Ah, ik had ook ingeschreven, maar uitgeloot. Geen mail gehad voor alsnog kaartjes, maar vind ik niet zo erg. Mijn man is meer fan van Jochem, ik vind hem wat te druk. Dat heb ik thuis al.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:17 schreef hilliebillie het volgende:
Even een klein jubelmomentje hier.
Man had zich een tijdje terug ingeschreven voor de nieuwsbrief van Carré om melding te krijgen als er kaartjes voor Jochem Meijer vrij kwamen. Kreeg hij net een mail dat er wat kaarten retour waren en dat er nog wat losse stoelen over waren op sommige dagen.
Even snel alle dat doorlopen en ergens hadden we geluk en konden we nog vier kaarten naast elkaar bestellen! Dus we gaan in mei naar Jochem Meijer. Wel op een doordeweekse dag en dus niet heel dicht bij, maar wat ons met de wachtrij niet gelukt was, is ons nu dus wel gelukt![]()
Vreemd, dat met die DigID. Zover ik weet moest ik met corona toen wel testafspraken en vaccinatieafspraken maken met hun DigID voor mijn toen nog minderjarige kinderen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:53 schreef exode het volgende:
Ik heb samen met B een hele shitload aan Hot Wheels op Marktplaats gezet. Echt grote sets. Nu heb ik een boze man die niet snapt waarom ik het niet opstuur. Ik zou niet eens weten hoe ik het moet opsturen. Dus ik stelde voor dat hij een koerier betaalde, nu is ie nog bozer![]()
Goede tip Amaranta, helaas lukte inloggen steeds niet met zijn DigiD omdat hij minderjarig isMaar het is alweer een tijd geleden dat ik het geprobeerd heb. Dus ik ga vanavond een nieuwe poging wagen (zijn brief met wachtwoord ligt op zolder die moet ik even 'zoeken')
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:15 schreef livelink het volgende:
Mijn man is meer fan van Jochem, ik vind hem wat te druk. Dat heb ik thuis al.
Kan best leuk zijn, denk ik. Ik vind hem vaak wel grappig. En een uur is te overzien. Ik heb kaartjes voor deze voorstelling: https://www.niekenguy.com/quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:26 schreef Hupje het volgende:
[..]![]()
Wij hebben kaartjes voor Steven Kazàn. Ben heel benieuwd hoe die een uur lang vol weet te stoppen met flauwekul en goochelen
Ja, het ging ook alleen mis met het patientenportal. Geen idee meer wat er was. Iets zegt me dat er geen DigiD mogelijkheid was voor minderjarigen in dat specifieke portal.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Vreemd, dat met die DigID. Zover ik weet moest ik met corona toen wel testafspraken en vaccinatieafspraken maken met hun DigID voor mijn toen nog minderjarige kinderen.
Zelf inloggen en je laten machtigen? Dat kon bij ons wel toen met kindDigID inloggen niet lukte. Heb je ook het kindDigID voor nodig, maar dat werkte blijkbaar wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:53 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, het ging ook alleen mis met het patientenportal. Geen idee meer wat er was. Iets zegt me dat er geen DigiD mogelijkheid was voor minderjarigen in dat specifieke portal.
Maar as we speak is verloofde op zolder (om de pincode van B zijn pinpas te zoeken omdat hij op een ijsje wil trakteren maar we geen van allen zijn pincode weten....) dus ik ga het zo weer proberen.
Update: inloggen kan nu alleen met gebruikersnaam en wachtwoord die je weer alleen kan aanmaken als je een activatiecode van het ziekenhuis hebt. Als ik die probeer aan te vragen, krijg ik dat dat niet kan omdat hij minderjarig is...
Ik vraag het dinsdag in het ziekenhuis wel na.
Inloggen met DigiD kan pas vanaf het najaar van 2024 staat er![]()
Het is dus nog niet met DigiD. Het is een apart portal waarvoor een andere inlog nodig is. Dinsdag vraag ik het gewoon na op de kinderafdeling, ze zijn daar altijd zo behulpzaam, komt dan vast wel goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zelf inloggen en je laten machtigen? Dat kon bij ons wel toen met kindDigID inloggen niet lukte. Heb je ook het kindDigID voor nodig, maar dat werkte blijkbaar wel.
Als ze met familie in de tuin zitten, is het altijd smullen. De gesprekken varieren van gekke roddels die ze voor waarnemen tot iets teveel informatie delen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:05 schreef LeSage het volgende:
Leuke roddels gehoord exode? Ik vind dat stiekem altijd best lekker![]()
Wij hadden vandaag zo’n topdag. 2 jongens die flink mee gewandeld hebben om op een berg een oud klooster te bezoeken en de ruïnes van een kasteel. Ze waren super geïnteresseerd. En daarna naar een vissersdorpje, hebben ze mosselen en paella gegeten, want dat is dus echt hun lievelings op dit moment![]()
En ze bleven maar zeggen hoe leuk de dag was en dat ze genoten.
Geen ervaring, maar dit vind ik online:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:39 schreef Hupje het volgende:
Zijn er tips om de vlekken van een color run niet uit de kleding te wassen, behalve niet wassen?![]()
Kind had vandaag een color run en vindt zijn shirt nu erg tof. Ik vrees dat dat niet kan, maar wie weet.
quote:Mocht je de kleuren na het event
graag in je shirt willen behouden als aandenken, dan kan je hem met azijn inspuiten en daarna strijken.
Echter als je dan je shirt nog vaak wast zal het kleuren poeder er uiteindelijk toch nog uitkomen.
Dus de mama deed het volkomen fout.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen ervaring, maar dit vind ik online:
[..]
Of gewoon niet wassen en zo bewarenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:29 schreef Hupje het volgende:
Ach ja, anders hebben we de foto's nog
Niet alle cafe noir, althans ik vind er wel verschil in zitten. Maar ik heb nu van de lidl volgens mij en ik vind ze best lekker.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:40 schreef Mushanga71 het volgende:
De Haagsche hopjes zijn geupfucktZe heten nu Hopjes, zijn niet meer van Rademakers en ze smaken naar verbrande koffie
![]()
Net zoals de fireballs. Brak je daar vroeger je kiezen op als je ze probeerde door te bijten, wat nooit lukte, zijn ze nu zo doormidden. Waarom toch steeds iets wat goed is, 'verbeteren' zodat het niet meer is wat het ooit was?
Cafe noir ook, zit amper nog een laagje op. Stom gedoe
Deze, bij ah vandaan en het zijn de enige die ze hebbenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Heb je zelf niet gewoon per ongeluk een zak neppe gekocht?
Picnic heeft gewoon de echte nog hoor.
Hebben die wel zo'n dik laagje erop? Die van verkade en ah iig nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:46 schreef Nijna het volgende:
[..]
Niet alle cafe noir, althans ik vind er wel verschil in zitten. Maar ik heb nu van de lidl volgens mij en ik vind ze best lekker.
Ik kom ook zelden in een supermarkt maar bij Picnic gewoon 2.15quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:21 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Deze, bij ah vandaan en het zijn de enige die ze hebben
Holland Hopjes Dutch coffee candies #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi578510
Zal es kijken, als ik ooit in een supermarkt kom![]()
Edit: bij jumbo zijn ze niet bestelbaar. Zoon maar es langs sturen in een echte winkel
[..]
Hebben die wel zo'n dik laagje erop? Die van verkade en ah iig niet
Ik weet niet, wij hebben de laatste tijd alleen die van lidl gehad. Dus ik heb geen vergelijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:21 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Deze, bij ah vandaan en het zijn de enige die ze hebben
Holland Hopjes Dutch coffee candies #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi578510
Zal es kijken, als ik ooit in een supermarkt kom![]()
Edit: bij jumbo zijn ze niet bestelbaar. Zoon maar es langs sturen in een echte winkel
[..]
Hebben die wel zo'n dik laagje erop? Die van verkade en ah iig niet
Daarom, de verpakking is bijna hetzelfde dus vandaar dat ik dacht dat het de echte waren met alleen een andere vorm. Langwerpige snoepjes ipv vierkant. Heb ook het idee dat deze de nieuwe oude zijn en de echte straks nergens meer verkrijgbaar zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:49 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik weet niet, wij hebben de laatste tijd alleen die van lidl gehad. Dus ik heb geen vergelijk.
Maar als ik het er zo af probeer te knabbelen dan denk ik dat dit ook "dun" is, vroeger kon je dat laagje eraf knabbelen en dat wil nu niet echt.
Ik zie die haagse hopjes op de jumbo site: niet leverbaar. Dus misschien zijn die wel vervangen door die hollandse hopjes... verpakking lijkt wel erg op elkaar.
Nou, als een wesp niet uit mijn buurt kan blijven...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Als je zo bang bent voor alles lekker binnen blijven en de wespen met rust laten hahaha, damn.
Tis de natuur
En datquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:14 schreef exode het volgende:
Onze tuin wemelt van de hommels, bijen, vlinders, padden, kikkers, salamnders, libelles, vliegen, maar echt wespen moeten ver uit onze buurt blijven. Klotebeesten.
Oriëntal is ook geweldig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Daar liggen vrienden van me echt drie keer per week hahaha, Amazing Oriental en de Pathe, de enige goede dingen aan Ypenburg!
Hebben wij ook hangen. Een paar gaatjes zitten dicht maar er is al een tijdje geen activiteit meerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond een keer zo een insektenhotel in de struiken, heel enthousiast op het balkon gehangen, dat was toch niet ideaal, maar die is met bewoners naar de moestuin van een vriend verhuisd,
Ze hebben ook een webshop. Maar ik krijg er zo een uur om 😂. Sittard en Geleen hebben goede toko's ook!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:47 schreef Tink89 het volgende:
Ik mis de amazing oriental nu ik in midden-Limburg woon ontzettend. Er is hier echt geen enkele goede Aziatische supermarkt in de buurt. Vroeger had ik er twee, eentje op loopafstand van m'n werk, eentje achter stadion Breda dus ideaal voor vertraging.
Nope maar was bang dat kleinzoon gestoken zou wordenquote:
Ja weet ik, maar online bestellen is toch niet hetzelfde. Ik ga eens kijken naar Sittard, da's nog te doen. Maastricht is echt te ver en Eindhoven eigenlijk ook weer. Ik wil gewoon effe op en neer kunnen. #luxeproblemenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze hebben ook een webshop. Maar ik krijg er zo een uur om 😂. Sittard en Geleen hebben goede toko's ook!
Hier kan het zelfs via thuisbezorgd, net als Lush.
Ja snap ik hoor. Mensen komen hier wel van ver voor de Amazing, vaak op vrijdag icm de markt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar online bestellen is toch niet hetzelfde. Ik ga eens kijken naar Sittard, da's nog te doen. Maastricht is echt te ver en Eindhoven eigenlijk ook weer. Ik wil gewoon effe op en neer kunnen. #luxeproblemen
Hier dient ie als lopend buffet voor een bonte specht.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hebben wij ook hangen. Een paar gaatjes zitten dicht maar er is al een tijdje geen activiteit meer
In mijn insectenhotel was een wespennestquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:18 schreef exode het volgende:
[..]
Hier dient ie als lopend buffet voor een bonte specht.
Ik snap het helemaal! Hier zit er van alles in maar geen wespen gelukkig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
In mijn insectenhotel was een wespennest![]()
Dat was meteen het einde van het insectenhotel voor mij. Wel zielig, want wespen zijn natuurlijk ook insecten, maar waren eigenlijk net niet welkom in mijn hotel
Wat je ook nog kunt doen is er een grote steen in leggen. Dan kunnen bijen en hommels en zo er ook van drinken. En natuurlijk ook wespen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:00 schreef exode het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal! Hier zit er van alles in maar geen wespen gelukkig.
Volgende x een bordje ophangen 'verboden voor wespen'
Wij hebben sinds kort een vogelbadje in de voortuin met fonteintje. Dat is helemaal een hit, ik ga entree aan alle vogels vragen. Ze hebben een all inclusive vakantie in onze voortuin inmiddels.
We hebben er meerdere stenen in liggen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat je ook nog kunt doen is er een grote steen in leggen. Dan kunnen bijen en hommels en zo er ook van drinken. En natuurlijk ook wespen.
Amazing Sang Lee in Eindhoven is het wel waardquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar online bestellen is toch niet hetzelfde. Ik ga eens kijken naar Sittard, da's nog te doen. Maastricht is echt te ver en Eindhoven eigenlijk ook weer. Ik wil gewoon effe op en neer kunnen. #luxeproblemen
I feel you, beterschap!quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:26 schreef Troel het volgende:
Ik heb vakantie en dus ben ik ziek. Kan wel janken dat de hele planning in de soep loopt.
Hoe ziek en wat was je van plan?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:26 schreef Troel het volgende:
Ik heb vakantie en dus ben ik ziek. Kan wel janken dat de hele planning in de soep loopt.
Ow, het is gewoon krona. Heb ik die ervaring ook eindelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:26 schreef Troel het volgende:
We zouden disndag naar Amsterdam naar twee musea en vanaf donderdag richting Zandvoort voor de F1.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe ziek en wat was je van plan?![]()
Beterschap sowieso!
Ik test ook niet meer. Heb ze volgens mij nog wel ergens in huis liggen. Vriendinnetje testte nog wel en die is ook positief.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:55 schreef LeSage het volgende:
Ik heb dus echt al zo lang niet gedacht om een test te doen als ik me ziek zou voelen.
Doen jullie dat wel allemaal? En dan ook nog in quarantaine?
In mijn omgeving is dit geloof ik helemaal geen ding meer dat speelt
Ik test wel, vanwege mijn ouders, maar ook vanwege oudste met astma. In dit geval wilde ik ook een beetje weten waar ik aan toe was. En met het oog op komend weekend zit de jongste nu weer bij mijn ouders. Alles om ervoor te zorgen dat F1 straks goed kan gaan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:55 schreef LeSage het volgende:
Ik heb dus echt al zo lang niet gedacht om een test te doen als ik me ziek zou voelen.
Doen jullie dat wel allemaal? En dan ook nog in quarantaine?
In mijn omgeving is dit geloof ik helemaal geen ding meer dat speelt
Hopelijk kunnen jullie daar gewoon samen heen ja!quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik test wel, vanwege mijn ouders, maar ook vanwege oudste met astma. In dit geval wilde ik ook een beetje weten waar ik aan toe was. En met het oog op komend weekend zit de jongste nu weer bij mijn ouders. Alles om ervoor te zorgen dat F1 straks goed kan gaan.
Wij hebben magic & mystery gedaan in Breda. En met 15 seconden over zijn we ontsnapt! Was een leuke om te doen!quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:04 schreef Vicky het volgende:
Welke gaan jullie doen @:hilliebillie?
T heeft nog 1 week vakantie, A nog 1,5.
Oeh top! Wij willen ook weer een kamer gaan doen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:56 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wij hebben magic & mystery gedaan in Breda. En met 15 seconden over zijn we ontsnapt! Was een leuke om te doen!
Dit snap ik. Collega’s die dan koste was kost willen werken terwijl ze zich hondsberoerd voelenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:21 schreef Nijna het volgende:
Ik heb nog wel (over datum) testen, maar ik heb sowieso de neiging om bij anderen uit de buurt te blijven als ik ziek ben. Dat had ik al voor corona.
En ik heb er een beetje moeite mee soms als anderen dat niet doen![]()
![]()
Leuk!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef exode het volgende:
Over Olympiers gesproken, B gaat 4 proeflessen Atletiek doen. Hij vond dat fantastisch op tv. Hij vindt Freerunnen ook nog steeds leuk maar hij denkt dat hij Atletiek leuker vindt dus hij mag het eens gaan onderzoeken. Het is uiteindelijk wel of Freerun of Atletiek.
Hij vindt het leuk, maar door de grote groep staat ie vrij vaak stil en te wachten. Hij heeft nogal wat energie dus wat meer beweging is fijner voor hem denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:43 schreef Hupje het volgende:
J wil ook freerunnen. Eerst weer in het schoolritme komen en dan zullen we eens kijken of dat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |