Zaal wel een stuk leuker dan beachquote:
Dat wel ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zaal wel een stuk leuker dan beach
En nog 1quote:
Mwahquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit leuker.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel lekker snel klaar, maar je mist echt lange punten.quote:
Dan ga je maar dartsen kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel lekker snel klaar, maar je mist echt lange punten.
Beachvolleybal is enorm competitiefquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:41 schreef skysherrif het volgende:
Waren dit sws ook de favorieten, die tsjechen?
En dan tref je in de kwartfinale de Duitsers Ehlers en Wickler, waartegen de Nederlandse teams in het algemeen, dus niet alleen Boermans en De Groot, het altijd heel lastig hebben. Maar uitgerekend het laatste onderlinge duel, begin juni, ging met 21-14 en 21-11 naar Boermans en De Groot.quote:
Favorieten voor het hele toernooi zijn de Zweden, Ahman en Hellvig, maar die verloren in de poule al 1x verrassend. En dan heb je ook Mol/Sorum nog, de verdedigende olympisch kampioen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:41 schreef skysherrif het volgende:
Waren dit sws ook de favorieten, die tsjechen?
Zeker. Doet gezelliger aan dan een muffe sporthal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook. Dit geeft een fijn zomers gevoel
Boermans/De Groot staan wel erg goed te spelen dit toernooi, die zie ik tot nu toe iedereen van het strand slaanquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan tref je in de kwartfinale de Duitsers Ehlers en Wickler, waarvan de Nederlandse teams in het algemeen, dus niet alleen Boermans en De Groot, het altijd heel lastig hebben. Maar uitgerekend het laatste onderlinge duel, begin juni, ging met 21-14 en 21-11 naar Boermans en De Groot.
Don't jinx it.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin hoop te krijgen dat er zowaar voor de medailles gestreden kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |