Ik bemoei me hier mee, ik zeg deze.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar @:Coco
Wat is nu het moment van het toernooi. Femke of deze 3x3 finale?
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moet eerlijk bekennen, deze denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dezequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik bemoei me hier mee, ik zeg deze.
Hier ga ik ook in mee.quote:
Voor mij ookquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik bemoei me hier mee, ik zeg deze.
Heerlijk maatquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:27 schreef KingRoland het volgende:
JAAAA nederlandgod @:dombohetolifantje1 @:r-woud93
Femke, dat is Olympisch, dit is gekunsteld.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga slapenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Van_Poppel in OS / [NOS 22.30] Studio Parijs #5 Met ongemakkelijke Dione
hier verder
Ik kijk de ceremonie bij HBOquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Van_Poppel in OS / [NOS 22.30] Studio Parijs #5 Met ongemakkelijke Dione
hier verder
Moet je nos kijken. Die wiegt ons in slaapquote:
slaap lekker maatjequote:
Bedankt vriendquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
slaap lekker maatje
maak het niet te laat
morgen moet je weer fris zijn
Weet niet wat de Xg was maar zal heeeeeel laag zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe groot heeft dat schot van Worthy normaal? 3% of zo?
Rotterdam ook niet in 1 dag herbouwd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.
In 2k kreeg hier ik een bad shot selection voorquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe groot heeft dat schot van Worthy normaal? 3% of zo?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Rotterdam ook niet in 1 dag herbouwd.
Beide gaaf, Ik hoop dat het moment van toernooi wordt als Femke tegen Sydney wint op 400M horden met een WR en dat Sydney dan net voor de streep valt omdat ze voelt dat ze het net niet gaat halenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuke wedstrijd.quote:
Verkeerde account @Cocoquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:37 schreef Fodio het volgende:
[..]
Beide gaaf, Ik hoop dat het moment van toernooi wordt als Femke tegen Sydney wint op 400M horden met een WR en dat Sydney dan net voor de streep valt
Werk aan de winkel voor beide teams!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja, maar wel veel tegengoals hoor!.!>1!!!
Heeft geen zin om dat nog te postenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NOS is er weer eens niet LIVE bij.
Nee vd Velde is naar huisquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:41 schreef chufi het volgende:
Zijn die Fransen nog steeds aan het uit jouwen ?
Lionel Richie?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:43 schreef TAmaru het volgende:
die gast met die afro en die snor doet me zo denken aan een of andere soulzanger uit de jaren 70
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:49 schreef 3rr0r het volgende:
Gaan ze nu nog naar TeamNL House of morgen pas?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:41 schreef chufi het volgende:
Zijn die Fransen nog steeds aan het uit jouwen ?
dan was het toch zo extreem als kan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:51 schreef 3rr0r het volgende:
Maar goed het leek dus extremer dan het was, je moet gewoon 2 punten verschil hebben in OT dus als Worthy had gemist was het balbezit Frankrijk en stonden die 1 voor.
Extremer is als je verliest en de tijd verstrijkt tenzij je dat schot maaktquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dan was het toch zo extreem als kan?
tis toch golden score als in wie het eerst 2 punten scoort? de tijd om te schieten liep afquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Extremer is als je verliest en de tijd verstrijkt tenzij je dat schot maakt
Ja Frankrijk had in OT 1 punt gescoord en Nederland 0. Schiet Worthy zoals nu een tweepunter raak dan win je direct, mist hij dan mag Frankrijk weer aanvallen (als ze de rebound pakken) en proberen nogmaals te scoren en dus te winnen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
tis toch golden score als in wie het eerst 2 punten scoort? de tijd om te schieten liep af
of begrijp ik het verkeerd
Nee 2 punten maken, geen verschil. Frankrijk had nog maar 1 punt nodig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:51 schreef 3rr0r het volgende:
Maar goed het leek dus extremer dan het was, je moet gewoon 2 punten verschil hebben in OT dus als Worthy had gemist was het balbezit Frankrijk en stonden die 1 voor.
Nee, want de tijd was voorbij, dus dan had Frankrijk gewoon gewonnen, ook met die 1 punt verschilquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja Frankrijk had in OT 1 punt gescoord en Nederland 0. Schiet Worthy zoals nu een tweepunter raak dan win je direct, mist hij dan mag Frankrijk weer aanvallen (als ze de rebound pakken) en proberen nogmaals te scoren en dus te winnen.
Dat was de shotclock.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:56 schreef FvanS het volgende:
[..]
Nee, want de tijd was voorbij, dus dan had Frankrijk gewoon gewonnen, ook met die 1 punt verschil
Dus hadden ze het gwn na dit schot als ie mis ging meteen kunnen eindigen met een 1, 2 punter of een fout van NL. Extremer kan het niet?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja Frankrijk had in OT 1 punt gescoord en Nederland 0. Schiet Worthy zoals nu een tweepunter raak dan win je direct, mist hij dan mag Frankrijk weer aanvallen (als ze de rebound pakken) en proberen nogmaals te scoren en dus te winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |