@AdolfHitlerquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Gert post ook op Fok denk ik, alias PietjePuk
Volgens Gert straks al???quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:58 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer is de volgende race nu iedereen de smaak te pakken heeft?
Hier gaat iets misquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:59 schreef Tourniquet het volgende:
Stand na race 9:
[ [url=blob:https://imgur.com/1ef1dc36-be93-456d-8484-9897417d7189]afbeelding[/url] ]
Dat zal in race 10 de tactiek worden, in de vorige had dat nog weinig zin.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:59 schreef vivelafete het volgende:
Ik snap niet zo goed dat ze die Deense deze race niet gewoon schaduwde.
Dat gezegd hebbende snap ik helemaal niets van zeilen, dus wellicht kan dat helemaal niet.
Dat zal ze nu wel gaan doen, misschien probeerde ze het de andere manier. Deze race probren te beslissen, nu geen risico.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:59 schreef vivelafete het volgende:
Ik snap niet zo goed dat ze die Deense deze race niet gewoon schaduwde.
Dat gezegd hebbende snap ik helemaal niets van zeilen, dus wellicht kan dat helemaal niet.
Oh dan gewoon op Rindom varen, 1 of 2 plekken er achter en je zit goed.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Minimaal zilver overigens gegarandeerd nu.
quote:
jajaja, geef me even tijd om het te fixen ja?quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet even wachten tot er 'uploaded' staat.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:01 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Leren ze in Mozambique zeilen op woestijnzand?
Die hebben wel een bizar stuk moeten varen om hier te komen.quote:
Dan hebben ze goed kunnen oefenenquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die hebben wel een bizar stuk moeten varen om hier te komen.
Wij moeten ons dus opofferen om nog zo'n race te bekijken, zodat jij daarna gezellig mee kunt vieren?quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen jullie mij even mentionen als Marit GOUD heeft?
Er zijn wel figuren die de trekker volgen. Dat skip ik zelf.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Wij moeten ons dus opofferen om nog zo'n race te bekijken, zodat jij daarna gezellig mee kunt vieren?
Skipquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn wel figuren die de trekker volgen. Dat skip ik zelf.
Gewoon met z'n allen in een Whatsappgroepquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:18 schreef Dutch_view het volgende:
"Kom even langs de boot voor een mededeling"
Vervolgens weer een chaos dat al die bootjes moeten checken wat er aan de hand is
Hoezo kan dat niet met moderne middelen
Zitten er behoorlijk wat tussen in ieder geval, dat is niet helemaal de bedoeling.quote:
Dit was gewoon zwaar amateuristischquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:32 schreef Starflyer het volgende:
Volgens mij was er een gat bij Finland bij de start waar ze hem tussen had kunnen krijgen en was ze beter weg geweest. Nu moet ze veel goedmaken.
Het gaat eerder windstil zijnquote:Op maandag 5 augustus 2024 16:33 schreef tjoptjop het volgende:
Hopelijk morgen maar harde wind, daar doet ze het toch wat beter in
Chokemeester.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie opeens weer trekjes van de oude Bouwmeester, geen goed nieuws.
Die drie keer op rij olympisch eremetaal won?quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie opeens weer trekjes van de oude Bouwmeester, geen goed nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |