Is dat niet basketbal of tennis? En de slechte kijksport Padel, waar altijd van wordt gezegd dat het zo gigantisch groot is in Spanje, waar staat dat ergens?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is Handbal na voetbal de grootste TV-sport in Spanje. Ook een beetje zo gegroeid nadat echt alle voetbalrechten achter de decoder kwamen - daar heeft het handbal, dat toch al best populair is flink van geprofiteerd. Al was het vroeger competitiever dan nu, nu wint Futbol Club Barcelona Handbol volgens mij alles
Padel geen idee, dit zijn dingen van echt wel een aantal jaar geleden. Tennis en autootje rijden (en motortje rijden) zijn natuurlijk door bepaalde figuren ook behoorlijk groot gemaakt in Spanje. Maar handbal staat volgens mij wel (net iets) hoger dan basketbal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dat niet basketbal of tennis? En de slechte kijksport Padel, waar altijd van wordt gezegd dat het zo gigantisch groot is in Spanje, waar staat dat ergens?
Broekxje uit?quote:
Twee pluspunten zeg maarquote:
Hier komt zequote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waar is die vluchteling gebleven? Nu zien haar ouders haar nog niet.
achterwaarts?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:45 schreef VoMy het volgende:
Achterwaarts roeien heeft nog wat variaties in de afstanden, dat bevalt me wel.
Ik noem het juist vooruit roeienquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:45 schreef VoMy het volgende:
Achterwaarts roeien heeft nog wat variaties in de afstanden, dat bevalt me wel.
Die mist de slagquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poepstart voor de vrouw uit Guam.
Maar voor roeiers gaat de kano de verkeerde kant op. Derhalve achterwaarts roeien.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik noem het juist vooruit roeien
Doen ze ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:56 schreef Coelho het volgende:
Wat gaat het programma hier traag. Heb het idee dat de wedstrijden bij roeien veel korter op elkaar volgen.
Wat is precies het nadeel ervan (met name in sporten als roeien en kanoën)?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:57 schreef VoMy het volgende:
Ik heb wel echt een pittige mening over de trend (ook bij andere sporten) om iedereen en zijn moeder maar naar herkansingsrondes te sturen, al dan niet verpakt als kwartfinales.
Dat je eigenlijk naar niks zit te kijken? Je hoeft als boot je best niet te doen als je ongeacht de uitslag dezelfde kans nog een keer krijgt. Sterker nog, het is bijna dom om wel vol te gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is precies het nadeel ervan (met name in sporten als roeien en kanoën)?
Eens. Op het moment dat je merkt dat bij de eerste twee niet gaat lukken in je heat, kan je gewoon op je gemakje uitvaren om krachten te sparen voor de herkansing.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat je eigenlijk naar niks zit te kijken? Je hoeft als boot je best niet te doen als je ongeacht de uitslag dezelfde kans nog een keer krijgt. Sterker nog, het is bijna dom om wel vol te gaan.
Prima als er een tussenronde is voor een deel van de afvallers, maar als je allemaal naar de herkansing mag dan is het gewoon meh.
Al besproken!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Wat een raar format dit. Als je weet dat je niet gaat winnen kan je net zo goed deze sessie als opwarmer gebruiken
13:50quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moeten WIJ nog peddelen vandaag?
Meh, ik zat al klaar.quote:
Als jij nog wil gaan peddelen, dan moet je dat doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moeten WIJ nog peddelen vandaag?
Jezus jouw stream loopt uren voorquote:
Zelfs de website gaf het nog niet aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jezus jouw stream loopt uren voor
Bij jou gepauzeerd?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jezus jouw stream loopt uren voor
Waarom zijn er überhaupt kwartfinales en herkansingen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:52 schreef Dagoduck het volgende:
Met die Iraanse in een heat van 6 waarvan er 5 doorgaan
Vraag het de organisatie even, ik wil het ook wel weten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom zijn er überhaupt kwartfinales en herkansingen?
Ik heb niets tegen het systeem, maar het is een beetje onzinnig om dan bijna iedereen door te laten gaan. Nu zijn na 2 rondes slechts 9 kanovaarders uitgeschakeld.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vraag het de organisatie even, ik wil het ook wel weten.
Voor Hongarije?quote:
Ze lopen je te trollenquote:
Drakenbootracen op de Asian Gamesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:32 schreef GlennQuagmire het volgende:
Geen draken op de chinese boot, erg jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |