SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh Remco![]()
Oioioioioioi.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die beurtjes van Kopecky, hoe trap je daar als Faulkner in?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik wil 37 jaar en ze heeft 'm roepen zo.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Getelefoneerd faulkner."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ribbe de bie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
All in met een 2 en een 5 ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kopecky kan wel pokeren zeg, jeetje.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Faulkner wint.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hahahaha<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Wat?quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die beurtjes van Kopecky, hoe trap je daar als Faulkner in?Цой жив![]()
De kalveren in dit topic weten nu waarom Faulkner bleef rijden.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Man man man
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou, Faulkner is gewoon erg sterk.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Het enige dat de Belgen en Nederlanders verenigt is dat Faulkner niet mocht winnen
Nu is iedereen boos.![]()
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi, liever dit dan dat Kopecky wint100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee dit kan niet.
Ach, geen Goud voor België. Ook mooi."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
zuchtBeatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ja en nu gaat Vos rijden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Amerikaansed jeetjeOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Nou, rectificatie, fantastisch gereden van Faulkner.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Kopecky is al de hele tijd bezig om anderen het te laten oplossen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wel verdiend, jammer dat het voor USA is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kopecky rijdt de hele tijd achter Faulkner en laat het nu gewoon gebeuren
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
KutEuropeanen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ook de sterkste in koers. Zij heeft het gat dicht gereden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:06 schreef TAmaru het volgende:
vreselijk dit
maar ze heeft het wel slim gedaan![]()
De zogenaamde kenners.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
De kalveren in dit topic weten nu waarom Faulkner bleef rijden.![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:58 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dit voor nutteloze Amerikaan dan![]()
Ze kunnen niet meer.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat is dit ze vinden het allemaal niet de moeite om voor goud te gaan?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Dit is genieten, prachtig van Faulkner
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
NEEquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, die heeft alleen maar zitten knechten. Die is leeg.pindazakje![]()
Groots nummer van Faulkner, dat moet gezegd worden.
Nu hopen dat ze geen glucosemeter omheeft.The owls are not what they seem![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Vos die nu makkelijk naar de tweede plaats sprint, ik maak me op voor een meltdown.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat sowiesoquote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik vind het beide geen mooie namen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
We kunnen de Belgen weer uitlachen tenminste.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
HarvardGod. @klaasweetalles[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja het leek dom om 70% van het werk te doen, maar ze heeft dit gewoon nog in huisquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook de sterkste in koers. Zij heeft het gat dicht gereden.![]()
Dat wel ja. Super slim geredenquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:07 schreef heywoodu het volgende:
Dit is genieten, prachtig van Faulkner![]()
God wat hoop ik nu dat Kopecky de sprint met 80 lengtes wint.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zullen Kopecki en Faulkner een deal hebben gemaakt? Ik rijd mee, als jij me niet terughaalt bij een aanval.![]()
Niemand in de VS kijkt dit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kopecky heeft het wel echt zelf verneukt hoorThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Nee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:08 schreef DutchSL het volgende:
Zullen Kopecki en Faulkner een deal hebben gemaakt? Ik rijd mee, als jij me niet terughaalt bij een aanval.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat doet ze nooit. Normaal werkt het, nu een keer niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:07 schreef vivelafete het volgende:
Tja, Kopecky gewoon geen moment zelf gereden.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Behalve toen ze als enige na die val op Montmartre naar het groepje reed.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:07 schreef vivelafete het volgende:
Tja, Kopecky gewoon geen moment zelf gereden.![]()
Hopelijk letten de fotografen nu wel op als Faulkner met fiets voor Eiffeltoren poseert<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Waarom?quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:08 schreef Mani89 het volgende:
God wat hoop ik nu dat Kopecky de sprint met 80 lengtes wint.![]()
Is er een cameraman bij Loes?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Nou ja die USA kan ook nog winnen, er is nog hoop!quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, die heeft alleen maar zitten knechten. Die is leeg.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
mooi dat kopiki niet wintWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Geel armbandje om.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ze dacht dat het een tijdrit was?The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Verdiend.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fuck juichen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Commentator van Eurosport gaat dadelijk haar bureaustoel opvreten van boosheid"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Absoluut niet gestolen
Ontzettend jammer natuurlijk voor VosCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Weet niet dat ze gewonnen heeft"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
GO VOSOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kopecky 4e achach<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Geen idee was niet te zien met die camera[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Koplacky
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Vos een plak?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kopecky 4e? Mooi.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
4e plek voor Kopecky. De zoveelste voor de BelgenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vos of Vas?
Kopecky 4
Beatus vir qui suffert tentationem.
Vos 2 Kopecky 3 denk ik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach Kopecky, mooie chocolade medaille!You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Nee, links naar rechts 2-3-4.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Brons.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:11 schreef Felagund het volgende:
Ach Kopecky, mooie chocolade medaille![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zilveren Vos.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Camera's bij Loes aubThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Had ze iets sneller moeten rijden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:11 schreef H.Vviv het volgende:
Vas had hier echt wel een medaille verdiend.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vos Zilver![]()
![]()
Is deze met een gouden randje?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
kopecky 3 dusjammer
Beatus vir qui suffert tentationem.
Ja, als ze er meteen dat gat dicht rijdt wint Kopecky hier goud.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vos wint die sprint dusdanig nipt dat gaatjes dichtrijden haar had opgebroken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Neequote:Op zondag 4 augustus 2024 18:11 schreef AgnesGru het volgende:
Vos Zilver![]()
![]()
Is deze met een gouden randje?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Waarom? Vos heeft gereden voor de winst.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:11 schreef kilon het volgende:
De Lage Landen staan hier wel in hun hemd.Put these foolish ambitions to rest.![]()
een euromunt?quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:11 schreef AgnesGru het volgende:
Vos Zilver![]()
![]()
Is deze met een gouden randje?pindazakje![]()
Vos zilver
Terechte winnares
Mooie rit
Al twee Spelen op rij dat diegene die fietst wint. Zo hoort wielrennen te zijn.![]()
Yep, je kunt het haar niet kwalijk nemen dat ze Faulkner heeft laten rijden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vos wint die sprint dusdanig nipt dat gaatjes dichtrijden haar had opgebroken.![]()
Oneensquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:11 schreef DeeBee het volgende:
De altijd slepende varkenskop wel afgetroefd, maar wat was dit oerdom![]()
je moet wel zeggen: Faulkner rijdt het gat bijna in haar eentje dicht en demarreert daarna, ... ze heeft het bepaald niet gestolen. er valt niets op af te dingen.Mja![]()
Kopecky zal op de baan nog wel wat goud pakken overigens.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eerder met een houten randje. Of nee, houten medaille met een zilveren randje.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:11 schreef AgnesGru het volgende:
Vos Zilver![]()
![]()
Is deze met een gouden randje?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit is allemaal de schuld van Kopecky. Vos was de hele tijd aan het strijden vooraan. Zodra Faulkner en Kopecky erbij zijn (met Kopecky alleen in het wiel) doet Kopecky niks meer.
Tja![]()
Echt geweldig dat Vos een medaille heeft
De enige die wat gestolen heeft is Kopeckyquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:12 schreef TAmaru het volgende:
je moet wel zeggen: Faulkner rijdt het gat bijna in haar eentje dicht en demarreert daarna, ... ze heeft het bepaald niet gestolen. er valt niets op af te dingen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Eerder plastic randjequote:Op zondag 4 augustus 2024 18:11 schreef AgnesGru het volgende:
Vos Zilver![]()
![]()
Is deze met een gouden randje?![]()
Inderdaad, terecht gewonnen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:12 schreef TAmaru het volgende:
je moet wel zeggen: Faulkner rijdt het gat bijna in haar eentje dicht en demarreert daarna, ... ze heeft het bepaald niet gestolen. er valt niets op af te dingen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ahja, mooie wedstrijd desalniettemin!<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Bloedirritant sowieso.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Gaat de Belg al naar het Viaduc Charlemagne?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat had Vos anders moeten doen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:11 schreef kilon het volgende:
De Lage Landen staan hier wel in hun hemd.![]()
ja en hetzelfde zal voor Kopecky gelden: gaat ze achter Faulkner dan wint Vos of Vasquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vos wint die sprint dusdanig nipt dat gaatjes dichtrijden haar had opgebroken.Beatus vir qui suffert tentationem.
Bijwerking.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Even Reddit checken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:13 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Weten Amerikanen wel dat dit nu gebeurt?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nu al zin in de interviews
Vollering plus 5 min. Tsjonge<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ruben vindt dat Vos in dienst van Kopecky had moeten rijden.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
ik had niet gedacht dat ze nog iets kon na die kopbeurten voor Kopecky. ik dacht dat ze voor een ander contract bij SD-Worx aan het rijden was ofzo. zag haar totaal niet op een andere plek dan vierde eindigen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad, terecht gewonnen.Mja![]()
Jaquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:14 schreef Dutch_view het volgende:
Ruben en Ine nu opeens helemaal hyper-de-pieper met brons
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat kan echt niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:14 schreef DIJK het volgende:
Belgen hebben een andere koers gezien waar Kopecky het heft in handen genomen heeftHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zilver had ze nog niet. Over vier jaar nog even brons pakken.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Qua wat? Als Faulkner maar 5s de benen stil houdt heeft Kopecky niks, die deed 10 kilometer alibibeurtjes.quote:
Eens dat het niet alleen aan Vos was Faulkner terug te pakken op zich...Jack does it in real time...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |