ploegen die iets in de CL te zoeken hebben, en zelfs die ploegen zullen niet overwinteren.
Al besproken.quote:
Nog altijd beter dan doping , andere clubs opkopen , en puur en alleen reclame willen maken voor een merk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twente bestaat nog vanwege gemeentelijke steun.
Mwah Twente kocht alleen maar allemaal spelers met geld dat er helemaal niet was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan doping , andere clubs opkopen , en puur en alleen reclame willen maken voor een merk.
Dat doen heel veel clubsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah Twente kocht alleen maar allemaal spelers met geld dat er helemaal niet was.
Voeren daar prima beleid wat mij betreft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan doping , andere clubs opkopen , en puur en alleen reclame willen maken voor een merk.
Komen wel aardige spelers uit die fabriek voort want meer is het niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voeren daar prima beleid wat mij betreft.
Wel makkelijk om een tv-baantje te krijgen voor al die kinderen van. Talent hoef je niet te hebben.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maak jij jouw Eredivisie-voorspelling nog even.
Nog alle tijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM in VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2024/2025
Deze
Afgevinktquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM in VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2024/2025
Deze
Gohquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is niet een bijzonder hoog niveau
Met 24/36 door denk ik van wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Er zijn maar twee ploegen die iets in de CL te zoeken hebben, en zelfs die ploegen zullen niet overwinteren.
Picsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf ik ga poepen en mis twee goals?
Zat 5 min tussen gekquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf ik ga poepen en mis twee goals?
Je moet er de tijd voor nemen he.quote:
Volgende week beetje mazzelen en ik schat Dynamo Kyiv en Rangers lager in dan RB Salzburg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
Twente heeft niks te zoeken in Europa
Je hebt in ieder geval de belangrijke uitgoal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Volgende week beetje mazzelen en ik schat Dynamo Kyiv en Rangers lager in dan RB Salzburg.
Zo zijn we het vorige seizoen ook aan de punten gekomen, gewoon niet mee stoppen.
Ik kan niet inloggen, met hun rommel. Inlogaids, doe gewoon een geoblock en klaar ermee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ook Ziggy free aan staan, paar haperingen maar betere kwaliteit dan de vaste meuk
Ziggo gaat jou straks bellen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ook Ziggy free aan staan, paar haperingen maar betere kwaliteit dan de vaste meuk
ALBERT leeft nog steeds.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit die dinosaurus Mantingh er weer of heeft Ziggo intussen fatsoenlijk commentaar ingekocht?
Zipportalgod.quote:
Die worden niet meer gemaakt . Zijn nu allemaal juichkinderen die allemaal hetzelfde klinken en die nooit een baard in de keel krijgen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit die dinosaurus Mantingh er weer of heeft Ziggo intussen fatsoenlijk commentaar ingekocht?
Allemaal Teun de Boer worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die worden niet meer gemaakt . Zijn nu allemaal juichkinderen die allemaal hetzelfde klinken en die nooit een baard in de keel krijgen.
Aanval op de top3 in Nederland. Lol.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:25 schreef PSVCL het volgende:
Het grote Twente zou het wel even doen vandaag, aldus Van Wofswinkel en de supporters.
Altijd mooi wanneer arrogantie gebaseerd op niks wordt afgestraft
Ajax?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aanval op de top3 in Nederland. Lol.
Ze hebben niks geleerd na hun degradatie. Nog steeds last van grootsheidswaanzinquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aanval op de top3 in Nederland. Lol.
Broek uit voor Katja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
U kunt zo overschakelen naar Katja en Raisa op het EK beachvolleybal
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
U kunt zo overschakelen naar Katja en Raisa op het EK beachvolleybal
Ze hebben niks in Europa te zoeken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:33 schreef Durmada het volgende:
RB Salzburg vermorzelde ooit ook Ajax toch? Geen schande om hier van te verliezen, maar ook wel duidelijk dat Twente niks in de CL te zoeken heeft.
De roemruchte club Amsterdamse Football club Ajax is inderdaad de enige relevante voetbal club in heel de lage landen. Goede maatstaaf inderdaad voor die armzalige clubs.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:33 schreef Durmada het volgende:
RB Salzburg vermorzelde ooit ook Ajax toch? Geen schande om hier van te verliezen, maar ook wel duidelijk dat Twente niks in de CL te zoeken heeft.
Dat is overdreven natuurlijk. In de Conference League zouden ze hoge ogen kunnen gooien. In de Europa league hebben ze een erg gunstige loting nodig maar zullen ze ook geen modderfiguur slaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze hebben niks in Europa te zoeken.
Liever de Conference League voor de cofficinten polonaisequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat is overdreven natuurlijk. In de Conference League zouden ze hoge ogen kunnen gooien. In de Europa league hebben ze een erg gunstige loting nodig maar zullen ze ook geen modderfiguur slaan.
Heb je een nieuw woord geleerd? Wat een overdreven gebruik van 'club'quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
De roemruchte club Amsterdamse Football club Ajax is inderdaad de enige relevante voetbal club in heel de lage landen. Goede maatstaaf inderdaad voor die armzalige clubs.
Die polonaise is wel weer voorbij. Ik zie dit jaar geen enkel team iets neerzetten eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Liever de Conference League voor de cofficinten polonaise
In principe verwijst de ene club naar de naam van de club waar toevalligerwijs ook club in zit. Dus ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:38 schreef Durmada het volgende:
[..]
Heb je een nieuw woord geleerd? Wat een overdreven gebruik van 'club'
Verkeerd aangespeeld. Hij probeerde er nog iets van te maken. Maar de pass is illustratief.quote:
Welkom terug.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:44 schreef onlogisch het volgende:
pffffffffffffffffffff kutzooi
@:Zipportal
@:Scrummie
Welkom terug.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:44 schreef onlogisch het volgende:
pffffffffffffffffffff kutzooi
@:Zipportal
@:Scrummie
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:45 schreef Maver24 het volgende:
Ziet er niet best uit wat ik op buienradar ziet. Oei
vallende uienquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:GGMM vindt dit leuk.
Ik ga dit Europese seizoen minder vaak de confrontatie opzoeken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Eens. Ik had een reactie verwacht op mijn uiterst kansloze post
Zou mooi zijn als je note-vrij blijft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga dit Europese seizoen minder vaak de confrontatie opzoeken.
Op advies van Coco.
Zolang we F1 niet meerekenen ben ik uiterst goed op weg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je note-vrij blijft.
Dat is een beetje het probleem van de hele Eredivisie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twente heeft nog wel een leuk elftal voor de eredivisie maar elk niveautje hoger en alle tekortkomingen komen aan het licht.
Veel te warm om te werken joh.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je note-vrij blijft.
Lekker maat, wat doet een grammetje daar?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:54 schreef Flitsbezorger het volgende:
Net thuis gekomen van werk boys
Ik kijk nu ook mee
100 helaasquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker maat, wat doet een grammetje daar?
Een glas water kan ook heel lekker zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak maar even een koud biertje in deze BLOEDHITTE
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak maar even een koud biertje in deze BLOEDHITTE
Ik heb bij die soort uitspraken altijd twijfels over je karakter.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een glas water kan ook heel lekker zijn
Nee, ik heb al m'n haar nogquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb bij die soort uitspraken altijd twijfels over je karakter.
Je doet ook aan hardlopen?
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Morgen zelfs mijn vaste vrije dag opgeofferd om een collega een vakantie te gunnen.
Ik heb wel gegniffeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb al m'n haar nog
@:caland
Nu staat hij bij je in het krijt mocht je een kutklus over de schutting willen mikken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Morgen zelfs mijn vaste vrije dag opgeofferd om een collega een vakantie te gunnen.
Beter dan Bergwijn begreep ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb die Rots echt nog nooit op een goede actie kunnen betrappen.
Maakt te veel herrie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom staat aggregate niet in beeld. Matig.
Ik hoor hem graag praten. Beste analist.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:31 schreef GGMM het volgende:
Nog 4 posts de tijd om te reeksen @:onlogisch
Bahquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:31 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik moest een windje laten sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |