Is dat niet basketbal of tennis? En de slechte kijksport Padel, waar altijd van wordt gezegd dat het zo gigantisch groot is in Spanje, waar staat dat ergens?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is Handbal na voetbal de grootste TV-sport in Spanje. Ook een beetje zo gegroeid nadat echt alle voetbalrechten achter de decoder kwamen - daar heeft het handbal, dat toch al best populair is flink van geprofiteerd. Al was het vroeger competitiever dan nu, nu wint Futbol Club Barcelona Handbol volgens mij alles
Padel geen idee, dit zijn dingen van echt wel een aantal jaar geleden. Tennis en autootje rijden (en motortje rijden) zijn natuurlijk door bepaalde figuren ook behoorlijk groot gemaakt in Spanje. Maar handbal staat volgens mij wel (net iets) hoger dan basketbal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dat niet basketbal of tennis? En de slechte kijksport Padel, waar altijd van wordt gezegd dat het zo gigantisch groot is in Spanje, waar staat dat ergens?
Broekxje uit?quote:
Twee pluspunten zeg maarquote:
Hier komt zequote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waar is die vluchteling gebleven? Nu zien haar ouders haar nog niet.
achterwaarts?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:45 schreef VoMy het volgende:
Achterwaarts roeien heeft nog wat variaties in de afstanden, dat bevalt me wel.
Ik noem het juist vooruit roeienquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:45 schreef VoMy het volgende:
Achterwaarts roeien heeft nog wat variaties in de afstanden, dat bevalt me wel.
Die mist de slagquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poepstart voor de vrouw uit Guam.
Maar voor roeiers gaat de kano de verkeerde kant op. Derhalve achterwaarts roeien.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik noem het juist vooruit roeien
Doen ze ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:56 schreef Coelho het volgende:
Wat gaat het programma hier traag. Heb het idee dat de wedstrijden bij roeien veel korter op elkaar volgen.
Wat is precies het nadeel ervan (met name in sporten als roeien en kanoën)?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:57 schreef VoMy het volgende:
Ik heb wel echt een pittige mening over de trend (ook bij andere sporten) om iedereen en zijn moeder maar naar herkansingsrondes te sturen, al dan niet verpakt als kwartfinales.
Dat je eigenlijk naar niks zit te kijken? Je hoeft als boot je best niet te doen als je ongeacht de uitslag dezelfde kans nog een keer krijgt. Sterker nog, het is bijna dom om wel vol te gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is precies het nadeel ervan (met name in sporten als roeien en kanoën)?
Eens. Op het moment dat je merkt dat bij de eerste twee niet gaat lukken in je heat, kan je gewoon op je gemakje uitvaren om krachten te sparen voor de herkansing.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat je eigenlijk naar niks zit te kijken? Je hoeft als boot je best niet te doen als je ongeacht de uitslag dezelfde kans nog een keer krijgt. Sterker nog, het is bijna dom om wel vol te gaan.
Prima als er een tussenronde is voor een deel van de afvallers, maar als je allemaal naar de herkansing mag dan is het gewoon meh.
Al besproken!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Wat een raar format dit. Als je weet dat je niet gaat winnen kan je net zo goed deze sessie als opwarmer gebruiken
13:50quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moeten WIJ nog peddelen vandaag?
Meh, ik zat al klaar.quote:
Als jij nog wil gaan peddelen, dan moet je dat doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moeten WIJ nog peddelen vandaag?
Jezus jouw stream loopt uren voorquote:
Zelfs de website gaf het nog niet aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jezus jouw stream loopt uren voor
Bij jou gepauzeerd?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jezus jouw stream loopt uren voor
Waarom zijn er überhaupt kwartfinales en herkansingen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:52 schreef Dagoduck het volgende:
Met die Iraanse in een heat van 6 waarvan er 5 doorgaan
Vraag het de organisatie even, ik wil het ook wel weten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom zijn er überhaupt kwartfinales en herkansingen?
Ik heb niets tegen het systeem, maar het is een beetje onzinnig om dan bijna iedereen door te laten gaan. Nu zijn na 2 rondes slechts 9 kanovaarders uitgeschakeld.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vraag het de organisatie even, ik wil het ook wel weten.
Voor Hongarije?quote:
Ze lopen je te trollenquote:
Drakenbootracen op de Asian Gamesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:32 schreef GlennQuagmire het volgende:
Geen draken op de chinese boot, erg jammer
Je moet niet denken dat daar de finish ligt nee.quote:
Deze snap ik niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat daar de finish ligt nee.
Het is 500 meter, geen 250quote:
Oh ik zat ook niet op te letten danquote:
Tenzij je een Pernille Blume doetquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat daar de finish ligt nee.
Daar mag wel eens een ander komen jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:46 schreef Columbiafan het volgende:
Wel een beetje klaar met die eeuwige winstreeks van Carrington.
Hier brons is wel prima.quote:
Als jullie het niet te goed doen in bootje varen zekerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:00 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nederland zal Duitsland sowieso toch wel voorblijven?
Ik ruil graag elke bijkomende medaille in het bootvaren in voor een gouden medaille van Mihambo of Weber. Op de wielerpiste gaat het ook niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jullie het niet te goed doen in bootje varen zeker
Over een paar minuten lijkt mij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat mogen wij bootje varen?
Dat negeren we.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:59 schreef RamboDirk het volgende:
Is dit het breakdance topic? zit ik goed?
Komt eraan, ik ben hem tussen het sport kijken door aan het makenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:59 schreef RamboDirk het volgende:
Is dit het breakdance topic? zit ik goed?
Hadden overall ook de 3e tijd, al weet ik niet of je hier tijden uit 2 halve finales zomaar kan vergelijkenquote:
Oja, die komt steeds eerst.quote:
Dit kan nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:02 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)evrouwen-naar-finale
Op voor goud aldus De Telegraaf
Theoretisch correct.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Dat is met iedere finale toch het geval. Theoretisch gezien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Wat meer realisme bij het journaille zou toch wel eens fijn zijnquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:04 schreef heywoodu het volgende:
De Spanjaarden vlak voor de finish gekapseisd
Alles minder is nu een enorme deceptie voor mij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Zie post #160.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:05 schreef franklop het volgende:
Net op de telegraaf gelezen dat we goud winnen
Nee johquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:02 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Met geluksamulet erbij dan kan het niet meer mis gaan.
[ x ]
Het is niet op de Seinequote:
Jaquote:
#Nattekrantquote:
Je moet het als commentator wel een beetje spannend maken. Maar leuk dat ze de finale gehaald hebben, was niet echt verwacht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:12 schreef franklop het volgende:
Nu komt het deel van de Nederlandse dames
Nee dit was de generale repetitiequote:
De derde helft?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:12 schreef franklop het volgende:
Nu komt het deel van de Nederlandse dames
Het zou wel saai zijn als aan elk onderdeel maar 3 mensen deelnemen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:13 schreef beantherio het volgende:
Meedoen vanuit de olympische gedachte
Precies, dit is gewoon prima gepresteerdquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet het als commentator wel een beetje spannend maken. Maar leuk dat ze de finale gehaald hebben, was niet echt verwacht.
Gewoon medailles uitdelen aan de seizoens snelsten en die hele OS overslaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou wel saai zijn als aan elk onderdeel maar 3 mensen deelnemen.
Volgens @heywoodu hadden ze ook geen geldquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ach als ik het commentaar hoorde is deze finaleplek al erg knap.
Ik had hier minstens goud verwacht. Minstens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ach als ik het commentaar hoorde is deze finaleplek al erg knap.
Ik neem dat er nu wel een A-Status gaat komenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens @:heywoodu hadden ze ook geen geld
Niet de beste commentator.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:14 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een commentaar zeg
Varen achterop, 'wat zou het leuk geweest zijn als ze een medaille hadden gehaald'.... No shit ..
Top 8 is A-status toch ja?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem dat er nu wel een A-Status gaat komen
Dat was vorige week.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:15 schreef 4-elements het volgende:
Ik dacht, laat ik eens kanovaren kijken. Leuk, op zo'n wilde rivier. Zo blijkt maar weer dat ik niets af weet van kanovaren...
LORDRONDDRAAIEDquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je debiele getroll overal
Ja, die uitslag duurt wel lang.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Duitsland op een haar nog wel het brons denk ik
Vaar maar opnieuw.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is wat moeite met de fotofinish.
Ja, dat wordt het niet snel met die users die steeds maar over choken beginnen.quote:
Inderdaad..quote:
Godver, neem ik dat kuttaalgebruik in die topics hier over.quote:
Hoe laat is de reperchage?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dit was de generale repetitie
Fok! verrijkt je vokabulairquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Godver, neem ik dat kuttaalgebruik in die topics hier over.
Klopt, er is een hele crowdfundingsactie en alles geweest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens @:heywoodu hadden ze ook geen geld
Jeetje, een Frans woord.quote:
Zullen wel regels voor zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:21 schreef opgebaarde het volgende:
Als ze binnen een paar duizendsten zitten, doe dan gewoon een gedeelde medaille
Ik ga er ook wel vanuit dat ze niet ter plekke improviseren, maar met die minimale, nauwelijks waar te nemen, verschillen zou ik een gedeelde medaille ook beter vinden.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ga er ook wel vanuit dat ze niet ter plekke improviseren, maar met die minimale, nauwelijks waar te nemen, verschillen zou ik een gedeelde medaille ook beter vinden.
Blijkbaar twee decimalen dus.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Site geeft dubbel brons, wel zo leuk voor die Hongaarsen
Er staat nu 'Official', net nog 'Finished'. Dan is het inderdaad 2 brons.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Wat is hallo medaille spiegel in het Hongaars?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Ook het medaillewinnaars-pdfje zegt 2x brons dus definitief.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:24 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Er staat nu 'Official', net nog 'Finished'. Dan is het inderdaad 2 brons.
Of nog wachten op de foto...
Hello éremtükörquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:24 schreef kilon het volgende:
[..]
Wat is hallo medaille spiegel in het Hongaars?
Heb je niet benen nodig voor stabiliteit?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:30 schreef TheVulture het volgende:
In deze sport zou je met geamputeerde benen ook nog best een potje kunnen breken trouwens
Kan met kunstbenen ook wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:33 schreef kilon het volgende:
[..]
Heb je niet benen nodig voor stabiliteit?
Die pakken we vanavond wel weerquote:
De Macarena net iets te laat ingestartquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
4e op een tiende, dat verwacht je toch ook niet gvd
Ze staan er toch sowieso nog achter?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die pakken we vanavond wel weer
Zuid-Afrikaan toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |