Britten drinken teveel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Britten denken dat Biles nooit van de balk valt.
Gebeurde in 2016 ook.
Gok het ook jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat gaat weer brons met een val worden
Is vaker gebeurd met Simone omdat haar moeilijkheid dan gewoon ruim genoeg is, dat is dan ook alsnog terecht brons als je zo goed bent dat anderen je zelfs met val niet kunnen inhalenquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:17 schreef kilon het volgende:
Brons met val zou niet mogen kunnen tenzij er maar twee in totaal niet zijn gevallen.
Ik was ook absoluut van 5 goud uit gegaan!quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slecht voor mijn Nostradamus overigens. Geen 5 goud.
Waarschijnlijk kijken hoe ze haar alsnog meer kunnen scorenquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:19 schreef Moira het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom dit zo lang duurt dan, alle elementen werden gewoon geturnd
Dat is wel lastig te zeggen, want de val zelf is -1.0, maar bij een val komen ook andere executie-aftrekken zoals wiebeltjes die ook steeds -0.1 of -0.3 of zelfs -0.5 zijn, en soms mis je combinaties door de val waardoor je D-score ook een paar tiendes misloopt. Een val is dus vaak kostbaarder dan een punt, ze had eerder richting de 14.500 gezeten denk ik andersquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:21 schreef TAmaru het volgende:
wow zo laag??
zelfs zonder val had ze nu niet op de eerste plek gestaan
Die wiebel ervoor wordt ook zwaar aangerekendquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:21 schreef TAmaru het volgende:
wow zo laag??
zelfs zonder val had ze nu niet op de eerste plek gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |