Zaal wel een stuk leuker dan beachquote:
Dat wel ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zaal wel een stuk leuker dan beach
En nog 1quote:
Mwahquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit leuker.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel lekker snel klaar, maar je mist echt lange punten.quote:
Dan ga je maar dartsen kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel lekker snel klaar, maar je mist echt lange punten.
Beachvolleybal is enorm competitiefquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:41 schreef skysherrif het volgende:
Waren dit sws ook de favorieten, die tsjechen?
En dan tref je in de kwartfinale de Duitsers Ehlers en Wickler, waartegen de Nederlandse teams in het algemeen, dus niet alleen Boermans en De Groot, het altijd heel lastig hebben. Maar uitgerekend het laatste onderlinge duel, begin juni, ging met 21-14 en 21-11 naar Boermans en De Groot.quote:
Favorieten voor het hele toernooi zijn de Zweden, Ahman en Hellvig, maar die verloren in de poule al 1x verrassend. En dan heb je ook Mol/Sorum nog, de verdedigende olympisch kampioen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:41 schreef skysherrif het volgende:
Waren dit sws ook de favorieten, die tsjechen?
Zeker. Doet gezelliger aan dan een muffe sporthal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook. Dit geeft een fijn zomers gevoel
Boermans/De Groot staan wel erg goed te spelen dit toernooi, die zie ik tot nu toe iedereen van het strand slaanquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan tref je in de kwartfinale de Duitsers Ehlers en Wickler, waarvan de Nederlandse teams in het algemeen, dus niet alleen Boermans en De Groot, het altijd heel lastig hebben. Maar uitgerekend het laatste onderlinge duel, begin juni, ging met 21-14 en 21-11 naar Boermans en De Groot.
Don't jinx it.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin hoop te krijgen dat er zowaar voor de medailles gestreden kan worden.
Die Cubanen waren echt heel erg goed. En Alayo wilde dat ook wel wetenquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:18 schreef wimderon het volgende:
De Zweden zijn nu wel aan het schroeien, tegen het Cubaanse duo dat in hun poule 3x simpel won.
Echt nog niet zeker met de huidige supervorm van Nederland.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:00 schreef hhh38 het volgende:
Heerlijke wedstrijd gezien, maar Zweden wint
Ik heb het over het Zweedse duo tegen de Cubanenquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Echt nog niet zeker met de huidige supervorm van Nederland.
Eerst maar van de Duitsers winnen, die Zweden kun je toch pas in de finale tegenkomen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Zweden was te verwachten natuurlijk, wel blij met het niveau van Boermans De Groot... Ben alleen bang dat het straks weer een 4e plek wordt
Ah dacht dat je eindfavoriet bedoelde. Dat zijn namelijk duidelijk Zweden en Nederland op dit moment.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het over het Zweedse duo tegen de Cubanen
Dat lijken me nog altijd de Norenquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah dacht dat je eindfavoriet bedoelde. Dat zijn namelijk duidelijk Zweden en Nederland op dit moment.
Samen met de Zweden jaquote:
Die Brazilianen hebben wel echt heel veel geluk hoor, jezus christusquote:
Goed, maar minder grote staat van dienst.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En de Nederlanders natuurlijk. Heb je gezien hoe ze staan te ballen?
Daar gaat het dan ook totaal niet om. Onze jongens zijn scherp en geen chokers.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed, maar minder grote staat van dienst.
Dan zijn we wel van dat gezeur af en kunnen we ons focussen op sport.quote:
Hij is voor Oranjequote:Op zondag 4 augustus 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de beelden nog.
Dat is hetquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
Braziliaantjes kunnen het hele jaar door trainen, in NL is het maandenlang winter
quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
Braziliaantjes kunnen het hele jaar door trainen, in NL is het maandenlang winter
Net niet genoeg tijd voor een wandeling. Ben nog niet buiten geweest vandaagquote:
Idd, arme jongen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Jammer, maar het was ook bijna niet te doen met die druk van buitenaf... ik hoop dat Steven weer in de relatieve rust van het circuit kan onderduiken, al ben ik bang dat ook daar nu wel meer de nadruk op zijn verleden komt te liggen
Ja dat ging niet helemaal goedquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Maarten Tip die even een discussie voert.
Dit mochten we eigenlijk niet horenquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit moet bijna express zijn.quote:
Waddan?quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Tijdens time out, ging even in discussie over vd Velde met ik denk een toeschouwer en vergat zijn microfoon helemaal uit te zetten.quote:
De microfoon stond uit, maar je kon hem nog horen zeggen dat hij het onbegrijpelijk vindt dat de stadionspeaker niet ingrijpt tegen dat uitjouwen van Van der Velde.quote:
Die stond niet uit. Hij had zijn headset waarschijnlijk even afgedaan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:17 schreef Jason22 het volgende:
[..]
De microfoon stond uit, maar je kon hem nog horen zeggen dat hij het onbegrijpelijk vindt dat de stadionspeaker niet ingrijpt tegen dat uitjouwen van Van der Velde.
Ik snap al waarom ik het gemist heb, bijna niet te horen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:17 schreef Jason22 het volgende:
[..]
De microfoon stond uit, maar je kon hem nog horen zeggen dat hij het onbegrijpelijk vindt dat de stadionspeaker niet ingrijpt tegen dat uitjouwen van Van der Velde.
Zal Amerika wel niet inkomen dus dat is wel klaar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:22 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Zo opgerot staat netjes.
Lijkt me handig als TeamNL voor 2028 het klootzakkenfilter wat aanscherpt ('ja het is een verkrachter maar wel onze verkrachter", dat werkt dus niet), dan hoeft de NOS ook zo niet krampachtig te doen.![]()
Succes voor Boermans en de Groot
Ja man daar zal het bij gebleven zijn. Als je een beetje op internet komt is zeker deze gast natuurlijk volledig afgemaakt.quote:
Volgens mij heeft ie al in Amerika gespeeld en dat is ook zonder problemen verlopenquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal Amerika wel niet inkomen dus dat is wel klaar.
Knakker is dat zegquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zat vandaag in het NOS journaal
Ja het spel is ook wel behoorlijk inderdaadquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:48 schreef koffieleuk het volgende:
8e finale tussen Amerika en Italië één van de betere potjes, veel goeie punten
Mijn voorkeur gaat uit naar de Italiaansen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het spel is ook wel behoorlijk inderdaad
Ja, jammer, Murica door. Al mag dit duo wel vierdes worden.quote:
Nee dat heb ik bij hem dan eigenlijk helemaal niet, maar zal er eens op gaan lettenquote:Op zondag 4 augustus 2024 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Super sympathiek! En mijn gaydar gaat er een beetje van af. Dat heb jij vast ook?
Amerikanen zijn wel de meest achterbakse fans ooit. Reddit is echt niet normaalquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja man daar zal het bij gebleven zijn. Als je een beetje op internet komt is zeker deze gast natuurlijk volledig afgemaakt.
Ik kan niet echt medelijden met hem hebben, maar het slaat nergens op dat mensen blijven volhouden dat ie niet mee had mogen doen. Je hoeft niet populair te zijn als sporter en als je je op sportieve gronden hebt geplaatst mag je meedoen. Ik ben wel benieuwd of ie zelf spijt heeft, zo'n golf aan negativiteit richting jouw persoon moet er toch inhakken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Jammer, maar het was ook bijna niet te doen met die druk van buitenaf... ik hoop dat Steven weer in de relatieve rust van het circuit kan onderduiken, al ben ik bang dat ook daar nu wel meer de nadruk op zijn verleden komt te liggen
Verder ongelofelijk hoeveel netballen die Brazilianen geserveerd hebben
Britten zijn niet veel beter; zie BBC interview van de Italianen van de eerste wedstrijd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Amerikanen zijn wel de meest achterbakse fans ooit. Reddit is echt niet normaal
Welk vlaggetje is dat dan voor jou?quote:
Misschien omdat je niet over het zand wil glijden met andere broekjes? Idkquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:05 schreef Em31 het volgende:
Het blijft toch altijd apart dat het prettig is om zo’n klein broekje te dragen hierbij
Gezellig toch.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:08 schreef KaBuf het volgende:
Wat houden ze elkaar steeds lang vast na elk punt joh
Had het idee dat dat bij de mannen een stuk minder was.
Ja weet niet eigenlijk, het is ook niet dat de mannen een strakke broek aanhebben.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien omdat je niet over het zand wil glijden met andere broekjes? Idk
Broekjes zijn hier nog aanquote:
Tja, wat draag je naar het strand...quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja weet niet eigenlijk, het is ook niet dat de mannen een strakke broek aanhebben.
Voor de mannen kan dat ook een speedo zijn natuurlijkquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, wat draag je naar het strand...
Toch zie ik dat weinig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor de mannen kan dat ook een speedo zijn natuurlijk
Vraag wordt gewoon genegeerdquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welk vlaggetje is dat dan voor jou?
Nederland!quote:
Ik denk dat die in Sifan modus zit. Ik weet niet, ik weet niet.quote:
Ja als je stil ligtquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, wat draag je naar het strand...
Zwemt, balletje trapt...quote:
Soms moet je wel servicedruk zetten en als je er een paar aces mee weet te scoren is het wel de moeite waard.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:26 schreef skysherrif het volgende:
we maken veel fouten bij de opslag voor mn gevoel of valt dat mee?
zoals nuquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Soms moet je wel servicedruk zetten en als je er een paar aces mee weet te scoren is het wel de moeite waard.
Ja. Maar heeft kikkerbenen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:40 schreef skysherrif het volgende:
is schoon eigenlijk niet gemiddeld vrij klein voor een beachvolleybalster of
correct.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:41 schreef GlennQuagmire het volgende:
Als die Spaanse moeten oplossen leggen ze hem veel te makkelijk weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |