Dit staat in de documenten bij Jump-offquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Barrage op tijd
Als het gelijk staat voor goud in strafpunten (zeer waarschijnlijk).
Maar dat wist ik! En dat jullie beiden al de hele Spelen zo regelmatig posten geeft mij hoop voor als ik ooit zelf een kind heb, het kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik denk dat je vooral blij bent dat alles het nog doet na zo'n valquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:43 schreef kilon het volgende:
Zou je als ruiter nou teleurgesteld zijn in je paard op zo'n moment?
alle 0-scores.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaan alle 0 scores voor een 2de ronde? Of is het enkel de 2 tijdsnelsten in een barrage voor goud?
Geen idee of dat ook deels ruiterfout is of nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:43 schreef kilon het volgende:
Zou je als ruiter nou teleurgesteld zijn in je paard op zo'n moment?
achquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Rodrigo Pasoa Jus nu... altijd een gevaarlijke klant
Ik lees blijkbaar niet genoeg mee want ik weet niet over wie dit gaatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De dingen die je leert over je mede-OS'ers tijdens zo'n Spelen....100km wandelen, bramen, zelfs een kind
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat wist ik! En dat jullie beiden al de hele Spelen zo regelmatig posten geeft mij hoop voor als ik ooit zelf een kind heb, het kanJawel joh. Als ze wakker is ligt of tijgert ze de woonkamer door en dan kun je prima sport kijken. Het is allemaal met iets minder aandacht dan anders, maar dat is prima. En baby's slapen ook nog wel overdag en ze ligt ook gewoon vanaf 19:00 in bed dus de hele avond is ook gewoon voor onszelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Op basis van die foto zou je niet denken dat ze 29 isquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:49 schreef heywoodu het volgende:
Kim Emmen heeft haar profiel niet ingevuld
https://olympics.com/en/paris-2024/athlete/kim-emmen_1976851
2 mensen (waaronderquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:51 schreef alpeko het volgende:
Ik heb handbal nog op staan maar ik stap over op paardje hop. Iemand een snelle update?
Thx. Overgestapt naar de VRT1 nu.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 mensen (waaronder) met 0-score, nog 12 'man' met 2 Nederlanders
Is een beetje onstuimigquote:
Erica Terpstra zou dit uitstekend kunnenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:54 schreef Tijn het volgende:
Tja, met een klein paard maak je het jezelf onnodig moeilijk. Je moet juist een enorm paard hebben dat gewoon over die hekjes kan stappen alsof het niks is
Ik ben een totale leek, maar waarom is het vandaag ineens moeilijker dan gisteren?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Dit zijn ondertussen allemaal ruiters die gisteren ook foutloos waren, dus het geeft maar aan hoe moeilijk het vandaag is...
Langer parcours, andere opstellingquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik ben een totale leek, maar waarom is het vandaag ineens moeilijker dan gisteren?
Thanks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Langer parcours, andere opstelling
Sterker nog, WE zijn een van de twee die foutloos hebben gesprongen, tot nu toe. Samen met een Duitser.quote:
Altijd weer de Duitsersquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Sterker nog, WE zijn een van de twee die foutloos hebben gesprongen, tot nu toe. Samen met een Duitser.
Checkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:00 schreef Jane het volgende:
Deze Brit mag er ook wel eentje af gooien.
Ouiquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:01 schreef alpeko het volgende:
Komt er een barrage onder de combinaties met 0 fout?
jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:01 schreef alpeko het volgende:
Komt er een barrage onder de combinaties met 0 fout?
We maken kans op een diplomaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
10, 2 vlaggetjes dus eigenlijk 8.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:05 schreef H.Vviv het volgende:
Dit hele toernooi nog foutloos. Laat die reeks nog maar even voortduren
Diplomaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:06 schreef kilon het volgende:
Als er nu al 3 foutloos waren kon je meteen stoppen
We staan nog steeds bovenaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:06 schreef koffieleuk het volgende:
Ja kom net binnenvallen, das geen best begin
Nee, degenen die foutloos zijn moeten nog een keer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:10 schreef Momo het volgende:
Moet iedereen 1 run doen voor de medaille?
ONZE medaillekansen zijn zeker nog niet geslonken vergeleken met voor deze finalequote:
Nou nou, niet iedereen met een Duitse naam is gelijk gevaarlijk.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nou, niet iedereen met een Duitse naam is gelijk gevaarlijk.
Nee echt een goede inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn kennersoog wist dat dit de nummer 1 van de wereld is
Wel op de stream heurquote:
Zo te zien wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:13 schreef skysherrif het volgende:
is dit finale parcours zoveel lastiger dan de kwalificaties?
Jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:13 schreef skysherrif het volgende:
is dit finale parcours zoveel lastiger dan de kwalificaties?
Nog een paar keer doen, en Smolders dan even niet mee pakken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:13 schreef TheVulture het volgende:
Paard ineens niet meer onder controle
Ik ben aardig aan het jinxen vandaag trouwens, dit is al de 3e die ik een rampronde bezorg na Pasoa en Emmen
Guerdat is zo goed dat ik zelfs bekend ben met zijn naam, en dat is niet voor veel springruiters het geval!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:13 schreef TheVulture het volgende:
Paard ineens niet meer onder controle
Ik ben aardig aan het jinxen vandaag trouwens, dit is al de 3e die ik een rampronde bezorg na Pasoa en Emmen
Doen ze niet aan bij dit onderdeel, idd. Helaas.quote:
Paard was echt van de leg dit keerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is normaal echt zo'n 2 zielen 1 gedachte combinatie.
Ja maar die was eerder deze week toch niet heel best in de teamwedstrijdquote:
JA dat is wel een beetje zijn probleem geloof ik, gebeurde bij de landenwedstrijd ook alquote:
Ik gun Ierland normaal gesproken veel, maar nu mag er wel een klein balkje af. Of pootjebaden ofzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:23 schreef heywoodu het volgende:
Nu die Ier die getraind wordt door Dubbeldam.
Denk je dat zo'n paard dat niet voelt dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:24 schreef kilon het volgende:
Thuisvoordeel lijkt me bij deze sport wat minder impact hebben.
Paard zal gestraft wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Ook hier weer te kort gedraaid naar die rode tweesprong lijkt het
Op dit moment 1 op 5 en misschien zelfs 1 op 3quote:
Het is een Fransman, dus die balken worden nu nog even extra vastgeplakt. Ik reken op een foutloze rondequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als de Fransman niet foutloos is, hebben WE een medaille.
Ze maken altijd een nieuw (korter) parcours daarvoor. Dus ik denk half uurtje of zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh wat, niet gewoon nu er gelijk achteraan? Daar ging ik vanuit
Even een nieuw parcoursje bouwen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Parcours zal even herschikt en bepaald moeten worden denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Medaille Chocolatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Fransman was wel de snelste en dus 4e.
Vast maar daar is de Fransman nu pas binnenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als er een medaille te halen valt zijn ze er ALTIJD bij.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:35 schreef kilon het volgende:
EK-winnaar
Tokio bronzen medaille winnaar
En een Duitser
De huldiging en het volkslied is dan weer totaal onbelangrijk voor ze zagen we gisteravondquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als er een medaille te halen valt zijn ze er ALTIJD bij.
33%quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |