abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214721549
Even een klein jubelmomentje hier.
Man had zich een tijdje terug ingeschreven voor de nieuwsbrief van Carré om melding te krijgen als er kaartjes voor Jochem Meijer vrij kwamen. Kreeg hij net een mail dat er wat kaarten retour waren en dat er nog wat losse stoelen over waren op sommige dagen.

Even snel alle dat doorlopen en ergens hadden we geluk en konden we nog vier kaarten naast elkaar bestellen! Dus we gaan in mei naar Jochem Meijer. Wel op een doordeweekse dag en dus niet heel dicht bij, maar wat ons met de wachtrij niet gelukt was, is ons nu dus wel gelukt *O*
pi_214721982
Ik heb samen met B een hele shitload aan Hot Wheels op Marktplaats gezet. Echt grote sets. Nu heb ik een boze man die niet snapt waarom ik het niet opstuur. Ik zou niet eens weten hoe ik het moet opsturen. Dus ik stelde voor dat hij een koerier betaalde, nu is ie nog bozer _O-

Goede tip Amaranta, helaas lukte inloggen steeds niet met zijn DigiD omdat hij minderjarig is :? Maar het is alweer een tijd geleden dat ik het geprobeerd heb. Dus ik ga vanavond een nieuwe poging wagen (zijn brief met wachtwoord ligt op zolder die moet ik even 'zoeken')
pi_214722063
Wat een mazzel hillie *O* Geniet alvast van de voorpret!

Whaha, exode, wat een mafkees _O- Zou hem blokkeren, jij bepaalt aan wie je verkoopt én hoe je het verkoopt.

Er viel vandaag een sprinkhaan, uit de boom op mn hoofd :'(
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 15 augustus 2024 @ 18:15:57 #200
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_214722193
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 17:17 schreef hilliebillie het volgende:
Even een klein jubelmomentje hier.
Man had zich een tijdje terug ingeschreven voor de nieuwsbrief van Carré om melding te krijgen als er kaartjes voor Jochem Meijer vrij kwamen. Kreeg hij net een mail dat er wat kaarten retour waren en dat er nog wat losse stoelen over waren op sommige dagen.

Even snel alle dat doorlopen en ergens hadden we geluk en konden we nog vier kaarten naast elkaar bestellen! Dus we gaan in mei naar Jochem Meijer. Wel op een doordeweekse dag en dus niet heel dicht bij, maar wat ons met de wachtrij niet gelukt was, is ons nu dus wel gelukt *O*
Ah, ik had ook ingeschreven, maar uitgeloot. Geen mail gehad voor alsnog kaartjes, maar vind ik niet zo erg. Mijn man is meer fan van Jochem, ik vind hem wat te druk. Dat heb ik thuis al.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 18:22:26 #201
37150 livelink
pi_214722276
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 17:53 schreef exode het volgende:
Ik heb samen met B een hele shitload aan Hot Wheels op Marktplaats gezet. Echt grote sets. Nu heb ik een boze man die niet snapt waarom ik het niet opstuur. Ik zou niet eens weten hoe ik het moet opsturen. Dus ik stelde voor dat hij een koerier betaalde, nu is ie nog bozer _O-

Goede tip Amaranta, helaas lukte inloggen steeds niet met zijn DigiD omdat hij minderjarig is :? Maar het is alweer een tijd geleden dat ik het geprobeerd heb. Dus ik ga vanavond een nieuwe poging wagen (zijn brief met wachtwoord ligt op zolder die moet ik even 'zoeken')
Vreemd, dat met die DigID. Zover ik weet moest ik met corona toen wel testafspraken en vaccinatieafspraken maken met hun DigID voor mijn toen nog minderjarige kinderen.
pi_214722319
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 18:15 schreef livelink het volgende:
Mijn man is meer fan van Jochem, ik vind hem wat te druk. Dat heb ik thuis al.
:D

Wij hebben kaartjes voor Steven Kazàn. Ben heel benieuwd hoe die een uur lang vol weet te stoppen met flauwekul en goochelen :D
  donderdag 15 augustus 2024 @ 18:37:33 #203
37150 livelink
pi_214722399
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 18:26 schreef Hupje het volgende:

[..]
:D

Wij hebben kaartjes voor Steven Kazàn. Ben heel benieuwd hoe die een uur lang vol weet te stoppen met flauwekul en goochelen :D
Kan best leuk zijn, denk ik. Ik vind hem vaak wel grappig. En een uur is te overzien. Ik heb kaartjes voor deze voorstelling: https://www.niekenguy.com/
Is ook deels magie. Is normaal ook weer niet helemaal mijn ding, maar ik laat me verrassen.
pi_214722519
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 18:22 schreef livelink het volgende:

[..]
Vreemd, dat met die DigID. Zover ik weet moest ik met corona toen wel testafspraken en vaccinatieafspraken maken met hun DigID voor mijn toen nog minderjarige kinderen.
Ja, het ging ook alleen mis met het patientenportal. Geen idee meer wat er was. Iets zegt me dat er geen DigiD mogelijkheid was voor minderjarigen in dat specifieke portal.

Maar as we speak is verloofde op zolder (om de pincode van B zijn pinpas te zoeken omdat hij op een ijsje wil trakteren maar we geen van allen zijn pincode weten....) dus ik ga het zo weer proberen.

Update: inloggen kan nu alleen met gebruikersnaam en wachtwoord die je weer alleen kan aanmaken als je een activatiecode van het ziekenhuis hebt. Als ik die probeer aan te vragen, krijg ik dat dat niet kan omdat hij minderjarig is...
Ik vraag het dinsdag in het ziekenhuis wel na.

Inloggen met DigiD kan pas vanaf het najaar van 2024 staat er }:|

[ Bericht 19% gewijzigd door exode op 15-08-2024 19:25:52 ]
pi_214722905
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 18:53 schreef exode het volgende:

[..]
Ja, het ging ook alleen mis met het patientenportal. Geen idee meer wat er was. Iets zegt me dat er geen DigiD mogelijkheid was voor minderjarigen in dat specifieke portal.

Maar as we speak is verloofde op zolder (om de pincode van B zijn pinpas te zoeken omdat hij op een ijsje wil trakteren maar we geen van allen zijn pincode weten....) dus ik ga het zo weer proberen.

Update: inloggen kan nu alleen met gebruikersnaam en wachtwoord die je weer alleen kan aanmaken als je een activatiecode van het ziekenhuis hebt. Als ik die probeer aan te vragen, krijg ik dat dat niet kan omdat hij minderjarig is...
Ik vraag het dinsdag in het ziekenhuis wel na.

Inloggen met DigiD kan pas vanaf het najaar van 2024 staat er }:|
Zelf inloggen en je laten machtigen? Dat kon bij ons wel toen met kindDigID inloggen niet lukte. Heb je ook het kindDigID voor nodig, maar dat werkte blijkbaar wel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214722947
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 19:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zelf inloggen en je laten machtigen? Dat kon bij ons wel toen met kindDigID inloggen niet lukte. Heb je ook het kindDigID voor nodig, maar dat werkte blijkbaar wel.
Het is dus nog niet met DigiD. Het is een apart portal waarvoor een andere inlog nodig is. Dinsdag vraag ik het gewoon na op de kinderafdeling, ze zijn daar altijd zo behulpzaam, komt dan vast wel goed.
pi_214722951
Ik heb toen met corona een DigiD aangevraagd voor kind, die werkte toen gewoon. Ik zal eens kijken of die nu nog werkt.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_214722961
Zijn DigiD werkt dus gewoon, maar ik heb er niets aan voor het ziekenhuis :)
pi_214723497
Dacht ik ga eens Googlen op het ziekenhuis en DigiD. Dan kom ik bij de inlog via DigiD, joepie dacht ik. Eerst met mijn DigiD getest, dat lukte.....met die van B krijg ik na inloggen met DigiD:
Het inloggen is niet gelukt. Mogelijk bent u niet bekend in de zorginstelling.

Ik had het al getest bij Mijn DigiD en die is dus gewoon actief van hem.

Ik geef het voor nu op. Ik ga lekker de tuin in waar de buren hun dochter op bezoek hebben en ALLE dorpsroddels worden besproken :Y)
pi_214726341
Leuke roddels gehoord exode? Ik vind dat stiekem altijd best lekker :D

Wij hadden vandaag zo’n topdag. 2 jongens die flink mee gewandeld hebben om op een berg een oud klooster te bezoeken en de ruïnes van een kasteel. Ze waren super geïnteresseerd. En daarna naar een vissersdorpje, hebben ze mosselen en paella gegeten, want dat is dus echt hun lievelings op dit moment O+
En ze bleven maar zeggen hoe leuk de dag was en dat ze genoten.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_214727111
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 23:05 schreef LeSage het volgende:
Leuke roddels gehoord exode? Ik vind dat stiekem altijd best lekker :D

Wij hadden vandaag zo’n topdag. 2 jongens die flink mee gewandeld hebben om op een berg een oud klooster te bezoeken en de ruïnes van een kasteel. Ze waren super geïnteresseerd. En daarna naar een vissersdorpje, hebben ze mosselen en paella gegeten, want dat is dus echt hun lievelings op dit moment O+
En ze bleven maar zeggen hoe leuk de dag was en dat ze genoten.
Als ze met familie in de tuin zitten, is het altijd smullen. De gesprekken varieren van gekke roddels die ze voor waarnemen tot iets teveel informatie delen.

Ik weet exact hoeveel schuld iedereen in de familie heeft, ik weet ook dat de vriend van de dochter nogal gehaast is in bed, ik weet ook dat glas niet in de plastic container mag maar een lege fles bacardi wel (yes really) en sinds vandaag weet ik dat de zoon ervan overtuigd is dat zijn ondergrondse containerpas gemonitord wordt en hij dus de vuilnizakken ernaast zet dan gooit iemand anders het erin. Oh ja en ene Marjon is zwanger, als je dit leest Marjon 'gefeliciteerd' al was niet helemaal duidelijk of het echt zo was.

En wat een ontzettend fijne dag LeSage, heerlijk.
pi_214732539
Zijn er tips om de vlekken van een color run niet uit de kleding te wassen, behalve niet wassen? :P
Kind had vandaag een color run en vindt zijn shirt nu erg tof. Ik vrees dat dat niet kan, maar wie weet.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:14:10 #213
37150 livelink
pi_214732776
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:39 schreef Hupje het volgende:
Zijn er tips om de vlekken van een color run niet uit de kleding te wassen, behalve niet wassen? :P
Kind had vandaag een color run en vindt zijn shirt nu erg tof. Ik vrees dat dat niet kan, maar wie weet.
Geen ervaring, maar dit vind ik online:

quote:
Mocht je de kleuren na het event
graag in je shirt willen behouden als aandenken, dan kan je hem met azijn inspuiten en daarna strijken.
Echter als je dan je shirt nog vaak wast zal het kleuren poeder er uiteindelijk toch nog uitkomen.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:36:41 #214
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214732908
@LeSage, dat klinkt echt als een perfecte dag, heerlijk als kinderen van zulke dingen genieten!
Ik geloof dat de tijden dat die van mijn zus in de vakantie hier kwamen logeren voorbij zijn, ik pas echt niet meer in hun schema en dat snap ik helemaal.
Vorig jaar was ik al positief verrast dat ze een hele week kwamen met zn drietjes.
Middelste is met rijles begonnen, ze wordt in januari 18 en wil dan meteen afrijden, langer wil ze niet lessen haha.

Die color run met permanente kleuren een paar jaar geleden, daar heb ik echt hard om gelachen toen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214733204
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 20:14 schreef livelink het volgende:

[..]
Geen ervaring, maar dit vind ik online:
[..]

Dus de mama deed het volkomen fout.

Mijn shirt van Holi was terug wit.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_214734695
Ach ja, anders hebben we de foto's nog ;)
pi_214735654
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 00:29 schreef Hupje het volgende:
Ach ja, anders hebben we de foto's nog ;)
Of gewoon niet wassen en zo bewaren :Y

Kleinzoon komt vandaag. Had sinds Maastricht pijn aan mn heup, aan de buitenkant en die pijn heeft op alle plekken in mn been én rug gezeten :') Nu weinig last dus kan ik eindelijk weer een kleinzoondagje hebben :)
If they say
pi_214736847
@exode Ik heb vannacht met een echte Ross gewerkt. ;)
pi_214737108
De Haagsche hopjes zijn geupfuckt :'( Ze heten nu Hopjes, zijn niet meer van Rademakers en ze smaken naar verbrande koffie }:|
Net zoals de fireballs. Brak je daar vroeger je kiezen op als je ze probeerde door te bijten, wat nooit lukte, zijn ze nu zo doormidden. Waarom toch steeds iets wat goed is, 'verbeteren' zodat het niet meer is wat het ooit was?
Cafe noir ook, zit amper nog een laagje op. Stom gedoe }:|
If they say
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:43:38 #220
176471 oh-oh
pi_214737127
:D Heb je zelf niet gewoon per ongeluk een zak neppe gekocht?
Picnic heeft gewoon de echte nog hoor.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214737140
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 13:40 schreef Mushanga71 het volgende:
De Haagsche hopjes zijn geupfuckt :'( Ze heten nu Hopjes, zijn niet meer van Rademakers en ze smaken naar verbrande koffie }:|
Net zoals de fireballs. Brak je daar vroeger je kiezen op als je ze probeerde door te bijten, wat nooit lukte, zijn ze nu zo doormidden. Waarom toch steeds iets wat goed is, 'verbeteren' zodat het niet meer is wat het ooit was?
Cafe noir ook, zit amper nog een laagje op. Stom gedoe }:|
Niet alle cafe noir, althans ik vind er wel verschil in zitten. Maar ik heb nu van de lidl volgens mij en ik vind ze best lekker.
Fake it till you make it...
pi_214737322
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 13:43 schreef oh-oh het volgende:
:D Heb je zelf niet gewoon per ongeluk een zak neppe gekocht?
Picnic heeft gewoon de echte nog hoor.
Deze, bij ah vandaan en het zijn de enige die ze hebben
Holland Hopjes Dutch coffee candies #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi578510
Zal es kijken, als ik ooit in een supermarkt kom :+

Edit: bij jumbo zijn ze niet bestelbaar. Zoon maar es langs sturen in een echte winkel :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 13:46 schreef Nijna het volgende:

[..]
Niet alle cafe noir, althans ik vind er wel verschil in zitten. Maar ik heb nu van de lidl volgens mij en ik vind ze best lekker.
Hebben die wel zo'n dik laagje erop? Die van verkade en ah iig niet :{
If they say
pi_214738125
Thanx! Die bij bol zag ik al, beetje prijzig ;) Die andere maar es voor kijken wat ze nog meer voor lekkers hebben :9
If they say
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:26:58 #226
176471 oh-oh
pi_214738429
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 14:21 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Holland Hopjes Dutch coffee candies #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi578510

Edit: bij jumbo zijn ze niet bestelbaar. Zoon maar es langs sturen in een echte winkel :P
[..]
Ik kom ook zelden in een supermarkt maar bij Picnic gewoon 2.15
( Groucho Marx )
pi_214739027
Wij gingen vandaag even naar het winkelcentrum in ons buurtdorp. We wilden eigenlijk naar Leidsche Rijn maar hadden toch geen zin in de A2 hel in de auto.

B heeft gewoon CK One gekocht als geurtje. Die had ik als puber ook. En nu ruikt het hele huis naar hem.
pi_214739089
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 14:21 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

[..]
Ik weet niet, wij hebben de laatste tijd alleen die van lidl gehad. Dus ik heb geen vergelijk.
Maar als ik het er zo af probeer te knabbelen dan denk ik dat dit ook "dun" is, vroeger kon je dat laagje eraf knabbelen en dat wil nu niet echt.

Ik zie die haagse hopjes op de jumbo site: niet leverbaar. Dus misschien zijn die wel vervangen door die hollandse hopjes... verpakking lijkt wel erg op elkaar.
pi_214739107
Ik liet vandaag de telefoon van mijn jongste stuk vallen... :{ nou was mijn man al aan het kijken voor een nieuwe. Dus die gaat hij nu dan bestellen en dan krijgt de jongste zijn telefoon. Toevallig was zij ook degene die aan de beurt was als hij een nieuwe zou kopen...
pi_214739894
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 18:49 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik weet niet, wij hebben de laatste tijd alleen die van lidl gehad. Dus ik heb geen vergelijk.
Maar als ik het er zo af probeer te knabbelen dan denk ik dat dit ook "dun" is, vroeger kon je dat laagje eraf knabbelen en dat wil nu niet echt.

Ik zie die haagse hopjes op de jumbo site: niet leverbaar. Dus misschien zijn die wel vervangen door die hollandse hopjes... verpakking lijkt wel erg op elkaar.
Daarom, de verpakking is bijna hetzelfde dus vandaar dat ik dacht dat het de echte waren met alleen een andere vorm. Langwerpige snoepjes ipv vierkant. Heb ook het idee dat deze de nieuwe oude zijn en de echte straks nergens meer verkrijgbaar zijn.

Jaa, die dikke bovenkant, die bedoel ik idd :Y Smaak is verder prima maar de bovenkant mis ik gewoon. Nouja, andere koekjes dan maar. Het is niet zo dat er geen keus is :+

Oeh, balen van de foon! Mazzel dan weer dat het nu toch weer op zn plekkie valt allemaal ;)

Ben moeee. Kleinzoon is net opgehaald maar met de warmte erbij was het best zwaar. Al is het een superlief en rustig jongetje O+
Twee uur in het park geweest en zowaar is niemand lekgeprikt door wat dan ook. Al hadden we wel last van een wesp. Volgende keer de elektrische muggenmepper maar meenemen :@ :')
If they say
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 20:50:13 #231
176471 oh-oh
pi_214740130
:D Dat is toch echt een grap he?
( Groucho Marx )
pi_214740255
Wij gingen naar de bioscoop.. Pathe Ypenburg.. die heeft relaxstoelen... Tafeltje, stoel die je achterover kan zetten, voetensteun die omhoog komt..
Ik wil nooit meer naar een andere bioscoop.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 21:06:04 #233
176471 oh-oh
pi_214740300
:D Daar liggen vrienden van me echt drie keer per week hahaha, Amazing Oriental en de Pathe, de enige goede dingen aan Ypenburg!
( Groucho Marx )
pi_214740317
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 20:50 schreef oh-oh het volgende:
:D Dat is toch echt een grap he?
Nou, dat weet ik nog niet :P
If they say
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 21:08:52 #235
176471 oh-oh
pi_214740326
Als je zo bang bent voor alles lekker binnen blijven en de wespen met rust laten hahaha, damn.
Tis de natuur O+
( Groucho Marx )
pi_214740372
Onze tuin wemelt van de hommels, bijen, vlinders, padden, kikkers, salamnders, libelles, vliegen, maar echt wespen moeten ver uit onze buurt blijven. Klotebeesten.
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 21:18:17 #237
176471 oh-oh
pi_214740401
:D Ik heb echt nog nooit iemand met een elektrische vliegenmepper in het openbaar gezien hoor.
( Groucho Marx )
pi_214740517
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Als je zo bang bent voor alles lekker binnen blijven en de wespen met rust laten hahaha, damn.
Tis de natuur O+
Nou, als een wesp niet uit mijn buurt kan blijven... *)

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 21:14 schreef exode het volgende:
Onze tuin wemelt van de hommels, bijen, vlinders, padden, kikkers, salamnders, libelles, vliegen, maar echt wespen moeten ver uit onze buurt blijven. Klotebeesten.
En dat :Y
Gister in in het park ook weer een dikke libelle die heen en weer vloog, ik bleef kijken. Zo mooi O+
Ik zet zelfs de spinnen die zoon binnen ziet, buiten. Die hij niet ziet en ik wel laat ik lekker zitten.
Maar wespen... :N
If they say
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 21:34:06 #239
176471 oh-oh
pi_214740601
Je bent toch niet gestoken?
( Groucho Marx )
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 21:37:56 #240
176471 oh-oh
pi_214740651
:D Er zitten hier twee prachtige spinnen in de woonkamer, gisteren kwam een vriend even ergens mee helpen, zegt ie heel nobel "zal ik ze even buiten mikken?" .
Why dude?
Lekker laten leven gek!

Wespen en hoornaars die hier binnenkomen worden sowieso gepakt door de grote hond wel, klapppp, maar ik zal ze liever eerst vangen en buiten zetten.
Maar die hond kan dat wel, die doet dat al zn hele leven, in Spanje at ie honderden wespen per dag, lag ie op een ligbed naast het zwembad die dingen uit de lucht te happen.
Maar ja, das ook de natuur, dat laat ik maar gewoon, hij leert het zijn onderdanen ook :')
( Groucho Marx )
pi_214740674
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 21:06 schreef oh-oh het volgende:
:D Daar liggen vrienden van me echt drie keer per week hahaha, Amazing Oriental en de Pathe, de enige goede dingen aan Ypenburg!
Oriëntal is ook geweldig.

Ik kan volgend jaar wel een bijeenkast in de tuin zetten ;)
We hebben dagelijks 30+ bijtjes in de bloemetjes zitten 🥰
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 21:40:48 #242
176471 oh-oh
pi_214740689
:D Ik vond een keer zo een insektenhotel in de struiken, heel enthousiast op het balkon gehangen, dat was toch niet ideaal, maar die is met bewoners naar de moestuin van een vriend verhuisd,
( Groucho Marx )
pi_214740719
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 21:40 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik vond een keer zo een insektenhotel in de struiken, heel enthousiast op het balkon gehangen, dat was toch niet ideaal, maar die is met bewoners naar de moestuin van een vriend verhuisd,
Hebben wij ook hangen. Een paar gaatjes zitten dicht maar er is al een tijdje geen activiteit meer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 21:44:32 #244
176471 oh-oh
pi_214740740
Het hing hier naast mijn altijd open slaapkamerraam _O-
( Groucho Marx )
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 21:47:11 #245
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214740783
Ik mis de amazing oriental nu ik in midden-Limburg woon ontzettend. Er is hier echt geen enkele goede Aziatische supermarkt in de buurt. Vroeger had ik er twee, eentje op loopafstand van m'n werk, eentje achter stadion Breda dus ideaal voor vertraging.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 21:50:34 #246
176471 oh-oh
pi_214740829
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 21:47 schreef Tink89 het volgende:
Ik mis de amazing oriental nu ik in midden-Limburg woon ontzettend. Er is hier echt geen enkele goede Aziatische supermarkt in de buurt. Vroeger had ik er twee, eentje op loopafstand van m'n werk, eentje achter stadion Breda dus ideaal voor vertraging.
Ze hebben ook een webshop. Maar ik krijg er zo een uur om 😂. Sittard en Geleen hebben goede toko's ook!
Hier kan het zelfs via thuisbezorgd, net als Lush.
( Groucho Marx )
pi_214740873
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Je bent toch niet gestoken?
Nope maar was bang dat kleinzoon gestoken zou worden :{ Daarom de elektrische muggenmepper voortaan mee als ik met hem ga wandelen. Dochter is allergisch dus grote kans hij ook.
Alleen met zoon maakt het me niet zoveel uit, maar in de tuin zal ik ook rustig een wesp grillen met dat ding.
If they say
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 21:57:10 #248
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214740909
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 21:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ze hebben ook een webshop. Maar ik krijg er zo een uur om 😂. Sittard en Geleen hebben goede toko's ook!
Hier kan het zelfs via thuisbezorgd, net als Lush.
Ja weet ik, maar online bestellen is toch niet hetzelfde. Ik ga eens kijken naar Sittard, da's nog te doen. Maastricht is echt te ver en Eindhoven eigenlijk ook weer. Ik wil gewoon effe op en neer kunnen. #luxeproblemen
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 22:06:09 #249
176471 oh-oh
pi_214740993
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 21:57 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ja weet ik, maar online bestellen is toch niet hetzelfde. Ik ga eens kijken naar Sittard, da's nog te doen. Maastricht is echt te ver en Eindhoven eigenlijk ook weer. Ik wil gewoon effe op en neer kunnen. #luxeproblemen
Ja snap ik hoor. Mensen komen hier wel van ver voor de Amazing, vaak op vrijdag icm de markt.
( Groucho Marx )
pi_214741073
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 21:42 schreef Vicky het volgende:

[..]
Hebben wij ook hangen. Een paar gaatjes zitten dicht maar er is al een tijdje geen activiteit meer
Hier dient ie als lopend buffet voor een bonte specht.
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 22:24:36 #251
37150 livelink
pi_214741116
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 22:18 schreef exode het volgende:

[..]
Hier dient ie als lopend buffet voor een bonte specht.
In mijn insectenhotel was een wespennest :{
Dat was meteen het einde van het insectenhotel voor mij. Wel zielig, want wespen zijn natuurlijk ook insecten, maar waren eigenlijk net niet welkom in mijn hotel :@
pi_214741385
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 22:24 schreef livelink het volgende:

[..]
In mijn insectenhotel was een wespennest :{
Dat was meteen het einde van het insectenhotel voor mij. Wel zielig, want wespen zijn natuurlijk ook insecten, maar waren eigenlijk net niet welkom in mijn hotel :@
Ik snap het helemaal! Hier zit er van alles in maar geen wespen gelukkig.

Volgende x een bordje ophangen 'verboden voor wespen'

Wij hebben sinds kort een vogelbadje in de voortuin met fonteintje. Dat is helemaal een hit, ik ga entree aan alle vogels vragen. Ze hebben een all inclusive vakantie in onze voortuin inmiddels.
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 23:37:08 #253
37150 livelink
pi_214741639
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 23:00 schreef exode het volgende:

[..]
Ik snap het helemaal! Hier zit er van alles in maar geen wespen gelukkig.

Volgende x een bordje ophangen 'verboden voor wespen'

Wij hebben sinds kort een vogelbadje in de voortuin met fonteintje. Dat is helemaal een hit, ik ga entree aan alle vogels vragen. Ze hebben een all inclusive vakantie in onze voortuin inmiddels.
Wat je ook nog kunt doen is er een grote steen in leggen. Dan kunnen bijen en hommels en zo er ook van drinken. En natuurlijk ook wespen.
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 23:37:37 #254
37150 livelink
pi_214741643

[ Bericht 100% gewijzigd door livelink op 17-08-2024 23:37:57 (verkeerde topic) ]
pi_214742309
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 23:37 schreef livelink het volgende:

[..]
Wat je ook nog kunt doen is er een grote steen in leggen. Dan kunnen bijen en hommels en zo er ook van drinken. En natuurlijk ook wespen.
We hebben er meerdere stenen in liggen. :)
pi_214742522
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 21:57 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Amazing Sang Lee in Eindhoven is het wel waard *)
Kun je meteen avondeten scoren voor die avond in de snackbar en kun je de tijd van het koken gebruiken om te rijden!

Maar als ik heel eerlijk ben, het allllllerliefste heb ik dat mijn schoonmoeder naar de toko gaat en ons uitnodigt voor een Indische rijsttafel :D doet ze gelukkig ook heel regelmatig!
pi_214742529
Zo, wij zijn weer onderweg. Gisteren echt een zware reisdag gehad, maar nu na een nachtje goed slapen hebben we goede moed voor de laatste 700 km ^O^
Vanavond eigen bed en morgen weer meteen in het schoolritme duiken. Vriend en ik hebben nog wel 2 dagen vrij om de boel op te ruimen.
pi_214742982
Wij gaan zo zwemmen bij de Plassen, voor het eerst dit seizoen. Heerlijk.

Morgen gaan we weer een ritme in, Juul naar de BSO, B timmerdorp en dinsdag begint verloofde weer met werken. Wordt met name voor B zwaar die rolt niet voor 10 uur zijn bed uit deze vakantie.
pi_214742984
Succes met de laatste rijloodjes LeSage!
pi_214743031
Fijne terugreis @LeSage!

En veel zwemplezier @exode :)

Nerfguns... Heb nu een blauw ooglid :X
Kreeg ook al een paar Trumpjes op mn oor :')

Wij gaan zo de Garfield film huren en vanavond op de fiets naar de mcD, halen we wat en eten we in het park :)
If they say
pi_214743182
Succes met de laatste kilometers @LeSage
Zwem ze @exode

Wij doen een hangdag. Althans, aquarium moet schoon, er staat een was aan, straks beetje opruimen.
Vanmiddag chillen in mijn zwembad. Water is bijna 30 graden ❤️
Net ontbeten met een bak Griekse yoghurt met cruesli, banaan en wilde perzik, op de bank in de tuin. ❤️
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214743424
Hier laatste vakantiedag voor de kinderen. Ook hier gaan ze het zwaar krijgen deze week met op staan.

Vanmiddag nog een escaperoom doen samen. Dat is een beetje traditie geworden tijdens vakanties.
En gisteren hebben ze nog gewaterskied.

Als ze deze week weer naar school zijn ga ik op m’n gemak beginnen met spullen inpakken voor de verhuizing. In ieder geval de spullen die niet vaak gebruikt worden.

En ik denk een hoop te koop zetten, nerf, LoL. En misschien ook nog wat LEGO. Maar ondanks dat er hier al tijden niet meer mee gespeeld wordt vind ik dat toch een dingetje of zo

Succes met de laatste loodjes Lesage om thuis te komen!

Mushanga lekker genieten vanavond met de film en McDonald’s!
pi_214743559
Dank hillie :) Gelukkig zit mn oog niet dicht :D
Jij succes met uitzoeken en inpakken! Voordeel van een verhuizing is wél dat het flink opruimt. Enne, wij hebben genoeg nerfs :+

En lego...heb nog steeds spijt dat ik jaren terug de Black Pearl niet gekocht heb. Als ik zie wat die nu kost... :X
If they say
pi_214743596
6 weken terug was het ''we moeten nog twee weken! :'( '' en nu is het ''we mogen nog twee weken! *O* ''

Zoon is gisteren al teruggekomen van vakantie bij heit, vandaag verhuizen er 2 kittens en zo kan hij nog afscheid nemen O+ Morgen gaan we samen kanovaren en woensdag eindelijk naar de Minions :+

Sterkte voor alle zuiderlingen morgen!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zondag 18 augustus 2024 @ 12:03:44 #265
176471 oh-oh
pi_214743709
Mijn nichtje van 17 appte me vannacht om 00:30 dat ze met haar basisschool vrienden in Valkenburg zit en of ze vandaag hier mogen komen. Dus ik ga zo ff lunch halen voor dat stel 💜
( Groucho Marx )
pi_214743713
Welke gaan jullie doen @hilliebillie?

T heeft nog 1 week vakantie, A nog 1,5.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 18 augustus 2024 @ 12:26:06 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_214743866
Ik heb vakantie en dus ben ik ziek. Kan wel janken dat de hele planning in de soep loopt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214743893
quote:
2s.gif Op zondag 18 augustus 2024 12:26 schreef Troel het volgende:
Ik heb vakantie en dus ben ik ziek. Kan wel janken dat de hele planning in de soep loopt.
I feel you, beterschap!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214744498
quote:
Hoe ziek en wat was je van plan? -O-
Beterschap sowieso!
  zondag 18 augustus 2024 @ 14:43:00 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_214745171
quote:
Ow, het is gewoon krona. Heb ik die ervaring ook eindelijk.

Kerel en oudste ook positief, jongste gaat as we speak uit logeren om hopelijk de dans te ontspringen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Troel op 18-08-2024 15:13:39 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 18 augustus 2024 @ 14:43:44 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_214745178
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 13:30 schreef vencodark het volgende:

[..]
Hoe ziek en wat was je van plan? -O-
Beterschap sowieso!
We zouden disndag naar Amsterdam naar twee musea en vanaf donderdag richting Zandvoort voor de F1.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214745620
Ooh @Troel dat is idd wel heel zuur :{
Hebben jullie tickets voor de F1?
Beterschap :*
If they say
pi_214745748
Ik heb dus echt al zo lang niet gedacht om een test te doen als ik me ziek zou voelen.
Doen jullie dat wel allemaal? En dan ook nog in quarantaine?

In mijn omgeving is dit geloof ik helemaal geen ding meer dat speelt :@
pi_214745791
Hier ook niet, heb niet eens meer testen in huis :@
If they say
pi_214745920
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 15:55 schreef LeSage het volgende:
Ik heb dus echt al zo lang niet gedacht om een test te doen als ik me ziek zou voelen.

Ik test ook niet meer. Heb ze volgens mij nog wel ergens in huis liggen. Vriendinnetje testte nog wel en die is ook positief.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214746045
Als ik op vakantie een test had gehad, zou ik hem gedaan hebben. Nu was de test bij thuiskomst negatief. Ik heb op vakantie wel bewust meer afstand gehouden van mensen enz. Of het corona was of iets anders, ik wilde dat niet verspreiden. Maar heel eerlijk, als het een werkweek geweest was, had ik overlegd met mijn werkgever en die had dan gezegd dat ik gewoon voor de klas kon...
  zondag 18 augustus 2024 @ 17:00:59 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_214746443
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 15:55 schreef LeSage het volgende:

Ik test wel, vanwege mijn ouders, maar ook vanwege oudste met astma. In dit geval wilde ik ook een beetje weten waar ik aan toe was. En met het oog op komend weekend zit de jongste nu weer bij mijn ouders. Alles om ervoor te zorgen dat F1 straks goed kan gaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214746636
Wij testen niet, al heel lang niet meer. Als ik grieperig ben, blijf ik bij iedereen uit de buurt. We hebben geen testen meer in huis zover ik weet.
pi_214746679
Ik heb nog wel (over datum) testen, maar ik heb sowieso de neiging om bij anderen uit de buurt te blijven als ik ziek ben. Dat had ik al voor corona.
En ik heb er een beetje moeite mee soms als anderen dat niet doen :@ ;)
  zondag 18 augustus 2024 @ 18:44:19 #280
176471 oh-oh
pi_214747953
quote:
2s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:00 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik test wel, vanwege mijn ouders, maar ook vanwege oudste met astma. In dit geval wilde ik ook een beetje weten waar ik aan toe was. En met het oog op komend weekend zit de jongste nu weer bij mijn ouders. Alles om ervoor te zorgen dat F1 straks goed kan gaan.
Hopelijk kunnen jullie daar gewoon samen heen ja!
Ik hoor ook van veel mensen dat ze het weer hebben. Zou zelf zeker testen als ik plannen had buiten de deur.
Mijn nichtje was er de hele middag. Met haar basisschool vriendenclub. Een meisje uit die club is twee jaar geleden uit het leven gestapt. En ik hoor die namen al sinds ze vier is. Dus heel leuk om hier nu dat kwartet brakke 17 jarigen over de vloer te hebben die ook al al die jaren verhalen hoorden over die coole tante net al die honden. Ze waren vanochtend om 6 uur van Luik naar Valkenburg gefietst na een nacht stappen 😂.
Ik had stokbroden beleg en vlaai, dat ging er wel in.
Ze lagen hier helemaal in katzwijm tussen die honden en willen heel graag met zn allen komen oppassen als ik naar een concert wil of zo dus ik ga toch maar eens kijken of ik nog een Billie Eilish ticket kan scoren ergens!
( Groucho Marx )
pi_214748141
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 12:04 schreef Vicky het volgende:
Welke gaan jullie doen @:hilliebillie?

T heeft nog 1 week vakantie, A nog 1,5.
Wij hebben magic & mystery gedaan in Breda. En met 15 seconden over zijn we ontsnapt! Was een leuke om te doen!

@Troel was balen! Hopelijk kun je gewoon naar de formule 1 dit weekend!

Hier test ik niet meer sinds het niet meer hoeft. Ziek is ziek en dan blijf ik thuis. En als ik fit genoeg ben om iets te ondernemen dan doe ik dat ook.

Klinkt gezellig @oh-oh
pi_214748608
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 18:56 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Wij hebben magic & mystery gedaan in Breda. En met 15 seconden over zijn we ontsnapt! Was een leuke om te doen!

Oeh top! Wij willen ook weer een kamer gaan doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214748668
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:21 schreef Nijna het volgende:
Ik heb nog wel (over datum) testen, maar ik heb sowieso de neiging om bij anderen uit de buurt te blijven als ik ziek ben. Dat had ik al voor corona.
En ik heb er een beetje moeite mee soms als anderen dat niet doen :@ ;)
Dit snap ik. Collega’s die dan koste was kost willen werken terwijl ze zich hondsberoerd voelen :{w :W
Ziek is ziek.
pi_214748802
Over Olympiers gesproken, B gaat 4 proeflessen Atletiek doen. Hij vond dat fantastisch op tv. Hij vindt Freerunnen ook nog steeds leuk maar hij denkt dat hij Atletiek leuker vindt dus hij mag het eens gaan onderzoeken. Het is uiteindelijk wel of Freerun of Atletiek.
pi_214749207
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef exode het volgende:
Over Olympiers gesproken, B gaat 4 proeflessen Atletiek doen. Hij vond dat fantastisch op tv. Hij vindt Freerunnen ook nog steeds leuk maar hij denkt dat hij Atletiek leuker vindt dus hij mag het eens gaan onderzoeken. Het is uiteindelijk wel of Freerun of Atletiek.
Leuk!
T doet atletiek
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214749287
J wil ook freerunnen. Eerst weer in het schoolritme komen en dan zullen we eens kijken of dat kan.
pi_214749807
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 20:43 schreef Hupje het volgende:
J wil ook freerunnen. Eerst weer in het schoolritme komen en dan zullen we eens kijken of dat kan.
Hij vindt het leuk, maar door de grote groep staat ie vrij vaak stil en te wachten. Hij heeft nogal wat energie dus wat meer beweging is fijner voor hem denk ik.
  zondag 18 augustus 2024 @ 21:40:04 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_214749957
Jongste is inmiddels ook weer hier :D

Alleen extrapuber testte negatief en is dus bij zijn moeder thuis voor het geval dat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 augustus 2024 @ 08:15:38 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214751330
Wij gaan zaterdag weer een traditionele verjaardags-escape doen hier. *O*
Eentje in Scheveningen en dan daarna naar de Japanner. :9.
O is jarig en voor mijn verjaardag hadden we ook nog een etentje te goed want dat was in de week na mijn moeders overlijden dus toen geen optie.
pi_214751399
Leuk BE! Welke ga je doen?
En vast gefeliciteerd met O!

Hier afgelopen vrijdag naar de decathlon geweest, een hoops gym en sportschoenen en kleding gekocht voor beide kinderen, wil ik net die sportkleding wassen, zie ik dat er bij 1 shirt nog een beveiligingslabel aan hangt :{
Is het ‘maar’ 25 minuten rijden, niet erg als ik moet shoppen, maar voor even op en neer wel jammer.

Een half jaar geleden had ik dat ook al eens, niet bij de decathlon, maar in de stad. Was toen ook een hele rit en parkeerkosten.

En als klap op de vuurpijl, zag man gisteren dat er een scheurtje in m’n voorruit zit, die een week of 5/6 geleden vervangen is door Carglass. Als het goed is wel garantie, maar ook wel weer gedoe.

We beginnen de week rustig, laten we maar zeggen :P
  maandag 19 augustus 2024 @ 08:51:34 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214751485
Pirates of the Northsea in Scheveningen.

Dar is wel balen zeg Hillie! :o

[ Bericht 64% gewijzigd door BE op 19-08-2024 09:28:01 ]
pi_214751513
De monkeys zijn weer naar school. *O*
Wat een rust. :P

Zomer ging allemaal prima hoor maar dit is toch ook wel weer lekker.
Een groep 8-er en groep 3. O+
pi_214751651
Handig van dat label hillie. Kost weer tijd, moeite en geld om dat eraf te laten halen :{ Raar dat het alarm dan niet is afgegaan.

Ik moet zo naar decathlon. Moest een afspraak maken voor fietsreparatie voor de fiets van zoon. Nieuwe banden en het zadel is niet meer vast te krijgen. Gelukkig keek ik op de site want 2 jaar geleden kon er geen afspraak gemaakt worden en moest je gewoon langs en maakten ze de fiets, als ze tijd hadden, meteen.
Gelukkig woon ik er dichtbij.
If they say
pi_214751677
Atletiek en freerunnen, wat klinkt dat gaaf zeg O+

Mijn oudste zit sinds midden vorig schooljaar op hockey en mijn jongste gaat vanaf volgende week zaterdag meedoen met de funky groep (de groep voor de allerjongsten). En ze starten dit schooljaar beiden met hip hop. Kijken of dat goed gaat, de oudste op 2 sporten, toen ze op zwemles zat ging het helemaal niet goed samen met een sport maar ze is weer een jaartje ouder en wil het heel graag proberen. Kijken hoe dat uitpakt dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')