Zal toch wel soort photofinish camera staan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:09 schreef kilon het volgende:
Ik vraag me wel oprecht al jaren af waar precies het punt is om de tijd te stoppen, het is een paar passen na de laatste hindernis maar ik zie geen lijn ofzo
Maar dat is ongetwijfeld wel bij iedereen hetzelfde ga ik van uit.
Dat zou je bij Totilas wel denken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:36 schreef alpeko het volgende:
Kan een paard ook weigeren om uit te komen voor een land?
Dat was een goede aankoop van de Duitsers inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zou je bij Totilas wel denken.
Ik mag hopen dat het heel secuur is, maar ik heb geen idee hoe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:04 schreef TAmaru het volgende:
[..]
de tijdswaarneming is ook duidelijk niet heel secuur toch? is dat gewoon een stopwatch?
Hadden we vantevoren al niet en nu met de slechte kur van Scholtens totaal niet. 4de op een gigantische afstand van de medailles.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben WE nog kans op brons met de biefstukken?
Oh, dan zet ik de tv gewoon weer uit omdat ik dit echt niet kan aanzienquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hadden we vantevoren al niet en nu met de slechte kur van Scholtens totaal niet. 4de op een gigantische afstand van de medailles.
Gewoon weer vierdegenotquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:37 schreef Bugno3 het volgende:
Doen WE nog mee? Ik merk een totaal gebrek aan coverage van het paardje rijden.
Dit is oprecht het enige op de hele OS waarvoor ik mijn tv gewoon uit zet als het op NPO1 komt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
Snap werkelijk niet waarom dressuur nog een olympische sport is.
Mensen met teveel geld vinden het leuk denk ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
Snap werkelijk niet waarom dressuur nog een olympische sport is.
Artistiek zwemmen niet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is oprecht het enige op de hele OS waarvoor ik mijn tv gewoon uit zet als het op NPO1 komt.
Ja, vind het echt niet om aan te gluren. Zou nog liever een hondenparcours of kattenshow hebben ofzo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is oprecht het enige op de hele OS waarvoor ik mijn tv gewoon uit zet als het op NPO1 komt.
Vanavond, bij Dione.quote:
Zolang ze het zelf maar opruimt.quote:
Oh dat had je nog niet gezegdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zijn altijd dezelfde landen die hier medailles pakken. Floponderdeel eigenlijk
Ik heb niet gezegd dat dat het extra kut maakt inderdaad. Als Senegal of Sierra Leone hier kans zou maken op een medaille zou het al iets leuker zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dat had je nog niet gezegd
die kunnen toch helemaal niet paardrijdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat dat het extra kut maakt inderdaad. Als Senegal of Sierra Leone hier kans zou maken op een medaille zou het al iets leuker zijn
Ja dat zeg ik toch ook?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die kunnen toch helemaal niet paardrijden
Die fucking lift muziek maakt het wel af ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Slaapverwekkender wordt het niet.
Waarom zouden die dan kans moeten maken op een medaille.quote:
Meer kanshebbers is spannender. Schrappen van deze slaappil is de enige oplossing. Ze kunnen deze rondjes echt wel sneller rijden maar om ons te kwellen doen ze het zo traag mogelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom zouden die dan kans moeten maken op een medaille.
Je kan ook wat paarden naar afrikaatje sturenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Meer kanshebbers is spannender. Schrappen van deze slaappil is de enige oplossing. Ze kunnen deze rondjes echt wel sneller rijden maar om ons te kwellen doen ze het zo traag mogelijk.
Ja, jammer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:29 schreef Nattekat het volgende:
Duitsland choke schijnbaar.
@:mexicanobakker en ik vinden dit niet leuk
Wat heeft dat voor zin, we willen dat minder mensen deze sport doen, niet meer. Een loting voor medailles kijken zou ik spannender vinden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je kan ook wat paarden naar afrikaatje sturen
raar gedoe dit
gokken is van de duivelquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin, we willen dat minder mensen deze sport doen, niet meer. Een loting voor medailles kijken zou ik spannender vinden.
Doet toch wel een beetje pijn om voor Duitsland te juichen jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer (maar gelukkig voor de pick'em)
En dat zegt wat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Toch een hoogtepuntje voor de paardensport dat Snoopp ook kwam kijken.
En hij mocht zelfs een worteltje geven:quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Toch een hoogtepuntje voor de paardensport dat Snoopp ook kwam kijken.
Zou het Wilhelmus er ook tussen zitten?quote:
Turnen op de vloer komt wel in de buurt, en we hebben breakdance tegenwoordigquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom is mensendansen eigenlijk niet olympisch?
Ritmische gymnastiek nog meerquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:49 schreef FvanS het volgende:
[..]
Turnen op de vloer komt wel in de buurt, en we hebben breakdance tegenwoordig
Ja, door Brian Tylerquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:49 schreef FvanS het volgende:
Is dat nummer eigenlijk speciaal voor de F1 geschreven?
quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:49 schreef FvanS het volgende:
Is dat nummer eigenlijk speciaal voor de F1 geschreven?
Dat noemen ze breaking.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom is mensendansen eigenlijk niet olympisch?
Ik wacht op het moment dat die ook een medaille krijgenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:50 schreef Momo het volgende:
Ik vraag mij af hoeveel paarden begrijpen van dit alles.
Zou eigenlijk wel moeten. Het is niet een fiets of een boot.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat die ook een medaille krijgen
Links rechts lijkt me ook wel leukquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgende keer een kur op Super Max
Volgens mij probeerde hij het een beetje te bagatelliserenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:56 schreef GotenSSJ het volgende:
'Kan een incident geweest zijn, laten we dat hopen' over Dujardin.
Wat denk jezelf
Dat was echt chanant.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:56 schreef GotenSSJ het volgende:
'Kan een incident geweest zijn, laten we dat hopen' over Dujardin.
Wat denk jezelf
Een van de weinige onderdelen waarbij ik eigenlijk alleen de uitslag maar even checkquote:
Ik kijk altijd even de laatste 3 ritten welke scores er gegeven worden, maar de rit zelf niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een van de weinige onderdelen waarbij ik eigenlijk alleen de uitslag maar even check
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Bredow 91% 3 jaar geleden, dus het kan wel. In de technical zit ook wel een kleine ruimte.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:49 schreef Max23 het volgende:
89.614 voor Werth
Daar gaat niemand meer overheen
Oh echt, dacht dat ze nooit over de 90 gingenquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bredow 91% 3 jaar geleden, dus het kan wel. In de technical zit ook wel een kleine ruimte.
Wie moeten er nog?quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:49 schreef Max23 het volgende:
89.614 voor Werth
Daar gaat niemand meer overheen
10 punten extra!quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Spice girls bij deze sport, dat zou toch al meteen diskwalificatie moeten zijn
Hermèsquote:
Lijkt me bij uitstek geschikt eigenlijk. Aan hupsende knollenonzin moet je nou ook weer geen Berlioz willen verdoen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Spice girls bij deze sport, dat zou toch al meteen diskwalificatie moeten zijn
Wat een combinatiequote:Op zondag 4 augustus 2024 13:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is dit voor afgekeurde intervalact inderdaad
Ik weet niet hoor, alle zintuigen die tegelijkertijd aangevallen worden vind ik wat veel. Normaal bloeden alleen mijn ogen als ik dit kijk nu ook mijn oren. Gelukkig ben ik er niet om ook de paardenschijtlucht te ruiken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me bij uitstek geschikt eigenlijk. Aan hupsende knollenonzin moet je nou ook weer geen Berlioz willen verdoen.
FUCK THE EBUquote:
Maakt niet uit met een kutjury. Beter naar niet-jurysporten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geld van het judo hiernaartoe om goede paarden te kopen.
Genaaid door 1 of 2 juryleden als ik de posts bekijkquote:
Ah, zogenaamd genaaid zekerquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Genaaid door 1 of 2 juryleden als ik de posts bekijk
De Zweden zijn niet te vertrouwen, genoeg kenners hier die dit kunnen bevestigen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, zogenaamd genaaid zeker
Of hebben we kenners van de dressuur in huis?
Het waren wel lagere scores tov andere juryleden. Maar voor de Zweed was er weinig te winnen lijkt mijquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij het schansspringen worden de hoogste en laagste score geschrapt toch? Misschien moeten ze dat hier ook maar doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Het waren wel lagere scores tov andere juryleden. Maar voor de Zweed was er weinig te winnen lijkt mij
Jan Roelfs, dus nee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan max 3 per land, waarmee je eigenlijk al een hoop zou besparen tov van vroegerquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:43 schreef kilon het volgende:
Zie ik nou serieus dat er 74 deelnemers zijn? Allemaal plaatsen die je beter aan sporten kan geven.
Met de landenwedstrijd kom je toch sowieso al wel aan flink wat deelnemers?quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:43 schreef kilon het volgende:
Zie ik nou serieus dat er 74 deelnemers zijn? Allemaal plaatsen die je beter aan sporten kan geven.
Dat mag wel een heel stuk minder. Maak er maar een top 30 van. Er zijn genoeg sporten die het met minder moeten doen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met de landenwedstrijd kom je toch sowieso al wel aan flink wat deelnemers?
'moeten', hier zit gewoon al een max van 3 per land op geeft aan hoe groot en mondiaal de paardensport is t.o.v. van de kleine kutsporten die dan meer deelnemers zouden moeten hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:47 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat mag wel een heel stuk minder. Maak er maar een top 30 van. Er zijn genoeg sporten die het met minder moeten doen.
Alleen dan weer jammer dat het paardensport is en geen mensensport.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
'moeten', hier zit gewoon al een max van 3 per land op geeft aan hoe groot en mondiaal de paardensport is t.o.v. van de kleine kutsporten die dan meer deelnemers zouden moeten hebben.
Ja het zal best kantjeboord worden, hij heeft wel een enorm snelle ronde neergezet, dus van alle 4-punters staat ie dan wel op 1.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nu 8 van de 20 foutloos. Als je dat een beetje doortrekt, ga je wel richting 30 foutloze rondes.
12e van de 36 nuquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het zal best kantjeboord worden, hij heeft wel een enorm snelle ronde neergezet, dus van alle 4-punters staat ie dan wel op 1.
Beste van alle Nederlandse ruiters/amazones in Parijsquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor invalster doet ze het wel erg goed.
Zoiets stond er laatst ook bij kanovaren. 'Hopen dat het genoeg is om door te gaan naar de volgende ronde', terwijl het gewoon een tijd neerzetten was om de heatindeling te bepalenquote:
Wat dacht je van de melding dat het team als 6e was geëindigd in de kwalificatie en dat het toen nog gewoon volop bezig was (niet eens halverwege)quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoiets stond er laatst ook bij kanovaren. 'Hopen dat het genoeg is om door te gaan naar de volgende ronde', terwijl het gewoon een tijd neerzetten was om de heatindeling te bepalen
Soms hebben ze echt geen idee van bepaalde sporten
Kim Emmen gaat goud pakkenquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Hopelijk een keer wat anders dan een 4e plaats. Ze hebben het verdiend.
Dat zou wel een grote stunt zijnquote:
Als het hetzelfde is als in Tokyo: iedereen één keer met een barrage indien er een gelijke stand is in strafpunten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:07 schreef franklop het volgende:
Zelfde regels? In principe 1x springen? Of sowieso een tweede ronde?
In principe zullen er wel een aantal met nulscore overblijven, die gaan dan naar de barrage.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:07 schreef franklop het volgende:
Zelfde regels? In principe 1x springen en barrage bij 0en? Of sowieso een tweede ronde?
En in elk geval niet van Parijs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
De eerste 3 hebben veel moeite in ieder geval. Nu de kampioen van Tokio.
Tuurlijk, maar van een Ben Maher kun je in elk geval wel serieus hopen dat hij mee gaat doen om de medailles gezien zijn staat van dienstquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:14 schreef TheVulture het volgende:
Op zich zijn deze ruiters ook niet de favorieten op dit parcours natuurlijk, of ze moeten ineens de geest hebben gekregen na gisteren. Vaak is het wel een teken van vorm of je er in de kwalificatie al een balk afgooit
Die kwam in de buurt van een stuntjequote:
Ik zou het niet erg vinden als het verdwijnt ivm de paarden, maar ik vind het wel tof om te zien jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:17 schreef heywoodu het volgende:
Overigens vind ik dit wel echt het enorm tegenovergestelde van dressuur: waar ik daar nul komma nul spanning voel, heb ik dat hier 15 keer per rit behoorlijk stevig.
Ik heb bij dit altijd minder het 'ah, zielig'-gevoel dan bij dressuur, omdat dressuur gewoon zo ontzettend onnatuurlijk oogt voor een paard. Bij dit en cross-country heb ik dat minderquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als het verdwijnt ivm de paarden, maar ik vind het wel tof om te zien ja
Nou nouquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:32 schreef Tijn het volgende:
Bizar dat die Maikel van der Vleuten blijkbaar 36 is. Hij lijkt wel 50
De bezte zitten op het eind he en nu al 2 foutloos. Ik verwacht minstens 8 foutloosquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:31 schreef TheVulture het volgende:
Op poleposition, ik denk niet dat heel veel ruiters foutloos rond zullen gaan hier
Barrage op tijdquote:
Beste zitten helemaal niet op het eindquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:35 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
De bezte zitten op het eind he en nu al 2 foutloos. Ik verwacht minstens 8 foutloos
Ja dat klopt wel, maar stress doet een hoopquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:35 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
De bezte zitten op het eind he en nu al 2 foutloos. Ik verwacht minstens 8 foutloos
Leuk dat zij ook gewoon in haar eentje aanwezig is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Amalia er ook weer, dat kan dus niet meer misgaan.
Nou ja, in elk geval deels welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beste zitten helemaal niet op het eind
Nou ja, wel degenen die foutloos waren in de kwalificatie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De beste uit de kwalificatie welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De beste van gisteren komen nu als laatstequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is toch al 100% zeker want er zijn er 2 foutloosquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Barrage op tijd
Als het gelijk staat voor goud in strafpunten (zeer waarschijnlijk).
Jij hebt een dochterquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:37 schreef Szura het volgende:
Mijn dochter is het meest fan van deze discipline, roept bij iedere passage hop hop
De dingen die je leert over je mede-OS'ers tijdens zo'n Spelen....100km wandelen, bramen, zelfs een kindquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:37 schreef Szura het volgende:
Mijn dochter is het meest fan van deze discipline, roept bij iedere passage hop hop
Ik vind dit fascinerendquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De dingen die je leert over je mede-OS'ers tijdens zo'n Spelen....100km wandelen, bramen, zelfs een kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |