Dit, zoals ik zei... genant dekt de lading niet eens meerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh ha ik lees de hele tijd Kambala maar hij schrijft idd KamablaHet is inderdaad wel allemaal van een floris clitoris hihihi niveautje idd.
Daar trek ik hem weer uit de kast, maar:quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De benamingen die hij gebruikt, het ontstijgt nergens het basisschoolniveau name-calling. Ik kan niet zo goed begrijpen dat dat zoveel mensen aantrekt. Er zijn hele volksstammen die het prachtig vinden. Waarom is dat, vraag ik me af.
Timmermans zit qua communicatie idd meer op de lijn van Biden : "de tegenstander is een bedreiging voor onze natie." en dat werkt helaas niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Timmermans heeft wel hetzelfde postuur en probeert dit ook maar het komt niet persee oprecht over. Gelukkig hoeven amerikanen daar zich geen zorgen over te maken die komen nooit oprecht over
De tegenstanders zijn dan ook Trump en Vance.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vond Obama een goede en getalenteerde speecher.
Harris vind ik heel gemiddeld. Van Walz heb ik nog onvoldoende gezien om te oordelen.
Dat helpt wel. In 2019 stemde geen hond op Harris. Nu is ze naar voren geschoven om Trump te bestrijden, en dat heeft haar natuurlijk een boost gegeven.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De tegenstanders zijn dan ook Trump en Vance.
Maar ik snap alleen nooit wat hij nou precies probeert te communiceren. Hoe kan zijn doelgroep in godsnaam wel wijs uit zijn woordenbrij?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat helpt wel. In 2019 stemde geen hond op Harris. Nu is ze naar voren geschoven om Trump te bestrijden, en dat heeft haar natuurlijk een boost gegeven.
Al is Trump, op zijn manier en met zijn doelgroep, wel een goede communicator.
Las vanochtend nog een stuk over de campagne van de Republikeinen in suburbs in Michigan. Daar zijn je juist bezig met een boodschap die veel beter aansluit bij het publiek daar dan de haatdragende MAGA toon van Trump, die in veel suburbs totaal niet werkt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
Timmermans zit qua communicatie idd meer op de lijn van Biden : "de tegenstander is een bedreiging voor onze natie." en dat werkt helaas niet.
er zit een bijzonder grappig stukje in de film Erin Brockovich waarin een advocate in mantelpak en voorzien van een dure jaguar een paar boerderijen in het midden Westen afgaat om uit te leggen dat ze met een massa claim bezig zijn. de dame botst op een muur van onbegrip en afwijzing. Vervolgens gaat Brockovich zelf in haar aftandse barrel, eet overal een hapje mee, drinkt een kop koffie, luistert naar het geklaag dat men die ambtelijke taal niet snapt en krijgt het wel voor elkaar om de mensen mee te krijgen.
They bad, we goodquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar ik snap alleen nooit wat hij nou precies probeert te communiceren. Hoe kan zijn doelgroep in godsnaam wel wijs uit zijn woordenbrij?
Dat is natuurlijk wel een kant die wij amper zien. Amerika is ook nog veel analoger dan wij in nederland zijn. (ik heb wat collega's die in het vakantie seizoen vanuit amerika werken en ze kunnen bijvoorbeeld niet inloggen met 2FA omdat ze geen bereik hebben voor SMSjesquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Las vanochtend nog een stuk over de campagne van de Republikeinen in suburbs in Michigan. Daar zijn je juist bezig met een boodschap die veel beter aansluit bij het publiek daar dan de haatdragende MAGA toon van Trump, die in veel suburbs totaal niet werkt.
Ow, dat snap ik wel hoor. Het zijn altijd sneren, altijd us vs them, altijd negatief, en die zeer oppervlakkige boodschap komt altijd prima over. En z'n doelgroep krijgt dan voor een paar momenten een goed gevoel in de onderbuik.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar ik snap alleen nooit wat hij nou precies probeert te communiceren. Hoe kan zijn doelgroep in godsnaam wel wijs uit zijn woordenbrij?
Ik weet niet of hij een goede spreker is, het maakt niet eens wat ie zegt, zijn aanhang doet toch net alsof ze het ermee eens zijn. Op de een of andere manier hebben die een kant gekozen en dan kan zo'n klootviool zelfs constant over kranen en wc's beginnen en men doet net alsof hij briljant is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat helpt wel. In 2019 stemde geen hond op Harris. Nu is ze naar voren geschoven om Trump te bestrijden, en dat heeft haar natuurlijk een boost gegeven.
Al is Trump, op zijn manier en met zijn doelgroep, wel een goede communicator.
Sowieso het bezetten van gebouwen, dat heeft nooit een goede uitkomst.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Oh jee, zie dat het niet zo best gaat met The Squad members. Blijkbaar zijn de democraten nogal verdeelt over bepaalde onderwerpen.
(lees: niet iedereen is het eens met het bestormen en bezetten van universiteiten)
Sowieso is de gemiddelde mens nauwelijks geïnteresseerd in politiek. De mensen zoals wij die op een discussieforum over politiek praten zijn een kleine minderheid.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een kant die wij amper zien. Amerika is ook nog veel analoger dan wij in nederland zijn. (ik heb wat collega's die in het vakantie seizoen vanuit amerika werken en ze kunnen bijvoorbeeld niet inloggen met 2FA omdat ze geen bereik hebben voor SMSjes) Ik denk dat er daar veel meer op een voor ons "ouderwetse" manier gecommuniceerd wordt in zaaltjes op straat bij kerken en buurthuizen.
Da's bij GOP/MAGA wel anders. Die hebben geen probleem met het Congres bezetten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Oh jee, zie dat het niet zo best gaat met The Squad members. Blijkbaar zijn de democraten nogal verdeelt over bepaalde onderwerpen.
(lees: niet iedereen is het eens met het bestormen en bezetten van universiteiten)
Michiel Vos zegt daar wel wat zinnige dingen over in z'n nieuwe boek. Die heeft een groot aantal Trump-rallies bezocht en sprak daar met diens aanhangers.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik gebruikte expres het woord communicator. Omdat als je de toespraken bekijkt, hij inderdaad niet fantastisch overkomt. Sterker nog, soms slaat hij gewoon wartaal uit (overigens is Harris ook wel van de woordsalade).quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:50 schreef Vis1980 het volgende:
Ik weet niet of hij een goede spreker is, het maakt niet eens wat ie zegt, zijn aanhang doet toch net alsof ze het ermee eens zijn. Op de een of andere manier hebben die een kant gekozen en dan kan zo'n klootviool zelfs constant over kranen en wc's beginnen en men doet net alsof hij briljant is
Ik praat hier niet over politiek gelukkig, ik volg alleen de maffe verkiezingen in de US.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Sowieso is de gemiddelde mens nauwelijks geïnteresseerd in politiek. De mensen zoals wij die op een discussieforum over politiek praten zijn een kleine minderheid.
De laatste peilingen van Arizona tonen al aan dat Harris daar nu Trump zou verslaan, goede zaakquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:31 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Zo...niet echt goed nieuws voor Trump.
Timmermans komt nooit oprecht en warm over. maar als een betweterige idealist. Nooit een verbindende vibe van die man gehad.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Timmermans heeft wel hetzelfde postuur en probeert dit ook maar het komt niet persee oprecht over. Gelukkig hoeven amerikanen daar zich geen zorgen over te maken die komen nooit oprecht over
Het probleem met amerikanen is dat ze dat altijd hebben. Heb letterlijk wel een keer naast iemand gestaan die iemand anders introduceerde als "such a great guy, bla bla bla" de betreffende guy was nog niet uit zicht of het was al "dont work with him he is such a bla bla". Dat gevoel heb ik bij vrijwel alle amerikanen, ontzettend amicaal naar je gezicht toe maar het is allemaal een dun laagje was (net als op hun appels)quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:09 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Timmermans komt nooit oprecht en warm over. maar als een betweterige idealist. Nooit een verbindende vibe van die man gehad.
In tegenstelling tot Waltz, heeft een oprechte warme lach. Hij doet me meer denken aan Emiel Roemer of John Maccain (qua uitstraling).
Werd ook eens tijd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:31 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Zo...niet echt goed nieuws voor Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |