@AdolfHitlerquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Gert post ook op Fok denk ik, alias PietjePuk
Volgens Gert straks al???quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:58 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer is de volgende race nu iedereen de smaak te pakken heeft?
Hier gaat iets misquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:59 schreef Tourniquet het volgende:
Stand na race 9:
[ [url=blob:https://imgur.com/1ef1dc36-be93-456d-8484-9897417d7189]afbeelding[/url] ]
Dat zal in race 10 de tactiek worden, in de vorige had dat nog weinig zin.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:59 schreef vivelafete het volgende:
Ik snap niet zo goed dat ze die Deense deze race niet gewoon schaduwde.
Dat gezegd hebbende snap ik helemaal niets van zeilen, dus wellicht kan dat helemaal niet.
Dat zal ze nu wel gaan doen, misschien probeerde ze het de andere manier. Deze race probren te beslissen, nu geen risico.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:59 schreef vivelafete het volgende:
Ik snap niet zo goed dat ze die Deense deze race niet gewoon schaduwde.
Dat gezegd hebbende snap ik helemaal niets van zeilen, dus wellicht kan dat helemaal niet.
Oh dan gewoon op Rindom varen, 1 of 2 plekken er achter en je zit goed.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Minimaal zilver overigens gegarandeerd nu.
quote:
jajaja, geef me even tijd om het te fixen ja?quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet even wachten tot er 'uploaded' staat.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:01 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Leren ze in Mozambique zeilen op woestijnzand?
Die hebben wel een bizar stuk moeten varen om hier te komen.quote:
Dan hebben ze goed kunnen oefenenquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die hebben wel een bizar stuk moeten varen om hier te komen.
Wij moeten ons dus opofferen om nog zo'n race te bekijken, zodat jij daarna gezellig mee kunt vieren?quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen jullie mij even mentionen als Marit GOUD heeft?
Er zijn wel figuren die de trekker volgen. Dat skip ik zelf.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Wij moeten ons dus opofferen om nog zo'n race te bekijken, zodat jij daarna gezellig mee kunt vieren?
Skipquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn wel figuren die de trekker volgen. Dat skip ik zelf.
Gewoon met z'n allen in een Whatsappgroepquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:18 schreef Dutch_view het volgende:
"Kom even langs de boot voor een mededeling"
Vervolgens weer een chaos dat al die bootjes moeten checken wat er aan de hand is
Hoezo kan dat niet met moderne middelen
Zitten er behoorlijk wat tussen in ieder geval, dat is niet helemaal de bedoeling.quote:
Dit was gewoon zwaar amateuristischquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:32 schreef Starflyer het volgende:
Volgens mij was er een gat bij Finland bij de start waar ze hem tussen had kunnen krijgen en was ze beter weg geweest. Nu moet ze veel goedmaken.
Het gaat eerder windstil zijnquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:33 schreef tjoptjop het volgende:
Hopelijk morgen maar harde wind, daar doet ze het toch wat beter in
Chokemeester.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie opeens weer trekjes van de oude Bouwmeester, geen goed nieuws.
Die drie keer op rij olympisch eremetaal won?quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie opeens weer trekjes van de oude Bouwmeester, geen goed nieuws.
Die heel zenuwachtig gaat varen als het niet loopt, zoekend naar dingen die er niet zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die drie keer op rij olympisch eremetaal won?
Ze zou wel weer dom eigenwijs iets anders willen doenquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Daar komt ze heel goed weg, volgende race gewoon Rindom volgen.
Wellicht wel, maar het was anders nog wel onnodig spannend gewordenquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:36 schreef Fodio het volgende:
[..]
Ze had anders ook wel goud gehaald hoor
En Jan de windquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Marit wordt gered door de wedstrijdleiding.
Dat heb je wel nodig om met Gert te kunnen pratenquote:
Marcelien is een mooie vrouwquote:
Goedmakertje voor die naaiactie net.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Marit wordt gered door de wedstrijdleiding.
Hij begint het zo stilletjesaan beu te wordenquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:38 schreef Dutch_view het volgende:
Gert gaat al achteruit leunend in zijn stoel hangen
Haar probleemquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:40 schreef Redefine het volgende:
Als deze race definitief geannuleerd wordt, zal Rindom wel ziedend zijn
Dat zeker.quote:
Ach, wat jammer nu voor de uiterst onsympathieke AM Rindom.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:40 schreef Redefine het volgende:
Als deze race definitief geannuleerd wordt, zal Rindom wel ziedend zijn
Ja, dat wel inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedmakertje voor die naaiactie net.
Niet opeens, maar dan is de voorsprong onoverbrugbaar met enkel de medal race.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:39 schreef TAmaru het volgende:
Oh dus als deze race geannuleerd wordt, wint ze opeens goud
camera-stress.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:42 schreef Em31 het volgende:
Het is wel een beetje sneu dat ze de hele week iedereen sloopt, maar dan vandaag op zo’n dag voor het eerst beelden worden gemaakt.
Ze heeft wel een tikkeltje torren in d'r hoofd vandaag zo te zienquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:42 schreef Em31 het volgende:
Het is wel een beetje sneu dat ze de hele week iedereen sloopt, maar dan vandaag op zo’n dag voor het eerst beelden worden gemaakt.
Kan de druk niet aan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:42 schreef Em31 het volgende:
Liever niet.quote:
Posponedquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
rood/witte driehoeksvlag iemand?
Deze zag er niet uit als een atletiekbaanquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is dat niet Fort Boyard? Ligt aan de westkust
(of vóór de westkust moet ik zeggen)
Eerste race lag ze natuurlijk wel gewoon meteen eerste, maarja van de week was misschien ook wel uitzonderlijk. Gelukkig kan ze daardoor wel wat hebben nog.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft wel een tikkeltje torren in d'r hoofd vandaag zo te zien
Dat gaat vast goedkomen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dan moet Gertje het alleen doen
Ik heb er maar 5 nodig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:48 schreef Fodio het volgende:
[..]
Marcelien is er nog hoor, ze wordt per minuut betaald
Ja ze krijgt hem cadeauquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Dat is ook een manier om goud te winnen
Zou hem toch wel winnenquote:
idd, daar staat nog 17:10 als laatste start??quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
Waar halen zij hun informatie vandaan eigenlijk? Op de site van de OS staat het niet.
Ik zie 'm ook nog niet gecancelled.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
Waar halen zij hun informatie vandaan eigenlijk? Op de site van de OS staat het niet.
ja toen er werd gezegd dat het gecanceld zou zijn kwam juist de regelquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd, daar staat nog 17:10 als laatste start??
NOSquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:00 schreef kilon het volgende:
Wie zei eigenlijk dat het cancelled was?
Ik reageerde op de berichten hier
De cancel is gecanceld…quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja toen er werd gezegd dat het gecanceld zou zijn kwam juist de regel
15 min to start. Wind is 6 knts @ 241 degrees
er bij te staan
Ayoltquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:00 schreef kilon het volgende:
Volgens mij gaan we gewoon over 9 minuten starten?quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit ziet er niet uit als cancelled overigens
Stond op de HBO stream.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:00 schreef kilon het volgende:
De commentator Anyolt van het betrouwbare NOS!quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:00 schreef kilon het volgende:
Of ondanks een race waar ze eerste lag die werd geannuleerdquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:59 schreef Ericr het volgende:
Na van Opzeeland mag het wel. Goud = goud, binnen no time is iedereen vergeten dat het mede dankzij een gecancele race is.
Dat zegt de tracker ook nog steeds ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we gewoon over 9 minuten starten?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:01 schreef Nizno het volgende:
Before start 10 min to the start.
komt er nu op de site van OS
Daar zou ik maar nog even van uit gaan ja, dit ziet er allemaal nog niet gecancelled uit.quote:
Ik kijk voor hier, https://olympics.com/en/paris-2024/competition-status/sailingquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zegt de tracker ook nog steeds ja.
zolang het niet op site van os staat geloof ik er niets vanquote:
Daar staat 'Abandoned' en niet 'Postponed' in ieder geval.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik kijk voor hier, https://olympics.com/en/paris-2024/competition-status/sailing
Dat is officieel en wordt real time geupdate
Boeiend, we kijken het alleen maar tijdens de spelen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:00 schreef Fodio het volgende:
Wel sneu voor Marcelien, die wilde echt de zeilsport promoten en mooie races zien
Ja omdat ze al bezig waren met de race en die is verlaten. rechts zie je 17:10 als starttijd staanquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daar staat 'Abandoned' en niet 'Postponed' in ieder geval.
Ik heb het gezien.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Er stond echt op de officiële stream Race 10 race cancelled
Flop verslaggeving ook? Maar wat roepen...quote:
De race is toch ook al abandoned.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daar staat 'Abandoned' en niet 'Postponed' in ieder geval.
Ik geniet meer van Marcelien dan van die dobberende bootjesquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:01 schreef hhh38 het volgende:
Gert hoopt dat Marcelien op de tafel gaat dansen
Ik betwijfel of ze om 17:40 nog gaan startenquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en nu weer 35 minuten
CANCEL HEM GEWOON JOH
Ik zie nietsquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:04 schreef tjoptjop het volgende:
Ja, site nu up to date
Goud![]()
NOS had zowaar de scoop
Diep in de nacht.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en nu weer 35 minuten
CANCEL HEM GEWOON JOH
Waar dan? Hier staat nog Posponed tot 17:40quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:04 schreef tjoptjop het volgende:
Ja, site nu up to date
Goud![]()
NOS had zowaar de scoop
lekker boeiendquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:06 schreef Fodio het volgende:
Als de race echt afgelast is dan is de Medal Race helemaal niet spannend meer aangezien Goud en Zilver al vergeven zijn. Dan is het alleen nog een gevecht om Brons over
Klopt. Je moet die altijd varen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:06 schreef Coelho het volgende:
Met Dorian was het toch zo dat als je de Medal Race niet finisht, je alsnog geen goud hebt ondanks de voorsprong na de reguliere races?
Gelachen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:07 schreef Mani89 het volgende:
Deze flopsport vliegt er volgende OS uit, samen met Judo. Kan niet anders.
Ja mijn post was net op het moment dat er even niets stondquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar dan? Hier staat nog Posponed tot 17:40
https://olympics.com/en/paris-2024/competition-status/sailing
Ik denk wel dat zeilen een van die sporten is die serieus gevaar looptquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:07 schreef Mani89 het volgende:
Deze flopsport vliegt er volgende OS uit, samen met Judo. Kan niet anders.
Niet als dat familielid Bouwmeester is.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:09 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Kan ik al juichen voor een gouden medaille van een familielid van mij???
En de kwalificaties van de teamsprint zijn zelfs al begonnenquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
Om 17:30 gaan we hockeyen hoor en om 18:00 3x3 basketbal dus raceleiding, nu of nooit
Beter stoppen ze met die paardjesquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat zeilen een van die sporten is die serieus gevaar loopt
Hoe laat Harrie?quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En de kwalificaties van de teamsprint zijn zelfs al begonnen
Oké, goed om te weten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet als dat familielid Bouwmeester is.
De combinatie van een locatie die voor de meeste organisatoren bijzonder ongunstig is met veel uitstel/afstel en langzame en chaotische races is een listige ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat zeilen een van die sporten is die serieus gevaar loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |