SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje anti-climax, wij hebben er vrij weinig van gezien van de ontknoping.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oh, Olyslagers is al klaar, jammer.
OR toch? Althans volgens Sporza.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:17 schreef H.Vviv het volgende:
Mahuchikh zal nu wel voor het wereldrecord gaan.
Inpakken en wegwezenquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:17 schreef H.Vviv het volgende:
Dat zou de finale van zeer matig naar magisch laten gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:17 schreef H.Vviv het volgende:
Ik ben ook verbaasdquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:18 schreef Bugno3 het volgende:
Nillesen ziet er wel een stuk ouder uit dan 21.
Vermoeden van?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:18 schreef Bugno3 het volgende:
Nillesen ziet er wel een stuk ouder uit dan 21.
Okequote:Op zondag 4 augustus 2024 21:19 schreef The_Undertone het volgende:
Mannen met een tongpiercing, daar heb ik wel een pittige mening over.
Voelde het niet lekker toen ze je pijpten?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:19 schreef The_Undertone het volgende:
Mannen met een tongpiercing, daar heb ik wel een pittige mening over.
Fijn in beeld ookquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:22 schreef Felagund het volgende:
Ondertussen 3 foutsprongen bij het hoogspringen voor Mahuchikh, dat is echt nachtkaarsed.
Nee. Ook weer niet zo slecht als in Rio, die ik mij vooral nog herinner door het nog slechtere niveau.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:22 schreef kilon het volgende:
Geen hoogspringfinale die we ons lang zullen herinneren
Gewoon mooie complimenten toch? Klonk niet als jaloezie.quote:
Je zou bijna zeggen dat er een medaille in zit als je zo klem zit en dan nog zo simpel vierde wordt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Positioneren is niet echt het ding van Laros.
#ironiequote:Op zondag 4 augustus 2024 21:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gewoon mooie complimenten toch? Klonk niet als jaloezie.
Laros wel, Nillessen minder verwacht.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:25 schreef Slobeend het volgende:
Was dit niet verwacht van zowel Nillessen als Laros?
Met roeien hebben we het flink verprutst inderdaadquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:26 schreef Remco het volgende:
Pieken op de OS, met atletiek kunnen WE het wel
Eerdere racen heb ik hem ook zo makkelijk zien lopen maar zit vaak ingesloten of wordt aangetikt, Nu weer dus.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat er een medaille in zit als je zo klem zit en dan nog zo simpel vierde wordt.
Laros wel, Nillessen niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:25 schreef Slobeend het volgende:
Laros misschien wel, maar die is nog erg jong. En Nillesen niet echt volgens mij.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:25 schreef Slobeend het volgende:
In de buitenbaan loop je meer meters.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eerdere racen heb ik hem ook zo makkelijk zien lopen maar zit vaak ingesloten of wordt aangetikt, Nu weer dus.
In de finale de buitenkant maar aanhouden lijkt me.
Het leek echt alsof hij de laatste 200 meter nog veel meer snelheid had kunnen maken als hij goed gepositioneerd had gezeten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eerdere racen heb ik hem ook zo makkelijk zien lopen maar zit vaak ingesloten of wordt aangetikt, Nu weer dus.
In de finale de buitenkant maar aanhouden lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |