Ik test wel, vanwege mijn ouders, maar ook vanwege oudste met astma. In dit geval wilde ik ook een beetje weten waar ik aan toe was. En met het oog op komend weekend zit de jongste nu weer bij mijn ouders. Alles om ervoor te zorgen dat F1 straks goed kan gaan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:55 schreef LeSage het volgende:
Ik heb dus echt al zo lang niet gedacht om een test te doen als ik me ziek zou voelen.
Doen jullie dat wel allemaal? En dan ook nog in quarantaine?
In mijn omgeving is dit geloof ik helemaal geen ding meer dat speelt
Hopelijk kunnen jullie daar gewoon samen heen ja!quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik test wel, vanwege mijn ouders, maar ook vanwege oudste met astma. In dit geval wilde ik ook een beetje weten waar ik aan toe was. En met het oog op komend weekend zit de jongste nu weer bij mijn ouders. Alles om ervoor te zorgen dat F1 straks goed kan gaan.
Wij hebben magic & mystery gedaan in Breda. En met 15 seconden over zijn we ontsnapt! Was een leuke om te doen!quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:04 schreef Vicky het volgende:
Welke gaan jullie doen @:hilliebillie?
T heeft nog 1 week vakantie, A nog 1,5.
Oeh top! Wij willen ook weer een kamer gaan doen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:56 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wij hebben magic & mystery gedaan in Breda. En met 15 seconden over zijn we ontsnapt! Was een leuke om te doen!
Dit snap ik. Collega’s die dan koste was kost willen werken terwijl ze zich hondsberoerd voelenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:21 schreef Nijna het volgende:
Ik heb nog wel (over datum) testen, maar ik heb sowieso de neiging om bij anderen uit de buurt te blijven als ik ziek ben. Dat had ik al voor corona.
En ik heb er een beetje moeite mee soms als anderen dat niet doen![]()
![]()
Leuk!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef exode het volgende:
Over Olympiers gesproken, B gaat 4 proeflessen Atletiek doen. Hij vond dat fantastisch op tv. Hij vindt Freerunnen ook nog steeds leuk maar hij denkt dat hij Atletiek leuker vindt dus hij mag het eens gaan onderzoeken. Het is uiteindelijk wel of Freerun of Atletiek.
Hij vindt het leuk, maar door de grote groep staat ie vrij vaak stil en te wachten. Hij heeft nogal wat energie dus wat meer beweging is fijner voor hem denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:43 schreef Hupje het volgende:
J wil ook freerunnen. Eerst weer in het schoolritme komen en dan zullen we eens kijken of dat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |