Via Lego kan je altijd vervangende onderdelen aanvragenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben de trein uit elkaar aan ‘t halen. Maar ik mis een paar onderdeeltjes. Die moet ik nog zoeken. Dat is trouwens raar want mijn zoon heeft de trein altijd in één bak gehad (bij elkaar). En daar zit het niet in. En hij is niet het type kind wat andere dingen ermee gaat bouwen.
Heerlijk rustgevendquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:16 schreef vencodark het volgende:
De dag dat ik originele Legosets bij elkaar moet zoeken is de dag dat ik met de noorderzon vertrek en alles achterlaat, denk ik.![]()
Ik zou gillend gek worden.
Dat gebeurt hier dus echt met enige regelmaat door de Legofiel in huis. En er worden inderdaad vervangende stukjes gekocht als er iets mist.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:16 schreef vencodark het volgende:
De dag dat ik originele Legosets bij elkaar moet zoeken is de dag dat ik met de noorderzon vertrek en alles achterlaat, denk ik.![]()
Ik heb het laatst gedaan, dat was een aardige taak en ik was er op een gegeven moment wel klaar mee, maar het is gelukt. Ik kon alleen niet alle ontbrekende onderdelen bijbestellen en had geen zin om nog verder te zoekenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:16 schreef vencodark het volgende:
Oei das balen! Hopelijk snel weer wind. Wel fijn dat je een beetje bijkomt. Lekker genieten! 😘quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:05 schreef BE het volgende:
Hier is de wind sinds eind van de middag ineens warm waardoor het snikheet is!Morgen 36gr! Ik ga rondjes rijden in de airco denk ik!
De afgelopen dagen was het heel goed te doen in huis door alles tegen elkaar open te zetten maar het wordt nu alleen maar heter!
Hier: Mimizan-Plage, Fr.
Gelukkig vonden we nog een appartementje last minute.
De mannen zijn de hele dag aan het surfen en ik kom lekker een beetje bij. Nog een klein weekje te gaan.
De hoge snelheidstrein (60051), heb ik compleet op 2 accessoires na (een bruin koffertje van een minifig en een tas van een minifig).quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Via Lego kan je altijd vervangende onderdelen aanvragenKijk maar even, ik lees het wel.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:45 schreef LeSage het volgende:
Tip voor jullie: vannacht, maar morgennacht nog meer, is de meteorietenregen weer goed te zien. Wij zijn er net even voor gaan zitten, lampen onder de luifel uit en naar de zee kijkend. Zagen er al een heel aantal vallen.
Morgen maar eens op het strand gaan kijken!
Helaas gemist. Zou leuk zijn geweest voor Zandvoort. Dan nu maar op de meereiskorting van de studentquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:17 schreef Leandra het volgende:
Weer even een pro-tip:
Nog tot en met morgen met 50% korting te bestellen in de "weg = weg weken" van de NS; een maand Flex Weekend Vrij.
Dat betekent voor ¤ 17,48 een maand lang ieder weekend van vrijdagavond 18.30 uur tot zondagnacht (maandagmorgen) 04.00 uur onbeperkt treinen, en voor ¤ 9,= extra eerste klas.
Eén enkele reis Amersfoort - Den Haag kost al hetzelfde.
Ik lees het net pas, maar misschien vanavond maar even kijken, misschien is de puber er ook wel voor te porren...quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:45 schreef LeSage het volgende:
Tip voor jullie: vannacht, maar morgennacht nog meer, is de meteorietenregen weer goed te zien. Wij zijn er net even voor gaan zitten, lampen onder de luifel uit en naar de zee kijkend. Zagen er al een heel aantal vallen.
Morgen maar eens op het strand gaan kijken!
quote:Op maandag 12 augustus 2024 07:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Helaas gemist. Zou leuk zijn geweest voor Zandvoort. Dan nu maar op de meereiskorting van de student
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |