abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214625694
quote:
Mijn moeder zei nog: kan je niet beter verhuizen :') maar we zitten hier prima. Dus dan toch het huis maar meer naar onze zin maken, na ruim 15 jaar. Dan mag het ook wel een keer :Y
Denk dat verbouwen minder gedoe geeft dan verhuizen (en dan toch ook nog maar verbouwen om het dan toch maar in één keer allemaal naar wens te maken).
Tenminste, ik zie wel een beetje op tegen het inpakken van alle spullen en zo.

Maar ik geef je groot gelijk om na 15 jaar de keuken te vernieuwen, dat geeft ook meteen een heel ander beeld van je huis. Hier zit ie er ondertussen dus 7 jaar in en ben ook nog steeds heel blij met m’n keuken (behalve dus die kookplaat).

Hier overigens geen moeite met de touchscreen van de kookplaat. Ik druk meestal in 1 keer naar de goede stand, ooit zit ik een halfje mis. Dus qua bediening is de Siemens gewoon fijn.
  donderdag 8 augustus 2024 @ 15:15:35 #101
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214626002
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 13:53 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ken je dat stuk van Ronald Goedemondt over Thailand?
Een beetje pittig?
Ik moest hier aan denken bij jouw opmerking.

https://www.dailymotion.com/video/x35galf
Net even gecheckt maar die kende ik idd al.
Dit is mijn alltime favo :
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214626355
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 15:15 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Net even gecheckt maar die kende ik idd al.
Dit is mijn alltime favo :
Instructions unclear. _O-
  donderdag 8 augustus 2024 @ 15:40:33 #103
176471 oh-oh
pi_214626406
_O- m Hij zei proeven, een Nederlander eet dat heel zo een dingetje weg, dat is niet proeven!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214626520
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 15:40 schreef oh-oh het volgende:
_O- m Hij zei proeven, een Nederlander eet dat heel zo een dingetje weg, dat is niet proeven!
Het is geen bitterbal!!
pi_214626734
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 14:28 schreef vencodark het volgende:

[..]
Misschien kun je er iemand een plezier mee doen. :)

Wij krijgen ook weleens cadeautjes.
Met Sinterklaas een doosje lekkers zoals een flinke chocoladeletter of een variatie met nootjes/spekjes/mini chocolade enzo.
Met kerst een speciaal kaartspel en afgelopen paar zomers een grote handdoek, zonnebrand en deze keer een leuke, grote zomertas.
Tijdje terug kregen alle medewerkers kaartjes van het hele gezin voor naar de Efteling voor de ‘Naam’-bedrijfsdag.
Het was wel echt pestweer en ik ben alleen met mijn broertje gegaan i.p.v. het hele gezin. :P
Was eigenlijk ook weleens leuk. :)
Is ook zo. Ben nu ook rond aan het vragen. Mijn jaarlijkse tegoedbon voor koffie met gebak geef ik standaard aan een collega :')

Iemand toevallig interesse om een kunst en cultuur cadeaukaart van ¤50 over te kopen? :+ ;)
  donderdag 8 augustus 2024 @ 15:56:39 #106
176471 oh-oh
pi_214626806
:D
Wij kregen laatst gewone bonnen voor 20 euro zomaar, die kon je inwisselen voor alle soorten bonnen weer, ik kreeg die van een collega erbij, gewoon, omdat ze me zo lief vindt O+
( Groucho Marx )
pi_214627385
Hij duwt ook gewoon zonder te vragen die peper in z’n mik
pi_214627605
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 15:51 schreef Hupje het volgende:
kunst en cultuur cadeaukaar
Hoe lang is hij nog geldig? Ik wil nog een keer naar de Frozen musical en zo te zien kan ik hem daar ook voor gebruiken.
pi_214627699
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 17:05 schreef Bami het volgende:

[..]
Hoe lang is hij nog geldig? Ik wil nog een keer naar de Frozen musical en zo te zien kan ik hem daar ook voor gebruiken.
Dan kan je wel meer van die bonnen gebruiken gezien de prijs. :P
pi_214627753
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 17:15 schreef vencodark het volgende:

[..]
Dan kan je wel meer van die bonnen gebruiken gezien de prijs. :P
_O- True.
pi_214627873
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:59 schreef Hupje het volgende:
Ik krijg van mijn werk af en toe een bedankje. Attent, wordt gewaardeerd, maar vaak kan ik er helemaal niks mee. Zo zonde. Nu heb ik dus een Nationale kunst & cultuur cadeaukaart liggen. Ik wilde kaartjes bestellen voor het theater, dacht aan die bon, dus zocht hem even op. Is-ie vooral bij theaters in de Randstad uit te geven en hier in de buurt vrijwel alleen bij musea waar ook de Museumkaart geldt :') En dan voel ik druk om die bon toch uit te geven, want anders is het zonde van het geld wat mijn werk er voor betaald heeft...
Wissel.nl daar kun je hem te koop aanbieden
pi_214628306
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 14:52 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Denk dat verbouwen minder gedoe geeft dan verhuizen (en dan toch ook nog maar verbouwen om het dan toch maar in één keer allemaal naar wens te maken).
Tenminste, ik zie wel een beetje op tegen het inpakken van alle spullen en zo.

Maar ik geef je groot gelijk om na 15 jaar de keuken te vernieuwen, dat geeft ook meteen een heel ander beeld van je huis. Hier zit ie er ondertussen dus 7 jaar in en ben ook nog steeds heel blij met m’n keuken (behalve dus die kookplaat).

Hier overigens geen moeite met de touchscreen van de kookplaat. Ik druk meestal in 1 keer naar de goede stand, ooit zit ik een halfje mis. Dus qua bediening is de Siemens gewoon fijn.
De keuken zit er zelfs al langer in dan 15 jaar. Wij wonen hier 15 jaar nu, maar de keuken is erin gekomen toen de vorige bewoners hebben uitgebouwd. Huis is gebouwd in '96 volgens mij en een aantal jaar later hebben ze uitgebouwd, zo lang zit 'ie er al in. ;).

Ik ben al wat aan het opruimen, we hebben nog even gelukkig.
Fake it till you make it...
pi_214631101
Nogmaals bedankt voor alle covid-hoofdpijntips. Ik ben wat liever voor m'n nek geweest, heb een handmatige massageroller (de guns waren er niet meer) gehaald. Ook gestopt met pijnstillers nemen. Vandaag ging het wonderbaarlijk goed!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_214631689
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 20:13 schreef PoesInDoos het volgende:
Nogmaals bedankt voor alle covid-hoofdpijntips. Ik ben wat liever voor m'n nek geweest, heb een handmatige massageroller (de guns waren er niet meer) gehaald. Ook gestopt met pijnstillers nemen. Vandaag ging het wonderbaarlijk goed!
Wat fijn! Ik herken je hoofdpijn klachten heel erg dus die tips van o.a. @exode ga ik onthouden (en heb ik opgeslagen). ^O^
pi_214632086
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 13:20 schreef Vicky het volgende:

[..]
Wij hebben 2 zwarte en ik herken de "issues" totaal niet :D

Sinds we in dit huis wonen koken we inductie en ik vind het ontzettend fijn.
Kak ;(

Oh inductie vind ik ook niks. Hebben we ook sinds dit huis. Die plaat valt gewoon halverwege uit. Tijd voor een nieuwe keuken.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_214633268
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 17:55 schreef Nijna het volgende:

[..]
De keuken zit er zelfs al langer in dan 15 jaar. Wij wonen hier 15 jaar nu, maar de keuken is erin gekomen toen de vorige bewoners hebben uitgebouwd. Huis is gebouwd in '96 volgens mij en een aantal jaar later hebben ze uitgebouwd, zo lang zit 'ie er al in. ;).

Ik ben al wat aan het opruimen, we hebben nog even gelukkig.
Wij ‘moeten’ ook een nieuwe keuken. De huidige is 20 jaar oud en foeilelijk naar mijn mening. Alleen gaat het onderdeel worden van een vernieuwing van gehele beneden verdieping. Daar zie ik ook best tegenop. Geruststelling dat er meer mensen tegenop zien. Het hele onderhandelen is ook niets voor mij.
  donderdag 8 augustus 2024 @ 21:42:30 #117
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214634043
Teaminductie! Ik wil nooit meer anders. Het is sneller, veiliger, makkelijker en zo veel beter schoon te maken.

En ik heb een witte wasmachine en droger, maar wel met zwarte knoppen. Werkt prima.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214635015
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 21:23 schreef LauriLynne het volgende:

[..]
Wij ‘moeten’ ook een nieuwe keuken. De huidige is 20 jaar oud en foeilelijk naar mijn mening. Alleen gaat het onderdeel worden van een vernieuwing van gehele beneden verdieping. Daar zie ik ook best tegenop. Geruststelling dat er meer mensen tegenop zien. Het hele onderhandelen is ook niets voor mij.
En het plannen ook, terwijl je weet dat alles uit gaat lopen.
pi_214636902
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 21:42 schreef exode het volgende:
Wij motten ook een nieuwe inductiekookplaat dus ik lees vol interesse jullie ergenissen.

MevrC; het is de geel blauwe passegierstrein met best wat rails.
Laat je t.z.t. weten hoe en wat? Ik houd me aanbevolen.
pi_214636903
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 11:55 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben binnenkort ook de legotrein te koop.
Moeten de lego alleen nog even uitzoeken.
Het is de LegoCity met station. Daarnaast ook heel veel losse sporen en ook nog een wisselspoor wat geen officieel wisselspoor is maar door iemand is gemaakt.
:W Wil jij me ook laten weten hoe en wat?
pi_214637080
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 22:23 schreef exode het volgende:

[..]
En het plannen ook, terwijl je weet dat alles uit gaat lopen.
Wij overwegen een partij in de arm te nemen die op de keuken na het werk volledig op zich neemt. Ik hoop daarmee veel plan stress te voorkomen.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:02:49 #122
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214637352
Onze nieuwe inductiekookplaat bevalt echt heel goed, het is een etna kif790t. Alle pannen passen doordat hij 90 breed is. Er zit geen afzuiging in, omdat ik dat niks vind. We hebben een platte recirculatie-afzuigkap tegen het plafond hangen. Ook meteen verlichting 😎

/inductieinfo

En verder hebben wij gisteren met vrienden een dagje door de kringloop gesjouwd. Eerst in Maastricht en daarna in Horn en het was echt heel fijn en gezellig. Muziek gemaakt, schoorsteenbrood gebakken op de barbecue en de kinderen waren na hun dagje bos-bso zowaar prima te genieten. Wat een topdag O+
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214638092
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 21:23 schreef LauriLynne het volgende:

[..]
Hier wordt het dan ook de hele benedenverdieping in 1x.
Wij hebben iemand die alles regelt behalve de keuken en vloer. Maar de vloerverwarming, het schilderen, toilet enzovoort, dat wordt allemaal door dezelfde man geregeld die voor de dingen die hij zelf niet kan allemaal mannetjes heeft. Hij heeft hier eerder de badkamer gedaan en ging erg goed.
pi_214638231
Als je een spin wilt vangen, neem dan een plastic beker...
Ik had de engerd gevangen in een theeglas, maar die creep kroop onder het papiertje door en zat ineens aan de buitenkant van het gras, ik schrok me rot en liet het glas uit mn handen vallen, in de badkamer :{
Dus ik stond gisteravond nog de boel te stofzuigen en te stofzuigen, geen glas meer gevonden. Alleen even kijken of ik het uit de badmatten ga krijgen :+
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 09:42:49 #125
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214638294
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 05:59 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
:W Wil jij me ook laten weten hoe en wat?
Ik ben de trein uit elkaar aan ‘t halen. Maar ik mis een paar onderdeeltjes. Die moet ik nog zoeken. Dat is trouwens raar want mijn zoon heeft de trein altijd in één bak gehad (bij elkaar). En daar zit het niet in. En hij is niet het type kind wat andere dingen ermee gaat bouwen.
pi_214639698
De dag dat ik originele Legosets bij elkaar moet zoeken is de dag dat ik met de noorderzon vertrek en alles achterlaat, denk ik. :')
Ik zou gillend gek worden.
pi_214640316
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 09:42 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik ben de trein uit elkaar aan ‘t halen. Maar ik mis een paar onderdeeltjes. Die moet ik nog zoeken. Dat is trouwens raar want mijn zoon heeft de trein altijd in één bak gehad (bij elkaar). En daar zit het niet in. En hij is niet het type kind wat andere dingen ermee gaat bouwen.
Via Lego kan je altijd vervangende onderdelen aanvragen :) Kijk maar even, ik lees het wel.
pi_214640437
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 11:16 schreef vencodark het volgende:
De dag dat ik originele Legosets bij elkaar moet zoeken is de dag dat ik met de noorderzon vertrek en alles achterlaat, denk ik. :')
Heerlijk rustgevend :)
pi_214640618
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:11 schreef exode het volgende:

[..]
Heerlijk rustgevend :)
Ben jij in te huren? :P
pi_214640964
quote:
Dat gebeurt hier dus echt met enige regelmaat door de Legofiel in huis. En er worden inderdaad vervangende stukjes gekocht als er iets mist.
We zijn ooit een 'dinotand' verloren. Schoot door de kamer richting de tv kast en was meteen nérgens meer te vinden. Dat frustreert dan zo, dat het alsnog weer gekocht wordt.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:47:27 #131
176471 oh-oh
pi_214642482
Ik had als kind al een hekel aan Lego.
#geengeduld

@Nijna, ik liet vorige week een kristallen ( ja ja, van de weggeefwinkel maar mevrouw dineert op stand, en ze had mazzel want ik had nog een reserve ) voerbakje van de chihuahua vallen, op 15 cm hoogte, boven mijn tapijt in de woonkamer. Wat een drama was dat.
Maar ik geloof dat ik nu echt eindelijk schervenvrij ben. En mijn voeten ook.
( Groucho Marx )
pi_214643062
quote:
Ik heb het laatst gedaan, dat was een aardige taak en ik was er op een gegeven moment wel klaar mee, maar het is gelukt. Ik kon alleen niet alle ontbrekende onderdelen bijbestellen en had geen zin om nog verder te zoeken ;).

@oh-oh, oef wat zonde. Gelukkig had je nog een reserve voor madam ;) .
Fijn dat je schervenvrij bent...
Ik zit te denken dat dit misschien het moment is om maar eens de badmat te vervangen ;) .
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 15:42:41 #133
176471 oh-oh
pi_214643125
Ja ik zou het zeker doen _O-
( Groucho Marx )
pi_214643137
Ons (lichte) vloerkleed heeft intussen na al die jaren ook wat ervaringssporen. Ik zit nog te overwegen of ik ga proberen hem te reinigen of dat ik een nieuwe ga kopen.
Gelukkig zit daar geen glas in :P
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 15:48:28 #135
176471 oh-oh
pi_214643237
Ik stoom hem sowieso elke week, en ik heb zo een speciale kam voor haren, want ik heb weer 1 hond erbij die verhaart als de ziekte.
( Groucho Marx )
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 12:17:46 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214657669
Weer even een pro-tip:
Nog tot en met morgen met 50% korting te bestellen in de "weg = weg weken" van de NS; een maand Flex Weekend Vrij.
Dat betekent voor ¤ 17,48 een maand lang ieder weekend van vrijdagavond 18.30 uur tot zondagnacht (maandagmorgen) 04.00 uur onbeperkt treinen, en voor ¤ 9,= extra eerste klas.

Eén enkele reis Amersfoort - Den Haag kost al hetzelfde.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214667356
Ooooh jongens, we zijn vandaag verhuisd van camping. Weekje op de vorige, nu een weekje hier.
En we staan achter de duin, het waait waardoor het niet zo belachelijk heet is (ook in de caravan), en we horen de zee terwijl we onder de luifel zitten met de gezellige lampjes aan.

Genieten dit O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:05:07 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214667466
Hier is de wind sinds eind van de middag ineens warm waardoor het snikheet is! :o Morgen 36gr! Ik ga rondjes rijden in de airco denk ik!
De afgelopen dagen was het heel goed te doen in huis door alles tegen elkaar open te zetten maar het wordt nu alleen maar heter! :o

Hier: Mimizan-Plage, Fr. O+
Gelukkig vonden we nog een appartementje last minute.
De mannen zijn de hele dag aan het surfen en ik kom lekker een beetje bij. Nog een klein weekje te gaan. O+
pi_214667559
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 23:05 schreef BE het volgende:
Hier is de wind sinds eind van de middag ineens warm waardoor het snikheet is! :o Morgen 36gr! Ik ga rondjes rijden in de airco denk ik!
De afgelopen dagen was het heel goed te doen in huis door alles tegen elkaar open te zetten maar het wordt nu alleen maar heter! :o

Hier: Mimizan-Plage, Fr. O+
Gelukkig vonden we nog een appartementje last minute.
De mannen zijn de hele dag aan het surfen en ik kom lekker een beetje bij. Nog een klein weekje te gaan. O+
Oei das balen! Hopelijk snel weer wind. Wel fijn dat je een beetje bijkomt. Lekker genieten! 😘

Maandag bloedheet hier + Tour de Femmes die langs mijn werk gaat waardoor diverse straten zijn afgesloten = lekker thuis werken in mijn eigen airco huis.

Wij kijken finale basketbal USA - Frankrijk.. leuke pot
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 11 augustus 2024 @ 12:47:15 #140
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214674499
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:01 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Via Lego kan je altijd vervangende onderdelen aanvragen :) Kijk maar even, ik lees het wel.
De hoge snelheidstrein (60051), heb ik compleet op 2 accessoires na (een bruin koffertje van een minifig en een tas van een minifig).

Het station (60050) ben ik nog mee bezig.
pi_214679038
Wij gaan van 17 graden (San Francisco) naar 34 graden (Sequoia National park). Dat wordt ook wel een grote verandering :D Eerder deze week hadden we dat ook al, onderweg een stop met 38 graden, nog geen uur later op bestemming 19 graden (we kwamen van 25 toen). Aan de kust maakt hier enorm veel verschil in temperatuur.

Kinderen vonden de oude cablecars heel leuk, de rest van de stad kon ze niet zo boeien. En Kamela Harris bezoekt nu de stad, dus de veiligheidsdienst heeft de halve cablecar routes eruit gegooid helaas, dus het was stervesdruk bij de route die wel open was.
pi_214686298
Tip voor jullie: vannacht, maar morgennacht nog meer, is de meteorietenregen weer goed te zien. Wij zijn er net even voor gaan zitten, lampen onder de luifel uit en naar de zee kijkend. Zagen er al een heel aantal vallen.
Morgen maar eens op het strand gaan kijken!
pi_214687661
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 23:45 schreef LeSage het volgende:
Tip voor jullie: vannacht, maar morgennacht nog meer, is de meteorietenregen weer goed te zien. Wij zijn er net even voor gaan zitten, lampen onder de luifel uit en naar de zee kijkend. Zagen er al een heel aantal vallen.
^O^ ik ga vannacht kijken :*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  maandag 12 augustus 2024 @ 07:46:50 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_214687863
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 12:17 schreef Leandra het volgende:
Weer even een pro-tip:
Nog tot en met morgen met 50% korting te bestellen in de "weg = weg weken" van de NS; een maand Flex Weekend Vrij.
Dat betekent voor ¤ 17,48 een maand lang ieder weekend van vrijdagavond 18.30 uur tot zondagnacht (maandagmorgen) 04.00 uur onbeperkt treinen, en voor ¤ 9,= extra eerste klas.

Eén enkele reis Amersfoort - Den Haag kost al hetzelfde.
Helaas gemist. Zou leuk zijn geweest voor Zandvoort. Dan nu maar op de meereiskorting van de student :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214688520
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 23:45 schreef LeSage het volgende:
Ik lees het net pas, maar misschien vanavond maar even kijken, misschien is de puber er ook wel voor te porren...
  maandag 12 augustus 2024 @ 10:20:45 #146
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214688979
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2024 07:46 schreef Troel het volgende:

[..]
Helaas gemist. Zou leuk zijn geweest voor Zandvoort. Dan nu maar op de meereiskorting van de student :D
O+
Jij hebt gewoon al een student!
  maandag 12 augustus 2024 @ 10:36:06 #147
176471 oh-oh
pi_214689114
:') Hier wordt het vandaag ook 36 graden, daar hoef ik niet voor op vakantie.
Hopelijk houden de oude hondjes het een beetje vol...
Vannacht gekeken, maar kon geen vallende sterren zien, en ook geen noorderlicht helaas, stukje verderop was er wel van alles te zien.
Vannacht nog maar eens proberen.
( Groucho Marx )
  maandag 12 augustus 2024 @ 10:44:44 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214689173
Hier 10 graden koeler dan gisteren! *O*
  maandag 12 augustus 2024 @ 10:50:29 #149
176471 oh-oh
pi_214689247
:D Op het balkon is het al 42 nu
( Groucho Marx )
pi_214689311
Ik had vanmorgen om 7 uur de boel al open en het is zowaar een graad afgekoeld, nu alles dicht ;).
Ik ben ook al om half 7 wezen hardlopen, want toen was het nog best lekker.
  maandag 12 augustus 2024 @ 10:59:30 #151
176471 oh-oh
pi_214689348
:D Ja ik liep ook van 7:15 tot 8:30 maar heel langzaam, oude hondentempo.
Was idd nog heel lekker.
( Groucho Marx )
pi_214690021
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 10:59 schreef oh-oh het volgende:
:D Ja ik liep ook van 7:15 tot 8:30 maar heel langzaam, oude hondentempo.
Was idd nog heel lekker.
Ik was net op de fiets, maar ik vind het al warm worden. Gelukkig waait het wat.
pi_214690394
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 10:36 schreef oh-oh het volgende:
:') Hier wordt het vandaag ook 36 graden, daar hoef ik niet voor op vakantie.
Hopelijk houden de oude hondjes het een beetje vol...
Vannacht gekeken, maar kon geen vallende sterren zien, en ook geen noorderlicht helaas, stukje verderop was er wel van alles te zien.
Vannacht nog maar eens proberen.
Ik dacht rond 3u dat de meeste meteoren te zien zijn.

https://hemel.waarnemen.com/meteoorzwermen/Perseiden_2024.html

Hopelijk hebben de oudjes drinken genoeg en een zwembadje ofzo.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  maandag 12 augustus 2024 @ 13:33:56 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_214690559
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2024 10:20 schreef amaranta het volgende:

[..]
O+
Jij hebt gewoon al een student!
Ja, eentje van 16 :D
Die straks dus twee dagen voor de klas staat elke week. Een dag basisonderwijs, een dag middelbare school :o
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 12 augustus 2024 @ 13:35:23 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_214690577
Ondertussen waren we om 9 uur al in de tuin bezig. Aanhangwagen uit de jungle gehaald, volgestopt met oud ijzer. Lekkage gehad in de schuur, dus ook daaruit mag heel wat naar de stort. Nu lekker op mijn luie gat :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214690694
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2024 13:33 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja, eentje van 16 :D
Die straks dus twee dagen voor de klas staat elke week. Een dag basisonderwijs, een dag middelbare school :o
Wat gaat hij doen dan voor opleiding?
  maandag 12 augustus 2024 @ 13:48:01 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_214690738
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 13:45 schreef Nijna het volgende:

[..]
Wat gaat hij doen dan voor opleiding?
Teachers College in Zwolle!

https://www.windesheim.nl(...)ing-teachers-college
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214690788
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2024 13:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Vluchtig gekeken, maar dat vind ik wel een mooie opzet! Leuk zeg!
pi_214690872
Het is hier in Kroatië al een dag of 5 boven de 30 graden, het blijft ook nog wel even zo. Het waait nauwelijks en vandaag voelt 34 graden meer als 38-40. We hadden nog een dagtocht Krka willen doen, maar hebben ervan afgezien. Na een paar dagen Dubrovnik met 31-33 graden, omarmen we de strandvakantie maar even. Ons huisje zit op 20 stappen van een privé-strandje, met schaduw, dus dat is wel lekker.

Sterkte met de hitte in NL!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214692088
Ik heb de schoolgids er eens bij gepakt en alle vakanties en studiedagen eens goed in de agenda van mijn telefoon gezet en tevens uitgeprint in de keuken opgehangen. *)
Ja, dit is een hele prestatie voor me. :')
  maandag 12 augustus 2024 @ 20:47:29 #161
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214695133
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2024 15:56 schreef vencodark het volgende:
Ik heb de schoolgids er eens bij gepakt en alle vakanties en studiedagen eens goed in de agenda van mijn telefoon gezet en tevens uitgeprint in de keuken opgehangen. *)
Ja, dit is een hele prestatie voor me. :')
Daarom heb ik een familieplanner. En een foto van alle studiedagen om morgen in m'n werkkalender te zetten.
pi_214695234
Ik ben heel blij met de nieuw school app. De agenda van school staat automatisch in onze google agenda. Lang leve een goede koppeling met de school app.

Daarnaast vorige week een familieplanner gekocht om de kinderen wat meer overzicht te geven. Ik heb dat digitaal wel maar het overzicht op het whiteboard werd een chaos.

[ Bericht 6% gewijzigd door Elleska op 12-08-2024 21:00:58 ]
pi_214695501
Wij zaten vandaag de hele dag in een auto met airco, dus weinig meegekregen van de hitte :)

Wel fijn om weer thuis te zijn. Wat een rit terug (lang verhaal kort, we zijn 1700 km gaan rijden ipv met de boot) zeg. Geen files, kinderen deden het prima. Maar pfoehhhhh, never again.

Dus hoi! Zijn we weer.
pi_214695535
Studiedagen, extra vrije dagen etc zet ik er altijd meteen in. Vooral omdat ik die 9 van de 10 x op moet lossen. Dus ook meteen in mijn werkagenda. Wel allemaal digitaal, vervolgens zet verloofde alles op een overzichtelijk papieren versie inclusief zwemlessen, scouting etc etc etc.
pi_214696777
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2024 13:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Leuk! Mijn kinderen hebben beide regelmatig docenten die deze opleiding doen/gedaan hebben en zijn altijd superenthousiast.
*poef* nu is het weg
pi_214698540
Ik zet alle vakanties e.d. in de google agenda en ik zet het per week op het whiteboard, maar ik geloof dat ik vooral degene ben die daarop kijkt ;) .

@exode, wat een rit!
pi_214698771
Ja, geen aanrader Nijna.

Maar nu lekker thuis, het was fijn en ontspannen maar altijd weer lekker om gewoon in mijn eigen bed te slapen.

Ik stond vanochtend om 7 uur de tassen al uit de dakkoffer te halen. Ik was toch al wakker en dacht 'nu is het te doen qua temperatuur'.

Even een kop thee in de tuin die een halve rimboe is geworden.
pi_214699540
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 21:13 schreef exode het volgende:
Wij zaten vandaag de hele dag in een auto met airco, dus weinig meegekregen van de hitte :)

Wel fijn om weer thuis te zijn. Wat een rit terug (lang verhaal kort, we zijn 1700 km gaan rijden ipv met de boot) zeg. Geen files, kinderen deden het prima. Maar pfoehhhhh, never again.

Dus hoi! Zijn we weer.
Poeh wat een rit, wij maakte 3750 km in drie weken en dat vond ik al veel, laat staan voor alleen de terugreis.

Hoe kwam het dat je niet met de boot ging? Was dat een bewuste keuze of was er iets mis gegaan met de boeking?

Studiedagen en vakantiedagen zet ik altijd in de gezinsagenda op de telefoon dus die kan iedereen zien. De kinderen kijken er niet naar en man zie het het wel.

Ik neem er de acties op. En probeer vrij te zijn indien mogelijk. Maar als dat niet gaat is dat op deze leeftijd ook geen probleem meer gelukkig.
pi_214699726
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 08:38 schreef Nijna het volgende:
Ik zet alle vakanties e.d. in de google agenda en ik zet het per week op het whiteboard, maar ik geloof dat ik vooral degene ben die daarop kijkt .

Dat deed ik dus ook maar ik ben slecht in wekelijks alles bijhouden waardoor soms een eerdere week nog op het bord stond. Dan blijkt ineens dat L er wel naar kijkt. Hopelijk werkt een familieplanner waarbij ik verder vooruit kan werken beter want de digitale agenda gaat wel goed. Nu alleen nog beginnen met het invullen van dat ding.

Met een beetje geluk hoef ik dan ook geen terugkerende vragen meer te beantwoorden over dingen verder dan een week vooruit omdat L die zelf kan opzoeken (Hoeveel nachtjes slapen voor logeren bij opa en oma? wanneer is sinterklaas er weer? hoe lang nog tot ik jarig ben? De levensvragen van een 6jarige :D )
pi_214700256
Waarom geen boot:

Ik voelde me voor de vakantie natuurlijk al weken niet goed. Veel misselijk, long issues, weinig energie, duizelig, kort lontje etc. Ik zag ook best wel op tegen de heenreis en alles. Als we niets geboekt hadden of als het annuleerbaar was, hadden we dat gedaan.

De boot heen ging matig, al was verloofde zelfs met reispilletjes misselijk. B was wat paniekerig omdat ie steeds dacht dat de boot ging zinken. Hij keek steeds tussen de gordijnen naar buiten of we nog aan het varen waren.
Onverwachts want dit was onze 5e trip met zo'n boot en nog nooit was B bang of verloofde misselijk.

Nou was de boot ook behoorlijk aan het wiebelen, met lopen gingen we gewoon op en neer. Dat was nieuw. Wat meer stroming denk ik.

De vakantie was fijn maar mijn gezondheid was matig. Veel longproblemen en bijwerkingen van de medicatie. De laatste dagen was ik niet lekker. Ik wilde het liefste gewoon naar huis.

Ik zag enorm op tegen de boot omdat ik dus al misselijk was. B wilde al helemaal niet meer met de boot.

Dus besloten we om te gaan rijden. Ipv 2 x 6,5 uur rijden, werd het nu 2 x 8,5 uur rijden. Maar ondanks dat het zwaar was, wel opgelucht. Want ik bleef misselijk, geen idee hoe dat op de boot zou zijn gegaan.

Maar we hebben de kinderen plechtig beloofd nooit meer 2 volle dagen achter elkaar te rijden.

En het is wel erg duidelijk dat mijn gezondheid flink te lijden heeft gehad de afgelopen jaren.

Maar ondanks al dit gezeik was Zweden wel weer machtig mooi. Het is zo'n heerlijk land. Zoveel rust, zoveel ruimte, de natuur is overweldigend. Dat heeft me goed gedaan, ik heb wel een modus gevonden om mijn hoofd leeg te krijgen en dat was heel fijn.

De kinderen vonden het ook geweldig, B moest zelfs huilen dat we naar huis gingen EN ze hebben 3 wekenlang amper ruzie gemaakt, dat was ook wel eens prettig.

Sorry voor het lange verhaal.
pi_214700328
Wow exode, wat een end! Dan is thuiskomen wel heel fijn :)

Studiedagen... Staat bij zoon op de schoolsite en is niet duidelijk. Kreeg toen mail dat er 2 dagen waren verplaatst en ik wist heel niet dat die studiedagen er überhaupt waren :') Moet vaker kijken, blijkbaar, hoewel ik er vanuit ging dat alle dagen aan het begin van het schooljaar wel bekend zouden zijn. Not. Stupid me :')

Ik bestelde een tuintafel :) Die we nu hebben lijkt wel een skateschans, blijft het water zo lekker in liggen :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_214700707
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 09:00 schreef exode het volgende:
Ja, geen aanrader Nijna.

Maar nu lekker thuis, het was fijn en ontspannen maar altijd weer lekker om gewoon in mijn eigen bed te slapen.

Ik stond vanochtend om 7 uur de tassen al uit de dakkoffer te halen. Ik was toch al wakker en dacht 'nu is het te doen qua temperatuur'.

Even een kop thee in de tuin die een halve rimboe is geworden.
Verstandig om op tijd uit te pakken als je toch wakker bent.
Begrijpelijk dat jullie terug de boot hebben overgeslagen, maar wat een rit joh!

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:59 schreef Elleska het volgende:

[..]
Dat deed ik dus ook maar ik ben slecht in wekelijks alles bijhouden waardoor soms een eerdere week nog op het bord stond. Dan blijkt ineens dat L er wel naar kijkt. Hopelijk werkt een familieplanner waarbij ik verder vooruit kan werken beter want de digitale agenda gaat wel goed. Nu alleen nog beginnen met het invullen van dat ding.

Met een beetje geluk hoef ik dan ook geen terugkerende vragen meer te beantwoorden over dingen verder dan een week vooruit omdat L die zelf kan opzoeken (Hoeveel nachtjes slapen voor logeren bij opa en oma? wanneer is sinterklaas er weer? hoe lang nog tot ik jarig ben? De levensvragen van een 6jarige :D )
Ik vul op zondagochtend de komende week in, vanuit de digitale agenda. Helpt mij in elk geval om alle afspraken weer even voorbij te zien komen voor de komende week.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:36:41 #173
176471 oh-oh
pi_214700736
Wij deden een x 9 uur over Texel Maastricht dankzij allemaal files, wat een ellende kan dat toch zijn he.
De honden wilden de hele weg niet uit de auto :D
( Groucho Marx )
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:06:13 #174
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214701020
Ik vind de familieplanner veel fijner dan een whiteboard, omdat je vooruit kunt plannen. Geeft bij ons wel rust.

En wat een reis joh! 1700 km rijden lijkt me wel echt verschrikkelijk... Maar wat fijn dat je veilig thuis bent. Pas je goed op jezelf?
pi_214701021
Dan snap ik de keuze om niet met de boot te gaan exode. Maar op deze manier ook pittig. Maar snel weer vergeten zo 😉 en de herinneringen aan de rest van de vakantie houden.

Maar balen wel dat je je een flink deel van de vakantie beroerd hebt gevoeld.
pi_214701057
We hadden wel enorm veel geluk met het verkeer. Alleen bij Hamburg 15 minuutjes file gehad. Verder met 140 over de Duitse autobahn. Deed onze trouwe Kia toch erg goed.

We hebben wel vaker lange autoritten gedaan. Meerdere keren Frankrijk, 1100 km met de vouwwagen dus maximaal 100 km per uur. Maar dit was toch wel een niveautje lastiger.

Wel in Duitsland enorm gelachen, Google stuurde ons door meerdere boerendorpen, 100 km per uur mochten we er. Met 50 voelde het alsof we uit de bocht zouden vliegen. En dan hele smalle wegen en een enorme tractor tegenkomen. We gierden het uit van het lachen en de kindren keken echt zo van 'wat doen die moeders raar'.
pi_214701116
Ja en echt, we kijken met plezier terug. Met zijn 4tjes heel veel gelachen en genoten. Juul is letterlijk en figuurlijk gegroeid. Haar 2 dode scheefstaande melk voortanden zijn er uitgegaan. Ineens heeft ze een andere uitstraling. De grote mensen tanden zaten er al, het zag er echt niet uit. Het hele kleuter zijn is in 3 weken verdwenen.

B is volledig ontspannen en lacht veel.

De terugweg was zwaar, maar ik denk gelukkig vooral aan B die Juul een salto het water in heeft geleerd (nog niet eens zwemdiploma A), de topdagen in Isaberg, de 100 keer op volle snelheid van de Rodelbaan, met een gierende Juul. And so on.
Het was goed en fijn.

Mijn gezondheid was klote, maar dat zou het thuis ook zijn.
pi_214702233
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:06 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind de familieplanner veel fijner dan een whiteboard, omdat je vooruit kunt plannen. Geeft bij ons wel rust.

En wat een reis joh! 1700 km rijden lijkt me wel echt verschrikkelijk... Maar wat fijn dat je veilig thuis bent. Pas je goed op jezelf?
Alle afspraken staan in de digitale agenda, ik zet het alleen voor de komende week op het whiteboard op zondags.
pi_214704587
Raad eens wie het dakraam van de caravan open lieten staan terwijl ze een middagje weggingen?

En misschien ging het toen even stormen…

Beddengoed hangt nu maar weer over de drooglijn en hopelijk droogt het hout in de caravan een beetje ;(
pi_214704894
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:58 schreef LeSage het volgende:
Raad eens wie het dakraam van de caravan open lieten staan terwijl ze een middagje weggingen?

En misschien ging het toen even stormen…

Beddengoed hangt nu maar weer over de drooglijn en hopelijk droogt het hout in de caravan een beetje ;(
Oh neeeeee :{
pi_214704920
Wij hebben een papieren kalender in de keuken hangen en gebruiken de Klender app.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214704990
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 19:28 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben een papieren kalender in de keuken hangen en gebruiken de Klender app.
Kan iedereen dan alle afspraken zien of kan je per afspraak aangeven wie wat ziet zeg maar?
Ik gebruik nu de google agenda met mn man, maar de kinderen kunnen daar niet in en ik denk dat het misschien wel handig zou zijn als zij hun eigen afspraken ook kunnen zien. Maar ze hoeven niet gelijk alles te zien wat ik erin zet.

Is het een gratis app of betaald?
pi_214705162
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 19:33 schreef Nijna het volgende:

[..]
Kan iedereen dan alle afspraken zien of kan je per afspraak aangeven wie wat ziet zeg maar?
Ik gebruik nu de google agenda met mn man, maar de kinderen kunnen daar niet in en ik denk dat het misschien wel handig zou zijn als zij hun eigen afspraken ook kunnen zien. Maar ze hoeven niet gelijk alles te zien wat ik erin zet.

Iedereen kan het zien. Je kan een eigen kleurtje aanmaken.
Je kan kiezen of je het in de familieplanner wil zetten of alleen je persoonlijke.
De app is gratis. Soms krijg je wel de vraag of je een bijdrage wil leveren.

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214705193
Klinkt wel goed, die kleurtjes doe ik nu handmatig in dat google ding ook.
Ik ga eens kijken of dat iets is voor hier.
pi_214705235
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 19:47 schreef Nijna het volgende:
Klinkt wel goed, die kleurtjes doe ik nu handmatig in dat google ding ook.
Ik ga eens kijken of dat iets is voor hier.
Mijn zusje gebruikt de Cozi app
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:53:19 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214706144
Wij hebben een familieplanner in de keuken hangen. 3 personen gebruiken hem actief. Een puber, is puber en onthoudt nog net dat hij elke dag naar school moet.
Maar die klendar app die ziet er goed uit, die ga ik eens bekijken
pi_214706205
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 19:33 schreef Nijna het volgende:

[..]

Je kan met google verschillende agenda's aanmaken en daar verschillende rechten aan hangen. Ik heb de kinderen beide een eigen agenda gegeven zodat ze een ander kleurtje hebben in mijn overzicht.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:58:34 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214706216
Bij ons hangt een familieplanner die ik als enige invul en bekijk :’)
pi_214706296
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 20:57 schreef Elleska het volgende:

[..]
Je kan met google verschillende agenda's aanmaken en daar verschillende rechten aan hangen. Ik heb de kinderen beide een eigen agenda gegeven zodat ze een ander kleurtje hebben in mijn overzicht.
Dat is nog handiger, ga ik ook nog ff naar kijken
pi_214706553
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:04 schreef Nijna het volgende:

[..]
Dat is nog handiger, ga ik ook nog ff naar kijken
https://support.google.com/calendar/answer/37095?hl=nl

Ik heb een prive agenda die ik niet deel.
Daarnaast een familie agenda, verjaardagskalender en beide kinderen hebben een eigen. Daar kunnen de kinderen vooralsnog zelf niets mee maar voor het overzicht wel handig
pi_214706577
Dat laatste heb ik ook, maar dan aan hun Google e-mailaccount gekoppeld. Ik heb ze ook toegevoegd aan de groep “gezin” zodat niet alles 3 dubbel er in staat, sommige afspraken voeg ik daar dan aan toe
pi_214706849
Ik ga er morgen naar kijken, mocht ik er niet uitkomen dan weet ik waar de helpdesk zit ;) hahaha
pi_214712794
De schade gisteren was gelukkig redelijk beperkt. Nu weer wat dreigend weer, maar nu zijn we wel op de camping, is het dakraam dicht en staat de was droog :D
pi_214713255
Hier een fijn dagje, vanochtend met B naar de Fysio en nu is hij samen met Juul al zijn Hot Wheels banen aan het 'bouwen' en foto's aan het maken voor Marktplaats.

Morgen gaat Juul naar de vakantie BSO en B bij een vriendje spelen. Komende maandag heeft B Timmerdorp en Juul een extra dagje vakantie BSO. Gewoon 2 dagen voor onszelf. Heerlijk.

Komend weekend gaan we met B in gesprek over de afspraak in het ziekenhuis dinsdag. We zien zelf de hormoonremmers steeds minder zitten, maar willen wel het gesprek met de arts open aangaan en weten wat B vindt. Maar we zouden het wel fijn vinden als er een open lijn is met een arts of therapeut of zo. Want ik denk dat we wel ondersteuning kunnen gebruiken de komende periode, met of zonder hormoonremmers,

Voor de vakantie zagen we op tegen het gesprek, maar ik merk dat we er nu relaxter in staan. Ik zie meer op tegen de MRI scan waar hij een minuut of 15/20 volledig stil moet liggen. Ik vrees voor veel zenuwen bij hem en dan moet ik uiteraard rustig blijven. Nog steeds geen oproep, dus we weten nog niet wanneer die is.
pi_214714130
Snap dat het een roerige periode zal zijn wat de keuze ook wordt. Goed om hem te betrekken bij de keuze en ook om het gesprek open aan te gaan.
pi_214714415
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 16:49 schreef exode het volgende:
Hier een fijn dagje, vanochtend met B naar de Fysio en nu is hij samen met Juul al zijn Hot Wheels banen aan het 'bouwen' en foto's aan het maken voor Marktplaats.

Morgen gaat Juul naar de vakantie BSO en B bij een vriendje spelen. Komende maandag heeft B Timmerdorp en Juul een extra dagje vakantie BSO. Gewoon 2 dagen voor onszelf. Heerlijk.

Komend weekend gaan we met B in gesprek over de afspraak in het ziekenhuis dinsdag. We zien zelf de hormoonremmers steeds minder zitten, maar willen wel het gesprek met de arts open aangaan en weten wat B vindt. Maar we zouden het wel fijn vinden als er een open lijn is met een arts of therapeut of zo. Want ik denk dat we wel ondersteuning kunnen gebruiken de komende periode, met of zonder hormoonremmers,

Voor de vakantie zagen we op tegen het gesprek, maar ik merk dat we er nu relaxter in staan. Ik zie meer op tegen de MRI scan waar hij een minuut of 15/20 volledig stil moet liggen. Ik vrees voor veel zenuwen bij hem en dan moet ik uiteraard rustig blijven. Nog steeds geen oproep, dus we weten nog niet wanneer die is.
Als je inlogt met zijn DigiD op het patiëntenportaal van het ziekenhuis zie je misschien de datum al staan bij afspreken
pi_214721549
Even een klein jubelmomentje hier.
Man had zich een tijdje terug ingeschreven voor de nieuwsbrief van Carré om melding te krijgen als er kaartjes voor Jochem Meijer vrij kwamen. Kreeg hij net een mail dat er wat kaarten retour waren en dat er nog wat losse stoelen over waren op sommige dagen.

Even snel alle dat doorlopen en ergens hadden we geluk en konden we nog vier kaarten naast elkaar bestellen! Dus we gaan in mei naar Jochem Meijer. Wel op een doordeweekse dag en dus niet heel dicht bij, maar wat ons met de wachtrij niet gelukt was, is ons nu dus wel gelukt *O*
pi_214721982
Ik heb samen met B een hele shitload aan Hot Wheels op Marktplaats gezet. Echt grote sets. Nu heb ik een boze man die niet snapt waarom ik het niet opstuur. Ik zou niet eens weten hoe ik het moet opsturen. Dus ik stelde voor dat hij een koerier betaalde, nu is ie nog bozer _O-

Goede tip Amaranta, helaas lukte inloggen steeds niet met zijn DigiD omdat hij minderjarig is :? Maar het is alweer een tijd geleden dat ik het geprobeerd heb. Dus ik ga vanavond een nieuwe poging wagen (zijn brief met wachtwoord ligt op zolder die moet ik even 'zoeken')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')