abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214746045
Als ik op vakantie een test had gehad, zou ik hem gedaan hebben. Nu was de test bij thuiskomst negatief. Ik heb op vakantie wel bewust meer afstand gehouden van mensen enz. Of het corona was of iets anders, ik wilde dat niet verspreiden. Maar heel eerlijk, als het een werkweek geweest was, had ik overlegd met mijn werkgever en die had dan gezegd dat ik gewoon voor de klas kon...
  zondag 18 augustus 2024 @ 17:00:59 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_214746443
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 15:55 schreef LeSage het volgende:
Ik heb dus echt al zo lang niet gedacht om een test te doen als ik me ziek zou voelen.
Doen jullie dat wel allemaal? En dan ook nog in quarantaine?

In mijn omgeving is dit geloof ik helemaal geen ding meer dat speelt :@
Ik test wel, vanwege mijn ouders, maar ook vanwege oudste met astma. In dit geval wilde ik ook een beetje weten waar ik aan toe was. En met het oog op komend weekend zit de jongste nu weer bij mijn ouders. Alles om ervoor te zorgen dat F1 straks goed kan gaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214746636
Wij testen niet, al heel lang niet meer. Als ik grieperig ben, blijf ik bij iedereen uit de buurt. We hebben geen testen meer in huis zover ik weet.
pi_214746679
Ik heb nog wel (over datum) testen, maar ik heb sowieso de neiging om bij anderen uit de buurt te blijven als ik ziek ben. Dat had ik al voor corona.
En ik heb er een beetje moeite mee soms als anderen dat niet doen :@ ;)
Fake it till you make it...
  zondag 18 augustus 2024 @ 18:44:19 #280
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214747953
quote:
2s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:00 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik test wel, vanwege mijn ouders, maar ook vanwege oudste met astma. In dit geval wilde ik ook een beetje weten waar ik aan toe was. En met het oog op komend weekend zit de jongste nu weer bij mijn ouders. Alles om ervoor te zorgen dat F1 straks goed kan gaan.
Hopelijk kunnen jullie daar gewoon samen heen ja!
Ik hoor ook van veel mensen dat ze het weer hebben. Zou zelf zeker testen als ik plannen had buiten de deur.
Mijn nichtje was er de hele middag. Met haar basisschool vriendenclub. Een meisje uit die club is twee jaar geleden uit het leven gestapt. En ik hoor die namen al sinds ze vier is. Dus heel leuk om hier nu dat kwartet brakke 17 jarigen over de vloer te hebben die ook al al die jaren verhalen hoorden over die coole tante net al die honden. Ze waren vanochtend om 6 uur van Luik naar Valkenburg gefietst na een nacht stappen 😂.
Ik had stokbroden beleg en vlaai, dat ging er wel in.
Ze lagen hier helemaal in katzwijm tussen die honden en willen heel graag met zn allen komen oppassen als ik naar een concert wil of zo dus ik ga toch maar eens kijken of ik nog een Billie Eilish ticket kan scoren ergens!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214748141
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 12:04 schreef Vicky het volgende:
Welke gaan jullie doen @:hilliebillie?

T heeft nog 1 week vakantie, A nog 1,5.
Wij hebben magic & mystery gedaan in Breda. En met 15 seconden over zijn we ontsnapt! Was een leuke om te doen!

@Troel was balen! Hopelijk kun je gewoon naar de formule 1 dit weekend!

Hier test ik niet meer sinds het niet meer hoeft. Ziek is ziek en dan blijf ik thuis. En als ik fit genoeg ben om iets te ondernemen dan doe ik dat ook.

Klinkt gezellig @oh-oh
pi_214748608
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 18:56 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Wij hebben magic & mystery gedaan in Breda. En met 15 seconden over zijn we ontsnapt! Was een leuke om te doen!

Oeh top! Wij willen ook weer een kamer gaan doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214748668
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 17:21 schreef Nijna het volgende:
Ik heb nog wel (over datum) testen, maar ik heb sowieso de neiging om bij anderen uit de buurt te blijven als ik ziek ben. Dat had ik al voor corona.
En ik heb er een beetje moeite mee soms als anderen dat niet doen :@ ;)
Dit snap ik. Collega’s die dan koste was kost willen werken terwijl ze zich hondsberoerd voelen :{w :W
Ziek is ziek.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_214748802
Over Olympiers gesproken, B gaat 4 proeflessen Atletiek doen. Hij vond dat fantastisch op tv. Hij vindt Freerunnen ook nog steeds leuk maar hij denkt dat hij Atletiek leuker vindt dus hij mag het eens gaan onderzoeken. Het is uiteindelijk wel of Freerun of Atletiek.
pi_214749207
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 20:02 schreef exode het volgende:
Over Olympiers gesproken, B gaat 4 proeflessen Atletiek doen. Hij vond dat fantastisch op tv. Hij vindt Freerunnen ook nog steeds leuk maar hij denkt dat hij Atletiek leuker vindt dus hij mag het eens gaan onderzoeken. Het is uiteindelijk wel of Freerun of Atletiek.
Leuk!
T doet atletiek
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214749287
J wil ook freerunnen. Eerst weer in het schoolritme komen en dan zullen we eens kijken of dat kan.
pi_214749807
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 20:43 schreef Hupje het volgende:
J wil ook freerunnen. Eerst weer in het schoolritme komen en dan zullen we eens kijken of dat kan.
Hij vindt het leuk, maar door de grote groep staat ie vrij vaak stil en te wachten. Hij heeft nogal wat energie dus wat meer beweging is fijner voor hem denk ik.
  zondag 18 augustus 2024 @ 21:40:04 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_214749957
Jongste is inmiddels ook weer hier :D

Alleen extrapuber testte negatief en is dus bij zijn moeder thuis voor het geval dat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 augustus 2024 @ 08:15:38 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214751330
Wij gaan zaterdag weer een traditionele verjaardags-escape doen hier. *O*
Eentje in Scheveningen en dan daarna naar de Japanner. :9.
O is jarig en voor mijn verjaardag hadden we ook nog een etentje te goed want dat was in de week na mijn moeders overlijden dus toen geen optie.
pi_214751399
Leuk BE! Welke ga je doen?
En vast gefeliciteerd met O!

Hier afgelopen vrijdag naar de decathlon geweest, een hoops gym en sportschoenen en kleding gekocht voor beide kinderen, wil ik net die sportkleding wassen, zie ik dat er bij 1 shirt nog een beveiligingslabel aan hangt :{
Is het ‘maar’ 25 minuten rijden, niet erg als ik moet shoppen, maar voor even op en neer wel jammer.

Een half jaar geleden had ik dat ook al eens, niet bij de decathlon, maar in de stad. Was toen ook een hele rit en parkeerkosten.

En als klap op de vuurpijl, zag man gisteren dat er een scheurtje in m’n voorruit zit, die een week of 5/6 geleden vervangen is door Carglass. Als het goed is wel garantie, maar ook wel weer gedoe.

We beginnen de week rustig, laten we maar zeggen :P
  maandag 19 augustus 2024 @ 08:51:34 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214751485
Pirates of the Northsea in Scheveningen.

Dar is wel balen zeg Hillie! :o

[ Bericht 64% gewijzigd door BE op 19-08-2024 09:28:01 ]
pi_214751513
De monkeys zijn weer naar school. *O*
Wat een rust. :P

Zomer ging allemaal prima hoor maar dit is toch ook wel weer lekker.
Een groep 8-er en groep 3. O+
pi_214751651
Handig van dat label hillie. Kost weer tijd, moeite en geld om dat eraf te laten halen :{ Raar dat het alarm dan niet is afgegaan.

Ik moet zo naar decathlon. Moest een afspraak maken voor fietsreparatie voor de fiets van zoon. Nieuwe banden en het zadel is niet meer vast te krijgen. Gelukkig keek ik op de site want 2 jaar geleden kon er geen afspraak gemaakt worden en moest je gewoon langs en maakten ze de fiets, als ze tijd hadden, meteen.
Gelukkig woon ik er dichtbij.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_214751677
Atletiek en freerunnen, wat klinkt dat gaaf zeg O+

Mijn oudste zit sinds midden vorig schooljaar op hockey en mijn jongste gaat vanaf volgende week zaterdag meedoen met de funky groep (de groep voor de allerjongsten). En ze starten dit schooljaar beiden met hip hop. Kijken of dat goed gaat, de oudste op 2 sporten, toen ze op zwemles zat ging het helemaal niet goed samen met een sport maar ze is weer een jaartje ouder en wil het heel graag proberen. Kijken hoe dat uitpakt dus.
pi_214752418
B is echt nog wel zoekende. Het vervelende is dat hij na 2 jaar Reddingszwemmen steeds meer tegen zijn grenzen aanliep vanwege zijn astma. En met zijn bouw (tegen hypermobiliteit aan, gaat vaak door zijn enkels) worden contactsporten afgeraden.

Freerun vindt ie echt wel leuk, hij zou denk ik het liefst beide doen maar Freerun is op maandag en atletiek op maandag en vrijdag. Freerun zou misschien ook op woensdag kunnen. Hij zit echter ook al op Scouting. Zijn agenda zit dus al vol genoeg.

Zeker omdat groep 7 pittig gaat worden.
pi_214752510
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 20:37 schreef Vicky het volgende:

[..]
Leuk!
T doet atletiek
Hier ook een atletieker :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 19 augustus 2024 @ 12:18:17 #297
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214752806
Ik heb een beetje moeite met wat dingen die mijn nichtje me vertelde en wat ik daar mee moet maar ik zal het in het volgende topic wel even een een spoiler zetten >:)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214752865
Ja, nu moet dit topic natuurlijk vol :+
pi_214752941
Hier ook twee atletiekers
pi_214752948
Bijna vol, aan jou de eer een topic te openen dan oh-oh (of iemand anders natuurlijk)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')