SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje anti-climax, wij hebben er vrij weinig van gezien van de ontknoping.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oh, Olyslagers is al klaar, jammer.
OR toch? Althans volgens Sporza.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:17 schreef H.Vviv het volgende:
Mahuchikh zal nu wel voor het wereldrecord gaan.
Inpakken en wegwezenquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:17 schreef H.Vviv het volgende:
Dat zou de finale van zeer matig naar magisch laten gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:17 schreef H.Vviv het volgende:
Ik ben ook verbaasdquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:18 schreef Bugno3 het volgende:
Nillesen ziet er wel een stuk ouder uit dan 21.
Vermoeden van?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:18 schreef Bugno3 het volgende:
Nillesen ziet er wel een stuk ouder uit dan 21.
Okequote:Op zondag 4 augustus 2024 21:19 schreef The_Undertone het volgende:
Mannen met een tongpiercing, daar heb ik wel een pittige mening over.
Voelde het niet lekker toen ze je pijpten?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:19 schreef The_Undertone het volgende:
Mannen met een tongpiercing, daar heb ik wel een pittige mening over.
Fijn in beeld ookquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:22 schreef Felagund het volgende:
Ondertussen 3 foutsprongen bij het hoogspringen voor Mahuchikh, dat is echt nachtkaarsed.
Nee. Ook weer niet zo slecht als in Rio, die ik mij vooral nog herinner door het nog slechtere niveau.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:22 schreef kilon het volgende:
Geen hoogspringfinale die we ons lang zullen herinneren
Gewoon mooie complimenten toch? Klonk niet als jaloezie.quote:
Je zou bijna zeggen dat er een medaille in zit als je zo klem zit en dan nog zo simpel vierde wordt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Positioneren is niet echt het ding van Laros.
#ironiequote:Op zondag 4 augustus 2024 21:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gewoon mooie complimenten toch? Klonk niet als jaloezie.
Laros wel, Nillessen minder verwacht.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:25 schreef Slobeend het volgende:
Was dit niet verwacht van zowel Nillessen als Laros?
Met roeien hebben we het flink verprutst inderdaadquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:26 schreef Remco het volgende:
Pieken op de OS, met atletiek kunnen WE het wel
Eerdere racen heb ik hem ook zo makkelijk zien lopen maar zit vaak ingesloten of wordt aangetikt, Nu weer dus.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat er een medaille in zit als je zo klem zit en dan nog zo simpel vierde wordt.
Laros wel, Nillessen niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:25 schreef Slobeend het volgende:
Laros misschien wel, maar die is nog erg jong. En Nillesen niet echt volgens mij.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:25 schreef Slobeend het volgende:
In de buitenbaan loop je meer meters.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eerdere racen heb ik hem ook zo makkelijk zien lopen maar zit vaak ingesloten of wordt aangetikt, Nu weer dus.
In de finale de buitenkant maar aanhouden lijkt me.
Het leek echt alsof hij de laatste 200 meter nog veel meer snelheid had kunnen maken als hij goed gepositioneerd had gezeten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eerdere racen heb ik hem ook zo makkelijk zien lopen maar zit vaak ingesloten of wordt aangetikt, Nu weer dus.
In de finale de buitenkant maar aanhouden lijkt me.
Brabokwaal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Ook al een sympathieke gast. Wel een zwakke kin.
Wie, Niels Laros?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Ook al een sympathieke gast. Wel een zwakke kin.
Yep maar beter dat dan ingesloten zitten en niet kunnen inhalen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de buitenbaan loop je meer meters.
Dronken regie van het wielrennen is gelijk door gegaan naar het Stade de France, service he!quote:
19 en 21 jaar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:27 schreef Felagund het volgende:
Laros misschien wel, maar die is nog erg jong. En Nillesen niet echt volgens mij.
Zou Hassan morgen ook weer op de brommer zijn?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:28 schreef DeeBee het volgende:
Wat een rommelige race, Niels 6x ingesloten, pff
Twee Nederlanders in de 1500m finaleHet zijn echt ongekende tijden voor de Nederlandse atletiek
Anders ik wel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Altijd jaloers geweest op deze baardgroei.
Ruud heeft na 3 dagen al deze baardquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Altijd jaloers geweest op deze baardgroei.
Ik vind Nilissen in beide races ook indrukwekkende ogen dan Laros. Tijden heb ik niet helder, of dat nog een rol speelt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nilissen kon nog veel sneller leek het
HOOGTESTAGEDquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Hassan morgen ook weer op de brommer zijn?
Lekker aan de uitlaat, JAAAAquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
HOOGTESTAGED
Salazar heeft er de hele voorraad ingegooid
TeamNL gaat gigantisch pieken op de baan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
HOOGTESTAGED
Salazar heeft er de hele voorraad ingegooid
Wtf. Ziet er uit als een soort Ron Jeremy.quote:
Wat een heldquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Katzberg doet me denken aan die sneue rapper Donny.
Toen hij 12 was moest hij al 2x scheren per dag.quote:
Overigens zou een medaille al bizar zijn, die 5000m is bizar sterk bezetquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Hassan morgen ook weer op de brommer zijn?
Met Hassan weet je het nooit, zo'n enigma.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Overigens zou een medaille al bizar zijn, die 5000m is bizar sterk bezet
Ze hebben tegenwoordig veel plezier met onze F16'squote:Op zondag 4 augustus 2024 21:41 schreef kilon het volgende:
Goede dag voor Oekraine. Bij atletiek in ieder geval, ik hou het verder wat minder bij op het moment.
Katzberg lijkt mij een prima kerel om een biertje mee te drinken ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:43 schreef DeeBee het volgende:
Veldfinales zijn gigantische flopshows, maar wel sympathieke winnaars
Geeft toch 6 minuten voor herhalingen.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:44 schreef The_Undertone het volgende:
Ethan Katzberg lijkt weggelopen uit zo'n film met Seth Rogen.
Normaal komt zo'n figuur uit het centrale Maga-deel van de Verenigde Statenquote:
quote:
Is gewoon een Volksdeutsche.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Normaal komt zo'n figuur uit het centrale Maga-deel van de Verenigde Staten
"De 100 meter sprint"quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:47 schreef Mansjester het volgende:
100 meter atletiek is het meest overschatte onderdeel van de Spelen
Behalve het water in de Seine dan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:47 schreef Em31 het volgende:
Alles ziet er verder wel fantastisch uit deze OS
Fransen maken qua show er wel een topshow van ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:47 schreef Em31 het volgende:
Alles ziet er verder wel fantastisch uit deze OS
overschat niet, maar 4x100 en 4x400 is het mooistquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:47 schreef Mansjester het volgende:
100 meter atletiek is het meest overschatte onderdeel van de Spelen
NOS > Eurosport ja? Dat gebeurt ook niet vaak.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Dat Eurosport op TV nu in een studiodingetje zit is een schande.
Die lampjes kosten wel wat ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap al waarom deze kaartjes zo veel duurder waren da alle anderen.
En dan moet je ook nog je eigen licht meenemen!quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Sjongejongequote:Op zondag 4 augustus 2024 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog je eigen licht meenemen!
Hoeveel betaal je hiervoor?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Wat waren de prijzen dan? Richting de 500 euro?quote:
Dat is wel een dikke faal jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:48 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Behalve het water in de Seine dan.
Ja, dat eigenlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:49 schreef heywoodu het volgende:
Tebogo voor zijn onlangs overleden moeder en Simbine na honderdmiljoen 4e en 5e plekken zouden beiden fantastisch zjin. In elk geval een medaille.
Pikachu nuquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:49 schreef The_Undertone het volgende:
Zou Lyles weer z'n Yugi-Oh kaart meehebben?
Al besprokenquote:
Dit dusquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen voor niet Amerika gevolgd door niet Jamaica.
Stembanden heb je tijdens de race niet echt nodig.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Thompson verspeelt al even 40 procent van zijn energie met deze act.
En Botswana gaat er mee heen?quote:
Echt fantastisch!quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je hiervoor?
450 euro?
Dus we juichen eigenlijk voor Jacobs?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen voor niet Amerika gevolgd door niet Jamaica.
Weet ik niet meerquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je hiervoor?
450 euro?
Bolt gaat niet snel meer herhaalt worden nee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:50 schreef DeeBee het volgende:
Zo mooi als 2008 wordt het nooit meer, na 65m showboaten en een WR lopen (met losse veter)
Liever Tebogo/Simbine, maar dat is oprecht mijn derde keus denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dus we juichen eigenlijk voor Jacobs?
Nu niet gaan overdrijven he. Voor Simbine.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dus we juichen eigenlijk voor Jacobs?
Nog steeds totaal idioot vind ik dat jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:50 schreef DeeBee het volgende:
Zo mooi als 2008 wordt het nooit meer, na 65m showboaten en een WR lopen (met losse veter)
En dan ook nog eens die blessure voor haar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Topic gaat vol zijn vlak na de race.
Als het om acts gaat, dan had Bolt ook nooit mogen winnenquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:51 schreef kilon het volgende:
Als Lyles maar niet wint na deze acts. De rest maakt me echt niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |