Mja, dat is dan wel even een slok.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:05 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Accu is gewoon dood.
![]()
Nieuwe kost me rond de ¤100-
Niet uit de accu! Gek!quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja, dat is dan wel even een slok.
Zo zuur ben ik nu ook weer niet hoorquote:
BMW oudjes beste oudjesquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:05 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Tja....BMW oudje he. Gelukkig ben ik wel handig en technisch genoeg.
Accu is even een kostenpost en het is even werk.
Kon wezen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo zuur ben ik nu ook weer niet hoor
Some say he drinks battery acid as a beverage during summer, and motor oil to keep his blood pressure up.quote:
Whehehe, yesssssss!quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Some say he drinks battery acid as a beverage during summer, and motor oil to keep his blood pressure up.
Zekers, daarom wil haar graag in orde houden. Het is wel mijn babyquote:
Leuk om te zienquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:55 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zekers, daarom wil haar graag in orde houden. Het is wel mijn baby
Heeft je baby ook een naam?quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:55 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zekers, daarom wil haar graag in orde houden. Het is wel mijn baby
BabyMW.quote:
Baby.quote:
Zat ik er dichtbijquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:07 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Baby.
En zodra ik op haar kan rijden noem ik mezelf Babydriver
Aeque is trots op zijn stepquote:
quote:
Net een dame op een naked triumph, in zo'n moderne motorlegging en vooruit gekantelde heupen... dat ziet er sexy uit... tot het hengheng van de brommermotor klinktquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Net een dame op een naked triumph, in zo'n moderne motorlegging en vooruit gekantelde heupen... dat ziet er sexy uit... tot het hengheng van de brommermotor klinkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of de brrrr van de kutbrommerquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Net een dame op een naked triumph, in zo'n moderne motorlegging en vooruit gekantelde heupen... dat ziet er sexy uit... tot het hengheng van de brommermotor klinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |