SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh RemcoAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dit zijn andere ASO's.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:44 schreef Jane het volgende:
Wordt dit niet gewoon in beeld gebracht door dezelfde mensen die altijd de Tour doen? Ik vind dit zo veel rommeliger en lastiger te volgen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Denk het niet Jobquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet Kopecky hopen dat het nog 10km blijft door hobbelen. Zelfs 45s is nog te doen met een megaknal.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Wel lekker dat Vas ook voor een medaille rijdt, die is al dolblij met zilver,Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vos heeft dwars door het plan van Loes gereden
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
We zien inderdaad iedere groep, behalve G2.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Waar normaal de 3e plek in het wielrennen niet telt is dat vandaag natuurlijk wel zo dat is enorm in het voordeel van Vos/Vas![]()
Kopecky nu een beetje gevangen á la MvdP.
Erg mooi."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Kan Vas ook sprinten?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Redelijkquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:45 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom toch hele tijd Dygert in beeld brengen? Belachelijke regie weer.Zo zie je maar, zelfde bedrijf maar niet dezelfde handen aan de knopquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:44 schreef Jane het volgende:
Wordt dit niet gewoon in beeld gebracht door dezelfde mensen die altijd de Tour doen? Ik vind dit zo veel rommeliger en lastiger te volgen."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Heeft Loes al gereageerd sinds die tijdrit?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:45 schreef AgnesGru het volgende:
Vos heeft dwars door het plan van Loes gereden![]()
Vas is niet traag, maar Vos is normaal een stuk sneller.quote:
De Eiffeltoren is alleen nog ver.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik doe mijn ogen dicht en hoor de Mart.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Belgen beginnen nu toch wel ongerust te worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geilquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik doe mijn ogen docht en hoor de Mart.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Valpartij was beslissend.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:45 schreef AgnesGru het volgende:
Vos heeft dwars door het plan van Loes gereden![]()
Lotte springt hier zo naar toe op Montmartre. Dan moet je hopen dat ELB mee is want anders zit Vos in de SD sandwich.The owls are not what they seem![]()
Denk dat ze nog aan het schuimbekken is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft Loes al gereageerd sinds die tijdrit?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dat werd net bij Sporza gezegd. Ze gaven Vos groot gelijk.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die doen normaal geen hele vrouwenwedstrijden?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:46 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat eem wanstaltig commentaar van de NOS![]()
Het plan van Loes
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Als het daadwerkelijk 40 seconden is lijkt me dat wel een uitdaging.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:47 schreef DiegoFuser het volgende:
Lotte springt hier zo naar toe op Montmartre. Dan moet je hopen dat ELB mee is want anders zit Vos in de SD sandwich.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Gisteren kwamen ze informatie brengen aan Remco, vlak voordat hij lek reed. 25 seconden stond erop. Het was 1 minuut.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:47 schreef Pino112 het volgende:
Superveel info op dat bord geschreven, succes met lezen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Kost wel enorm veel energiequote:Op zondag 4 augustus 2024 17:47 schreef DiegoFuser het volgende:
Lotte springt hier zo naar toe op Montmartre. Dan moet je hopen dat ELB mee is want anders zit Vos in de SD sandwich.![]()
Kom op MarianneCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
https://soundcloud.com/user804643981/martquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik doe mijn ogen dicht en hoor de Mart.![]()
hoe kom je erbij dat lotte ff 40 seconde gaat dichtrijden die zich ook al helemaal leeg heeft geredenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:47 schreef DiegoFuser het volgende:
Lotte springt hier zo naar toe op Montmartre. Dan moet je hopen dat ELB mee is want anders zit Vos in de SD sandwich.![]()
Al gaan we nu ineens weer naar 35.
Binnen de halve minuut lijkt alles me nog speelbaar.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Doe eens een camera bij de groep Kopecky, daar gebeurt watThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/user804643981/mart
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Er moet een versnelling zijn geweest in G2. Buiten beeld, uiteraard.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
ik was vergeten dat Vos al eens gewonnen had in 2012
kon ook bijna niet anders
ik vraag me wel af of ze op de sprint moet gokken als het zover komt
Vas is blijkbaar ook snelMja![]()
Kopecky zelfquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er moet een versnelling zijn geweest in G2. Buiten beeld, uiteraard.zie email 27 oktober![]()
Iddquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er moet een versnelling zijn geweest in G2. Buiten beeld, uiteraard.![]()
Walgelijke regie<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Flopregie. Wat is dit man. Kutfransozen."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Vrouwenkoers is zo'n chaos he[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ah de vergelijking Evenepoel en Kopecky is alweer gemaakt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niemand weet wie waar zitThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Kutregie.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Doen de Fransen het weer zelf. Meestal huren ze debBelgen in voor het OS wielrennenquote:ik ben gek op abrikozentaart en Zelda![]()
Regie doet het ook zonder oortjesUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hilbert jongen, je moet doorrijden.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ik vraag het toch even hier want er is meer kennis (toch wel) dan bij de commentatoren:
Wat kan Vas? ZIjn er reële kansen dat ze Vos pakt op de klim of de sprint?
Ervan uitgaande dat Kopecky er niet toch nog bijkomt.![]()
Marge blijft wel wat krapjes als je het mij vraagt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vas is wel steengoed. In deze vorm kan ze de sprint nog winnen ook.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Naar Sporza zappen is commentatoren horen fappen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:50 schreef Pedroso het volgende:
Ah de vergelijking Evenepoel en Kopecky is alweer gemaakt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Alles kan, Vos is in principe beter op alle vlakken maar we kunnen niet in de benen kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:51 schreef kilon het volgende:
Ik vraag het toch even hier want er is meer kennis (toch wel) dan bij de commentatoren:
Heeft Roxane Knetemann een beetje hekel aan Marianne Vos?
Ze wil volgens mij dat deze koplopers niet slagen.![]()
Voorsprong is steeds kleiner aan het worden.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik weet de uitslag al dankzij mijn HBO abbo.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:52 schreef 3rr0r het volgende:
Voor beelden van groep 2 moet je HBO Max Premium nemen @:Zipportal![]()
Is nu al minutenlang 25 secondenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:52 schreef golfer het volgende:
Voorsprong is steeds kleiner aan het worden.![]()
Wat zegt ze?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:52 schreef Idisrom het volgende:
Heeft Roxane Knetemann een beetje hekel aan Marianne Vos?
Ze wil volgens mij dat deze koplopers niet slagen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Vas kan winnenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:51 schreef kilon het volgende:
Is te ver.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:52 schreef Abrikozentaart het volgende:
Kopecky rijd zo in 1 keer nasr Vos/Vas op de laatste hellingsig verwijderd door FA![]()
Zou niet slim zijn om elkaar op de klim eraf te rijden. Vas is niet traag, maar 9 van de 10 zal Vos de sprint winnen van haar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:51 schreef kilon het volgende:
Maar eens een poging doen tot timen, voor zover dat kan met deze regie.Put these foolish ambitions to rest.![]()
loopt nu weer op, nu Lotte op kop rijdtquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:52 schreef golfer het volgende:
Voorsprong is steeds kleiner aan het worden.Mja![]()
Vos is los
Volgens Iris handgeklokt uit Parijs 27 secquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar eens een poging doen tot timen, voor zover dat kan met deze regie.![]()
Spannende wedstrijd, het is beide koplopers gegundThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Go Marianneke......
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
veel te spannend dit
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Stuurvrouwquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:51 schreef Mansjester het volgende:
Regisseur is met de holland 8 gaan zuipen vrees ik![]()
![]()
Nog 16 seconden
Stampend.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Loopt ver terug nu[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja neeOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Al een hele klim Vas tegen Faulkner met 2 dode gewichten aan het wiel.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Shit
Sporzacommentator biedt excuses aan."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Vos is wel de snelste sprinter maar denk dat ze steenkapot zit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De vrouwenkoers zit vol met typetjes als Longo Borghini en Garcia, strontvervelend.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Die hoopt nog naar een medaille te gaan zoquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Faulkner is een geweldige knecht voor Kopekkie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Neem een poncho meequote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Gisteren weigeren mee te draaien vond ik wel bijzonder.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:57 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kopecky wordt in een zetel gebracht en heeft zelf weer niets gedaan. Typisch Belgisch.![]()
en nu weer wegwezen graag
Wraak voor gisteren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:58 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dit voor nutteloze Amerikaan dan![]()
NAAR SPORZA ZAPPEN IS MENSEN HOREN FAPPEN.quote:"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Sensasie.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat ordinairquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:59 schreef Salina het volgende:
[..]
NAAR SPORZA ZAPPEN IS MENSEN HOREN FAPPEN.![]()
Dit is geil.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:59 schreef Salina het volgende:
[..]
NAAR SPORZA ZAPPEN IS MENSEN HOREN FAPPEN.![]()
Faulkner begint te kijken, Kopecky komt niet en gaat maar weer door met brommeren.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Verschil blijft gelijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kleine gok, maar vermoedelijk omdat ze een Olympische medaille wil.quote:The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Als Vas en Vos blijven doorrijden dan zal het moeilijk worden om het dicht te rijden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Precies ja. 1 op 1 wordt Faulkner sowieso gekloptquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mensen vergeten hier dat er ook nog zilver en brons is waar mensen voor rijden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Faulkner rijdt naar plek 4.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mensen vergeten hier dat er ook nog zilver en brons is waar mensen voor rijden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Als ze rijden hebben ze allebei een medaillequote:Op zondag 4 augustus 2024 18:00 schreef Pedroso het volgende:
Als Vas en Vos blijven doorrijden dan zal het moeilijk worden om het dicht te rijden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ze rijdt Kopecky gewoon richting goudquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kleine gok, maar vermoedelijk omdat ze een Olympische medaille wil.Mja![]()
dit gaat t/m de finish volhouden overleef ik niet
Varkenskop ga lekker patatten eten."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
De NOS jinxt het.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kopecky neemt over<<<<<<<<<<voorsprong loopt weer opSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Parijs is nog ver.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Venture capitalist Faulkner was er ooit goed in om te profiteren van anderen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Er zit een pleonasme in deze postquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:01 schreef kilon het volgende:
Als je liever hebt dat Kopecky wint dan Vos heb je geen ziel. Of een Belg. Dat kan ook.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
belgen hebben geen ziel dus eerste stuk klopt nog steedsquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:01 schreef kilon het volgende:
Als je liever hebt dat Kopecky wint dan Vos heb je geen ziel. Of een Belg. Dat kan ook.
Lekkere bochten wel.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja ze gaan er komen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Komt er nog een helling of heuvel voor de finish of is het compleet vlakik ben gek op abrikozentaart en Zelda![]()
Dit gaat niet goed
Ze gaan er wel bijkomen. Hopelijk is de sprint van Vos nog naar behoren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze zijn er bij[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo geen zin in dit.
Kopecky is wel sluw. Voor een varken."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Ik vind dat ik al te lang geen beeld van Dygert heb gezien. Regie, beeld graag.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Welnee, die heeft alleen maar zitten knechten. Die is leeg.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Nou ja die USA kan ook nog winnen, er is nog hoop!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vos geeft het op
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |