quote:UEFA haalt dronken VAR en assistent van wedstrijd af
De UEFA heeft videoscheidsrechter Bartosz Frankowski en zijn assistent Tomasz Musial van het duel tussen Dynamo Kyiv en Rangers FC van dinsdagavond in de derde voorronde van de Champions League gehaald. Het Poolse duo werd maandagavond door de politie van Lublin gearresteerd omdat ze met een verkeersbord in hun handen stonden. Ze werden aangehouden voor vandalisme en bleken ook te veel gedronken te hebben.
Frankowski en Musial werden in de nacht van maandag op dinsdag rond 02.00 uur aangehouden, weten Poolse media. Dynamo Kyiv speelt alle Europese thuisduels in Lublin vanwege de oorlog met Rusland. De UEFA heeft inmiddels een andere videoscheidsrechter en assistent gevonden.
De Poolse voetbalbond heeft een onderzoek naar beide arbiters geopend. "We zullen hun contracten beëindigen als de verhalen kloppen", meldt de bond in een verklaring. De winnaar van het duel tussen Dynamo Kyiv en Rangers FC speelt in de play-offs van de Champions League tegen FC Twente of RB Salzburg.
Ik vind dat niet zo'n leuke nepobaby.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh, het wordt nog een lang seizoen met die doodvermoeiende Sam van Royen.
Die heeft zo’n intens vervelende uitstralingquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh, het wordt nog een lang seizoen met die doodvermoeiende Sam van Royen.
Hij heeft een Powned-vibe. Overal de spot mee drijven en alle Voetbal Inside-achtige opmerkingen erdoorheen jagen in zijn vraagstellingen. Gruwelijke hekel aan, met zijn stomme toontje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft zo’n intens vervelende uitstraling
God, niet weer Mantingh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:41 schreef T3hTommay het volgende:
Albert Mantingh, het is Twente gegund. Hup Salzburg.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Ben bang dat dit een kansloze onderneming is voor FC Fraude.
De rest heeft vrienden om mee op vakantie te gaan.quote:
Hoe noem jij Vitesse?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Ben bang dat dit een kansloze onderneming is voor FC Fraude.
Steijn is wel een aardig spelertje voor dit niveau toch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:44 schreef Caland het volgende:
Wat een kwaliteitsarm elftal heeft dit Twente toch
Een aardige keeper en verder, tsja
Vitessequote:
Lammers ook welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Steijn is wel een aardig spelertje voor dit niveau toch.
Ik heb hier behoorlijk wat specials thuisliggen ja, zijn altijd wel mooie magazines. Op de één of andere manier al een tijdje niet één gekocht nu.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:45 schreef Wotte het volgende:
Ik dacht. Laat ik ook eens VI Pro nemen.
Willen ze me de kampioensspecial van Feyenoord, het succesjaar van Feyenoord in Europa of de kampioens special van PSV aan me slijten.
Koopt niemand die zooi?
Ik heb nu de voetbal international pro jaaroverzicht. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hier behoorlijk wat specials thuisliggen ja, zijn altijd wel mooie magazines. Op de één of andere manier al een tijdje niet één gekocht nu.
Tuurlijk niet joh. Laat je niks wijs maken. Sportjournalistiek zit op gelijke hoogte als schoolkrantjournalistiek.quote:
Pieter Blackedquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het niet geheel onaardig tot nu toe.
(lang) niet alles maar er zit wel leuke artikelen bij. Ook goede voorbeschouwingen van de Europese tegenstanders. En het rondje buitenland (filmpje op joeptoep) is altijd top. De kutfilmpjes met 'skiete' sjoerdje die niet kan presenteren, de voorspelbare flutcolumns van Nico Dijkshoorn en alle meuk van Krabby ja, niet.quote:
Je kan die artikelen zo’n beetje parafaseren en dan de blits ermee maken op een internetforum.quote:
Ik moet dan wel weer zo nu en dan lachen om de columns van Dijkhoornquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(lang) niet alles maar er zit wel leuke artikelen bij. Ook goede voorbeschouwingen van de Europese tegenstanders. En het rondje buitenland (filmpje op joeptoep) is altijd top. De kutfilmpjes met 'skiete' sjoerdje, de voorspelbare flutcolumns van Nico Dijkshoorn en alle meuk van Krabby ja, niet.
Goh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet dan wel weer zo nu en dan lachen om de columns van Dijkhoorn
Helaas nog maar zeldenquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet dan wel weer zo nu en dan lachen om de columns van Dijkhoorn
Je kan ze na de eerste 3 zinnen letterlijk invullen. Het is net Thijsje Zonneveldquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas nog maar zelden
Maar als ze raak zijn dan zijn ze wel goed raak
Pietertje speelde te veel Football Manager je kan het ver schoppen op die manier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan die artikelen zo’n beetje parafaseren en dan de blits ermee maken op een internetforum.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Pietertje speelde te veel Football Manager je kan het ver schoppen op die manier.
Nog vlaggetjes?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Blijven hangen bij OS.
Maar die geile beertjes kon ik niet meer aan.
Baanwielrennen terugkijken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanavond niet meer. Geloof ik.
We kunnen dus op tijd naar bed
Is wel leuk, voorkomt ook dat je in elkaar gerost wordt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo pauper
Hij plaatste Football Manager speelsessie in dagboekvorm met keke Photoshops op manutd.nl.quote:
Zolang we er niet met 6-0 afgaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twente is niet best he?
(Oordeel op 4 minuten)
Flinke schedel wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een broekie is die Rots toch ook
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Een kind toont vol trots dat die fan is van een club(fabriek) die bestaat vanwege een suikerdrankje.
Maar wel met een mooi verhaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef RipCity het volgende:
Bedankt weer Twente. Diploma is onderweg.
Er zijn maar twee ploegen die iets in de CL te zoeken hebben, en zelfs die ploegen zullen niet overwinteren.quote:
Twente bestaat nog vanwege gemeentelijke steun.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Een kind toont vol trots dat die fan is van een club(fabriek) die bestaat vanwege een suikerdrankje.
Wel een mooi verhaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef RipCity het volgende:
Bedankt weer Twente. Diploma is onderweg.
Lijkt wel alsof die gasten vleugels hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Er zijn maar twee ploegen die iets in de CL te zoeken hebben, en zelfs die ploegen zullen niet overwinteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |