Net even gecheckt maar die kende ik idd al.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ken je dat stuk van Ronald Goedemondt over Thailand?
Een beetje pittig?
Ik moest hier aan denken bij jouw opmerking.
https://www.dailymotion.com/video/x35galf
Instructions unclear.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Net even gecheckt maar die kende ik idd al.
Dit is mijn alltime favo :
Het is geen bitterbal!!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:40 schreef oh-oh het volgende:
m Hij zei proeven, een Nederlander eet dat heel zo een dingetje weg, dat is niet proeven!
Is ook zo. Ben nu ook rond aan het vragen. Mijn jaarlijkse tegoedbon voor koffie met gebak geef ik standaard aan een collegaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien kun je er iemand een plezier mee doen.![]()
Wij krijgen ook weleens cadeautjes.
Met Sinterklaas een doosje lekkers zoals een flinke chocoladeletter of een variatie met nootjes/spekjes/mini chocolade enzo.
Met kerst een speciaal kaartspel en afgelopen paar zomers een grote handdoek, zonnebrand en deze keer een leuke, grote zomertas.
Tijdje terug kregen alle medewerkers kaartjes van het hele gezin voor naar de Efteling voor de ‘Naam’-bedrijfsdag.
Het was wel echt pestweer en ik ben alleen met mijn broertje gegaan i.p.v. het hele gezin.![]()
Was eigenlijk ook weleens leuk.
Hoe lang is hij nog geldig? Ik wil nog een keer naar de Frozen musical en zo te zien kan ik hem daar ook voor gebruiken.quote:
Dan kan je wel meer van die bonnen gebruiken gezien de prijs.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:05 schreef Bami het volgende:
[..]
Hoe lang is hij nog geldig? Ik wil nog een keer naar de Frozen musical en zo te zien kan ik hem daar ook voor gebruiken.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan kan je wel meer van die bonnen gebruiken gezien de prijs.
Wissel.nl daar kun je hem te koop aanbiedenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:59 schreef Hupje het volgende:
Ik krijg van mijn werk af en toe een bedankje. Attent, wordt gewaardeerd, maar vaak kan ik er helemaal niks mee. Zo zonde. Nu heb ik dus een Nationale kunst & cultuur cadeaukaart liggen. Ik wilde kaartjes bestellen voor het theater, dacht aan die bon, dus zocht hem even op. Is-ie vooral bij theaters in de Randstad uit te geven en hier in de buurt vrijwel alleen bij musea waar ook de Museumkaart geldtEn dan voel ik druk om die bon toch uit te geven, want anders is het zonde van het geld wat mijn werk er voor betaald heeft...
De keuken zit er zelfs al langer in dan 15 jaar. Wij wonen hier 15 jaar nu, maar de keuken is erin gekomen toen de vorige bewoners hebben uitgebouwd. Huis is gebouwd in '96 volgens mij en een aantal jaar later hebben ze uitgebouwd, zo lang zit 'ie er al in.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:52 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Denk dat verbouwen minder gedoe geeft dan verhuizen (en dan toch ook nog maar verbouwen om het dan toch maar in één keer allemaal naar wens te maken).
Tenminste, ik zie wel een beetje op tegen het inpakken van alle spullen en zo.
Maar ik geef je groot gelijk om na 15 jaar de keuken te vernieuwen, dat geeft ook meteen een heel ander beeld van je huis. Hier zit ie er ondertussen dus 7 jaar in en ben ook nog steeds heel blij met m’n keuken (behalve dus die kookplaat).
Hier overigens geen moeite met de touchscreen van de kookplaat. Ik druk meestal in 1 keer naar de goede stand, ooit zit ik een halfje mis. Dus qua bediening is de Siemens gewoon fijn.
Wat fijn! Ik herken je hoofdpijn klachten heel erg dus die tips van o.a. @exode ga ik onthouden (en heb ik opgeslagen).quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:13 schreef PoesInDoos het volgende:
Nogmaals bedankt voor alle covid-hoofdpijntips. Ik ben wat liever voor m'n nek geweest, heb een handmatige massageroller (de guns waren er niet meer) gehaald. Ook gestopt met pijnstillers nemen. Vandaag ging het wonderbaarlijk goed!
Kakquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij hebben 2 zwarte en ik herken de "issues" totaal niet
Sinds we in dit huis wonen koken we inductie en ik vind het ontzettend fijn.
Wij ‘moeten’ ook een nieuwe keuken. De huidige is 20 jaar oud en foeilelijk naar mijn mening. Alleen gaat het onderdeel worden van een vernieuwing van gehele beneden verdieping. Daar zie ik ook best tegenop. Geruststelling dat er meer mensen tegenop zien. Het hele onderhandelen is ook niets voor mij.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:55 schreef Nijna het volgende:
[..]
De keuken zit er zelfs al langer in dan 15 jaar. Wij wonen hier 15 jaar nu, maar de keuken is erin gekomen toen de vorige bewoners hebben uitgebouwd. Huis is gebouwd in '96 volgens mij en een aantal jaar later hebben ze uitgebouwd, zo lang zit 'ie er al in..
Ik ben al wat aan het opruimen, we hebben nog even gelukkig.
En het plannen ook, terwijl je weet dat alles uit gaat lopen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:23 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Wij ‘moeten’ ook een nieuwe keuken. De huidige is 20 jaar oud en foeilelijk naar mijn mening. Alleen gaat het onderdeel worden van een vernieuwing van gehele beneden verdieping. Daar zie ik ook best tegenop. Geruststelling dat er meer mensen tegenop zien. Het hele onderhandelen is ook niets voor mij.
Laat je t.z.t. weten hoe en wat? Ik houd me aanbevolen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:42 schreef exode het volgende:
Wij motten ook een nieuwe inductiekookplaat dus ik lees vol interesse jullie ergenissen.
MevrC; het is de geel blauwe passegierstrein met best wat rails.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:55 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben binnenkort ook de legotrein te koop.
Moeten de lego alleen nog even uitzoeken.
Het is de LegoCity met station. Daarnaast ook heel veel losse sporen en ook nog een wisselspoor wat geen officieel wisselspoor is maar door iemand is gemaakt.
Wij overwegen een partij in de arm te nemen die op de keuken na het werk volledig op zich neemt. Ik hoop daarmee veel plan stress te voorkomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:23 schreef exode het volgende:
[..]
En het plannen ook, terwijl je weet dat alles uit gaat lopen.
Hier wordt het dan ook de hele benedenverdieping in 1x.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:23 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Wij ‘moeten’ ook een nieuwe keuken. De huidige is 20 jaar oud en foeilelijk naar mijn mening. Alleen gaat het onderdeel worden van een vernieuwing van gehele beneden verdieping. Daar zie ik ook best tegenop. Geruststelling dat er meer mensen tegenop zien. Het hele onderhandelen is ook niets voor mij.
Ik ben de trein uit elkaar aan ‘t halen. Maar ik mis een paar onderdeeltjes. Die moet ik nog zoeken. Dat is trouwens raar want mijn zoon heeft de trein altijd in één bak gehad (bij elkaar). En daar zit het niet in. En hij is niet het type kind wat andere dingen ermee gaat bouwen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 05:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]Wil jij me ook laten weten hoe en wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |