Steijn is wel een aardig spelertje voor dit niveau toch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef Caland het volgende:
Wat een kwaliteitsarm elftal heeft dit Twente toch
Een aardige keeper en verder, tsja
Vitessequote:
Lammers ook welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Steijn is wel een aardig spelertje voor dit niveau toch.
Ik heb hier behoorlijk wat specials thuisliggen ja, zijn altijd wel mooie magazines. Op de één of andere manier al een tijdje niet één gekocht nu.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:45 schreef Wotte het volgende:
Ik dacht. Laat ik ook eens VI Pro nemen.
Willen ze me de kampioensspecial van Feyenoord, het succesjaar van Feyenoord in Europa of de kampioens special van PSV aan me slijten.
Koopt niemand die zooi?
Ik heb nu de voetbal international pro jaaroverzicht. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hier behoorlijk wat specials thuisliggen ja, zijn altijd wel mooie magazines. Op de één of andere manier al een tijdje niet één gekocht nu.
Tuurlijk niet joh. Laat je niks wijs maken. Sportjournalistiek zit op gelijke hoogte als schoolkrantjournalistiek.quote:
Pieter Blackedquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het niet geheel onaardig tot nu toe.
(lang) niet alles maar er zit wel leuke artikelen bij. Ook goede voorbeschouwingen van de Europese tegenstanders. En het rondje buitenland (filmpje op joeptoep) is altijd top. De kutfilmpjes met 'skiete' sjoerdje die niet kan presenteren, de voorspelbare flutcolumns van Nico Dijkshoorn en alle meuk van Krabby ja, niet.quote:
Je kan die artikelen zo’n beetje parafaseren en dan de blits ermee maken op een internetforum.quote:
Ik moet dan wel weer zo nu en dan lachen om de columns van Dijkhoornquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(lang) niet alles maar er zit wel leuke artikelen bij. Ook goede voorbeschouwingen van de Europese tegenstanders. En het rondje buitenland (filmpje op joeptoep) is altijd top. De kutfilmpjes met 'skiete' sjoerdje, de voorspelbare flutcolumns van Nico Dijkshoorn en alle meuk van Krabby ja, niet.
Goh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet dan wel weer zo nu en dan lachen om de columns van Dijkhoorn
Helaas nog maar zeldenquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet dan wel weer zo nu en dan lachen om de columns van Dijkhoorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |