Zal toch wel soort photofinish camera staan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:09 schreef kilon het volgende:
Ik vraag me wel oprecht al jaren af waar precies het punt is om de tijd te stoppen, het is een paar passen na de laatste hindernis maar ik zie geen lijn ofzo
Maar dat is ongetwijfeld wel bij iedereen hetzelfde ga ik van uit.
Dat zou je bij Totilas wel denken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:36 schreef alpeko het volgende:
Kan een paard ook weigeren om uit te komen voor een land?
Dat was een goede aankoop van de Duitsers inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zou je bij Totilas wel denken.
Ik mag hopen dat het heel secuur is, maar ik heb geen idee hoe.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:04 schreef TAmaru het volgende:
[..]
de tijdswaarneming is ook duidelijk niet heel secuur toch? is dat gewoon een stopwatch?
Hadden we vantevoren al niet en nu met de slechte kur van Scholtens totaal niet. 4de op een gigantische afstand van de medailles.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben WE nog kans op brons met de biefstukken?
Oh, dan zet ik de tv gewoon weer uit omdat ik dit echt niet kan aanzienquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hadden we vantevoren al niet en nu met de slechte kur van Scholtens totaal niet. 4de op een gigantische afstand van de medailles.
Gewoon weer vierdegenotquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:37 schreef Bugno3 het volgende:
Doen WE nog mee? Ik merk een totaal gebrek aan coverage van het paardje rijden.
Dit is oprecht het enige op de hele OS waarvoor ik mijn tv gewoon uit zet als het op NPO1 komt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
Snap werkelijk niet waarom dressuur nog een olympische sport is.
Mensen met teveel geld vinden het leuk denk ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
Snap werkelijk niet waarom dressuur nog een olympische sport is.
Artistiek zwemmen niet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is oprecht het enige op de hele OS waarvoor ik mijn tv gewoon uit zet als het op NPO1 komt.
Ja, vind het echt niet om aan te gluren. Zou nog liever een hondenparcours of kattenshow hebben ofzo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is oprecht het enige op de hele OS waarvoor ik mijn tv gewoon uit zet als het op NPO1 komt.
Vanavond, bij Dione.quote:
Zolang ze het zelf maar opruimt.quote:
Oh dat had je nog niet gezegdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zijn altijd dezelfde landen die hier medailles pakken. Floponderdeel eigenlijk
Ik heb niet gezegd dat dat het extra kut maakt inderdaad. Als Senegal of Sierra Leone hier kans zou maken op een medaille zou het al iets leuker zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dat had je nog niet gezegd
die kunnen toch helemaal niet paardrijdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat dat het extra kut maakt inderdaad. Als Senegal of Sierra Leone hier kans zou maken op een medaille zou het al iets leuker zijn
Ja dat zeg ik toch ook?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die kunnen toch helemaal niet paardrijden
Die fucking lift muziek maakt het wel af ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Slaapverwekkender wordt het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |