Ik kom ook zelden in een supermarkt maar bij Picnic gewoon 2.15quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:21 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Deze, bij ah vandaan en het zijn de enige die ze hebben
Holland Hopjes Dutch coffee candies #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi578510
Zal es kijken, als ik ooit in een supermarkt kom![]()
Edit: bij jumbo zijn ze niet bestelbaar. Zoon maar es langs sturen in een echte winkel
[..]
Hebben die wel zo'n dik laagje erop? Die van verkade en ah iig niet
Ik weet niet, wij hebben de laatste tijd alleen die van lidl gehad. Dus ik heb geen vergelijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:21 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Deze, bij ah vandaan en het zijn de enige die ze hebben
Holland Hopjes Dutch coffee candies #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi578510
Zal es kijken, als ik ooit in een supermarkt kom![]()
Edit: bij jumbo zijn ze niet bestelbaar. Zoon maar es langs sturen in een echte winkel
[..]
Hebben die wel zo'n dik laagje erop? Die van verkade en ah iig niet
Daarom, de verpakking is bijna hetzelfde dus vandaar dat ik dacht dat het de echte waren met alleen een andere vorm. Langwerpige snoepjes ipv vierkant. Heb ook het idee dat deze de nieuwe oude zijn en de echte straks nergens meer verkrijgbaar zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:49 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik weet niet, wij hebben de laatste tijd alleen die van lidl gehad. Dus ik heb geen vergelijk.
Maar als ik het er zo af probeer te knabbelen dan denk ik dat dit ook "dun" is, vroeger kon je dat laagje eraf knabbelen en dat wil nu niet echt.
Ik zie die haagse hopjes op de jumbo site: niet leverbaar. Dus misschien zijn die wel vervangen door die hollandse hopjes... verpakking lijkt wel erg op elkaar.
Nou, als een wesp niet uit mijn buurt kan blijven...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Als je zo bang bent voor alles lekker binnen blijven en de wespen met rust laten hahaha, damn.
Tis de natuur
En datquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:14 schreef exode het volgende:
Onze tuin wemelt van de hommels, bijen, vlinders, padden, kikkers, salamnders, libelles, vliegen, maar echt wespen moeten ver uit onze buurt blijven. Klotebeesten.
Oriëntal is ook geweldig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Daar liggen vrienden van me echt drie keer per week hahaha, Amazing Oriental en de Pathe, de enige goede dingen aan Ypenburg!
Hebben wij ook hangen. Een paar gaatjes zitten dicht maar er is al een tijdje geen activiteit meerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond een keer zo een insektenhotel in de struiken, heel enthousiast op het balkon gehangen, dat was toch niet ideaal, maar die is met bewoners naar de moestuin van een vriend verhuisd,
Ze hebben ook een webshop. Maar ik krijg er zo een uur om 😂. Sittard en Geleen hebben goede toko's ook!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:47 schreef Tink89 het volgende:
Ik mis de amazing oriental nu ik in midden-Limburg woon ontzettend. Er is hier echt geen enkele goede Aziatische supermarkt in de buurt. Vroeger had ik er twee, eentje op loopafstand van m'n werk, eentje achter stadion Breda dus ideaal voor vertraging.
Nope maar was bang dat kleinzoon gestoken zou wordenquote:
Ja weet ik, maar online bestellen is toch niet hetzelfde. Ik ga eens kijken naar Sittard, da's nog te doen. Maastricht is echt te ver en Eindhoven eigenlijk ook weer. Ik wil gewoon effe op en neer kunnen. #luxeproblemenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze hebben ook een webshop. Maar ik krijg er zo een uur om 😂. Sittard en Geleen hebben goede toko's ook!
Hier kan het zelfs via thuisbezorgd, net als Lush.
Ja snap ik hoor. Mensen komen hier wel van ver voor de Amazing, vaak op vrijdag icm de markt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar online bestellen is toch niet hetzelfde. Ik ga eens kijken naar Sittard, da's nog te doen. Maastricht is echt te ver en Eindhoven eigenlijk ook weer. Ik wil gewoon effe op en neer kunnen. #luxeproblemen
Hier dient ie als lopend buffet voor een bonte specht.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hebben wij ook hangen. Een paar gaatjes zitten dicht maar er is al een tijdje geen activiteit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |