Ik bemoei me hier mee, ik zeg deze.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar @:Coco
Wat is nu het moment van het toernooi. Femke of deze 3x3 finale?
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moet eerlijk bekennen, deze denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dezequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik bemoei me hier mee, ik zeg deze.
Hier ga ik ook in mee.quote:
Voor mij ookquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik bemoei me hier mee, ik zeg deze.
Heerlijk maatquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:27 schreef KingRoland het volgende:
JAAAA nederlandgod @:dombohetolifantje1 @:r-woud93
Femke, dat is Olympisch, dit is gekunsteld.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga slapenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Van_Poppel in OS / [NOS 22.30] Studio Parijs #5 Met ongemakkelijke Dione
hier verder
Ik kijk de ceremonie bij HBOquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Van_Poppel in OS / [NOS 22.30] Studio Parijs #5 Met ongemakkelijke Dione
hier verder
Moet je nos kijken. Die wiegt ons in slaapquote:
slaap lekker maatjequote:
Bedankt vriendquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
slaap lekker maatje
maak het niet te laat
morgen moet je weer fris zijn
Weet niet wat de Xg was maar zal heeeeeel laag zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe groot heeft dat schot van Worthy normaal? 3% of zo?
Rotterdam ook niet in 1 dag herbouwd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.
In 2k kreeg hier ik een bad shot selection voorquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe groot heeft dat schot van Worthy normaal? 3% of zo?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Rotterdam ook niet in 1 dag herbouwd.
Beide gaaf, Ik hoop dat het moment van toernooi wordt als Femke tegen Sydney wint op 400M horden met een WR en dat Sydney dan net voor de streep valt omdat ze voelt dat ze het net niet gaat halenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuke wedstrijd.quote:
Verkeerde account @Cocoquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:37 schreef Fodio het volgende:
[..]
Beide gaaf, Ik hoop dat het moment van toernooi wordt als Femke tegen Sydney wint op 400M horden met een WR en dat Sydney dan net voor de streep valt
Werk aan de winkel voor beide teams!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja, maar wel veel tegengoals hoor!.!>1!!!
Heeft geen zin om dat nog te postenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NOS is er weer eens niet LIVE bij.
Nee vd Velde is naar huisquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:41 schreef chufi het volgende:
Zijn die Fransen nog steeds aan het uit jouwen ?
Lionel Richie?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:43 schreef TAmaru het volgende:
die gast met die afro en die snor doet me zo denken aan een of andere soulzanger uit de jaren 70
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:49 schreef 3rr0r het volgende:
Gaan ze nu nog naar TeamNL House of morgen pas?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:41 schreef chufi het volgende:
Zijn die Fransen nog steeds aan het uit jouwen ?
dan was het toch zo extreem als kan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:51 schreef 3rr0r het volgende:
Maar goed het leek dus extremer dan het was, je moet gewoon 2 punten verschil hebben in OT dus als Worthy had gemist was het balbezit Frankrijk en stonden die 1 voor.
Extremer is als je verliest en de tijd verstrijkt tenzij je dat schot maaktquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dan was het toch zo extreem als kan?
tis toch golden score als in wie het eerst 2 punten scoort? de tijd om te schieten liep afquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Extremer is als je verliest en de tijd verstrijkt tenzij je dat schot maakt
Ja Frankrijk had in OT 1 punt gescoord en Nederland 0. Schiet Worthy zoals nu een tweepunter raak dan win je direct, mist hij dan mag Frankrijk weer aanvallen (als ze de rebound pakken) en proberen nogmaals te scoren en dus te winnen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
tis toch golden score als in wie het eerst 2 punten scoort? de tijd om te schieten liep af
of begrijp ik het verkeerd
Nee 2 punten maken, geen verschil. Frankrijk had nog maar 1 punt nodig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:51 schreef 3rr0r het volgende:
Maar goed het leek dus extremer dan het was, je moet gewoon 2 punten verschil hebben in OT dus als Worthy had gemist was het balbezit Frankrijk en stonden die 1 voor.
Nee, want de tijd was voorbij, dus dan had Frankrijk gewoon gewonnen, ook met die 1 punt verschilquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja Frankrijk had in OT 1 punt gescoord en Nederland 0. Schiet Worthy zoals nu een tweepunter raak dan win je direct, mist hij dan mag Frankrijk weer aanvallen (als ze de rebound pakken) en proberen nogmaals te scoren en dus te winnen.
Dat was de shotclock.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:56 schreef FvanS het volgende:
[..]
Nee, want de tijd was voorbij, dus dan had Frankrijk gewoon gewonnen, ook met die 1 punt verschil
Dus hadden ze het gwn na dit schot als ie mis ging meteen kunnen eindigen met een 1, 2 punter of een fout van NL. Extremer kan het niet?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja Frankrijk had in OT 1 punt gescoord en Nederland 0. Schiet Worthy zoals nu een tweepunter raak dan win je direct, mist hij dan mag Frankrijk weer aanvallen (als ze de rebound pakken) en proberen nogmaals te scoren en dus te winnen.
Oh ja, dat kan ook. Hoe dan ook was het bizar mooi en prachtig maar het was de schotklok, niet een algemene tijdsklok waarna de pot over zou zijn ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee 2 punten maken, geen verschil. Frankrijk had nog maar 1 punt nodig.
Welterustenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:57 schreef R-woud93 het volgende:
Mensen, ik ga lekker slapen, tot morgen
Maar NL won met 1 punt verschil.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:51 schreef 3rr0r het volgende:
Yep, lastig verdedigen als Frankrijk 3 verschillende manieren heeft om het af te maken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus hadden ze het gwn na dit schot als ie mis ging meteen kunnen eindigen met een 1, 2 punter of een fout van NL. Extremer kan het niet?
Kunnen niet zo snel daarheen, net medaille gekregen. Geheid morgen wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:02 schreef RipCity het volgende:
3x3 heeft ook geen zin in dione. Terecht
Fok deed het gelukkig 5minuten langquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:06 schreef heywoodu het volgende:
Stukje teruggelezen, 100 posts met "Jaaaaaaaa" en woorden van gelijke strekking binnen één minuut na de gouden score, topshow.
Ja, je hoeft ook niet met 2 verschil te winnen. Het is heel simpel in OT bij 3x3: eerste die 2 punten maakt wint. Dat resulteert vaker wel dan niet in een uitslag met 1 punt verschilquote:
mocht je willen post ze gelijk evenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:12 schreef Szura het volgende:
Zo nog ff de beslissende worp in alle talen terugkijken
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:12 schreef Szura het volgende:
Zo nog ff de beslissende worp in alle talen terugkijken
Dat gaat me mobiel niet lukkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
mocht je willen post ze gelijk even
oh dat wist ik niet, goeie thanks hahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat gaat me mobiel niet lukken
(Heb je HBO, dan gewoon commentaar switchen)
Dus als die worp mis was, gingen ze weer gewoon van voor af aan beginnen? Raar systeem. Je zou bij een golden score dan gewoon zonder tijd moeten spelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, je hoeft ook niet met 2 verschil te winnen. Het is heel simpel in OT bij 3x3: eerste die 2 punten maakt wint. Dat resulteert vaker wel dan niet in een uitslag met 1 punt verschil
nee, dan had frankrijk de bal en konden ze voor de winst g aan meteenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus als die worp mis was, gingen ze weer gewoon van voor af aan beginnen? Raar systeem. Je zou bij een golden score dan gewoon zonder tijd moeten spelen.
Nee, het is gewoon wie als eerste 2 punten maakt wint, of dat nou een tweepunter of twee keer één punt of één punt en een vrije worp is, dat maakt niet uit. Als die worp mis was, was de bal voor Frankrijk en hadden die aan nog een enkel punt genoeg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus als die worp mis was, gingen ze weer gewoon van voor af aan beginnen? Raar systeem. Je zou bij een golden score dan gewoon zonder tijd moeten spelen.
Maar wel vanaf een dood spelmoment. Dat slaat dus helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nee, dan had frankrijk de bal en konden ze voor de winst g aan meteen
Nee gewoon via een normaal spelmoment. Die ze bv ook hadden kunnen missen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel vanaf een dood spelmoment. Dat slaat dus helemaal nergens op.
Er liep een timer, maar ik zal dan wel scheef hebben gekeken en de schotklok ervoor aan hebben gezien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee gewoon via een normaal spelmoment. Die ze bv ook hadden kunnen missen.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ja, dat was net zo'n prayer shot als Worthy eigenlijk en op het oog net binnen de tijd. Hele lage shotclock, dan is schieten beter dan niets doen, er is altijd een kans dat die goed valt. Zie Servie vs NL en nu NL vs Frankrijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:24 schreef skysherrif het volgende:
even vraagje, nadat worthy scoort voor de verlenging, schiet frankrijk meteen nog eens die de basket raakt, hadden ze gewonnen als die er wel in ging of wa sdie te laat?
8 likes op fake news post, ongelofelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:17 schreef Benny het volgende:
Dit is de eerste gouden medaille in een teamsport voor mannen sinds het hockey in Sydney (2000).
Zoveel momentjes dat het net goed viel, ook dat we nog net die rebound konden pakken zodat worth de 2 punter kon pakken. Het viel allemaal perfect die laatste 2 minutenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, dat was net zo'n prayer shot als Worthy eigenlijk en op het oog net binnen de tijd. Hele lage shotclock, dan is schieten beter dan niets doen, er is altijd een kans dat die goed valt. Zie Servie vs NL en nu NL vs Frankrijk.
Dat was een schotklok ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er liep een timer, maar ik zal dan wel scheef hebben gekeken en de schotklok ervoor aan hebben gezien.
Die rebound gaat volgens mij automatisch naar NL omdat Frankrijk net scoort.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zoveel momentjes dat het net goed viel, ook dat we nog net die rebound konden pakken zodat worth de 2 punter kon pakken. Het viel allemaal perfect die laatste 2 minuten
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:07 schreef Eurosport_NL het volgende:
🔥🇫🇷 | Worthy de Jong maakt de tweepunter. De vlaggendrager ziet zijn olympische droom uitkomen. Nederland heeft GOUD! 🤩🥇 #Paris2024 #3x3basketball​
​
📺 Stream Paris 2024 op HBO Max
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:11 schreef Eurosport_NL het volgende:
🔥🇫🇷 | De koning van de avond geeft een handje aan de toekomstige koningin. 🤩🙌 #Paris2024 #3x3basketball​
​
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:16 schreef Eurosport_NL het volgende:
🔥🇫🇷 | Zo ziet winnen eruit. De basketballers omhelzen hun geliefden. 😥🥰 #Paris2024 #3x3basketball​
​
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:20 schreef Eurosport_NL het volgende:
🔥🇫🇷 | Arvin Slagter heeft een boodschap voor Nederland. 😃🎉 #Paris2024 #3x3basketball​
​
Ik kan niet geloven dat ik het zeg, maar Ronald van Dam was zowaar de betere commentator vandaag.quote:
Oja je hebt gelijk iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die rebound gaat volgens mij automatisch naar NL omdat Frankrijk net scoort.
Echter in de reguliere tijd pakt Driessen ook een rebound bij 16-15 achter nadat Worthy een 2 punter mist. Daarna maakt De Jong die drive naar de basket om het 16-16 te maken, dat was ook een hele hele hele belangrijke rebound die niet simpel was.
Commentaar van NOS was geweldig bij dit onderdeel, mag ook worden gezegd. Ook het schreeuwen bij de overwinning.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat ik het zeg, maar Ronald van Dam was zowaar de betere commentator vandaag.
Ja, dat is Ronald van Dam.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Commentaar van NOS was geweldig bij dit onderdeel, mag ook worden gezegd. Ook het schreeuwen bij de overwinning.
Hoe.luister ik het terug op hboquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:33 schreef skysherrif het volgende:
Duits commentaar is trouwens het mooist om terug te kijken, die worden ook gek en zijn te verstaan
Rechtsonderaan de taal veranderenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hoe.luister ik het terug op hbo
https://play.max.com/vide(...)8b-a798-22d83fa9c015 werkt dit linkje? ik heb hem nog openstaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hoe.luister ik het terug op hbo
Eerste team mannen in een balsportquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
8 likes op fake news post, ongelofelijk.
Teamsprint en Dubbelvier laatste spelen
Deze Spelen ook goud Dubbelvier
Hoe.luister ik het terug op hboquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:33 schreef skysherrif het volgende:
Duits commentaar is trouwens het mooist om terug te kijken, die worden ook gek en zijn te verstaan
Gelukt dank. Duitse commentaar prachtig. Mooi dat ze ook voor ons waren en Lomks Rechts meezongen na afloop hahahquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://play.max.com/vide(...)8b-a798-22d83fa9c015 werkt dit linkje? ik heb hem nog openstaan
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:23 schreef eurosport het volgende:
Imagine winning an Olympic gold medal with the last shot of the game 🤯​
​
That's exactly what @3x3NL did in the 3X3 basketball right on the buzzer 🚨🏀​
​
#Paris2024
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:16 schreef RalfCrutzen het volgende:
🏀 Worthy de Jong 🐐​
🎙️ Anne de Jong 🐐​
​
Kippenvel! #OlympischeSpelen
Is de video met Duits commentaar ook ergens online terug te kijken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 01:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Heerlijk. Samen met Duitse de mooiste.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:15 schreef Pino112 het volgende:
'Parijs speelde een heel sterke wedstrijd'
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch supercool dat ze hier bij was... genen van d'r vader
Dat loopt synchroon. Maar een bal die geschoten is voor de tijd verlopen is telt nog. Ook als hij na de zoemer door de basket gaat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 06:57 schreef Nia het volgende:
Je ziet op 4:14 minuten de rand boven de basket wel al rood oplichten terwijl de bal nog onderweg weg is. Of is nou het moment waarop de buzzer klinkt dat de wedstijd beëindigt?
Nee, eerste die 2 punten scoort wint. Hoeft geen verschil tussen te zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Een verlenging bij dit onderdeel kan dus in principe bijna eindeloos duren op het moment dat het verschil telkens 1 punt blijft? Zag geen maximale tijd staan.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Trots om Nederlander te zijn
VOC mentaliteit
Dan heb je dus niets aan een stuk of 10 losse puntjes? Het puntje van de Fransen was dus zinloos in de verlenging?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, eerste die 2 punten scoort wint. Hoeft geen verschil tussen te zitten.
2x 1 punt is ook genoeg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan heb je dus niets aan een stuk of 10 losse puntjes? Het puntje van de Fransen was dus zinloos in de verlenging?
Op Radio 1 vanochtend had Astrid Kersseboom het steeds over "in de eerste verlenging"...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, eerste die 2 punten scoort wint. Hoeft geen verschil tussen te zitten.
Met als aanvulling op trein2000 dat op die manier scoren een buzzerbeater heet: https://nl.wikipedia.org/wiki/Buzzer_beaterquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 06:57 schreef Nia het volgende:
Je ziet op 4:14 minuten de rand boven de basket wel al rood oplichten terwijl de bal nog onderweg weg is. Of is nou het moment waarop de buzzer klinkt dat de wedstijd beëindigt?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op Radio 1 vanochtend had Astrid Kersseboom het steeds over "in de eerste verlenging"...
Die had het vroeger ook over de wielerwedstrijd Parijs tegen Nicequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op Radio 1 vanochtend had Astrid Kersseboom het steeds over "in de eerste verlenging"...
Toegegeven, niet veel mensen hier kenden de exacte regels.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die interviews van Worthy na afloop waren wel verdacht vergelijkbaar met een gemiddeld Depay-interview.
Waardevol?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die interviews van Worthy na afloop waren wel verdacht vergelijkbaar met een gemiddeld Depay-interview.
Ik was ook verbaasd dat het na twee punten alweer klaar was, ik dacht dat je bij twee punten verschil had gewonnenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toegegeven, niet veel mensen hier kenden de exacte regels.
Met het verschil dat Worthy wel voor een legendarisch moment heeft gezorgd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
PietjePUKKEDquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Parijs tegen Nice.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weinig te verliezen, meer exposure en een kans op 150k. Lekker doen.quote:
Impliceert wel weer ergens dat de Amerikanen vinden dat je met de besten deze kampioen als amateurs kan oprollen. Maar dan hadden ze zelf maar een betere 3 moeten sturen naar de OS.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weinig te verliezen, meer exposure en een kans op 150k. Lekker doen.
Maar dat zal ook best wel, als je 3 echt goede NBA spelers stuurt is het kat in 't bakkie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Impliceert wel weer ergens dat de Amerikanen vinden dat je met de besten deze kampioen als amateurs kan oprollen. Maar dan hadden ze zelf maar een betere 3 moeten sturen naar de OS.
Ik lees in de comments wel dat het wat andere regels zijn dan fiba 3x3quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weinig te verliezen, meer exposure en een kans op 150k. Lekker doen.
Stel je dit voor met Curryquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar dat zal ook best wel, als je 3 echt goede NBA spelers stuurt is het kat in 't bakkie.
De Big 3 zijn over het algemeen wel wat ouder geloof ik, maar denk dat je alsnog wel redelijk makkelijk wint. Maar ja, het staat iedereen in de USA vrij om zich te kwalificeren, blijkbaar kwamen ze niet verder dan een mislukte draftpick en 3 nobuddies.
Ik denk dat KD de ultieme speler is voor dit spelletje, hele goede defense en onmogelijk te verdedigen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Stel je dit voor met Curry
Ja maar Curry gooit gewoon iedere keer een 2-punter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat KD de ultieme speler is voor dit spelletje, hele goede defense en onmogelijk te verdedigen.
KD ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja maar Curry gooit gewoon iedere keer een 2-punter.
Misschien hebben we later wel onze eigen Muggsy Boguesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
"Ik hoop dat we kleine jongens en kleine meisjes hebben kunnen inspireren om ook te gaan basketballen en ook deze droom te hebben. Dat zou natuurlijk mooi zijn."
Misschien beter als grote jongetjes en meisjes die droom hebben. Voor de kleintjes lijkt het me lastig worden.
Zou wel een mooie film zijn. Een soort Cool Runnings: een stel dwergen die basketbalgoud willen halen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Misschien hebben we later wel onze eigen Muggsy Bogues
Een Bol hebben we al.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Misschien hebben we later wel onze eigen Muggsy Bogues
Maar wie was nou die arabier? Nieuwe vriend?quote:
Sugar daddyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar wie was nou die arabier? Nieuwe vriend?
Dat zou pas een verrassing zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar wie was nou die arabier? Nieuwe vriend?
Is er geen Jordaanse prins ofzo?quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:08 schreef Tjacka het volgende:
WIJ HEBBEN GOUD!!!!
DE JONG DOET HET!!!
JAAA!!!
Deed België mee met dit toernooi @:capuchon_jongen
Waarom zou je dat ook afslaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Even een update. Uit dit interview volgt dat onze helden serieus overwegen of ze die 150k-match gaan spelen. Dat zou wel mooi zijn.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)x3-basketballers-uit
Worthy was gisteren bij de Oranje Zomer op SBS. Daar zei hij inderdaad dat er nog wat drempels waren met dingen in contracten. Weet niet welke hij bedoelde maar het is dus een misschien.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Even een update. Uit dit interview volgt dat onze helden serieus overwegen of ze die 150k-match gaan spelen. Dat zou wel mooi zijn.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)x3-basketballers-uit
Anders kunnen die Amerikaantjes niet winnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:48 schreef Nielsch het volgende:
Het format van BIG3 is zo sloom vergeleken met het Olympisch format. Ben benieuwd hoe ze hadden willen gaan spelen. BIG3 format is wel echt in het voordeel van de BIG3 spelers vermoed ik.
Nou dat lijkt me dus ook. BIG3 ligt na elk punt stil zodat ze op adem kunnen komen. 3x3 gaat gewoon door na een score.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders kunnen die Amerikaantjes niet winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |